Jump to content

[B-Zone TV] Sabre Drift

DooMasteR
 Share

Recommended Posts

• Titlul clipului: Sabre Drift
  • Gen: Drift.
  • Durata: 1:41.
  • Data lansarii: 11/07/2013
  • Scurta prezentare: Nu am folosit niciun mod, nu am modificat jocul deloc. Sunt drift-uri la care lucrez de ceva timp. Sunt incepator in tainele drifting-ului. Enjoy! Pentru mod, PM me.
  • Link catre clip:

Foloseşti GTA IV ROADS şi videoclipul este făcut în GTA SA şi observ că îţi merge cam greuţ, felicitări oricum.
Nu prea comentez la filmele mele decat cu multumesc si apreciez mult. Comentariul tau m-a cam suparat. Prietene, poate "ficatul" pc-ului tau nu suporta nici macar 480p. Greut? De unde si pana unde greut? You have some explaning to do!

Foarte frumos, felicitari, dar:1.Mai schimba si tu ENB ca te bat :-W2.Lucreaza la drift sau contacteaza unu3.Foloseste joypad pt drifturi iti ies mai bine4.Pe viitor sa vad mai reusite
Ai spus ca imi dai tu un ENB "mai frumos". Inca sunt incepator, am sa incerc si cu joy. Pe viitor sa ma inveti si pe mine :) Edited by nWo DooMasteR

Videoclipul foarte bine făcut , muzica bine aleasă şi modul pe Sabre este foarte bun şi arată bestial.

Din drifturile cu Sabre nu prea iese cine ştie ce.Aş vrea să încerci pe viitor cu Elegy , am văzut din alte filme mai vechi ale tale că te pricepi foarte bine.

Foarte frumos, felicitari, dar:

1.Mai schimba si tu ENB ca te bat :-W

2.Lucreaza la drift sau contacteaza unu

3.Foloseste joypad pt drifturi iti ies mai bine

4.Pe viitor sa vad mai reusite

1. ENB-ul este super, mai trebuie scazuta putin luminozitatea si merge putin motion blur.

2.Cu Sabre nu ai cum sa faci drifturi mai bune.

3.Joypad-ul se foloseste pentru speed drift + nos, in special pentru Super GT

@ E super regizarea, si mai ales grafica, poate facem un twin cand mai progresezi :)

Edited by Cookie Monsta

"Nu am folosit niciun mod, nu am modificat jocul deloc" -> Ai enb si mod pe masina.