Jump to content

Prezentare - HorrorSoul

horrorKIA
 Share

Recommended Posts

- Nick-ul tau: HorrorSoul

- Prenume: Irinel

- Varsta: 12 ani.

- Locatia: Craioza

- Ocupatie: Fotbal.

- Jocul(rile) preferat(e): Lapte gros/capra noua/Sah.

- Hobby-urile tale: Fotbal, baschet, gaming.

- O descriere despre tine (minim 10 cuvinte): Deciii, ham ajuns la partea mea preferata, ador sa ma descriu. Numele meu este Motatu Cristian Irinel si am frumoasa varsta de 12 ani, petec, csz. M-am nascut pe data de 17.03.2003 - 11:42 dimineata, la spitalul Craiovei. In momentuld e fata eu locuies la sat, locuiesc intr-un sat in apropiere de Craiova, fac vreo 30 de minute cu trenul si 20 cu masina, pe nume Tatomiresti, un sat foarte frumos, plin de tineri dornici sa invete lucruri noi, ce sa zic, niste persoane bune. In momentul de fata merg la scoala aici la mine in sat, suntem vreo 500 in toata scoala, dar la mine in clasa sunt 22 de elevi, studiez la aceasta scoala, pe nume Ioan Grecescu Tatomiresti, inca de la Gradii, iar in momentul de fata sunt in clasa a Vll-a. Ca materie preferata am Romana si Matematica, in special Geometrie legat de matematica... Sunt o persoana intelegatoare, miloasa, de treaba, ascultatoare, plina de viata, glumeata, interesanta, insteata dar si sireata, cat despre lucrurile care nu imi plac, nu suport sa fiu luat peste picior, pe moment ce eu sunt luat peste picior iau si eu peste picior si ma comport urat, dar asta se intampla rar.. Ca hobby am fotbalul, joc fotbal in fiecare zi, cate 3-4 ore alergand intr-una, chiar imi palce acest hobby, iar ca alt hobby am cititul si baschetul, pe care il parctic cam rar deoarece am jucat un an numai baschet si acum sunt paluga, si na.., nu vreau sa mai cresc, e bine cu inaltimea de 1.69cm la 12 ani. Ca echipa de fotbal tin cu Craiova, the best, dar si cu RMD *Real Madrid*. Imi plac persoanele sincere, care stiu ce vor de la viata, care sunt pline de viata, care nu barfesc si nu fac lucruri rele, dar o persoane are cal