ReminderNu răspundem de conturi sparte. Detalii aici.

Welcome to B-Zone Community

Register now to gain access to all of our features. Once registered and logged in, you will be able to contribute to this site by submitting your own content or replying to existing content. You'll be able to customize your profile, receive reputation points as a reward for submitting content, while also communicating with other members via your own private inbox, plus much more!

This message will be removed once you have signed in.

South Sebi Jr

MIX Admin
  • Content count

    5142
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    15

South Sebi Jr last won the day on September 26 2016

South Sebi Jr had the most liked content!

Community Reputation

1566 Legendary

About South Sebi Jr

  • Rank
    Regizor Filme & Mods Creator
  • Birthday 08/26/99

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Campina, Prahova
  • Hobbies
    Motociclete

Contact Methods

  • Yahoo
    PM
  • Skype
    PM

Previous Fields

  • Real name
    Cristian Bancu
  • RPG1 Nickname
    Sebi_Jr

Recent Profile Visitors

9637 profile views
  1. This post cannot be displayed because it is in a password protected forum. Enter Password
  2. Noul BMW F850GS. Informații-cheie și interviu cu product managerul BMW a lansat F850GS. O motocicletă cu totul nouă față de F800 pe care-l știm, cu electronice de R1200GS (opțional) și cu niște caracteristici care-l poziționează drept concurent direct pentru Honda Africa Twin: 95 de cai putere și 230 de kg. Pe lângă varianta 850, există și un F750GS, cu o atitudine mai mult stradală și dedicat începătorilor. Am studiat îndeaproape noul F850 la salonul EICMA de la Milano. Tot acolo, am stat de vorbă cu Dorit Mangold, project manager-ul F850 GS și F750 GS. Imagini cu noul F850GS și interviul, de mai jos. Poate fi urmărit în fereastra din articol sau direct pe YouTube. Bun, acum să revenim la datele esențiale. Motorul are tot doi cilindri în linie, dar a fost complet regândit. Nu e vorba doar de capacitatea cilindrică – acum 853 cmc – e vorba de un arbore cotit la 90 de grade și un interval de aprindere 270/450. BMW promite sunet și feeling de V2. Doi arbori de contra-balansare sunt acolo pentru a elimina vibrațile. Performanțe: 95 de cai putere și 92NM. Ambreiajul este de tip anti-hopping, iar lanțul este pe stânga și evacuarea pe dreapta – la fel ca la toate motocicletele. Electronice Noul BMW F850GS vine ci ride-by-wire ce-i permite două moduri de mers standard – Rain și Road, plus moduri Pro disponibile opțional – Dynamic, Enduro și Enduro Pro. Modurile de mers schimbă parametrii după care funcționează controlul tracțiunii, ABS-ul Pro și Suspensiile semi-active (dacă ți le-ai ales ca opțiune). În modul Enduro Pro, de exemplu, suspensiile sunt setate pentru off-road, controlul tracțiunii are o intervenție minimă, iar ABS-ul mai este disponibil doar pe față. Cadru nou – rezervorul trece în față Noile F850GS și F750 GS au un cadru nou, iar motorul este parte din cadru. BMW spune că noua construcție oferă o rigiditate mai mare. Rezervorul de 15 litri trece în față, până acum aflându-se sub șa. Suspensii noi și Dynamic ESA Noul F850GS are o furcă nouă, cu o cursă de 204 mm și, opțional, cu Dynamic ESA. Mișcarea suspensiei e analizată de un senzor care setează automat amortizarea în funcție de condițiile de mers, într-un interval de câteva milisecunde, chiar și pe înclinare. Anvelope tubeless și o șa cu înălțime mai mică Spre deosebire de generația precedentă, noul F850GS vine cu anvelope tubeless și cu o șa coborâtă la 860 mm în versiunea standard. Cu șaua joasă poți ajunge până la 815 mm. O altă noutate este sistemul Connectivity – un display color de 6.5 inch care permite inclusiv navigația prin intermediul telefonului și keyless ride. Mai multe detalii pe pemotoare.ro
  3. Fii mai explicit te rugam.
  4. Salut poti sa pui alt link la SF Taxi la modul : 

     

  5. Fac unul special pentru tine daca vrei
  6. Bai... din cate stiu asteptati de mult un video de genu cu uS. Eu am stat pe caldura la PC 24 de ore
  7. Te-am rugat sa ma ajuti cu promovarea...
  8. Mersi fain dar vad ca nu prea il baga nimeni in seama chiar daca am muncit 24 de ore pentru 34 de secunde. Este facut pentru voi nu pentru mine.