Squix Posted September 10, 2015 Share Posted September 10, 2015 - Nick-ul tau: [ClaudeL] - Prenume: Claudiu - Varsta: 15 ani. - Locatia: Buzau. - Ocupatie: Liceu, pe langa casa, imi ajut parinti la treaba. - Jocul(rile) preferat(e): Sa-mp, pot spune ca joc de la varsta de 10 ani. - Hobby-urile tale: Games. - O descriere despre tine (minim 10 cuvinte): Ma numesc Nicolae Claudiu si am frumoasa varsta de 15 ani, sunt din orasul Buzau, este un oras curat bine pus la punct, coket si cu fete frumoase.Pasiunea mea este fotbalul, imi place sa joc fotbal de cand sunt mic, am avut multe dificultati in viata din cauza fotbalului cum ar fi:mana rupta, entorsa, piciorul in ghips... dar aceste dificultati m-au tinut tare si nu m-am lasat, am luptat pentru tot ce-am putut, nu imi pare rau nici-o clipa ca nu am renuntat la acest fotbal minunat cu sacrificii, munca si efort maxim, dar cand sunt pe teren ma simt cel mai bine si nu cred ca m-as ganti o clipa sa renunt la acest sport, chiar daca am avut momente mai dificile, am stiu sa le fac fata si am trecut peste, dar acest sport mi-a oferit foarte multe clipe frumoase pe care nu le voi uita niciodata si sper sa imi iese bine totul ce fac.Sunt un baiat de statura inal, sunt asa cum trebuie sa arete un om, cu defecte sau fara. Sunt genul de persoana care ii place sa-si faca tot timpul prietenii noi si sa ma inteleg bine cu fiecare imparte, nu-mi place sa ma cert, sa caut scandal etc, imi place tot timpul intre noi sa fie o atmosfera ca si in familie. Sunt o persoana serioasa, de incredere, muncitoare, de treaba,imi place foarte mult sa cunosc lume noua,glume atunci cand este cazul,nu-mi place ca glumele sa fie aiurea, despre familie sau ceva de genu...glumele in care se simt toti bine si rad ci nu, numa unul. Nu-mi place sa ma plictisesc, tot timpul trebuie sa fac ceva sa am o ocupatie, orice dar sa nu ma plictisesc. Eu urasc cel mai mult vorbele pe la spate, daca ai ceva sa-mi spui, spune-mi in fata nu prin barfe.. Mie imi place foarte mult sa ma implic, sa dau tot ce este mai bun din mine, as face acel lucru de 100 ori pana imi iese cum am dorit eu si pe placul altora, recunosc unde-s multi puterea creste si tot timpul imi place sa fac si eu parte dintr-un colectiv unit in care poate iesi aproape tot ce isi doreste. Nu îmi place sa fiu luat în derâdere de altii pentru punctele mele slabe, si din acest motiv încerc mereu sa ies în evidenta prin punctele mele tari. Sunt o fire minutioasa si încerc ca nimic sa nu îmi scape din vedere atunci cand cedez ceva.Pun suflet mereu în ceea ce fac si îmi este foarte greu sa ma despart de lucrurile la care am participat si întotdeauna ma gândesc la trecut si îmi doresc ca anumite momente placute sa nu se fi terminat. Sunt un baiat sentimental, usor enervant, dar ma ajuta faptul ca ma calmez foarte repede. Eu ma calmez prin a juca fotbal, asculta muzica, juca samp, sa ma uit la un film, filmele mele preferate sunt cele de actiune / comedie / si pot spune ca si horror.Mie imi plac persoanale care au bunul simt si care stiu sa formeze un colectiv bine organizat si unit. Sunt o persoana sociabila si calma, imi place foarte mult sa fiu primit oriunde ma duc si sa-mi fac prieteni noi. Nu-mi place sa ma simt undeva in plus, nu-mi plac persoanele care ma mint, daca ai facut ceva, vrei sa-mi spui si nu stii cum inafara de minciuna, mai bine nu mai spui nimic si taci decat sa minti. In timpul liber imi place sa ies cu prietenii pe afara, la un suc, sa joc fotbal si sa joc pe SA:MP cu prietenii. Sunt o persoana cu capul pe umerii care stie ce vrea de la viata. - De unde ai aflat de B-Zone Community?: Era inca anul 2013 eram pasionat de GTA in special de sa-mp, am decis sa caut un server frumos, curat, fara buguri sau alte chestii inutile, respectat si cu admini responsabili cu capul pe umeri.Am cautat pe google ''servere populate sa-mp'', pe prima pagina am gasit ''B-zone'', am decis sa-l incerc. - Alte precizari?: Multumesc pentru ca mi-ati citit prezentarea. 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klauss I Posted September 10, 2015 Share Posted September 10, 2015 Bun venit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
South Deuce Posted September 10, 2015 Share Posted September 10, 2015 Welcome! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Termi ToV Posted September 10, 2015 Share Posted September 10, 2015 welcome Link to comment Share on other sites More sharing options...
S4FManiakLawyer Posted September 10, 2015 Share Posted September 10, 2015 Welcome. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikola Jokic Posted September 10, 2015 Share Posted September 10, 2015 Welcome. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BalkaToN Posted September 10, 2015 Share Posted September 10, 2015 Welcome! Link to comment Share on other sites More sharing options...
aLinComsa Posted September 10, 2015 Share Posted September 10, 2015 Welcome! Link to comment Share on other sites More sharing options...
TLG George Posted September 10, 2015 Share Posted September 10, 2015 Welcome! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skipper Posted September 10, 2015 Share Posted September 10, 2015 Welcome! Link to comment Share on other sites More sharing options...
CF KinG Camorra Posted September 10, 2015 Share Posted September 10, 2015 Welcome! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Madalin AM Posted September 10, 2015 Share Posted September 10, 2015 Welcome! Link to comment Share on other sites More sharing options...
A K K I Posted September 10, 2015 Share Posted September 10, 2015 Welcome !! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skyntei Posted September 10, 2015 Share Posted September 10, 2015 Bun venit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kawse Posted September 10, 2015 Share Posted September 10, 2015 Welcome Link to comment Share on other sites More sharing options...
South MaxyMusS Posted September 10, 2015 Share Posted September 10, 2015 Welcome! Link to comment Share on other sites More sharing options...
AIM Mezen Posted September 10, 2015 Share Posted September 10, 2015 Welcome! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dyablox Posted September 10, 2015 Share Posted September 10, 2015 Welcome! Link to comment Share on other sites More sharing options...
luisenberg Posted September 10, 2015 Share Posted September 10, 2015 Bine ai venit! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nefarious Posted September 10, 2015 Share Posted September 10, 2015 Welcome! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Reming Posted September 10, 2015 Share Posted September 10, 2015 Welcome Link to comment Share on other sites More sharing options...
C a s s i o Posted September 10, 2015 Share Posted September 10, 2015 Welcome Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheEmperroR Posted September 10, 2015 Share Posted September 10, 2015 Welcome! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alextrem Posted September 10, 2015 Share Posted September 10, 2015 Bine ai venit ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
rikos Posted September 10, 2015 Share Posted September 10, 2015 Welcome!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts