Jump to content

Ce se mai aude cu multiplayer-ul din Dark Souls? Ne pregătim să ne luăm adio definitiv?


 Share

Recommended Posts

Dark Souls servere inactive

 

Chiar azi vorbeam cu Marinake despre nișa aceasta a jucătorilor de Dark Souls și mi-am amintit brusc de o chestie. Pe undeva prin februarie, From Software și Bandai Namco au oprit temporar funcționalitățile online ale celor trei Dark Souls pe PC după descoperirea unei breșe de securitate. Exploit-ul este/era periculos deoarece, în PvP, invadatorul putea executa script-uri de tip remote control pentru a căpăta acces la sistemul victimei.

 

De accea, dezvoltatorii au fost nevoiți să pună pe hold orice ține de componenta multiplayer, urmând ca serverele să fie repornite, în teorie, undeva după lansarea lui Elden Ring. Și uite că au trecut șase săptămâni de la debutul noului joc, și ia multiplayer-ul de unde nu-i!

 

Ar putea însemna două lucruri: fie multiplayer-ul va mai întârzia o bună bucată de vreme, fie va dispărea complet. Nelămurirea asta i-a îngrijorat pe mulți, în special pentru că toate referințele și tag-urile referitoare la gameplay-ul online listate pe paginile de Steam pentru Dark Souls: Prepare to Die Edition, Dark Souls: Remastered, Dark Souls 2 și Dark Souls 3 nu mai există. Toate jocurile sunt acum clasificate drept exclusiv single-player.

 

Dark Souls 2 multiplayer

 

Dark Souls s-a făcut remarcat și prin multiplayer-ul inovator

 

Mai ciudat este că, deși tag-urile au fost eliminate, descrierile jocurilor nu prea au fost alterate aproape deloc. De exemplu, trimiteri către arene PvP și online matchmaking pentru lupte 1v1, 2v2 și battle royale încă se regăsesc în textul despre DS Prepare to Die Edition. În mod similar, și ediția Remastered promite servere dedicate pentru până la șase jucători, iar DS2 menționerază interacțiune online îmbunătățită.

 

Este posibil ca Bandai Namco să fi eliminat tag-urile pentru a evita confuzia sau acuzațiile cu privire la false advertising pe paginile de Steam. Iar dacă e cazul de așa ceva, înseamnă că problema a fost aprofundată abia de curând și că implicațiile sale sunt mult mai serioase decât se credea inițial.

 

Bandai și From Software ar putea avea mult de lucru pentru a rezolva problema, asta dacă nu cumva publisher-ul este pregătit să renunțe definitiv la componenta multiplayer pentru Dark Souls. Și este păcat, pentru că online-ul din Dark Souls este unul din cele mai interesante și mai deosebite elemente pe care le-am experimentat în ultimii ani și totodată și un reper pentru ideea de cooperare și PvP.

 

 

Sursa

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.