cast Posted March 8, 2014 Share Posted March 8, 2014 Sunt destul de incepator, deci nu vreau comentarii jignitoare. Am de unde invata, si stiu ca am multe de invatat. Stiu ca mai am de lucrat in principiu la text. Cat despre dimensiunea imaginilor, la inceput nu tineam cont de ea. Acum, avatarele le salvez cu o dimensiune acceptabila ( pana in 300x300). Nu am urmat tutoriale prea multe, tot ce stiu, am invatat singur, incercand fiecare mica particica din PhotoShop / Illustrator sau m-am inspirat din creatiile altora. AVATARE: SEMNATURI : LOGO-URI : 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
zEk0 Posted March 8, 2014 Share Posted March 8, 2014 Arata destul de bine, dar la unele avatare se putea mult mai bine, la unele incurca font-ul care nu e prea frumos si nu se potriveste ai fi putut sa bagi si un stroke la ele.. In schimb logo-urile mi se par foarte frumoase au iesit destul de bine zic eu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cast Posted March 8, 2014 Author Share Posted March 8, 2014 Arata destul de bine, dar la unele avatare se putea mult mai bine, la unele incurca font-ul care nu e prea frumos si nu se potriveste ai fi putut sa bagi si un stroke la ele.. In schimb logo-urile mi se par foarte frumoase au iesit destul de bine zic eu. Multumesc. Mai am de lucrat la texte, dupa cum am zis. O sa mai urmez ceva tutoriale. Link to comment Share on other sites More sharing options...
S4F Costy Posted March 8, 2014 Share Posted March 8, 2014 Ce pot sa spun, Geniale. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cast Posted March 8, 2014 Author Share Posted March 8, 2014 Ce pot sa spun, Geniale. Iti multumesc mult. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AdRyAn12 Posted March 8, 2014 Share Posted March 8, 2014 Frumoase....... Tine-o tot asa . Link to comment Share on other sites More sharing options...