Jump to content

[B-Zone Battle][WINNER Jacques Demolay 3 0]Assu V.S. Jacques Demolay 3 0

Blanco
 Share

Recommended Posts

Numele meu : Assu 

Numele celui provocat :  Jacques Demolay 3 0

Tema luptei : Cars(Masini)  

Dimensiuni ( maximă / minimă ): Maxim 1600x1200/Minim 400x300

Deadline time posting : 3 zile de la acceptarea provacarii

Sunt incepator( de 1 zi in PS ) si  "Jacques Demolay 3 0" mi-a spus ca nu fac bine in PS si as vrea sa vedem un incepator vs avansat.Si as vrea (daca accepta) sa se posteze Imagineainitiala(inainte de a fi editata in PS) si cea Finala.Pentru a vedea diferenta!

Sper ca vei accepta ;)

Edited by JustMed

Stergeo, nu asa se procedeaza, ci in urmatorul mod. In maxim 3 zile trebuie sa facem lucrarile si sa le trimitem prin PM unu Designer (pozele nu trebuiesc semnate ) ca nimeni sanu stie a cui e poza sa se aleaga dp lucra .Primul cu 10 voturi castiga sau cu 5 voturi consecutive . Rog sa ma contacteze un Desgigner ( assu_samp ) pe mess dac se poate 

@ Jacques Demolay 3 0 - citeste regulamentul, post editat.

@ Assu - tu trebuie sa anunti un designer ( daca te grabesti ) si nu te astepta sa te cautam noi pt. ca nu avem dece.

TOPIC INCHIS, astept lucrarile prin PM.

Lucrarea 1

10388686719254232517.jpg

Lucrarea 2

27879958859421565441.jpg

START VOTE

Nici unu dintre ele nu zic ca sunt prea strelucite dar mie mi se pare ca lucrearea 1 arata mai bine , si de dimensiune si de text ....

Vote 1!

Edited by Lilgooody

1. 1: Este o lucrare destul de slaba deoarece acel render pus peste un background si efectele aiurea nu se combina de loc,deci voi vota contradictoriu.
    2: Nu stiu poza,probabil ca este un stock si cateva texturi puse,un text cu clipping mask si asta e..greu de votat.
    VOTEZ 2.

Votez Lucrearea 2

( Ma mai bine invatzati tutoriale si nu va puneti direct la Battle . Daca va uitati bine sub Provocari scrie ' Cei mai buni din PS se vor provoca aici ' deci ... mai avetzi de invatzat ;) )

Guest