All Activity
- Past hour
-
🚓LV Police Department🚓 - ❌ Sancțiuni | Sanctions ❌
lamapedro111 replied to Black Thief's topic in LV Police Department
Nick: Pedro Rank: Leader Data sanctiunii: 13.08.2025 Membrul sanctionat si rankul sau: Dr.Dre (5) Sanctiune: Faction Warn Motiv: Reclamatie RPG Dovezi (optional): https://www.rpg.b-zone.ro/factions/report/195702 Alte precizări: - Nick: Pedro Rank: Leader Data sanctiunii: 13.08.2025 Membrul sanctionat si rankul sau: Cristi.CHIRA (2) Sanctiune: Faction Warn Motiv: Reclamatie RPG Dovezi (optional): https://www.rpg.b-zone.ro/factions/report/195705 Alte precizări: - -
Fara raspuns in 24h!
-
Jucatorul DaniLONEWARRIOR va fi adaugat pe blacklist cu 2/2 av pentru DM/DB excesiv
-
Nume : Natalia12 Rang : 5 Numele jucătorului reclamat: DaniLONEWORRIOR Statistica RPG : https://www.rpg.b-zone.ro/players/general/DaniLONEWARRIOR Motiv: Deranj Raport Dovezi : https://imgur.com/a/pOX92mi Mențiuni: -
-
AIM AlexandraKvn. changed their profile photo
- Today
-
News Reporters - Evidența ziarelor / Newspapers evidence
Ryz replied to sRn's topic in News Reporters
Nume: Ryz Data redactării ziarului: 13.08.2025 Ziarul a fost corectat de către [/f]: ZoomLess.dNK Poză cu ziarul (dovadă): https://imgur.com/a/VO94Ddm Alte precizări: Spor! -
Nume în joc: 21Derek Contractul ales: https://imgur.com/a/s1snT7O
-
Salut, gradul dorit ti-a fost acordat. Mult succes în continuare!
-
Nume în joc: FlasHguN Contract: https://imgur.com/a/bFFkU3Q
-
Discord ID: lucas_speedtaxi Gradul/Gradele dorite: Peaceful faction member Link catre profilul RPG: https://www.rpg.b-zone.ro/players/general/Lucas_Escobar
-
Nick: ReVanG[ZEW] Rank: Lider Sancţiune: AV Membrul sancţionat: [AIM]vreaucutitpecs2 Motiv: Absenta 1/3 wars. Dovezi: Evidenta wars 13/08/2025 Alte precizări: - Nick: ReVanG[ZEW] Rank: Lider Sancţiune: Faction Warn. Membrul sancţionat: [AIM]vreaucutitpecs2 Motiv: Acumulare x2 AV. Dovezi: Evidenta sanctiuni. Alte precizări: -
-
Evidenta wars pentru data de 12.08.2025 Evidenta a fost efectuata pentru 500 secunde pe LV, si 30 sec. Spawnkill. Membrii sanctionati: [AIM]vreaucutitpecs2 Membrii invoiti: RaiN[ZEW] [SIUU]ZoMoVeNiN Parash. SEKKKY.[BUCI] Membrii cu inactivitate: - Membrii banati: IAN.NUCLEAR
-
Numele produsului: Voucher GOLD Model: 1x 6360 GOLD / 1x 2040 GOLD Starea produsului: - Detalii despre produs: - Preţ: 4lei = 1e Schimb pe (în cazul în care vreţi un schimb): - Metoda de plată: Revolut / transfer bancar. Contact: PM forum sau mesaj pe discord kristi72 Imagini: - Alte precizări: Vorbim mai multe in privat.
-
Aș putea spune că sunt de acord cu evaluarea celor de la DXOMARK, dar teoretic încă nu testăm HUAWEI Pura 80 Ultra. Cert este că în clasamentul lor, telefonul ocupă primul loc la performanță foto-video, cu un scor general de 175 puncte - cel mai ridicat înregistrat până acum. Configurația include senzorul principal de 50 MP pe format 1 inch, diafragmă variabilă f/1.6-4 și tehnologie LOFIC, care crește gama dinamică și reduce zgomotul, plus un senzor multispectral pentru calibrare avansată a culorilor. Pe lângă asta, sunt două module tele dedicate: unul de 83 mm (3,7x) și unul de 212 mm (9,4x), ambele cu OIS. În foto, evaluările DXOMARK arată o expunere precisă și o gamă dinamică largă în aproape toate condițiile și obține 180 de puncte. Culorile sunt naturale, cu tonuri de piele corecte chiar și în iluminare mixtă, iar detaliile se păstrează în zonele luminoase și în umbre. Autofocusul este rapid și constant, iar diafragma variabilă ajută la obținerea clarității pe toate planurile în cadre cu mai multe persoane. Zgomotul rămâne scăzut inclusiv în lumină slabă, fără pierderi mari de textură. Modul portret oferă separare precisă a subiectului și un bokeh cu tranziții line, apropiat de cel al obiectivelor DSLR. Ultra-wide-ul de 13 mm reușește să păstreze distorsiunile la un nivel redus și menține consistența culorilor. La capitolul zoom, sistemul dual-tele produce imagini clare și detaliate chiar și la distanțe mari, păstrând expunerea și tonurile uniforme între module. În video, scorul de 166 puncte vine dintr-o combinație de stabilizare eficientă, culori echilibrate și detalii bine păstrate în majoritatea scenariilor. Comparativ cu Pura 70 Ultra, noul model gestionează mai bine tonurile pielii și zgomotul în scene cu lumină slabă. Autofocusul rămâne precis pe subiecți în mișcare, iar trecerile între zonele cu iluminare diferită sunt fluide. Evaluarea DXOMARK o puteți parcurge aici. Minusurile menționate în test includ mici instabilități de expunere și balans de alb în condiții extreme, texturi mai puțin naturale în lumină foarte dificilă și artefacte video precum hue shift, ghosting și pierderea integrității scenei. Chiar și așa, performanța generală se menține constantă pe toate focalele și în toate condițiile de iluminare testate. Puncte pro și contra în evaluarea DXOMARK Pro Contra Gama dinamică largă și expunere precisă Instabilități fine de expunere și culoare Redare excelentă a culorilor, inclusiv în scene dificile Texturi mai puțin naturale în lumină extremă Tonuri corecte ale pielii, chiar și în iluminare mixtă Artefacte video: hue shift, ghosting, pierderi de detaliu Nivel ridicat de detalii în foto și video Autofocus precis și rapid Zgomot redus inclusiv la lumină slabă Modul portret cu separare bună a subiectului Ultra-wide de calitate, distorsiuni minime Dual-tele eficient la distanțe mari Stabilizare video eficientă sursa
-
Honor a reușit să strecoare o baterie și mai mare pe Magic V5, după ce a livrat 5150 mAh pe modelul de anul trecut. Acum avem 5820 mAh și vorbim desigur despre o unitate Si/C, iar aceasta este capacitatea de pe varianta globală, pentru că în China se oferă 6100 mAh. Chiar și așa, nu cred că greșesc când spun că avem cea mai mare baterie de un pliabil carte din Europa. Test - Video playback 1.OPPO Find X8 Pro38h 41m 2.Honor Magic7 Lite34h 59m + 53.Honor Magic V525h 7m 54.Motorola Edge 50 Neo25h 3m 55.Samsung Galaxy S23 Ultra25h 56.Samsung Galaxy Z Fold724h 51m 57.OPPO Reno7 Lite24h 45m 58.Motorola edge 60 Fusion24h 44m 59.Motorola Edge 50 Fusion24h 20m 60.RedMagic 10 Air24h 14m 61.Motorola Edge 40 Pro24h 8m Am început cu testul de playback video, unde am obținut 25h 7m - un rezultat bun, peste cel al Fold7, care are însă o baterie de o capacitate mai mică, de 4400 mAh. Ne gândim că, odată cu o optimizare software mai bună, s-ar putea obține performanțe și mai bune - mai ales că am testat telefonul cu mult înainte de lansarea comercială, fără a primi update-urile de ultim moment care pot corecta printre altele și problemele de consum. Test - Utilizare continuă 1.iHunt Titan P11000 Pro26h 47m 2.ASUS ROG Phone 7 Ultimate22h 47m + 338.Honor Magic V510h 37m 339.Google Pixel XL10h 35m 340.ASUS ZenFone 7 Pro10h 34m 341.Motorola RAZR 4010h 34m 342.Motorola RAZR 5G10h 33m 343.Motorola Edge 30 Pro 5G10h 30m 344.Samsung Galaxy S10e10h 28m 345.Samsung Galaxy S23 FE10h 28m 346.Huawei nova 9 SE10h 25m Test realizat cu ajutorul PCMark for Android. Acesta măsoară durata maximă a unei sesiuni neîntrerupte de utilizare a telfonului, în condiții ce replică comportamentul uman. Luminozitatea ecranului e reglată la 200 LUX, iar telefonul efectuează operațiuni de navigare pe web, rulează video, copiază fișiere și editează fotografii. La utilizare continuă am obținut 10h 37m, suficient cât să ducă fără probleme o zi întreagă de utilizare. Există însă loc de optimizare - cum spuneam și mai devreme, mai ales că pe Magic V3 am ajuns la 15h 42m. Probabil diferența se va reduce odată ce Honor va aduce actualizările de software care îmbunătățesc consumul. Honor a reușit să strecoare o baterie și mai mare pe Magic V5, după ce a livrat 5150 mAh pe modelul de anul trecut. Acum avem 5820 mAh și vorbim desigur despre o unitate Si/C, iar aceasta este capacitatea de pe varianta globală, pentru că în China se oferă 6100 mAh. Chiar și așa, nu cred că greșesc când spun că avem cea mai mare baterie de un pliabil carte din Europa. Test - Video playback 1.OPPO Find X8 Pro38h 41m 2.Honor Magic7 Lite34h 59m + 53.Honor Magic V525h 7m 54.Motorola Edge 50 Neo25h 3m 55.Samsung Galaxy S23 Ultra25h 56.Samsung Galaxy Z Fold724h 51m 57.OPPO Reno7 Lite24h 45m 58.Motorola edge 60 Fusion24h 44m 59.Motorola Edge 50 Fusion24h 20m 60.RedMagic 10 Air24h 14m 61.Motorola Edge 40 Pro24h 8m Am început cu testul de playback video, unde am obținut 25h 7m - un rezultat bun, peste cel al Fold7, care are însă o baterie de o capacitate mai mică, de 4400 mAh. Ne gândim că, odată cu o optimizare software mai bună, s-ar putea obține performanțe și mai bune - mai ales că am testat telefonul cu mult înainte de lansarea comercială, fără a primi update-urile de ultim moment care pot corecta printre altele și problemele de consum. Test - Utilizare continuă 1.iHunt Titan P11000 Pro26h 47m 2.ASUS ROG Phone 7 Ultimate22h 47m + 338.Honor Magic V510h 37m 339.Google Pixel XL10h 35m 340.ASUS ZenFone 7 Pro10h 34m 341.Motorola RAZR 4010h 34m 342.Motorola RAZR 5G10h 33m 343.Motorola Edge 30 Pro 5G10h 30m 344.Samsung Galaxy S10e10h 28m 345.Samsung Galaxy S23 FE10h 28m 346.Huawei nova 9 SE10h 25m Test realizat cu ajutorul PCMark for Android. Acesta măsoară durata maximă a unei sesiuni neîntrerupte de utilizare a telfonului, în condiții ce replică comportamentul uman. Luminozitatea ecranului e reglată la 200 LUX, iar telefonul efectuează operațiuni de navigare pe web, rulează video, copiază fișiere și editează fotografii. La utilizare continuă am obținut 10h 37m, suficient cât să ducă fără probleme o zi întreagă de utilizare. Există însă loc de optimizare - cum spuneam și mai devreme, mai ales că pe Magic V3 am ajuns la 15h 42m. Probabil diferența se va reduce odată ce Honor va aduce actualizările de software care îmbunătățesc consumul. Test - Încărcare 100% 1.OnePlus 10T18m 2.Motorola Edge 50 Ultra19m + 121.Honor Magic V555m 122.Samsung Galaxy S25 Ultra55m 123.Motorola RAZR 50 Ultra55m 124.Redmi Note 12 Pro55m 125.POCO M4 Pro55m 126.OPPO Find X8 Pro56m 127.Honor Magic Vs56m 128.Huawei P50 Pro56m 129.Motorola Moto G60s56m Timpul de încărcare a bateriei până la 100% La încărcare nu avem adaptor la pachet, astfel că am folosit unul HUAWEI care a activa Super Charge-ul. Maxim putem încărca la 66Wpe fir, 50W în mod wireless și avem și încărcare inversă pe fir la 5W, la fel ca Magic V3. Pentru alimentarea completă am avut nevoie de 55 minute. Honor spune că full-ul se face în 43 minute în condiții ideale. Test - Încărcare (5 minute) 1.realme GT Neo 3 150W40 2.Motorola Edge 50 Ultra38 + 141.Honor Magic V513 142.OnePlus 612 143.Motorola Moto G7 Plus12 144.OnePlus 7 Pro12 145.Huawei Nova 5T12 146.Redmi Note 9 Pro (Global)12 147.OnePlus Nord12 148.Xiaomi Mi 10T Pro12 149.POCO X3 NFC12 Test - Încărcare (15 minute) 1.OnePlus 10T87 2.Motorola Edge 50 Ultra85 + 151.Honor Magic V534 152.Huawei Mate 933 153.Samsung Galaxy Note 10+33 154.Xiaomi Mi 10T Pro33 155.ZTE Axon 20 5G33 156.Xiaomi Mi 11 Lite 5G33 157.POCO M4 Pro33 158.ASUS Zenfone 933 159.Honor 7033 Test - Încărcare (30 minute) 1.Motorola Edge 40 Pro99 2.OPPO Reno4 Pro 5G98 + 128.Honor Magic V563 129.Vivo Y7062 130.Honor Magic Vs62 131.Samsung Galaxy S24+62 132.realme GT762 133.Huawei Mate 961 134.CAT S6161 135.Xiaomi Mi 10T Pro61 136.Nothing Phone (1)61 În 5 minute aveam 13%, în 15 minute eram la 34%, iar în 30 de minute aveam 63%. Foarte bine la încărcare, mai ales pe un pliabil cu așa baterie de mare. Prin setări ai tot soiul de opțiuni pentru optimizare consum, încărcare smart sau întârziere încărcare. Poți limita și procentul până la cât să încarci bateria, recomandarea fiind 80%. sursa
-
Huawei ar vrea să fure din hype-ul lui iPhone 17, urmând a prezenta a doua generaţie de telefon triplu pliabil fix pe 10 septembrie. Vă reamintesc că multiple surse susţin că Apple şi-ar ţine evenimentul de dezvăluire a lui iPhone 17 pe 9 septembrie. De această dată informaţiile cu privire la telefonul Huawei vin de la zvonacul Fixed Focus Digital. Mate XT2 sau Mate XTs, sau cum vreţi să îi spuneţi, va vedea lumina zilei pe 10 septembrie, adică la fix un an după debutul lui Mate XT. Încă nu e clar ce upgrade-uri vom primi, dincolo de cele zvonite legat de CPU şi camera. Pliabilul va sosi pe negru, roşu, mov şi alb. Varianta albă ar fi una exclusiv eSIM, fără SIM tray fizic. Huawei va aduce şi un mecanism nou de balama şi o carcasă mai rezistentă. Am putea vedea şi aici un senzor de calibrare a culorilor, cum avem pe Mate X6 şi pe Huawei Pură 80-uri. Legat de camere, vă reamintesc că pe actualul model avem 50 MP wide, OIS, deschidere variabilă + 12 MP periscop telephoto, zoom optic 5.5x, OIS + 12 MP ultra-wide, funcție macro. sursa
-
HUAWEI MatePad 11.5 (2025) PaperMatte este pe lângă o tabletă de productivitate, o tabletă pentru consum multimedia și cu un ecran care nu știe de frica soarelui, mai era nevoie doar de un setup audio baban, iar asta avem aici. 4 difuzoare, 2 câte 2, în stânga și dreapta pentru atunci când ții tableta în landscape. Video-review HUAWEI MatePad 11.5 (2025) PaperMatte, secțiunea Acustică Ca cifre, la redarea sample-ului nostru audio avem 83 dBA jos și 83,5 dBA sus, pentru un echilibru aproape perfect. Cele 4 difuzoare livrează și livrează pe măsură la capitolul sunet, cu bas, volum savuros și voci redate clar atunci când te bucuri de serialul preferat. La gaming ce mai acoperi difuzoarele de jos dar nu îți faci griji pentru că în zona laterală superioară ai alte două. Test - Putere volum frontal (sus) 1.Lenovo Tab Plus98,4 (dBA) 2.Chuwi Hi1395,5 (dBA) + 29.Onda oBook 20 Plus83,9 (dBA) 30.Samsung Galaxy Tab A7 10.4 (2020) LTE83,5 (dBA) 31.Huawei MatePad 11.583,5 (dBA) 32.Huawei MatePad 11.5 (2025) PaperMatte83,5 (dBA) 33.Lenovo Yoga Book (Android)83,3 (dBA) 34.Nokia T2180,2 (dBA) 35.Blackview Tab 11 WiFi80 (dBA) 36.Samsung Galaxy Tab A7 Lite LTE77,7 (dBA) 37.Apple iPad 10 (2022)73,3 (dBA) Apropo de gaming, jucând Asphalt am atins 90,7 dBA și ocupăm un loc onorabil în clasament. Nu ne ducem spre 100 dBA cum vor toți, dar fiind 4 difuzoare care emană sunet simultan nici nu era nevoie de mai mult. Test - Putere volum multimedia 1.Nokia T21102,9 (dBA) 2.Samsung Galaxy Tab A8 10.5 (2021) LTE102,2 (dBA) + 22.Huawei MatePad 11.5 (2025) PaperMatte90,7 (dBA) 23.Redmi Pad Pro90,3 (dBA) 24.Cube iWork 1090,1 (dBA) 25.Huawei MatePad Pro 13.289,6 (dBA) 26.Samsung Galaxy Tab S8 Ultra 5G89,4 (dBA) 27.Apple iPad 10 (2022)89,3 (dBA) 28.Blackview Tab 11 WiFi88,6 (dBA) 29.Samsung Galaxy Tab S487,4 (dBA) 30.Huawei MatePad 11.5 S87,4 (dBA) Ai bogăția audio necesară pentru a te bucura de orice tip de conținut fără probleme, ba chiar vei da volumul mai jos. sursa
-
Tunerul german nu a mai putut aștepta, astfel că a creat un pachet de modificări pentru cel mai mare SUV din gama Volvo, care a fost recent actualizat. Volvo XC90 are reputația unui SUV de familie, mare și confortabil, dar și care oferă un nivel înalt de siguranță pentru ocupanți. Cu o carieră lungă de peste două decenii, XC90 nu a fost niciodată un SUV sportiv, cu toate că au existat câteva versiuni interesante în trecut, precum cele echipate cu motoare V8. Însă Heico Sportiv, un tuner german specializat în Volvo, a lansat un pachet de modificări pentru cea mai nouă actualizare a SUV-ului suedez de clasă mare. Noul kit de caroserie constă dintr-un eleron frontal din 9 piese, un difuzor spate din 3 piese și prize de aer disponibile opțional în nuanța „Piano Black”. Acesta conferă modelului Volvo XC90 un aspect mai sportiv, pentru cei care vor ca SUV-ul lor cu șapte locuri să pară mai fioros. Heico s-a jucat puțin cu designul noului Volvo XC90 Pe lângă kitul de caroserie, Heico Sportiv oferă un program complet de personalizare pentru noul Volvo XC90. Acesta include upgrade-uri de performanță, ce ridică puterea totală a sistemului PHEV până la 500 CP, dar și creșteri pentru viteza maximă. După cum știm, toate mașinile noi de la Volvo sunt limitate electronic la 180 km/h. De asemenea, parte din acest pachet sunt și arcurile sport și distanțierele, precum și jante exclusive Volution. Dimensiunile acestora pot ajunge până la 22 de inch. Prețul întregului body kit este de 5.249 de euro, cu TVA inclus. Cele trei piese, anume splitter-ul, difuzorul spate și ornamentele pentru admisiile din bara frontală pot fi achiziționate separat. De asemenea, jantele Volution vor trebui cumpărate separat. Toate componentele vor fi disponibile din septembrie 2025 și vor fi însoțite de un certificat de omologare. sursa
-
Șeful Mercedes-Benz și-a exprimat nemulțumirile cu privință la planul Uniunii Europene de a interzice vânzarea de automobile noi, echipate cu motoare pe benzină sau motorină, începând din 2035. Directorul general al Mercedes-Benz a criticat, într-un interviu acordat presei, planul Uniunii Europene de a interzice vehiculele echipate cu motoare termice începând cu 2035, alăturându-se unui grup care pun sub semnul întrebării obiectivul, care va fi revizuit anul acesta. Potrivit Reuters, interdicția, pe care susținătorii o consideră crucială pentru ambițiile ecologice ale Europei, va fi revizuită în a doua jumătate a anului 2025, criticii afirmând că ar dezavantaja producătorii auto europeni care se confruntă deja cu o cerere slabă, concurența chineză și vânzările mici de vehicule electrice. „Trebuie să ne trezim la realitate. Altfel, ne îndreptăm cu viteză maximă spre un zid”, a declarat directorul general al Mercedes, Ola Kaellenius, despre obiectivul pentru 2035, adăugând că piața auto europeană s-ar putea „prăbuși” dacă se va concretiza. CEO-ul Mercedes-Benz nu este de acord cu planurile Uniunii Europene Ola Kaellenius a susținut că, înainte de interdicție, consumatorii se vor grăbi pur și simplu să cumpere mașini cu motoare pe benzină sau diesel. În prezent, directorul lobby-ului auto european ACEA, șeful producătorului auto german a solicitat în schimb stimulente financiare și prețuri mici la energie la stațiile de încărcare pentru a încuraja trecerea la mașinile electrice. „Desigur, ne dorim decarbonizarea, dar acest lucru trebuie făcut într-un mod neutru din punct de vedere tehnologic. Nu trebuie să pierdem din vedere economia noastră”, a declarat Kaellenius. Producătorul german a făcut modificări planurilor sale de viitor, intenționând să păstreze în gamă anumite modele, precum Clasa A, pentru o perioadă mai lungă de timp, fix din considerentul vânzărilor încă prea mici ale mașinilor electrice. sursa
-
Kia a adus în țară cel mai recent facelift al SUV-ului său compact, prezentat la începutul verii în Europa. Modelul vine cu un design revizuit, tehnologii noi și motorizări electrificate. Primele unități sunt deja disponibile la dealerii români. SUV-ul de succes al mărcii coreene primește o actualizare majoră Pe 4 iunie 2025, Kia a dezvăluit în Europa noua Kia Sportage facelift 2025, continuarea unei povești de succes cu peste 7 milioane de unități vândute în întreaga lume. Actualizarea include modificări de design, un interior modernizat și o ofertă diversă de motorizări termice și mild-hybrid. Pentru clienții europeni, inclusiv cei din România, Sportage a fost adaptată printr-un ampatament optimizat, care păstrează spațiul interior generos, dar îi conferă dimensiuni exterioare potrivite traficului urban. Design modernizat și interior cu accente eco-friendly Exteriorul adoptă filosofia „Opposites United” cu linii fluide, elemente robuste și faruri LED cu semnătura „star map”. Grila frontală „tiger nose” și noile modele de jante între 17 și 19 inchi completează aspectul actualizat. La interior, Sportage facelift 2025 propune două ecrane curbate de 12,3 inchi, un head-up display de 10 inchi și materiale premium, inclusiv opțiuni eco-friendly cu un procent ridicat de poliester reciclat, realizate în parteneriat cu Dinamica. Spațiul pentru pasagerii din spate depășește un metru la nivelul picioarelor, iar portbagajul variază între 587 și 1.776 litri, în funcție de configurarea scaunelor. Conectivitate și dotări digitale Modelul integrează Apple CarPlay și Android Auto wireless, actualizări over-the-air și platforma Kia Connect, care permite monitorizarea mașinii și planificarea traseului. Funcția „Feature-on-Demand” oferă posibilitatea adăugării de servicii precum streaming video sau teme noi pentru sistemul multimedia. Printre dotări se numără și cheia digitală 2.0, sistemul audio Harman Kardon, cameră de 360 de grade cu vizualizare 3D și un hotspot Wi-Fi capabil să conecteze cinci dispozitive. Prețuri în România pentru Sportage facelift 2025 Noua Kia Sportage facelift 2025 poate fi comandată cu propulsii termice și mild-hybrid, în combinație cu tracțiune față sau integrală, în funcție de versiune. Siguranța este susținută de sisteme precum frânarea automată de urgență cu detectarea pietonilor și bicicliștilor, sau „Highway Driving Assist 2” pentru menținerea vitezei și a distanței optime pe autostradă. Producția pentru piața europeană are loc la uzina Kia din Zilina, Slovacia, iar primele livrări în România sunt programate pentru acest trimestru. În România, gama pornește de la motorizarea pe benzină 1.6 T-GDI cu transmisie manuală în echiparea URBAN, la un preț de 32.308 euro cu TVA inclus. La polul opus, cea mai scumpă versiune este echipată cu motor diesel mild-hybrid 1.6 MHEV, transmisie automată și tracțiune față, în echiparea GT Line, la 41.474 euro cu TVA. În ofertă se regăsesc și variante intermediare, precum 1.6 T-GDI 7DCT 4×4 GT Line (41.009 euro) și 1.6 diesel MHEV 6MT HP 4×2 URBAN (34.502 euro), toate disponibile deja pentru comandă. sursa
-
Noul Opel Grandland este primul model electric cu tracțiune integrală din istoria mărcii. Varianta pur electrică, cu două motoare, oferă 325 CP. Cel mai mare SUV din gama producătorului german are o nouă versiune de top, ce vine sub forma unui tren de rulare electric, cu două motoare electrice. Noul Opel Grandland EV cu tracțiune integrală dezvoltă 325 CP și 509 Nm. La fel ca restul gamei Grandland, noua variantă electrică beneficiază de designul modern și de noile tehnologii implementate de producător pe cel mai mare SUV al său. Varianta cu tracțiune integrală poate fi identificată cu ajutorul barei frontale de protecție, desenată într-un stil mai agresiv decât cea folosită pentru restul gamei. Există câte un motor electric montat pe fiecare punte. Acestea sunt alimentate de o baterie de 73 kWh (NMC). Aceasta ar trebuie să fie suficientă pentru o autonomie maximă de 501 kilometri, potrivit producătorului. Atunci când trebuie reîncărcată, repriza de încărcare de la 20% la 80% are loc în aproximativ 30 de minute. Nava amiral a celor de la Opel are două motoare electrice și parcurge 500 km cu o încărcare Conceput ca model destinat, în primul rând, familiei, Opel Grandland poate transporta până la cinci persoane, incluzând șoferul. Portbagajul are său are un volum maxim de 1.580 de litri, iar capacitatea de tractare se ridică la 1.350 de kilograme. Aspectul este completat de jantele mai mari, ce măsoară 20 de inch în diametru pentru această versiune. Grație celor două motoare electrice, care generează o tracțiune integrală electrică, mașina poate sprinta de la 0 la 100 km/h în 6,1 secunde. Marca cu sediul în Rüsselsheim a anunțat recent sosirea unor modele GSE complet electrice, de înaltă performanță. Spre exemplu, recent, Opel a lansat Mokka GSE, cel mai rapid model din istoria sa. Cu 280 CP, diferențial cu alunecare limitată și suspensie calibrată special, acesta ar trebui să fie cel mai sportiv Opel modern. sursa
-
Nick: [TLG]DonCristi Rank: Dragon Head (Leader) Membru sancţionat: Harmless5[eXe] Sancţiune: FW Motiv: Reclamatie Website Dovezi: https://www.rpg.b-zone.ro/factions/report/195733 Alte precizări: -