Oswald Cobblepot Posted July 23, 2024 Share Posted July 23, 2024 Nick-ul tau: Trevor Descrierea bugului: Comanda /id nu mai afiseaza toti jucatorii cum trebuie, afiseaza doar un singur jucator in unele cazuri. Screenshot(s): Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oswald Cobblepot Posted July 29, 2024 Author Share Posted July 29, 2024 Un alt caz similar care corespunde acestei probleme. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oswald Cobblepot Posted October 22, 2024 Author Share Posted October 22, 2024 De la acea linie in updates "Am optimizat comanda (/id)" in continuare comanda (/id) nu functioneaza. Sunt mai bine de 4 luni de cand comanda este stricata si va multumim ca va pasa. Ne bucuram ca putem schimba culorile la vehicule in dealership cu speedometer complex suprapus peste el. #1 comanda /id #2 comanda /id Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kelton Posted October 22, 2024 Share Posted October 22, 2024 Din nou, nu ajută cu nimic spamul, ironiile și nici nu putem repara un bug al cărui cauză nu o cunoaștem. Nu e vorba că nu ne pasă, e vorba că orice lucru necesită timp de investigare și are o anumită importanță. Bugul comenzii /id nu e un bug care să-ți blocheze jocul și să nu poți juca, așadar impactul e minor. Există tot felul de moduri care-ți permit căutarea jucătorilor, cu un impact mult mai mic asupra serverului. Sugerez să-ți instalezi un astfel de mod dacă ești atât de deranjat de ineficiența comenzii integrate pe server. Ca de exemplu Glass Scoreboard by chapo sau alte scoreboard-uri care folosesc lua au așa ceva https://i.imgur.com/F7RWAuT.png Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oswald Cobblepot Posted October 23, 2024 Author Share Posted October 23, 2024 (edited) Cred ca nu intelegi ca totusi prin astfel de ironii incerc sa va trezesc. Incerc sa ma joc pe server iar tot ce pot vedea sunt o gramada de probleme. Am inteles ca totusi b-zone a devenit un produs, nu mai este aceeasi pasiune si dorinta de gameplay ci mai degraba dorinta de a merge bine afacerea. Inteleg ca exista o ordine prin care prioritizezi rezolvarea anumitor probleme, dar ca player in ultimele luni nu am vazut acea ordine, am inteles ca sunt probleme interne, tocmai de aceea nu am raportat si alte bug-uri de care mushroom este constient pentru ca "acelea ar fi fost spam". Iar daca ca raspuns pentru ultima fraza implici sa ma joc pe alta comunitate, nu asta imi e dorinta, daca voiam asta nu mai imi bateam capul pe aici. Sa instalez moduri pentru a rezolva problemele serverului este o solutie pe genunchi, sa zicem, cum rezolv celalalte probleme? Astept sa-mi spui ce moduri gasesc si pentru acestea sa le instalez, btw, poti garanta ca aceste moduri nu implica vreun risc pentru datele mele personale din pc? - Masinile personale care se despawneaza aleatoriu sau cele care se respawneaza cu 250 HP? - Problema existenta cu lagul, ne jucam in 150 ping daca ne adunam 10 playeri in acelasi stream (+desync instant la schimbarea anumitor interioare); poti vorbi cu alte comunitati care au fost in aceeasi situatie si sa te sfaduiesti ce rezolvare au avut, spre exemplu raduq in prezent are ping 30. - Sistemul de misiuni de mai bine de 6 luni e pe butuci: faci cate misiuni vrei la relog, faci incontinuu aceeasi misiune pentru ca pe a doua nu o primesti. - Cu job-ul de Arheolog la care poti face in fiecare zi bani cu 200%, faci 10 artefacte si te duci sa iei job-ul zilei iar asa primesti 10 artefacte cu 200%. - Probleme la job-urile care implica skill up si iti despawneaza masina in timpul muncii. si mai sunt... Nu incerc sa fiu ironic degeaba, tu considerandu-le spam poate ele ar trebui sa reflecte realitatea. Ca persoana care a vazut si la ceilalti developeri de samp cum merge treaba, mi se pare ca aici totul este foarte greu. E normal sa incep sa fiu ironic cand ultimele update-uri au fost de fapt quest-uri reciclate: nea firel care nu a avut nici macar fix-urile necesare raportate anul trecut, mirela cu aceleasi task-uri si aceleasi probleme ca datile trecute. Eu vreau sa ma mai joc cat mai rezista acest joc, dar ajuta si tu sa nu moara.. developerii fac voluntariat de e nevoie de investigatii pentru orice astfel de problema raportata? Iar comanda /id este destul de utila, poate vreau sa aflu id-ul unui jucator care face dm, sau al unui jucator care da cu trollhack! Am vazut doar numele dar nu si id-ul, daca comanda /id ma lasa cu ochii in soare, si eu las acel troller sa-si faca de cap. Sau poate sunt cows care fac evenimente si folosesc /id sa aflu id-ul jucatorului iar castigatorul este Senity. dar serverul il arata doar pe Senity conectat. Trebuie sa fii jucator ca sa afli ca este destul de importanta. Edited October 23, 2024 by Trevor Philips este importanta si /id Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kelton Posted October 24, 2024 Share Posted October 24, 2024 Problema este că nu dormim, deci nu ne trezești, ci ne enervezi doar. Cealaltă problemă e lipsă de timp, nu faptul că B-Zone a devenit un „produs” pentru că „produs” a fost dintotdeauna. Mai nimeni din staff nu mai e puștan de școală generală sau liceu care să aibă timp liber să muncească zilnic la server, iar cel mai important din punct de vedere al timpului e timpul scripterilor aici. Toți scripterii noștri de ani de zile încoace sunt persoane care au trecut de mult de stadiul liceului și sunt la capitolul facultate. Toți dintre ei au studiat sau studiază în domeniul IT-ului și toți dintre ei au avut profile dificile cu o grămadă de examene și proiecte pe care le cereau să fie făcute. Dacă ai făcut și tu o facultate mai serioasă ar trebui să știi prea bine la ce mă refer. Pe lângă examenele din timpul facultății, proiectele pe care a trebuit să le finalizeze, Mushroom de exemplu a primit de la facultate inclusiv un internship obligatoriu pe toată durata verii unde l-au pus efectiv să facă un întreg website funcțional de la zero. Deci ceea ce tu crezi că înțelegi, nu înțelegi nici măcar 10% din ce se întâmplă în spatele administrării acestui server. Degeaba stau și mă chinui să explic că anumite buguri sunt greu de detectat sau prea puțin importante să ne pierdem timpul cu ele pentru că dacă nu lucrezi într-un astfel de domeniu, nu vei ști la ce mă refer. Întreabă-l pe Madalin, pe care l-am adus ca scripter suplimentar întocmai pentru că Mushroom nu are destul timp și care și el e la facutlate cât de ușor e să înțelegi GM-ul nostru și ce înseamnă să te pui să cauți un bug în „carul cu fân”. Evident că tu ca jucător nu vei vedea ce se întâmplă în spate, că nu ai cum. Doar eu știu câtă bătaie de cap am avut cu migrarea pe open.mp, cu mutarea serverelor pe un alt host, cu bugurile cu adevărat majore care dădeau crash serverului și pentru care am pus bounty, cu floodurile din perioada zilelor comunității, cu deadline-urile lunare pe care încercăm cu vârf și îndesat să le respectăm (maratoane, questuri să aveți activitate, alte update-uri printre ele). Multe din lucrurile astea de mentenanță tu ca jucător nu le vezi. Tu nu vezi cum mi-am bătut capul cu hostul să instalez linux, să-l configurez, să fie securizat, să funcționeze. Tu ca jucător nu vezi cum mi-am bătut capul cu hostul să stopăm floodurile și să puteți juca. Tu ca jucător nu vezi orele pierdute căutând buguri sau testând diverse lucruri care de multe ori nu funcționează din prima și trebuie modificate de 100 de ori ca să funcționeze. Tu ca jucător nu vezi optimizările care se fac în spate pentru că sistemul vizual nu se schimbă cu nimic, dar funcțional e optimizat să ruleze mai bine. Toate lucrurile astea din spatele unui „produs”, nu le vezi și nu le vei vedea vreodată, dar toată munca aia din spate există. Nu te învinovățesc, nu ai de unde să cunoști lucrurile astea, la fel eram și eu până la o anumită vârstă și până să am de-a face cu ele. Așa că stăm și înghițim critici, deși doar noi știm cum ne împărțim timpul și nervii. Că tot vorbești de lag, asta e ceea ce am prioritizat și în continuare prioritizăm. De asta am făcut optimizări, de asta am trecut pe open.mp, (și) de asta am schimbat hostul pe unul mai performant (chit că e dintr-o altă țară și unii confundă lagul de rețea cu lagul de la gamemode). Te întreb pe tine, când ai 100 de buguri, multe dintre ele fără posibilitate de a le reproduce într-un mediu de testare, când ai lag, când ai jucători care vor lucruri noi, când ai jucător care se plictisesc și vor activitate, tu ce ai prioritiza? Ai sta să-ți pierzi o lună întreagă căutând un bug pe care cel mai probabil nu-l vei găsi într-un timp scurt? Ai sta să-ți pierzi timpul cu așa ceva ținând jucătorii pe sec? Te-ai gândit măcar vreodată la aceste aspecte? Foarte multă lume își dă cu părerea, o chestiune oarecum umană dar stupidă, asupra unor lucruri pe care nu le înțeleg pe deplin cum funcționează. Eu îți înțeleg perfect perspectiva ta de jucător. Și eu aș fi la fel de supărat ca tine dar niciodată în viața mea nu m-am legat de creatorul unui produs pentru că nu a fost munca mea și nu am de unde să știu cât a muncit persoana aia pentru acel produs. Dacă chiar nu mi-a plăcut produsul și nu am putut nicicum să mă împac cu el, nu l-am mai folosit. Repet, dă-i frumos un search și cască puțin ochii și pe alte jocuri, vei vedea că și alea au buguri, unele chiar majore. Crezi că și developerii acelor jocuri dorm? Îți garantez eu că nu doarme nimeni, ba companiile mari au întregi echipe de testare (lucru pe care din nou îl cunosc mai bine ca mulți pentru că am contact direct cu asta) și tot au buguri. Explic-o pe asta... Nu știu la ce alți developeri de samp te-ai uitat, dar multe din serverele alea au un număr redus de jucători sau sunt în scădere. Pe lângă asta, un alt lucru pe care nu-l înțelegi este că e total diferit să lucreze o singură persoană care-și știe munca de la cap la coadă și care și-a putut optimiza propriul cod. Ei bine când lucrează multiple persoane (iar noi am avut peste 5 scripteri diferiți de-a lungul timpului), fiecare cu propriul stil, propriile cunoștințe, lucrurile se complică. E mai greu să înțelegi ce a scriptat o altă persoană și mai greu de modificat ce a făcut altcineva parțial pentru că nu îi poți înțelege (de multe ori) gândirea, parțial din cauza complexității unor sisteme. Asta e o altă chestiune internă pe care nu o cunoaște multă lume, și să vezi ce „bucuros” e Mushroom de fiecare dată când îl pun să repare sisteme făcute de alții. Pot să continui mult și bine cu astfel explicații, dar pe majoritatea nu cred că-i interesează. Nu interesează pe nimeni că după o zi întreagă pierdută la facultate, cu orar care începe de multe ori pe la 8-10 dimineața și se termină seara pe la 6, mai strecoară omul câteva modificări câte mai apucă să facă pe la 1-2 dimineața. Unii se așteaptă ca scripterii să crească pe garduri și să aibă timp căcălău. Ei bine, nu e așa. Mergi și întreabă scripterii de pe alte comunități ce anume au sacrificat ca să aibă timp de update-uri și cât s-au chinuit la ele. Poate dacă primești păreri din mai multe locuri o să-ți fie mai ușor să înțelegi. Mergi și întreabă persoane de pe comunități mari care sunt în stafful tehnic, vezi ce o să-ți spună. Ca să nu o mai lungesc, nu dorim. Facem ce putem, cât putem în timpul pe care-l avem. Apreciem persoanele care pot să înțeleagă asta și care înțeleg că ne dăm tot interesul în limita posibilităților. Dar nu apreciem ironiile, batjocura, injuriile pentru că efectiv nu ajută pe nimeni cu absolut nimic. Deși mi-e scârbă să zic astfel de lucruri și cu asta mi se scot ochii de către unii care iar nu înțeleg anumite lucruri, dar asta e realitatea, dacă nu-ți place un lucru și nu poți accepta acel lucru așa cum e el, caută-ți altceva. Nu are sens să transformăm topicul ăsta într-un topic de discuții sau dezbateri. Voi închide topicul și când vom avea timp de reparat acest bug, dacă găsim ce anume-l cauzează, îl vom repara. Până atunci poți folosi moduri. Nu-ți garantează nimeni că modurile pe care le descarci tu de cine știe unde sunt sigure, dar îți pot spune că am folosit personal modul de scoreboard menționat și că e sigur. Acum de unde-l descarci și cât de sigur e locul de unde-l descarci, asta doar de tine depinde. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts