Giuliano Posted March 22, 2013 Share Posted March 22, 2013 Nick-ul tau: Giuliano Descrierea bugului: Cand iei kick pentru AFK, inca esti conectat la server cateva secunde. Screenshot(s): http://i.imgur.com/gIaDjAD.png ; http://i.imgur.com/kJtZnwo.png Link to comment Share on other sites More sharing options...
nXoiD Posted March 22, 2013 Share Posted March 22, 2013 E din cauza lagului sau ca au scris in aceeasi secunta cu kick-ul. Mi s-a intamplat si mie de nenumarate ori dar nu e un bug care deranjeaza(in opinia mea). Link to comment Share on other sites More sharing options...
F4L KillerFish Posted March 22, 2013 Share Posted March 22, 2013 Nick-ul tau: Giuliano Descrierea bugului: Cand iei kick pentru AFK, inca esti conectat la server cateva secunde. Screenshot(s): http://i.imgur.com/gIaDjAD.png ; http://i.imgur.com/kJtZnwo.png Salut. De când s-a trecut la versiunea 0.3x a apărut o problemă cu SendClientMessage (funcţia din script care trimite un mesaj pe chat) care se execută mai încet decât kick (funcţia din script care te deconectează de la server şi afişează "Server closed the connection."). A fost introdus un sistem tip timer care afişează mesajul şi după o secundă te dă afară de pe server. În acea secundă s-a întâmplat să apară şi acele mesaje pe chat. E din cauza lagului sau ca au scris in aceeasi secunta cu kick-ul. Mi s-a intamplat si mie de nenumarate ori dar nu e un bug care deranjeaza(in opinia mea). E posibil să fie şi lag dar cu siguranţă s-a întâmplat şi ce am scris mai sus. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rTs AshimaPetrisor Posted March 22, 2013 Share Posted March 22, 2013 sincer mi sa intamplat ieri sa fiu deconectat pe la :29 si pe chat mai aveam mesaje de la :40 si inca mai veneau (vorbesc de timpul din timestamp) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kelton Posted March 22, 2013 Share Posted March 22, 2013 Nu e bug, e de la timerul introdus de noi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.