Jump to content

Horizon Forbidden West Review


Daniel Negoi
 Share

Recommended Posts

„Horizon Forbidden West” a apărut mai repede: cum a fost posibil

 

Horizon Zero Dawn a fost doar introducerea în lumea fascinantă a Guerrilla Games și în improbabilul erou care ar face tot ce îi stă în putere pentru a o salva. Continuarea, Horizon Forbidden West, duce totul la un nou nivel interesant, cu mecanica sa inedită și tradiția captivantă. Guerrilla Games îmbunătățește deficiențele ultimului joc și nu se teme să împrumute caracteristici populare din alte seriale de renume, cum ar fi Uncharted, Mass Effect și Assassin's Creed. Rezultatul este un joc care nu este doar distractiv de jucat, ci este plin de surprize și de mirare. Zero Dawn a fost o dovadă grozavă a conceptului, dar Forbidden West arată că Guerrilla Games are încă o mulțime de locuri care provoacă gândurile și convingătoare pentru a face aventurile lui Aloy.

 

Forbidden West începe la șase luni după evenimentele din Zero Dawn. Descoperirile lui Aloy au adus doar mai multe întrebări și pericole în calea ei, forțând-o să se îndrepte spre vest pentru răspunsuri. Cu câteva personaje care revin și legături cu intriga din primul joc, Forbidden West nu este ideal pentru noii veniți care doresc să îmbrățișeze narațiunea. Scriitorii Guerrilla extind cu experiență bogata tradiție a lui Horizon și se scufundă în elementele SF ale seriei, care sunt cele mai captivante aspecte ale sequelului. Unele dintre cele mai distractive pe care le-am avut a fost să pun cap la cap călătoria lui Aloy, dar anumite revelații și momente „ah ha” nu sunt la fel de satisfăcătoare fără contextul complet din primul joc. Narațiunea generală m-a ținut implicat, dar anumite părți se simt grăbite și am fost dezamăgit de faptul că personajelor răutăcioase precum Regalla nu au mai mult timp să strălucească.

 

În ultima intrare, călătoria lui Aloy a fost adesea solitară, dar Forbidden West face ca alte personaje să fie esențiale pentru succesul ei, ceea ce este o schimbare plăcută de ritm. Fețe care revin, precum Varl și Erend, își arată mai multe personalități, iar noii veniți precum Zo și războinicul tragic Kotallo au povești interesante care explică credințele și valorile triburilor lor. Pentru a face aceste relații în creștere mai autentice, Aloy își stabilește o bază de acasă, la Mass Effect, unde poate vorbi cu tovarășii săi despre noile evoluții în căutarea principală, își poate afla gândurile unul despre celălalt și îi poate cunoaște mai mult pe un plan personal. nivel. Mi-a plăcut să văd baza populând noi membri și să văd noi zone deschise în ea. În orice caz, îmi doream mai mult timp pentru a sta cu personajele. A fost atât de distractiv să fiu în preajma lor și să le ascult glumeala. 

 

Lumea este vedeta spectacolului. Forbidden West este o minune tehnică, cu priveliști uluitoare, coridoare subacvatice vibrante și jungle luxuriante. Fiecare local are propria sa aromă; doar așteaptă până vezi Las Vegas. Traversal a fost mult îmbunătățit, cu o mecanică de cățărare mai lină și un nou instrument numit Shield Wing, care acționează aproape ca o umbrelă futuristă pentru a vă permite să coborâți de la mari înălțimi. Cu toate acestea, simțul constant al descoperirii lumii m-a lipit de controlerul meu. Forbidden West este un joc mult mai mare decât predecesorul său, oferind un număr impresionant de misiuni și obiecte de descoperit. Misiunile secundare axate pe poveste adaugă atât de mult la cunoștință, încât nu am vrut niciodată să ratez una, deoarece au oferit o perspectivă grozavă asupra triburilor. O misiune secundară m-a forțat să aleg între două personaje imperfecte care se luptă pentru a conduce un trib.

 

hfw_screen_legal_no_logo_mq06_cauldron_machine.jpg

 

Conținutul secundar mi-a permis, de asemenea, să deblochez noi locații și temnițe, iar acest lucru nici măcar nu ține cont de activitățile suplimentare, cum ar fi curățarea taberelor rebele, escaladarea în Tallnecks pentru a dezvălui mai multe hărți și explorarea Cauldrons-urilor pentru depășiri noi de mașini. Nu mă așteptam la o lume atât de densă și vastă și întotdeauna simțeam că am ceva de făcut. Misiunile secundare oferă recompense grozave, făcându-le să merite timpul tău – unele dintre cele mai bune arme și armuri ale mele au venit din aceste activități. Mi-a plăcut în mod deosebit să revăd așezările pentru a vedea cum s-au schimbat unele dintre mediile și rezidenții lor din cauza acțiunilor mele. Și ca o atingere plăcută, și mai multe misiuni secundare s-ar deschide în mod regulat.

 

Bătăliile sunt încă chestiuni care ridică adrenalină, iar satisfacția de a învinge mașinile monstruoase nu se risipește niciodată. Vă puteți aștepta la mai multă destructibilitate și mai multe setpieces pentru lupte și mi-a plăcut modul în care varietatea localurilor, de la lupte în apropiere până la zone stâncoase cu o mulțime de locuri pentru acoperire, a păstrat lucrurile proaspete cu strategii noi de luat în considerare. Forbidden West îți permite să-ți îmbrățișezi propriul stil de joc, oferind multe modalități de a obține avantajul pe mașini. Acest lucru are avantajele și dezavantajele sale. Mi-a plăcut creativitatea de care aveam la dispoziție, cum ar fi să împușc cu arme din mașini și să le folosesc împotriva inamicului sau să provoc reacții în lanț cu elemente specifice care să provoace explozii mari. Dar, în același timp, nu am simțit niciodată un sentiment crescând de putere care să mențină lupta interesantă de-a lungul timpului.

 

Abilitățile pe care le învățați prin intermediul arborilor de abilități par mai degrabă niște avantaje minuscule decât upgrade-uri interesante. De exemplu, puteți debloca abilitatea de a înființa capcane mai repede, poțiuni mai puternice și daune la distanță suplimentară, alături de tehnicile de arme care fac orice, de la garantarea unei lovituri de deznodări până la daune sporite ale tocătorului. Cea mai bună adăugare la arborii de abilități este Valor Surges, care sunt atacuri speciale pe care le dezlănțui cu tact. Mi-aș dori să existe mai multe dintre aceste abilități de experimentat, pentru că odată ce am deblocat și am îmbunătățit complet explozia radială, care declanșează o undă de șoc puternică AoE, nu am găsit niciodată alta care să se pară la fel de valoroasă. Unele altele includ provocarea de mai multe daune cu atacuri corp la corp pentru un timp limitat și un scut de energie care absoarbe daune. Acestea fiind spuse.

 

Din fericire, jocul este plin de îmbunătățiri care merită o experiență mai bună, de la un HUD mai curat până la o gestionare mai redusă a stocurilor. Îmbunătățirile mele preferate au fost posibilitatea de a folosi concentrarea lui Aloy pentru a vedea punctele de urcare și capacitatea ei de a eticheta anumite părți ale mașinii într-o culoare diferită pentru o țintire mai ușoară. Acesta din urmă este util pentru resursele cheie de actualizare, deoarece anumite componente ale mașinii sunt esențiale pentru a vă îmbunătăți armura și armele. Prin urmare, upgrade-urile reprezintă o investiție de timp mai mare și m-am săturat să mă lupt în mod repetat cu aceleași mașini. În ceea ce privește performanța, am întâlnit câteva erori minore, alături de niște trasee slabe ale AI și puncte de control proaste, dar niciuna dintre acestea nu a fost probleme semnificative care mi-au cauzat multă frustrare. Am fost de fapt impresionat de cât de lin a jucat jocul, având în vedere dimensiunea și domeniul de aplicare.

 

Horizon Forbidden West atinge un nou nivel ridicat pentru Guerrilla Games. Face mai mult decât să-l depășească pe predecesorul său; duce ficțiunea lui Horizon în locuri captivante și construiește o lume bogată care te răsplătește pentru efortul pe care îl depui. În mare parte, este o experiență distractivă, completată cu momente uluitoare și lupte de neuitat.

 

 

sursa: sursa

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.