Jump to content

NVIDIA anunță DLSS 3: framerate-uri de până la patru ori mai mari și funcții exclusive pentru GPU-urile RTX 4000


 Share

Recommended Posts

NVIDIA anunță DLSS 3: framerate-uri de până la patru ori mai mari și funcții exclusive pentru GPU-urile RTX 4000

 

Totul este posibil datorită unui nou algoritm, Optical Multi Frame Generation, care poate lucra în paralel cu tehnologiile NVIDIA Reflex și DLSS Super Resolution. Algoritmul funcționează într-o manieră similară cu funcțiile de motion interpolation de pe televizoare, adăugând noi cadre pentru a îmbunătăți fluiditatea.

 

Tehnologia este destul de complexă și are o sumedenie de mecanisme de reducere a latențelor, așadar, în teorie, utilizatorii nu se vor confrunta cu input lag ca pe televizoare. Și mai interesant, algoritmul operează ca un post-process pe GPU și poate îmbunătăți performanța chiar și în situații de CPU bottleneck.

 

NVIDIA anunță DLSS 3: framerate-uri de până la patru ori mai mari și funcții exclusive pentru GPU-urile RTX 4000

 

Pentru început, DLSS 3 va fi suportat în 35 de jocuri și aplicații, printre care Cyberpunk 2077, Hitman 3, Stalker 2 și A Plague Tale: Requiem. Utilizatorii de plăci grafice RTX 2000 și RTX 3000 vor avea în continuare acces la tehnologiile DLSS 2.0 și Reflex în jocurile DLSS 3.0, însă noul algoritm OMFG va putea fi utilizat doar pe noile GPU-uri RTX 4000.

 

 

 

Sursa

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.