Jump to content

Gabb04 - creations

Gabb
 Share

Recommended Posts

Astept orice fel de comentarii , desi sunt incredibil de incepator in photoshop ( asa ma consider eu )

Nu prea stiu sa potrivesc culorile , sa fac efect de flow , sper sa invat in timp.

1. lzms2urqefshqe9lp.png

-------------------------------------------------------------------------------------

2. zfa4nzive79rof1btol.png

---------------------------------------------------------------------------------

3. 8cemm0c83cyapj9j0b0c.png

---------------------------------------------------------------------------------

4. yoaunitvswvrcam7qf7.png

5. tqrnmdleoev8y6r8e5v.png

6. qguc7xhf7krajnxrg16c.png

7. lkg81p430hpiszpu4goj.png

8. gjlu9h32q8n8pmoqn57.png

9. uk3b672bepefi1fzwtm.png

10. i0sjt5dii3rtwroc3owe.jpg

11. 6ddfipxi2b3m27nx1q.png

12. toiwzfr6ldu0mz6uxv64.png

13. 2ghye3qz70pmlretnt7c.jpg

14. zakhb0sd543i421firv.png

15. v20s12wtamd2lwm7hs.png

16. 6ma8jfwicbpd82pa5v84.png

17. v5l25yykct33hjij4gt.png

18. 4nc0i9vkukam82ya027a.png

Am auzit ca cica la creatii , nu am voie sa postez sigurile care-s facute dupa niste tutoriale.

Ce-i drept , majoritatea is facute dupa tutoriale , dar nu am stiut ca nu am voie sa postez.

Daca este asa , un designer sa stearga "creatiile"

Ok dar , eXemplu zice ca am facut ripping dar de unde frate... am facut dupa tutoriale , in mare parte a creatiilor , cu aceleasi resurse :).

Fiindca asa mi se pare mie mai usor si pot invata altfel asa.

Si inca ceva exemplu : incerc sa fac tot timpul identic cum este in tutorial. Ma rog , sterge ce nu-ti convine dar sa stii de la mine : nu este ripping.

Este munca mea , is facute dupa tutorial. ( tine minte asta )

Da omule stiu , ca le gasesti , dar tu crezi ca le-am copiat ?

Iti spun eu : Da , am copiat resursele si apoi am facut dupa tutorial.

Color Rays , Sonya ( nr 18 ) stiu ca le gasesti ... Color Rays gasesc in tutorial la 4FuN.

Tu ai impresia ca am dat copy / paste la outcome sau ce vrei sa zici ?