Jump to content

[Prezentare] DomnulMQ

DomnulMQ
 Share

Recommended Posts

• Nick-ul tau:MQ.

• Prenume:Florin

Varsta:18 ani.

Locatia:Craiova judeţul Dolj.

Ocupatie:Elev în clasa a-12-a

Jocul(rile) preferat(e):League of legends , San andreas multiplayer , Counter Strike 1.6 , Team Fortres... etc.

Hobby-urile tale:Să lucrez în PhotoShop

O descriere despre tine (minim 10 cuvinte):

Numele meu este Florin , am 18 ani , locuiesc în oraşul Craiova , judeţul Dolj şi sunt elev în clasa a 12 a.Pasiunea mea este PhotoShop-ul , dar că meserie aş vrea să devin medic pe secţia de radiologie a spitalului nr1 din Craiova.Am început să lucrez în PhotoShop acum 2 ani prin noiembrie 2012.Cu timpul , am evoluat , iar de la lucrările pe care le făceam mai urâte că stockul , spun eu am ajuns să fac lucrări mult mai bune.Am venit pe B-zone , să îmi expun lucrările şi să primesc sfaturi constructive + joc pe serverul rpg3.b-zone.ro.Urăsc persoanele care sunt tupeiste , desii ele sunt tămâie în domeniul în care eu cel puţin încerc să fac ceva.Nu sunt adeptul fumatului , urăsc mâncarea nesănătoasă , îmi place să ies cu prietenii şi să mă joc jocuri pe PC.Această este scruta mea "Bibliografie" , sper că va plăcut.

De unde ai aflat de B-Zone Community?:Știam de mult , dar acum cu deschiderea noului server de San Andreas , am zis să îi redau o șansă sa:mp-ului după o pauză de 1 an.

Alte precizari?:Vă mulţumesc pentru urările care vor urma , şi sper să nu dezamăgesc aceasta comunitate.O zi/seară bună vă doresc!

Bine ai venit pe comunitatea B-Zone.

Server-ul de samp rpg3 este deschis de o saptamana. Daca vrei sa te reapuci si tu, sa ai noi ocazii si o aventura noua, te aspteam pe server.

DNS: RPG3.B-ZONE.RO | Have fun!

@@DomnulMQ, Bun venit pe comunitate.

Daca iti place Photoshopul iti sugerez pagina aceasta :P Poti gasi multe lucruri interesante aici:

http://forum.b-zone.ro/forum/163-photoshop/

Aici ai CounterStrike: