Sunt inginer în tehnologia informației, am studiat inclusiv limbajul C în timpul facultății (unul din cele mai grele limbaje deoarece e singurul limbaj cu sintaxă similară cu limba engleză care e LOW-MID level, restul limbajelor cum sunt C++, C#, Java sunt HIGH level, în care poți scrie mai ușor cod, un cod și mai sigur, C-ul necesitând un cod mai complex pentru a asigura același nivel de siguranță, mai ales când e vorba de memorie), din care e inspirat și PAWN. Nu știu ce persoană mai competentă, care să fie și de încredere (fiind și admin senior înainte) găsești pe sa-mp.
Când scrii un update de câteva mii de linii de cod, mii de linii în care scrii algoritmi complecși care poate pentru voi în teorie vi se par simpli, cum e minigame-ul de hotwiring, dar în spatele unui sistem de genul stau mai mulți algoritmi, spre exemplu: cum desenezi liniile care conectează pinii (care în cazul respectiv constă în 2 cazuri, primul caz e cât de lungă va fi linia de la pin la pin în cazul în care pinii sunt poziționați pe linie verticală, din ce poziție să plece linia, ce se întâmplă dacă un jucător apasă pe pini în ordine inversă (de jos în sus în loc să apese de sus în jos), sau cum desenez liniile (pentru că sunt 3 linii în caz în care pinii nu pot fi conectați pe verticală) astfel încât să afișez estetic contorsionările firului, ce lungime trebuie să aibă fiecare, cum se extinde a 2-a linie, spre stânga sau spre dreapta în funcție de poziționarea pinilor, pe ce lungime să se extindă și ea), cum verific dacă jucătorul apasă pe pinii corecți, cum afișez ce pini trebuiesc apăsați de jucător, ce se întâmplă dacă apasă ESC și oprește clickul, ce se întâmplă dacă moare în timp ce face minigame-ul și multe alte cazuri, la minigame-ul de picklocking nici nu mai zic. Ți-am spus asta pentru că în fiecare topic comentezi de mediocritate, te-aș invita să scrii tu un update simplu și eu îți spun cum convertești logica ta în cod, să vezi dacă funcționează și dacă apar buguri.
Poți să te uiți în update-urile mele să vezi ce sisteme am făcut de-a lungul anului de când scriptez, sisteme complexe care cer mult timp și testare, ce buguri enervante și persistente am rezolvat, de lag nu mai spun, singurul lag existent acum apare doar când e flood pentru că intră protecția și limitează traficul.
Poți omite lucruri simple având doctorat în domeniu și 20 de ani de experiență, cum a fost să pun o condiție să nu afișeze minigame-ul dacă nu intri într-un vehicul de bunker. Să mai spun că sunt multe cazuri în care ne batem cu limitările jocului și trebuie să căutăm soluții ca să fentăm limitele respective pentru a rezolva unele buguri? În cazuri de genul nu putem testa noi limitele jocului pentru că nu le putem reproduce pe un server gol, ele se reproduc pe un server cu mulți playeri.
Ca să ajung și la topicul tău, ai pus o poză în care primești misiunea cu Barracks și dai [/cancel bunker], în care nu înțeleg nimic. Dacă te referi la bugul anterior cu Barracks, a fost rezolvat de ceva timp și s-a dat restart de Duminică, deci poți să faci misiunea liniștit.
Spor la joc!