DMN Posted August 11, 2010 Share Posted August 11, 2010 (edited) Dativa cu parerea nu prea am vazut asa ceva pe'aici asa ca ma simt cam ciudat va anunt ca sunt incepator.Revin si maine cu o alfa romeo...trebuie sa o termin datimi un sfat cum sa colorez gen un spoilar alb sal fac la culoare cu masina ? ca nu'mi iese (( Edited August 11, 2010 by DMN Link to comment Share on other sites More sharing options...
Travie Posted August 12, 2010 Share Posted August 12, 2010 Atentie la masina , nu ai "decupat-o" prea bine Cat despre spoiler , incearca cu Clipping mask .. Alta idee mai buna nu am acum Dupa ce ai asezat spoilerul unde trebuie , apesi CTRL+ALT+SHIFT+E , si vei avea un layer nou cu tot ce ai facut pana atunci. Acum te duci in meniu Layer>Create clipping mask *(Ceva de genul)* . Acum pe imagine misti ultimul layer dupa bunul plac si vei vedea ca spoilerul va fi ca masina la culoare Link to comment Share on other sites More sharing options...
misterClouD Posted August 12, 2010 Share Posted August 12, 2010 Atentie la masina , nu ai "decupat-o" prea bine Cat despre spoiler , incearca cu Clipping mask .. Alta idee mai buna nu am acum Dupa ce ai asezat spoilerul unde trebuie , apesi CTRL+ALT+SHIFT+E , si vei avea un layer nou cu tot ce ai facut pana atunci. Acum te duci in meniu Layer>Create clipping mask *(Ceva de genul)* . Acum pe imagine misti ultimul layer dupa bunul plac si vei vedea ca spoilerul va fi ca masina la culoare mda pare fake masina dami un pm sau ia id`u meu de la profil sa iti dau un site cu ceva ce se ocupa cu asa cv ca sa inveti ca au tutoriale video + explicate bine Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andrew Stracci Posted August 12, 2010 Share Posted August 12, 2010 nu stiu ce sa zic nu sa mai postat asa ceva aici,chiar nu stiu ce sa zic. Link to comment Share on other sites More sharing options...