Jump to content

[Portofoliu] C A S T

cast
 Share

Recommended Posts

Sunt destul de incepator, deci nu vreau comentarii jignitoare. Am de unde invata, si stiu ca am multe de invatat.

Stiu ca mai am de lucrat in principiu la text. Cat despre dimensiunea imaginilor, la inceput nu tineam cont de ea. Acum, avatarele le salvez cu o dimensiune acceptabila ( pana in 300x300).

Nu am urmat tutoriale prea multe, tot ce stiu, am invatat singur, incercand fiecare mica particica din PhotoShop / Illustrator sau m-am inspirat din creatiile altora.

Hh59lWe.jpgDnzxtvH.jpgiSk2eax.jpgNecaDxr.jpgHuUDInp.jpg

lJGnaOR.jpgzO3QTJ3.jpgolXmzPH.jpgOSOAbmA.jpg0J58BBt.jpgDxP7Aef.jpg

SEMNATURI :

VTwDCxA.jpgXLBrU6v.jpg

LOGO-URI :

8PKFoJv.pnggorBbnd.pngUmdeVPT.pngZXoKipg.pngcxw41LI.pngyFGSnIk.pngQHFnqsl.pngihVoeah.pngjJLoqXy.pngyo3cqBF.pngmzrU1vh.pngJxvA1p6.pngYGujXjg.pngYbejGd2.png

nGqEaax.png

3DoEwb2.pngfPpbCtL.png

Arata destul de bine, dar la unele avatare se putea mult mai bine, la unele incurca font-ul care nu e prea frumos si nu se potriveste ai fi putut sa bagi si un stroke la ele..

In schimb logo-urile mi se par foarte frumoase au iesit destul de bine zic eu.

Arata destul de bine, dar la unele avatare se putea mult mai bine, la unele incurca font-ul care nu e prea frumos si nu se potriveste ai fi putut sa bagi si un stroke la ele..

In schimb logo-urile mi se par foarte frumoase au iesit destul de bine zic eu.

Multumesc. Mai am de lucrat la texte, dupa cum am zis. O sa mai urmez ceva tutoriale.

Frumoase....... Tine-o tot asa .

Multumesc frumos.

EDIT!

Noi lucrari. Am ramas la ideea ca fonturile simple si cu opacity cat mai mic se vad bine si nu aglomereaza lucrarile ( mi-am schimbat stilul ):

ZCXRDmB.jpgW4qUzPX.jpgXoqKifU.jpgQ2NpGZL.jpgEdVopUx.pngS1HVeMN.png

Edited by pH ASAP C A S T

Frumoase lucrarile . Imi place stilul in care lucrezi . Bafta in continuare la si mai bine !

Multumesc frumos. O sa postez zilele urmatoare inca cateva noi lucrari.