Jump to content

Rocket League


KyubyZEM RPG
 Share

Recommended Posts

 Rocket League.jpg

 

   Rocket League este un joc video de fotbal vehiculardezvoltat și publicat de Psyonix . Jocul a fost lansat pentru Microsoft Windows și PlayStation 4 în iulie 2015, porturile pentru Xbox One , macOS , Linux și Nintendo Switch vor fi lansate ulterior. În iunie 2016, 505 de jocuri au început să distribuie o versiune fizică de vânzare cu amănuntul pentru PlayStation 4 și Xbox One, Warner Bros. Interactive Entertainment preluând aceste atribuții până la sfârșitul anului 2017.

   Descrisă drept „fotbal, dar cu mașini cu rachetă”, Rocket League are până la patru jucători repartizați pentru fiecare dintre cele două echipe, folosind vehicule cu rachete pentru a lovi o minge în poarta adversarului lor și pentru a înscrie puncte pe parcursul unui meci.  Jocul include moduri cu un singur jucător și multiplayer, care pot fi redate atât la nivel local cât și online, inclusiv jocul multiplă platformă între toate versiunile. Actualizările ulterioare pentru joc au permis abilitatea de a modifica regulile de bază și au adăugat noi moduri de joc, inclusiv cele bazate pe hochei pe gheață și baschet .

   Rocket League este o continuare a Supersonic Acrobatic Battle-Cars-Powered Rocket-Powered de la Psyonix , un joc video 2008 pentru PlayStation 3 . Battle-Cars a primit recenzii mixte și nu a avut un succes major, dar a câștigat o bază de fani loiali. Psyonix a continuat să se susțină prin munca de dezvoltare a contractelor pentru alte studiouri în timp ce a căutat să dezvolte o continuare. Psyonix a început dezvoltarea formală a Rocket League în jurul anului 2013, rafinând gameplay-ul de la Battle-Cars pentru a aborda criticile și aportul fanilor. Psyonix a recunoscut, de asemenea, lipsa lor de marketing de la Battle-Cars și s-a angajat atât în social media cât și în promoții, inclusiv oferirea jocului gratuit pentru PlayStation Plus membri la eliberare, pentru a comercializa jocul.

   Rocket League a fost lăudată pentru îmbunătățirile sale de joc față de Battle-Cars , precum și pentru grafica și prezentarea sa generală, deși unele critici au fost îndreptate către motorul fizicii jocului. Jocul a câștigat o serie de premii din industrie și a înregistrat peste 10 milioane de vânzări și 40 de milioane de jucători până la începutul anului 2018. Rocket League a fost adoptat și ca esport , jucători profesioniști participând prin ESL și Major League Gaming , împreună cu Psyonix hosting propriile competiții prin Seria Campionatului Ligii Rachete (RLCS).

 

Gameplay

 

   Rocket League e gameplay - ul este în mare parte aceeași cu cea a predecesorului său, supersonic acrobatice-Powered Rocket Battle-Cars . Jucătorii controlează o mașină cu rachetă și o folosesc pentru a lovi o minge care este mult mai mare decât mașinile spre zona de poartă a celeilalte echipe pentru a marca goluri, într-un mod care seamănă cu un joc de fotbal , cu elemente care amintesc de un derby de demolare . Mașinile jucătorilor au capacitatea de a sari pentru a lovi mingea în timp ce sunt în aer. Jucătorii pot ridica, de asemenea, un spor de viteză, trecându-și mașinile pe spațiile marcate de pe teren, permițându-le să treacă rapid pe teren, să utilizeze impulsul adăugat pentru a lovi mingea sau să urce în mașina altui jucător pentru a o distruge; în ultimul caz, mașina distrusă s-a reaprins câteva momente mai târziu. Un jucător poate folosi de asemenea un impuls atunci când este în aer pentru a se propulsa înainte în zbor, permițând jucătorilor să lovească mingea în aer. Jucătorii pot, de asemenea, să efectueze scăpări rapide, determinând ca mașina lor să facă un salt scurt și să se rotească într-o direcție dată, care poate fi folosită pentru a arunca mingea sau a obține avantajul de poziționare față de cealaltă echipă. 

   Meciurile au de obicei cinci minute, cu o durată suplimentară de moarte dacă jocul este legat în acel moment. Meciurile se pot juca de la un jucător unu la unu până la patru-pe-patru jucători, precum și în playlist-urile clasice și clasate. Acesta din urmă servește ca Rocket League e modul on - line competitiv, în cazul în care jucătorii concurează în diferite ranguri etajate în termen de sezoane de joc, cu victorii sau pierderi ridicarea sau coborârea rangul unui jucător, respectiv. Jocul include un mod "sezon" cu un singur jucător, jucătorul concurând cu jucătorii controlați de computer. O actualizare din decembrie 2016 a introdus secvențe „Personal Training” care pot fi create de jucători și partajate cu alții de pe aceeași platformă; jucătorii sunt capabili să precizeze calea mingii și prezența și abilitatea adversarilor pe teren, astfel încât să poată exersa anumite șuturi pe poartă. 

   La câteva luni după ce a fost lansat, Psyonix a lansat o actualizare care adaugă moduri de joc cunoscute sub numele de "mutatori", modificând unele aspecte ale jocului, cum ar fi gravitatea crescută sau scăzută, dimensiunea mingii, viteza mingii și bounciness. Pentru sezonul de sărbători din 2015, o altă actualizare a înlocuit meciurile mutator cu un mod inspirat de hochei pe gheață (numit „Ziua Zăpezii”), jucat pe un patinoar și mingea a fost înlocuită cu un puc de hochei cu diferite fizici. Recepția pozitivă la modul de hochei pe gheață a dus la extinderea acesteia pentru câteva săptămâni după sezonul de sărbători. Ziua Zăpezii a fost adăugată permanent la setările mutatorilor pentru meciurile private și jocurile expoziționale din 10 februarie 2016. "Cercei",baschet , a fost adăugat pe 26 aprilie 2016. Un mod "Rumble" separat, care încorporează power-up-uri neobișnuite, cum ar fi capacitatea de a îngheța mingea în loc sau a provoca o singură adversarul care are dificultăți în a-și controla mașina, a fost adăugat la 8 septembrie 2016. 

   O actualizare în decembrie 2016, cunoscută sub numele de "Starbase ARC" (bazată pe jocul mobil Psyonix " ARC Squadron" ) a adăugat suport pentru arenele personalizate pentru Jucătorii de Windows sunt suportați prin Steam Workshop , împreună cu alt conținut nou. 

   Un nou mod de joc, Dropshot, a fost adăugat într-o actualizare din martie 2017. Are loc într-o arenă fără goluri și un câmp format din plăci hexagonale și folosește o minge care devine din ce în ce mai electrificată după lovituri sau treceri de succes. Cu cât mingea este lovită mai mult de jucători fără a atinge solul, cu atât devine mai electrificată și cu atât mai multe plăci se deteriorează odată ce în sfârșit lovește solul. Scopul modului este de a deteriora podeaua adversarului suficient pentru a sparge o gaură în el, permițând mingii să treacă și să înscrie. Odată ce o echipă înscrie, podeaua din acea parte a câmpului se readuce la normal (în timp ce podeaua din partea echipei de notare păstrează orice daune existente).

   Ca parte a unui mijloc de a monetiza jocul dincolo de conținutul descărcabil, Psyonix a încercat câteva abordări diferite. În septembrie 2016, a introdus un sistem de loot box cunoscut sub numele de "Crates", unde jucătorii le-ar putea achiziționa cu o selecție aleatorie de articole de personalizare în joc. [16] În august 2019, dezvoltatorii au anunțat că intenționează să retragă Crates în favoarea unui magazin cu o rotație zilnică de articole aleatorii pe care jucătorii le pot achiziționa direct cu fonduri reale. În septembrie 2018, Psyonix a adăugat o caracteristică de trecere de luptă la joc, cunoscută sub numele de „Rocket Pass”. Fiecare trecere, care durează câteva luni, are provocări și alte oportunități prin jocul Rocket Leaguecare permit jucătorilor să crească nivelul Pasului, din care pot fi deblocate noi opțiuni de personalizare unice legate de acea trecere. În timp ce Rocket Pass este gratuit pentru toți jucătorii, se poate achiziționa o opțiune premium pentru costuri reduse care accelerează rata de creștere a nivelului și deblochează elemente suplimentare la anumite niveluri.   sursa: wikipedia.org

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.