Jump to content

Psihonauții 2 au făcut până acum „fără criză”, potrivit producătorului principal


 Share

Recommended Posts

RJgJ4ewpWz2TUNydh6vHWX-970-80.jpg

 

 

Double Fine se adaugă la lista studiourilor care spun că nu este necesară criza.

 

Producătorul principal al Double Fine Kevin Johnson a scris pe Twitter mai devreme astăzi că viitoarele Psychonauts 2 au fost realizate fără „criză”. Este corect să fii sceptic față de afirmațiile privind „lipsa crizei” provenite de la persoane în vârstă dintr-un studio de jocuri - munca este adesea dezvăluită de muncitori, nu de persoanele care le gestionează - dar sarcina unui producător este de a gestiona programul de lucru și nu ai face asta. se așteaptă ca Johnson să ridice problema dacă ar ști că poate fi contrazis.

 

Johnson a continuat să spună că este „mândru că a făcut parte din ceva atât de special care a fost făcut în programul pe care l-am propus” și că el crede că și jucătorii se vor distra.

 

  • Fapt amuzant: Psychonauts 2 nu a avut nicio criză Echipa a fost uimitoare și sunt mândru că am făcut parte din ceva atât de special care a fost făcut în programul pe care l-am prezentat. Cred că și tu te vei distra. ? 19 iunie 2021

 

  • Oferte Amazon Prime Day: vedeți toate cele mai bune oferte chiar acum!

 

Psychonauts 2 este în curs de dezvoltare de o vreme, fiind anunțat oficial în 2015 - ceea ce înseamnă că ar fi fost în producție de ceva timp și până atunci. Planificată inițial pentru o versiune din 2019, a fost amânată de două ori, până în 2020 și acum data actuală a lansării planificate din august 2021.

 

Una dintre întârzierile psihonauților s-a datorat probabil achiziției de către Microsoft a Double Fine în 2019. Fondatorul Tim Schafer a spus la acea vreme că nu mai au bani și că reduc conținutul , astfel că achiziția a oferit studioului resursele necesare pentru a adăuga din nou lucruri ca luptele de șefi Întârzierea anului 2020 a fost mai liniștită, dar programele și conductele multor studiouri au fost afectate de trecerea la munca la distanță anul trecut.

 

Dacă este adevărat că jocul se face fără criză, atunci este plăcut să-l vezi pe Johnson spunând asta cu voce tare - chiar dacă dezvoltarea nu s-a terminat încă. Maltratarea lucrătorilor nu este o parte necesară pentru a face un joc, iar obținerea bunei credințe în rândul jucătorilor pentru a face un joc fără criză, sperăm că poate încuraja doar alte studiouri să stabilească așteptările și termenele rezonabile ale angajaților.

Psychonauts 2 va fi lansat pe Steam și Xbox Game Pass pe 25 august.

 

Sursa

Link to comment
Share on other sites

  • Ailime locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.