Jump to content

Portofoliu Kalvin

MeekMill nWo
 Share

Recommended Posts

Salut, am decis si eu sa-mi postez lucrarile. Sunt inca un incepator, va astept parerile si sfaturile.

Apocaliptikgirl_Klv2.png avatar_Ghostx_klv.jpgBMW_Avatar.jpg

cosmogirl_text.pngDeejay_Po_RRo_avatar.jpgghost_rider_wallpaper_hd_2.jpg

ghst.pngnicchr.pngnutuavatarsalam.jpgv_1.png

v_2.pngwixxz.pngwiz_kh.pnganonymous_mask.png

kalvin8172013.pngmy_sgn.jpg

Semnaturi :

djkalvinsignbz.png

sign_klv.png

WIZ_SIGN.png

Semnaturile sunt foarte interesante, imi plac foarte mult. Fontul folosit este ok, textul incadrat, efectele puse. Dintre avatare cele mai reusite sa zic asa mi se par cele cu Wiz Khalifa si cele pentru Ghost. Dintre semnaturi cea cu kalvin ti-a iesit misto rau. Felicitari! Lucreazsa tot mai mult deoarece te inveti din ce in ce mai bine. Succes, si mai asteptam lucrari la fel de frumoase, sau chiar mai frumoase de cat acestea.

Sper ca intr-o buna zi sa-mi faci si mie una. Bineinteles daca ai timp si daca doresti.

Paramedics member Jack_D si sub motoul "Soul and Hope for each."

Edited by BTD Jack

Va multumesc pentru pareri . Am revenit in forta cu noi creatii :) :

dishonored_avatar.pngDUBpower_KLV.pnggirlv2edit.pnggirlv3.pngKalv_avat_2.png

Kalv_avat_2.jpgKalv_avat_3.jpgKalv_avat_4.jpgKalv_avat_5.jpgKalv_avat_6.jpg

Kalv_avat_7.jpgKalv_avat_8.jpgKalvin_avat.pngLa_Xu_S_Avatar_v2.pngUntitled_1.pngdaves.png

Semnaturi :

Av_5.jpg

Kalvin_4.jpg

klv_signature_2.jpg

klv_signature_3.jpg

Astept in continuare sfaturi /pareri din partea voastra !

Se poate observa usor ca esti incepator.

Ai grija cu sharpen-ul deoarece este cam over sharpen la unele lucrari, iar despre ele pot spune ca sunt foarte simple , culori nu prea lumina nu este da' nu prea buna , iar la unele este prost dimensionat.

Era sa uit de text incearca sa renunti la el sau daca il mai utilizezi sa nu il mai pui in josul lucrarii sau in colturile acesteia .