AIM Capitanul Posted September 4, 2016 Share Posted September 4, 2016 (edited) Salut, astazi m-am gandit sa v-a prezint creatiile mele, Sper sa v-a placa! Ps: Sunt incepator nu ma prea descurc cu textul. Edited September 4, 2016 by hyde Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chamakh Rocker Nespalat Posted September 4, 2016 Share Posted September 4, 2016 (edited) Mi se pare mie ca ala cu Lamborghini l-am vazut la Tudor, chiar are logo-ul lui Mai ai fisier .psd de la lucrari? Edited September 4, 2016 by Recker TheHunter Link to comment Share on other sites More sharing options...
South HutsoN Posted September 4, 2016 Share Posted September 4, 2016 Să începem cu începutul; redimensionarea. Urmărește tutoriale despre redimensionare și mai perfecționează-te și la dimensiunile avatarului. Textul: nu ai poze cu text, deci nu pot comenta. Blurul: pentru început, să zicem, este bunicel, dar încearcă să urmărești și tutoriale despre blur și să mai lucrezi la el. Succes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
drE jR Posted September 4, 2016 Share Posted September 4, 2016 incearca sa faci 15 avatare exact ca aici, cu diferite stock-uri bafta! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
AIM Capitanul Posted September 4, 2016 Author Share Posted September 4, 2016 @, Da, acel Lamborghini de la Tudor l-am luat, dar l-am redimensionat si i-am schimbat fontul. V-a asigur ca fiecare avatar este lucrat in proportie de 50% de mine. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chamakh Rocker Nespalat Posted September 4, 2016 Share Posted September 4, 2016 1. Cel ce creează acest topic trebuie să iși asume proprietatea lucrărilor, adică acestea să fie realizate de el personal. Ripp-ul ( furtul lucrărilor ) se va penaliza cu SUSPENDAREA CONTULUI. Ai noroc ca nu a vazut-o un designer Link to comment Share on other sites More sharing options...