All Activity
- Past hour
-
Salut, gradul ti-a fost acordat.
-
Discord ID: .vekra Gradul/Gradele dorite: Peaceful Faction Member Link catre profilul RPG: https://www.rpg.b-zone.ro/players/general/Vekra
-
Nume: AndaM19 RPG Link: https://www.rpg.b-zone.ro/players/general/AndaM19 Numărul de pachete de care am beneficiat săptămâna aceasta [x/2]: 0/2 Doresc pachetul [1-4]: 4 Anunțul dorit: Clanul [XO] - Hugs and Kisses recruteaza noi membri activi, cerinte: minim nivel 7, factiune la activ, comportament adecvat. Poză cu suma achitată liderului sau subliderului: https://imgur.com/a/xOQl6o5 Alte precizari: Multumesc!
-
Nume: NewQuay RPG Link: https://www.rpg.b-zone.ro/players/general/NewQuay Numărul de pachete de care am beneficiat săptămâna aceasta [x/2]: 0/2 Doresc pachetul [1-4]: 4 Anunțul dorit: Clanul [XO] - Hugs and Kisses recruteaza noi membri activi, cerinte: minim nivel 7, factiune la activ, comportament adecvat Poză cu suma achitată liderului sau subliderului: https://imgur.com/a/nJv9Tbr Alte precizari: Vă așteptăm în clan cu drag!
-
Dacia anunță introducerea noului grup motopropulsor hybrid-G 150 4×4. Acesta va fi disponibil atât pe Duster, cât și pe Bigster. Ce alte schimbări pregătește Dacia? Dacia continuă evoluția gamei de motorizări a modelelor Duster și Bigster, introducând noul sistem de propulsie hybrid-G 150 4×4, care va fi disponibil în curând pe ambele modele. Pentru prima dată în istoria, Dacia va oferi o motorizare cu tracțiune integrală și cutie automată pe unul dintre modelele sale. Noul sistem de propulsie hybrid-G 150 4×4 are la bază motorul termic 1.2 mild-hybrid de 140 CP. Acesta este cuplat la o cutie de viteze automată și șase rapoarte și, în premieră, vei putea schimba treptele cu ajutorul padelelor de pe volan. Pentru a obține tracțiunea integrală, Duster și Bigster echipate cu acest sistem primesc un motor electric pe puntea spate, capabil să livreze până la 31 CP. Puterea totală combinată ajunge la 154 CP, cu un cuplu de 230 Nm pentru motorul termic și până la 87 Nm pentru cel electric. În plus, motorul electric de pe puntea spate este asociat cu o cutie cu două trepte, complet decuplabilă. Dacia spune că, datorită bateriei de 0,84 kWh, care se reîncarcă automat în fazele de decelerare și frânare, și a motorului electric conectat la roțile spate, sistemul permite numeroase faze de rulare în mod 100% electric. În trafic urban, Duster și Bigster hybrid-G 150 4×4 pot funcționa până la 60% din timp în regim electric. Mai mult, această motorizare poate funcționa și cu GPL. Dacia Duster și Bigster vor primi motorizarea așteptată de toată lumea Duster și Bigster hybrid-G 150 4×4 vor oferi șoferului șase moduri de rulare: Auto – comutare automată între modurile 4×2 și 4×4; Eco – eficiență maximă, cu activare 4×4 în caz de aderență redusă; Snow – siguranță sporită pe drumuri alunecoase; Mud / Sand – mod 4×4 dedicat terenurilor moi; Lock – pentru off-road pe terenuri accidentate, la viteze reduse; Hill Descent Control – controlul direcției și stabilizarea vitezei la coborâre pe suprafețe alunecoase (între 4 și 30 km/h). Producătorul declară că noua motorizare cu transmisie automată și tracțiune integrală va fi disponibilă până la finalul anului pentru ambele SUV-uri. Ce alte noutăți pregătește Dacia? În plus, gama de motorizări a modelului Duster se reînnoiește, oferind mai multă putere și rafinament: Motorul Hybrid 155 înlocuiește versiunea Hybrid 140; Motorul Mild Hybrid 140 înlocuiește versiunea Mild Hybrid 130; Motorul Eco-G 120 înlocuiește versiunea Eco-G 100. Astfel, Duster propune o gamă completă de 4 motorizări, inclusiv noul Hybrid-G 150 4×4, toate conforme cu norma de emisii Euro 6e bis. Pentru a marca introducerea noilor motorizări, Duster beneficiază de acum, pe nivelul de echipare Journey, de o tapițerie exclusivă și de elemente decorative noi. În plus, scaunul șoferului oferă de acum reglaj lombar. În echiparea Extreme, sunt disponibile noi jante din aluminiu de culoare neagră, iar ambele niveluri de echipare primesc, în combinație cu motorizările hibride, pilot automat adaptiv – standard pe versiunea Journey și opțional pe Extreme. sursa
-
Porsche continuă dezvoltarea viitorului Cayenne pur electric și anunță că noul său SUV se va putea încărca fără cabluri, prin inducție. Tehnologia de încărcare wireless nu ne este străină. O folosim zilnic pentru telefoane, ceasuri și multe alte dispozitive. Încărcarea prin inducția a schimbat modul în care telefoanele mobile au evoluat, iar acum același principiu pare că urmează să fie implementat la scară largă și în industria auto, pe mașinile electrice de serie. Noua generație complet electrică a modelului Cayenne va fi primul model electric de serie de la Porsche care poate fi comandat cu un astfel de sistem. De asemenea, în 2026, vânzările plăcii de încărcare vor începe în Centrele Porsche și online în Porsche Shop. La IAA Mobility din München, un prototip cu vopsea fluorescentă demonstrează tehnologia inovatoare. Premiera mondială a noului Cayenne Electric este planificată pentru sfârșitul anului 2025. Porsche va prezenta noua tehnologie în cadrul Salonului Auto de la Munchen „Ușurința în utilizare, adecvarea pentru utilizarea zilnică și infrastructura de încărcare sunt în continuare factorii decisivi atunci când vine vorba de acceptarea mobilității electrice”, spune Dr. Michael Steiner, membru al Consiliului de Administrație Porsche pentru Dezvoltare. „Suntem mândri că încărcarea inductivă va fi în curând disponibilă în producția de serie la Porsche. Încărcarea unei mașini electrice acasă nu a fost niciodată atât de ușoară și convenabilă.” Cu o putere maximă de încărcare de până la 11 kW, producătorul de mașini sport a atins chiar și nivelul încărcării cu fir AC cu sistemul său de încărcare fără contact. Eficiența transferului de energie de la rețeaua electrică la baterie este de până la 90%. Porsche spune că încărcarea mașinilor sale electrice se face, în proporție de 75%, acasă. Acesta a fost rezultatul unei analize realizate de producătorul auto. Potențialul pentru încărcarea inductivă este mare, conform Porsche. Placa de podea Porsche Wireless Charging poate fi instalată într-un garaj sau loc de parcare în aer liber și conectată la rețeaua electrică. sursa
-
Noul SUV electric compact al producătorului chinez va fi prezentat publicului săptămâna viitoare, la Munchen. Leapmotor anunță că a început livrările către Europa. Producătorul auto chinez anunță oficial că primele livrări ale SUV-ului electric B10 au pornit către Europa. Noul său model electric de clasă compactă va fi prezentat publicului la Salonul Auto de la Munchen, ce își deschide porțile săptămâna viitoare. Livrarea și lansarea la nivel mondial a modelului Leapmotor B10 marchează și o etapă importantă în ceea ce Leapmotor numește trecerea de la „exportul de produse” la „exportul de calitate”. „Modelul Leapmotor B10 implică resurse de top și reflectă preocuparea constantă a companiei Leapmotor pentru calitate”, potrivit producătorului. Lansarea modelului Leapmotor B10 marchează o nouă etapă în strategia de expansiune a companiei Leapmotor. Leapmotor International a înființat peste 700 de puncte de vânzare și service pe aproximativ 30 de piețe internaționale. Până în 2025, modelul Leapmotor B10 va fi lansat în peste 30 de țări și regiuni, inclusiv Europa, Orientul Mijlociu, Africa, Asia-Pacific și America de Sud. Dintre acestea, Europa este piața principală. Un nou SUV electric ajunge în Europa din toamna acestui an Noul Leapmotor B10 se încadrează în clasa compactă, având o lungime de 4.515 mm, o lățime de 1.885 mm și o înălțime de 1.655 mm, cu un ampatament de 2.735 mm. SUV-ul electric este propulsat de un motor amplasat pe puntea față, care dezvoltă 218 CP și un cuplu de 240 Nm. Mașina poate să accelereze de la 0 la 100 km/h în doar 8 secunde și atinge o viteză maximă de 170 km/h. Sunt disponibile două opțiuni de baterie: un pachet de 56,2 kWh, care oferă o autonomie WLTP de până la 361 km și un pachet de 67,1 kWh, care oferă o autonomie maximă de până la 434 km. Indiferent de bateria cu care este echipat, B10 se poate încărca cu maximum 11 kW AC și 168 kW DC. Repriza de încărcare 30% – 80% are loc în 20 de minute. sursa
-
După o lungă așteptare, Honda Prelude a fost lansată. Noul coupe al japonezilor vrea să ofere fanilor o nouă interpretare a unui model emblematic. Producătorul japonez a readus la viața un nume foarte popular printre pasionații auto. Noua generație Prelude păstrează configurația cu tracțiune față, însă duse sunt vremurile motoarelor aspirate de înaltă turație. Noul Prelude folosește platforma actualei generații Civic. De la aceasta împrumută și motorizarea de 2,0 litri full-hybrid, care dezvoltă 184 CP. Însă, spre deosebire de unitatea folosită pe Civic, coupe-ul Prelude primește trepte de viteză simulate. Acestea ar trebuie să confere un plus de feedback și să facă din acest nou coupe o mașină mai dinamică decât un Civic obișnuit. Însă, în ciuda formei sportive, a elementelor sculptate aerodinamic, Honda nu se referă la noul Prelude ca la o mașină sport. Ci o cataloghează ca fiind un grand tourer, un coupe de croazieră. Honda lansează noua generație Prelude Pe lângă faptul că Honda a implementat acest sistem, numit S+ Shift, care simulează trepte de viteză. După cum știm, noile hibride Honda nu au o cutie de viteze tradițională, astfel că un artificiu software va face ca mașina să pară că are o transmisie cu 8 rapoarte. De asemenea, poți trece prin acestea cu ajutorul padelelor montate pe volan. Faptul care atrage cel mai mult atenția, cu toate că nu poate fi văzut cu ochiul liber, este că noul Prelude împrumută suspensia de la Civic Type R. Pentru prima dată, această suspensie va ajunge și pe altă mașină, în afară de Civic Type R, modelul pe care Honda a debutat acest sistem. Acest sistem derivat dintr-o suspensie tip McPhaerson clasică ajută la eliminarea fenomenului de torque steer. De asemenea, permite un contact mai bun cu solul în viraje. Honda a confirmat că noua generație Prelude, care va ajunge la vânzare până la finalu acestui an, va avea suspensia, ecartamentele față și spate lățite și frânele față Brembo de la performantul Civic Type R. sursa
- Today
-
Nume in joc: Bogdan.I Contractul ales: https://imgur.com/a/yzybmBi
-
Green Street Bloods - Evidență teste | Test log
AveryoKIA replied to Vittorio Salvatore's topic in Green Street Bloods
Nick: AveryoKIA Rank: 6 Am dat test cu: TedMosby[ZEW] Rezultatul probei teoretice: 1/3 Rezultatul probei practice: 1-5 for him Rezultat(Admis / Picat) : Admis Alte precizari: Welcome! -
Nume în joc: Iza Contract: https://imgur.com/a/XEEqQM8
-
Nick: DREAMZ_ Membrul sanctionat: Krax69 Motiv: Banat Sanctionat cu: Demitere Dovada: rpg website Alte precizari: -
-
SF Police Department - 📝 Log Teste / Test Logs 📝
FnZ replied to Seba97's topic in SF Police Department
Nume: 0bFnZ Rang: SF Captain (5) Candidatul testat: Kuznetsov Rezultatul probei teoretice: 0.5/3 Rezultatul probei practice: 8/10 Rezultatul probei SWAT: N/A Rezultat total: Admis Alte precizări: Rezultatul a fost confirmat cu conducerea facțiunii, felicitări, meriți. Depunctarea la proba practică a fost pentru următoarele: [1] nefolosirea sirenei în timpul urmăririi jucătorilor [0,5] [3] neanunțarea eliberării radarului [0,5] [10] realizarea cu page-up a dovezilor ce vor fi furnizate testerului [1] -
Vietnamese Boys - Evidentă Teste | Test log
DREAMZ replied to F4L kiNNNder's topic in Vietnamese Boys
Nick: DREAMZ_ Nick-ul celui testat: NateHiggers Rezultat proba teoretic(?/3; Admis / Respins? Admis, 0/3 Rezultat proba practic (?/5; Admis / Respins? Admis 5-1 Rezultat final (Admis / Respins? Admis Alte precizari: Welcome -
George04 joined the community
-
Los Santos Taxi - Evidență Teste / Test logs evidence
oC Thorstein replied to Shobo's topic in Los Santos Taxi
Nick: [oC]Thorstein Rang: Shift Supervisor (5) Data: 04.09.2025 Am dat test cu: .NaNe. Teorie (x/3): - 2/3 Practic (x/5): - 5/5 Teren (x/4): - Rezultat final ( Trecut / Picat ) : Picat Alte precizări: Crash/Desync de 4 ori la rând. -
- Nume: .Araujo - Linkul catre profilul de website / RPG bar: https://www.rpg.b-zone.ro/players/general/.Araujo - Tipul de interviu dorit: Normal - Numele celorlalți participanți (dacă există): - - Linkul catre profilul de website al participanților / RPG bar: - - Am luat la cunoștință regulile prezentate pe prima pagină: Da - Alte precizări: -
-
AlinAdryian7 joined the community
-
LV School Instructors - Testul de intrare | Test Log
Danutul. replied to AUDI RS8's topic in Las Venturas School Instructors
Nume: Danutul Rank: (5) LV Manager Data testului: 04.09.2025 Numele candidatului: tommy_angello Rezultat (x/3): 1/3 Alte precizări: Felicitari! -
DanieI changed their profile photo
-
Las Venturas Taxi - Culoarea Lunii | Color of the Month
DanieI replied to Leviathan's topic in Las Venturas Taxi
Nickname: DanieI Rank: LV Dispatcher (4) Culoarea votată (doar ID-ul culorii): 123 -
La multi ani!
-
La multi ani B-zone!
-
.Kristi. changed their profile photo
-
JohnPetarda started following [CLEO] NameCFlow
-
JohnPetarda joined the community
-
Salut, gradul ti-a fost acordat.