Jump to content

[Portofoliu] - Ultimo.

Ultimo
 Share

Recommended Posts

PORTOFOLIUL MEU

Azi m-am decis să îmi deschid şi eu un portofoliu cu creaţii.

Vreau să vă spun că sunt începător în acest domeniu şi aştept orice părere din partea voastră, fie ea bună sau rea.

150x250

ex0kOIH.jpgrVNEJml.jpgQag6nIQ.jpg8IssxkN.jpg

RT9JdeO.jpg

Portofoliu deschis azi, 25.06.2016.

Renunță la poziționarea textului principal sau secundar în colțuri sau pe marginile avatarului.

De altfel, ai grijă la redimensionarea imaginilor (ALT+CTRL).

Folosește fonturi cat mai simple!

Edited by Dragon

Renunță la poziționarea textului principal sau secundar în coluțuri sau pe marginile avatarului.

De altfel, ai grijă la redimensionarea imaginilor (folosește ALT+CTRL).

Folosește fonturi cat mai simple!

Mersi mult de sfat, chiar o să ţin cont la următoarele creaţii!

Eh.. mai ai de invatat, uita-te la tutoriale pe YouTube ca mai ai de lucrat pana sa ajungi ca Cristina, PhaX, sooN, etc.

Da, mai am mult de învăţat.

Am precizat la început că sunt începător.

Frumos portofoliu,felicitari!

Frumos portofoliu,felicitari!

Mulţumesc!

Sunt frumușele, ai grijă la redimensionare că unele-s cam „strâmbe”. Momentan lasă textul, zic și eu... Totuși, felicitări!

Chiar mă gândeam să mă axez doar pe imagine şi să las textul. Mersi!

Good creations, you have +1 from me!

Thank you!

Inca nu ti-ai reparat problema legata de redimensionarea stockurilor. Nu esti obligat sa-l integrezi pe tot in lucrare/avatar (http://i.imgur.com/1Vuu7Fw.jpg). Ii poti face o pozitionare de tip buletin (ma refer la poza din buletin), il poti lasa pana pe la ceas sau il poti lasa intreg, dar asta doar dupa ce apesi SHIFT si tragi de colturi. Cauta sa prinzi, pastrezi doar ce este frumos si ce crezi ca atrage, fura privirea publicului. Si semnatura de sus este indesata in dimensiunea respectiva. Omit textul si chiar nu arata bine.

Ti-am lasat doua voturi (+1). Mult succes! :D