Jump to content

Hyundai Ioniq 6: Un nou jucător important pe piața mașinilor electrice


RW YuukiKING
 Share

Recommended Posts

https%3A%2F%2Fwww.promotor.ro%2Fwp-content%2Fuploads%2F2023%2F11%2Fhyundai-ioniq-6-un-nou-jucator-important-pe-piata-masinilor-electrice-5-scaled.jpg

 

Hyundai începe să își dezvolte din ce în ce mai mult gama de modele electrice. Probabil că cel mai spectaculos de până acum este Ioniq 6, cu designul său foarte aerodinamic și marea de tehnologii moderne.

 

Hyundai Ioniq 5 a fost deschizătorul de drumuri pentru noua gamă de modele electrice a producătorului coreean. Cu acesta ne-am întâlnit deja și ne-a arătat cât de spațios și de eficient este, iar acum a venit timpul să vedem ce poate fratele său, Ioniq 6.

 

Fiind o mașină atât de aerodinamică, cu o filosofie de design complet diferită, comparativ cu cea întâlnită pe Ioniq 5, poate parcurge distanțe lungi cu o singură încărcare. În cea mai eficientă configurație, baterie de 77 kWh poate asigura mașinii o autonomie maximă de 614 kilometri în regim WLTP. În plus, încărcarea se realizează foarte rapid, grație arhitecturii pe 800V folosită pentru Ioniq 6.

 

Hyundai Ioniq 6 este o mașină spațioasă, dar și foarte tehnologizată

 

Hyundai Ioniq 6 este o mașină electrică destul de practică, cu un portbagaj ce măsoară 401 litri și foarte mult spațiu la interior. Ocupanții locurilor din spate sunt tratați cu foarte mult spațiu pentru picioare grație ampatamentului lung de aproape 3 metri.

 

În plus, bancheta încălzită, gurile de ventilație montat central și cotiera cu două suporturi de pahare contribuie la confortul acestora. În plus, nu există un tunel central, ceea ce înseamnă că avem o podea perfect plană, care nu va incomoda pasagerul ce va călători pe locul din mijloc.

 

Mașina este echipată cu două ecrane, ambele având o diagonală de 12,3 inch și sunt integrate în planșa de bord. Tabloul de bord digital oferă toate informațiile necesare șoferului, de la autonomie, la consumul de energie sau starea bateriei. Alăturat acestuia este ecranul central al sistemului de infotainment, care include toate funcțiile mașinii, precum navigația, conectivitatea cu telefonul prin intermediul Apple CarPlay și Android Auto sau climatizarea.

 

Interiorul ar putea părea puțin ciudat la început, dat fiind faptul că multe dintre comenzi au fost mutate pe consola centrală, dar acest lucru a eliberat foarte mult spațiu în uși. Cabina este foarte ergonomică, cu un desen plăcut și scaune ce se pot lăsa cu totul pe spate, în cazul în care vrei să te odihnești în momentul în care ai mașina la încărcat.

 

 

Sursa

Link to comment
Share on other sites

  • KOPPEN locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.