Jump to content
Hostul a fost schimbat. Daca vedeti serverul offline readaugati rpg.b-zone.ro sau 141.95.124.78:7777 in clientul de sa-mp ×

[BUG] Rob


Blade

Recommended Posts

Nick-ul tau: Blade
Server: RPG1
Descrierea bugului: Am intrat intr-un grup de rob de 5 persoane. Am primit rolul de Gold Melter si m-am dus la checkpoint. Dupa ce am fost in checkpoint, am dat accept la request mechanic si mi s-a schimbat checkpointul. Am dat repair, dar nu mi-a aparut checkpointul de rob inapoi. Astfel, ceilalti nu au putut sa inceapa robul pentru ca le aparea ca eu nu sunt in checkpoint. Am dat /cancel rob, dupa care, cand au dat ei rob, am primit W6. Totodata, am primit si banii pentru rob, fara sa-mi apara un mesaj in chat.
Screenshot(s): se poate reproduce

Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Vad ca ai precizat ca ati fost 5 persoane in grup. Cel mai probabil (99%) ati fost 2 membrii cu rolul de Gold Melter. Cat timp tu ai acceptat request mechanic, probabil colegul tau a luat checkpointul pentru rolul vostru, iar logic dupa cum e facut sistemu trebuia sa iti dea si tie checkpointul la locatia de rob. Totusi este un bug aici, nu ar fi trebuit sa te lase sistemul sa accepti service mechanic in timpul robului, ceea ce a dus la pierderea checkpointului de la rob.

E normal sa primesti Wanted si banii de la rob cat timp acestia au putut finaliza robului fara tine, este un sistem anti-abuz mai vechi adaugat, care in momentul in care ti-ai luat checkpointul si dai /cancel rob, robul sa poata continua cat timp ceilalti membrii si-au facut treaba. Nu exista un mesaj cand primesti banii de la rob deoarece ai iesit din el, dar poti observa in Income sau sa-ti dai seama singur.

 

Asteapta raspunsul scripterului, o zi faina!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.