Jump to content

WarTales este o epopea mercenară înfricoșătoare din partea producătorilor de la Northgard


 Share

Recommended Posts

Wartales on Steam

 

Nu muri de foame. Sau rămâneți fără bani, prindeți ciuma sau mâncați de lupi.

 

 

 

În timpul PC Gaming Show , Shiro Games - studioul responsabil pentru Northgard, Evoland și Darksburg - și-a dezvăluit următorul proiect, WarTales. Un joc de strategie într-un cadru medieval, WarTales vă oferă comanda unei companii mercenare, provocată de menținerea lor hrănită și plătită în timp ce explorați regatele devastate de ciumă. Are un strat de strategie care supraviețuiește parțial, sim gestionează parțial. Apoi, există și bătăliile pe rând, desigur.

 

„Am fost întotdeauna un fan al vechilor serii de jocuri Heroes of Might and Magic”, spune directorul de joc Nicolas Cannasse. „Am vrut să avem lupte interesante între diferite trupe, dar, bineînțeles, am vrut să fie într-un cadru diferit, cu hărți mai mari, nu cu hexagoane și mai multă libertate pentru jucător de a lupta și de a o face cu abilitate. la jocuri precum Baldur's Gate 3 și Divinity, care sunt mai mult dintr-un stil RPG tradițional. Am vrut să găsim o combinație între strategia clasică, un joc strategic foarte tactic și jocurile RPG, unde accentul este pus pe alegerea jucătorului."

 

2JNhJjcBy2JTPHVKfEJ69Q-970-80.jpg

 

 

Mecanicul de logodnă este un exemplu în acest sens. Odată ajunși în luptă strânsă, adversarii sunt închiși, ceea ce face ca manevrele să fie importante, dar mercenarii tăi au abilități care ar putea să-i lase să scape de logodnă sau să-i forțeze pe inamici să schimbe cu cine sunt angajați. Acești mercenari sunt generați aleatoriu, cu „diferite locuri de muncă, diferite stiluri de arme, diferite seturi de abilități” și pot fi instruiți în continuare în tabără. 

 

Aceste abilități vor fi necesare pentru a-i învinge pe cei mai duri dușmani ai WarTales. „Avem și un concept de campion”, spune Cannasse, „care este o singură unitate ca un luptător șef care poate juca de mai multe ori pe tur și este foarte puternic. Trebuie să găsiți o modalitate foarte diferită de a aborda acest tip de personaj ."

 

Deși se inspiră din RPG-uri, nu vă așteptați ca WarTales să aibă magie sau spiriduși. „Fără vrăjitori sau fără goblini sau troli”, spune Cannasse. "Nu este universul fantastic clasic pe care îl veți avea în multe, multe jocuri. Este cu adevărat medieval." Acest cadru plin de conținut conține propria sa versiune a organizațiilor și evenimentelor medievale, cum ar fi Biserica și Marea Ciumă, dar cu o rotație diferită. „De exemplu, în universul nostru ciuma nu ucide de fapt oamenii”. Nu, le dă doar foamea de carne care, dacă nu este împlinită, îi răpește mintea și îi transformă în esență în zombi.

 

3bba3jK96KFzig2stms5pW-970-80.jpg

 

 

Așteptați-vă, așadar, la o lume sumbră. Unul în care lupii și hoții rătăcesc prin pustie, părăsirea drumului este nesigur, iar foamea poate fi o preocupare. Deși există „cu siguranță un aspect supraviețuitor în joc”, Cannasse spune că studioul a redus-o puțin în dezvoltare „pentru că inițial a fost foarte, foarte greu și am continuat să murim”.

 

Dacă preferați ca WarTales să fie mai brutal, modul Iron Man va fi o opțiune, iar setarea implicită a dificultății vă oferă doar două puncte de control - unul la începutul celei mai recente bătălii și unul în ultimul sat pe care l-ați vizitat. „Când îl salvați, suprascrieți doar salvarea curentă și nu puteți salva oriunde doriți”, spune Cannasse.

 

Cu toate acestea, puteți călători oriunde doriți. Fiecare regiune de pe hartă poate fi vizitată în orice ordine, deși unele întâlniri vor fi mai dure și veți dori să reveniți la acestea mai târziu. Dar nu se va încurca cu complotul dacă o faci. „Spre deosebire de alte jocuri open-world, WarTales nu are o poveste principală”, spune Cannasse. „Fiecare regiune are propria poveste secundară și toate alcătuiesc împreună o poveste mare a lumii.”

 

WarTales va fi lansat în Early Access pe Steam mai târziu în acest an și ar trebui să rămână în Early Access timp de „aproximativ un an, un an și jumătate” înainte de a se termina. Numai unele regiuni vor fi disponibile în această versiune, deși fiecare va fi completă înainte de a fi adăugată. Cannasse estimează că, chiar și la lansare, ar trebui să existe cel puțin 10 ore în valoare de explorare, luptă și încercare de a nu muri de foame în WarTales, „dar, desigur, scopul final al jocului este mult mai mare decât acela”.

 

O demonstrație a WarTales va putea fi redată în cadrul Festivalului NEXT al Steam, care se desfășoară în perioada 16 - 22 iunie.

 

Sursa

Edited by TLG William
Link to comment
Share on other sites

  • Ailime locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.