Jump to content

TLG YuukiKING

Discord Team
  • Posts

    11169
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    8

Other groups

TLG YuukiKING last won the day on January 16

TLG YuukiKING had the most liked content!

About TLG YuukiKING

  • Birthday 01/01/2004

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Romania, oras Tg. Jiu, jud Gorj
  • Hobbies
    👑Playing Games👑
    👑Making Videos👑
    👑Learning HTML👑
    👑Begginer PS👑

Previous Fields

  • Real name
    Cristian

Contact Methods

  • Discord
    yuukiking

Recent Profile Visitors

24429 profile views

TLG YuukiKING's Achievements

Grand Master

Grand Master (14/14)

  • 60 Consecutive Logs Rare
  • 30 Consecutive Logs Rare
  • 14 Consecutive Logs
  • 15 Posts
  • 7 Consecutive Logs

Recent Badges

537

Reputation

  1. Renault ocupă primul loc în clasamentul mărcilor importate la finalul lunii martie 2024, cu 8.66% cotă de piață. 3.332 de vehicule Renault au fost înmatriculate în primele trei luni ale anului, dintre care 1.435 sunt utilitare. Renault anunță că își păstrează poziția de lider în categoria celor mai populare branduri auto importate în România. În primele trei luni ale acestui an, în România au fost înmatriculate 3.332 de vehicule cu sigla Renault, dintre care 1.435 au fost vehicule utilitare. De asemenea, Renault se află în top 5 când vorbim despre mașinile electrice vândute în România, cu 144 de unități comercializate de la începutul acestui an. Renault ocupă locul trei în topul vânzărilor de comerciale electrice, cu o creștere de 8.6% față de aceeași perioadă a anului trecut. În România, la finalul primului trimestru al acestui an, Renault deține o cotă de piață de 8.66%, cu 3.332 vehicule înmatriculate (PC & LCV), rezultat care menține Renault pe primul loc în topul mărcilor importate. Renault este cel mai popular brand auto de import în România Vânzările în segmentul C reprezintă 46% din înmatriculările VP Renault în primul trimestru, o creștere de 2 procente față de aceeași perioadă a anului trecut, îndeosebi datorată modelelor Megane, Austral, Arkana, care își confirmă succesul comercial. Gama Renault E-TECH, dedicată vehiculelor electrificate, continuă se evolueze în România, reprezentând 25% din vânzările de vehicule persoane ale mărcii Renault in primul trimestru al anului 2024. În ceea ce privește înmatricularea EV-urilor de pasageri, Megane E-Tech electric reusește să fie al doilea model importat, după primul trimestru al 2024, cu 96 de unități electrice înmatriculate. După primele trei luni, Renault este lider în segmentul LCV, obținând o cotă de piață de 30%, similară celei din Q1 2023. Din totalul unităților Renault înregistrate între ianuarie-martie (PC+LCV), 43% sunt LCV-uri (1.435 de unități). Sursa
  2. Toyota este un producător recunoscut pentru eficiența motorizărilor sale hibrid, dar cât consumă o astfel de mașină în condiții reale? Cel mai nou invitat la „Podcast cu Prioritate” este Răzvan Bălănescu, cunoscut în mediul online sub numele de 99Vehicles. În 2018, a lansat canalul auto de YouTube 99Vehicles în limba română, iar în 2019 și-a înființat propria firmă, care în mai puțin de 3 ani a generat peste 1 milion de euro cifră de afaceri. De-a lungul timpului, el a publicat diferite clipuri informative pe YouTube, materiale care au strâns milioane de vizualizări. Invitat la noua ediție a podcastului Răzvan a vorbit alături de Luci Popa despre experiența sa financiară, de cea acumulată în mediul online, dar și despre mașinile pe care le-a avut. Cât consumă o Toyota Camry Hybrid în condiții reale? Printre mașinile pe care Răzvan le-a condus se numără și Toyota Camry Hybrid, echipată cu motor de 2,5 litri și 218 CP. Este o motorizare full-hybrid, care nu trebuie încărcată la priză, așa cum am văzut de-a lungul timpului pe multe alte modele din gama Toyota și Lexus. Din experiența lui Răzvan, Camry Hybrid poate fi o mașină foarte eficientă. „Eu, de exemplu, Vâlcea – Sibiu și înapoi, că am mai fost la Sibiu și mă mai tot duc, dacă e coloană, se circulă greu, am prins accident, stânci, semafoare, reparații poduri etc., dus-întors Valea Oltului, mers până într-o sută, mers normal, în coloană… 3.8. Dus-întors 3.8. Adică făcut plinul, mă duc, abia se mișcă acul. Când plecam din Sibiu era pe nivel, full pe full, și până acasă scădea un pic”, a povestit Răzvan Bălănescu la „Podcast cu Prioritate”. Astfel, în funcție de situație și drumul pe care îl facem, o motorizare full-hybrid poate fi cel puțin la fel de economică precum una pe motorină. Discuția dintre Luci și Razvan de la 99Vehicles poate fi ascultată mai jos. Sursa
  3. Noua generație Hyundai Santa Fe a fost prezentată anul trecut, iar acum avem prețuri oficiale și pentru România. Prețurile pornesc de la 52.995 de euro. Santa Fe a ajuns la cea de-a cincea generație, model cu care am făcut cunoștință în vara anului trecut. Acum, SUV-ul primește prețuri și specificații oficiale pentru piața din România, unde va fi comercializat în două versiuni. Pentru noua generație, Hyundai a mizat pe un design cu linii drepte, cu suprafețe verticale, care să maximizeze spațiul interior. Mașina are un ampatament mai lung, de 2.815 mm, pentru mai mult spațiu în cabină. Noul model măsoară 4.830 mm în lungime, este lat de 1.900 mm și este înalt de 1.720 mm. În plus, Hyundai se mândrește cu un hayon cu deschidere amplă, care dezvăluie un portbagaj generos, cu un volum de 725 de litri, cu 91 de litri mai mare decât al vechii generații. Cât costă noul SUV Hyundai în România și ce dotări oferă În România, Hyundai Santa Fe va fi disponibil în două niveluri de echipare și două motorizări. SUV-ul coreean are un preț de pornire de 52.995 de euro. Este vorba de nivelul de echipare Luxury, cu motorizare hibridă de 1,6 litri și 215 CP, care vine în standard cu faruri full LED, jante din aliaj de 20 de inch, hayon cu acționare electrică, instrumentar de bord digital de 12,3 inch și head-up display, dar și scaune față și banchetă încălzite. Pachetul Calligraphy adaugă ornamente de culoare închisă pentru exterior și piele Nappa la interior, având un preț de 54.740 de euro. Cei ce vor un plug-in hybrid vor trebui să plătească câteva mii de euro în plus. Astfel, în echiparea Luxury, Santa Fe PHEV costă 55.930 de euro, în timp ce versiunea de top Calligraphy, SUV-ul costă 57.715 euro. Motorizarea PHEV de 1,6 litri dezvoltă 252 CP. Toate motorizările dispun de tracțiune integrală și transmisie automată cu 6 rapoarte. Sursa
  4. Tesla a redus prețurile pentru câteva modele din gama sa pe piața din Europa. Reducerile vin după ce compania americană a scăzut prețurile mașinilor sale în China și SUA. Tesla reduce prețurile unor modele în Germania și în alte țări din Europa, Orientul Mijlociu și Africa, a declarat duminică un purtător de cuvânt. Decizia vine în momentul în care compania a dezvăluit reduceri de prețuri în weekend în China și în Statele Unite. În Germania, producătorul auto a redus prețul pentru Model 3 cu tracțiune spate la 40.990 de euro de la 42.990 de euro, transmite Reuters. Reducerile se aplică inclusiv în România. Tesla a redus prețurile modelelor sale la nivel global În SUA, Tesla a scăzut preţurile pentru varianta de bază Model Y la 42.990 de dolari (40.333 de euro), în timp ce variantele cu autonomie şi performanţe mai mari sunt acum la preţuri de 47.990 de dolari (45.000 de euro) şi, respectiv, 51.490 de dolari (48.300 de euro). Versiunea de bază a Model S costă acum 72.990 de dolari (68.480 de euro), în timp ce varianta de bază a SUV-ului Model X costă acum 77.990 de dolari (73.170 de euro). Tesla America de Nord a anunțat într-o postare făcută pe X (fostul Twitter) că va opri beneficiile programului de recomandare pe toate pieţele, după dat de 30 aprilie 2024. Acest program de recomandare permite cumpărătorilor să obţină stimulente suplimentare prin recomandări de la clienţii existenţi. Astfel, compania spera să își crească vânzările. Este o perioadă agitată pentru producătorul american de mașini electrice. Tesla a anunțat recent că va concedia 10% din toți angajații săi la nivel global. De asemenea, toate exemplarele Cybertruck produse până acum au fost rechemate în service din cauza unor probleme ce afectează pedala de accelerație. Sursa
  5. Mercedes-AMG a prezentat cea mai puternică versiune a noului său coupe de performanță. Denumit AMG GT 63 S E Performance, acesta livrează 816 CP și 1.420 Nm cuplu maxi, fiind și cel mai rapid AMG din istoria pe repriza 0-100 km/h. Noul Mercedes-AMG GT 63 S E Performance a fost prezentat oficial cu ocazia Marelui Premiu al Formulei 1 din China, unde Marele Circ a revenit după o absență de cinci ani. Cea de-a patra versiune, dar și cea mai puternică, folosește un sistem de propulsie plug-in hybrid și se laudă cu cifre impresionante de putere. Mercedes-AMG GT 63 S E Performance nu se diferențiază foarte mult prin design, comparativ cu restul gamei. Mașina a primit elemente aerodinamice active, cum ar fi un splitter frontal sau un spoiler în partea din spate. De asemenea, mașina vine în standard cu jante de 20 de inch, cele de 21 de inch fiind opționale. Cel mai rapid AMG de la 0 la 100 km/h Sub capota noii versiuni a coupe-ului regăsim același propulsor hibrid cu încărcare la priză, format dintr-un motor V8 de 4,0 litri și un motor electric. Este același sistem de propulsie regăsit și pe noul Mercedes-AMG SL63 S E Performance. Astfel, puterea maximă dezvoltată de acest propulsor este de 816 CP și 1.420 CP, fapt ce face din AMG GT 63 S E Performance cel mai rapid AMG pe repriza 0-100. Mașina poate accelera cu start de pe loc până la 100 km/h în doar 2,8 secunde și are o viteză maximă de 320 km/h. Prin comparație, AMG One sprintează de la 0 la 100 în 2,9 secunde. Trebuie să știți că mașina folosește o baterie destul de mică, de 6,1 kWh, despre care producătorul spune că poate oferi până la 13 kilometri de autonomie pur electrica. Este clar că Mercedes-AMG s-a concentrat pe performanțe maxime, ci nu pe eficiența energetică. Nu în ultimul rând, întregul sistem este conectat la o transmisie automată cu 9 trepte de viteză. Pentru a face față performanțelor mai mari, dar și a masei suplimentare generate de sistemul hibrid, mașina este dotată cu discuri ceramice de 420 mm pe puntea față, respectiv 380 mm pe puntea spate. În plus, șoferul are la dispoziție nu mai puțin de 8 moduri de rulare: Comfort, Slippery, Sport, Sport+, Race, Electric, Battery Hold și Individual. Deocamdată, Mercedes-AMG nu a comunicat prețurile pentru noua versiune AMG GT, dar anunță că va deschide comenzile pentru noul model în al treilea trimestru al anului. Sursa
  6. Probabil ca da ori un anticrasher ori samp addon dar daca ai zis ca ti iei crash si pe samp clear problema s ar putea sa fie si de la windows
  7. ASUS Zenfone 11 Ultra seamănă mult la capitolul hardware cu ROG Phone 8 Pro. Avem de fapt cam aceleași specificații hardware, cu mici diferențe nu tocmai semnificative între cele două telefoane. Sub capotă se află puternicul procesor Snapdragon 8 Gen3, fabricat pe un proces de litografiere de 4nm. Ca soluție grafică există un GPU Adreno 750. Telefonul vine în configurație de top cu 512 GB de stocare și 16 GB de memorie RAM LPDDR5. Există și o variantă cu 12 GB RAM și 256 GB de stocare, însă. Primim display LTPO AMOLED de 6.7 inch în diagonală. El are rezoluție Full HD+, refresh rate de 144Hz, protecție Corning Gorilla Glass Victus 2. În partea din față există o cameră selfie de 32 MP care filmează doar Full HD. În spate primim setup triplu format dintr-un senzor principal de 50 MP cu stabilizare gimbal, unul de 32 MP telephoto ce oferă zoom optic 3X, dar și unul ultrawide de 13 MP. Zenfone 11 Ultra filmează la calitate 8K @ 24 FPS sau 4K la 30 sau 60 FPS. Vine cu difuzoare stereo, are chiar jack de 3.5 mm pentru căști, senzor pentru amprente optic. Primim baterie de 5500 mAh generoasă, alimentare la 65W pe fir, dar și încărcare wireless la 15W. Telefonul e vândut pe nuanțe precum Eternal Black, Skyline Blue, Misty Gray și Desert Sand. Avem hardware la superlativ, fix cum te-ai aștepta de la un telefon de top lansat în 2024. Sursa
  8. Despre seria de telefoane Pixel 9 am mai auzit, pe web fiind postate chiar randări cu iz realist în urmă cu câteva săptămâni. Ei bine, dezvoltarea terminalelor din acest lineup pare că merge bine, iar azi vedem în fotografii reale un prototip pentru Pixel 9 Pro. El e comparat cu iPhone 15 Pro. Mai jos am detalii. E posibil să observați că noul Pixel 9 Pro ar fi mai compact față de iPhone 15 Pro. Are muchii plate, dar e curbat la colțuri pentru o ergonomie mai bună, iar modulul foto e atipic, bombat și implică 3 senzori foto. OnLeaks spune că gigantul pregătește 3 telefoane sub seria de top Pixel 9: Pixel 9: Cu display de 6.03 inch, cameră duală în spate, succesor direct pentru Pixel 8 Pixel 9 Pro: Display de 6.1 inch, cameră triplă în spate, model nou, flagship compact și puternic Pixel 9 Pro XL: Cu display de 6.7 inch, e succesor direct pentru Pixel 8 Pro și aduce cameră triplă avansată în partea din spate Se pare că Pixel 9 Pro, în ciuda dimensiunilor reduse, va primi un procesor puternic Tensor G4, dar și 16 GB de memorie RAM. În plus, ar trebui să vedem si hardware specializat care va facilita conectivitatea prin satelit. Debutul oficial al seriei Pixel 9 va avea loc în toamnă, iar atunci va sosi și Android 15 în variantă stabilă. E posibil să aflăm informații cu privire la serie și în cadrul evenimentului Google I/O din mai, având în vedere că avem deja scăpări importante legate de terminale. Sursa
  9. După Watch Fit 2, respectiv Fit 2 Active, pare că HUAWEI urmează să prezinte o nouă „brățară” de fitness în următoarea perioadă. Vorbim azi despre Huawei Watch Fit 3, device ce si-a făcut apariția în randări cu iz realist pe Twitter (x.com) prin intermediul tipster-ului Roland Quandt. Puțin surprinzător e că arată ca un Apple Watch. Mai jos am detalii. Forma corpului e cu siguranță familiară, dar marginile din jurul display-ului sunt destul de generoase. Ceasul vine cu un buton crown în partea dreaptă + buton pentru shortcut-uri puțin mai jos de acesta. Pare că va fi disponibil pe alb / crem, negru, roz, dar mai mult ca sigur primim variante cu brățări fabricate din cauciuc sau piele, după cum observăm în randări. Predecesorii lui Watch Fit 3 aduceau cu brățări fitness mai mult, dar acum pare că vorbim într-adevăr despre un smartwatch. Cel puțin ca aspect, întrucât funcționalitățile sale ar putea fi limitate. În acest an Xiaomi a lansat Redmi Watch 4, un alt model similar ca design și feeling cu un Apple Watch, pe care l-am și testat. Lansarea unui astfel de produs nu sună rău, mai ales pentru cei ce îsi doreau un Apple Watch, dar foloseau un telefon cu Android. Smartwatch-urile Huawei funcționează foarte bine atât alături de smartphone-uri ce rulează HarmonyOS sau Android, cât și cu iPhone-uri. Cu siguranță Watch Fit 3 vine ca rival pentru alte modele de pe piață mai accesibile precum Redmi Watch 4, poate chiar Galaxy Watch Fit 3 de la Samsung. Acum, rămâne de văzut când va debuta și cât va costa în România. Sursa
  10. Apple se pregătește să dea o nouă față liniei sale de smartwatch-uri, și zvonurile spun că următorul mare hit ar putea fi Apple Watch X. Acest model ar veni la pachet cu un design ceva mai slim, așa că dacă te-ai săturat de ceasurile groase, ai motive de bucurie. Se pare că Apple vrea să marcheze 10 ani de la lansarea primului Apple Watch, schimbând și numele dispozitivului. În materie de design, vorbim de o reducere de grosime între 10 și 15% față de modelele actuale, și un nou sistem de prindere a curelelor cu magneți. Adio compatibilitate cu vechile curele, dar salută un interior mai aerisit, care permite inclusiv mai multe funcționalități. Povestea nu se oprește aici. Apple Watch X ar putea să păstreze celebra Digital Crown și să adauge un buton de acțiune suplimentar, ceva asemănător cu ce vedem la modelul Apple Watch Ultra. Ecranul? Deși se zvonea că o să vedem tehnologia microLED, se pare că Apple merge pe OLED, care promite să fie mai luminos și mai prietenos cu bateria. Când vine vorba de sănătate, Apple nu se joacă. Noua jucărie ar putea fi primul ceas al lor care oferă monitorizare a tensiunii arteriale. Sunt și zvonuri despre o posibilă funcție de monitorizare a apneei în somn, dar oxigenul din sânge e încă un subiect sensibil din cauza unor probleme de patente. Toate acestea sunt încă pe tărâmul zvonurilor, așa că ia-le cu o doză sănătoasă de scepticism. Sursa
  11. Model 295 nu inseamna neaparat skinul cu id 295 poate fi un obiect cu id 295 care sa nu ti se incarce sau sa aiba o problema din cauza modurilor tale, de altfel daca scrie "could not create font arial" aia poate fi de la un mod de font pe care il ai tu si trb schimbat. Nu se poate rezolva decat sa scoti pe rand fiecare mod si sa vezi de la ce ar putea fi deoarece nu toate se "inteleg" intre ele. Mai poti incerca sa ti instalezi iar directx 9 si probabil vcredits (visual C++) sa fie actualizate si numai dupa sa incerci si cu modpack si fara.
  12. Stima! Cererea ta a fost procesata, iar gradul dorit ti-a fost acordat!
  13. Fara raspuns 24h, topic inchis!
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.