AIM MIonut Posted February 20, 2014 Share Posted February 20, 2014 (edited) Cateva din creatiile mele, sper sa va placa ( sunt incepator in photoshop). Pareri / critici/ sfaturi (sunt bine venite) : Edited June 28, 2014 by Mater 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
South Edutuu Posted February 21, 2014 Share Posted February 21, 2014 Cea mai reusita din punctul meu de vedere este cea cu Southern Pimps. Continua sa lucrezi si o sa devi ``mare``. Salut! Link to comment Share on other sites More sharing options...
AIM MIonut Posted February 22, 2014 Author Share Posted February 22, 2014 Cea mai reusita din punctul meu de vedere este cea cu Southern Pimps. Continua sa lucrezi si o sa devi ``mare``. Salut! Multumesc! Link to comment Share on other sites More sharing options...
MotoRider YT Posted February 22, 2014 Share Posted February 22, 2014 Facand parte din stafful de movie server , ma atrage lucrarea aceea . Sunt frumoase toate . Felicitari ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
SQ S o b Y Posted February 22, 2014 Share Posted February 22, 2014 Imi place foarte mult cea cu Southern Pimps. Felicitari pentru munca depusa ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr0ne Posted February 22, 2014 Share Posted February 22, 2014 Pentru inceput sunt bune. Urmareste tutoriale incerca ceva mai nou. Felicitari pentru munca depusa ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
AIM MIonut Posted February 24, 2014 Author Share Posted February 24, 2014 Am facut o semnatura si pentru cei din Tow Truck ! : 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Denkat Posted February 24, 2014 Share Posted February 24, 2014 Sunt bunisoare lucrarile, dar fonturile lasa de dorit. Incerca si alte fonturi, sa fie mai usor de inteles textul. Link to comment Share on other sites More sharing options...