-
Posts
5849 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
18
Other groups










Kristi72 last won the day on July 17
Kristi72 had the most liked content!
About Kristi72

- Birthday 04/05/2003
Contact Methods
-
Website URL
http://www.rpg2.b-zone.ro/players/general/Kristi72
-
Skype
Kristi72
Profile Information
-
Gender
Male
-
Location
Rm.Valcea
Previous Fields
-
Real name
Cristi
Recent Profile Visitors
10223 profile views
Kristi72's Achievements
-
Tow Truck Company - Evidență teste / Tests evidence
Kristi72 replied to Vinnie's topic in Tow Truck Company
»Nume : Kristi72 » Rank : Leader » Am dat test cu : Mr.CJ » Test teoretic (x/3) : 3/3 » Test practic Alte precizari:(x/3) : N/A » Rezultat final : Failed » Alte precizari: Succes! -
Tow Truck Company - Evidență teste / Tests evidence
Kristi72 replied to Vinnie's topic in Tow Truck Company
»Nume : Kristi72 » Rank : Leader » Am dat test cu : NightFury » Test teoretic (x/3) : 3/3 » Test practic Alte precizari:(x/3) : N/A » Rezultat final : Failed » Alte precizari: Succes! -
Știu că vrei să auzi vești noi despre primul triplu pliabil Samsung, dar pare că sud-coreenii țin destul de bine ascuns proiectul și în afară de câteva apariții din OneUI 8.0 nu prea avem detalii asociate dispozitivului. Aflăm în schimb detalii despre o nouă tabletă de buget gata de lansare și anume Galaxy Tab A11. Aceasta tocmai ce a primit numeroase certificări de la FCC, IMEI și alte autorități. Apare cu numele de serie SM-X135G (variantă LTE) și aflăm că are suport WiFi dual-band, plus suport pentru adaptor EP-T1510, așadar alimentare la maxim 15W pe fir, ceea ce era de așteptat pentru un produs din această zonă de preț. Mai descoperim și o baterie de 5100 mAh la bord, iar cel puțin la prima strigare, acest Tab A11 pare doar un update minor pentru Galaxy Tab A9. Curios faptul că se sare direct la Tab A11 și nu avem un Tab A10. Ca dotări vom avea cel mai probabil același procesor (Helio G99) și configurații cu 4 sau 8 GB RAM și 64 sau 128 GB stocare. Primim și difuzoare stereo, cameră de 8 mpx în spate cu autofocus și 2 mpx frontală. Tableta ar urma să se bazeze pe același ecran TFT LCD de 8.7 inch. Un Tab A9 se vinde acum local la suma de doar 357 lei pe eMAG în aceste zile dacă folosești codul "multideals" și mai pui în coș un alt produs din campanie. sursa
-
Nubia Flip 2 aduce ca mai toate telefoanele pliabile flip un setup foto dual în spate, ce implică wide și ultra-wide, rar fiind vorba despre telephoto. Pe modelul de față avem un setup de 50 mpx wide, f/1.6, dual Pixel PDAF + 2 mpx bokeh, însoțit de un bliț LED inel. Pentru selfie-uri avem cameră de 32 mpx. Nici urmăd e stabilizare optică din păcate, nici măcar pe camera principală. Filmăm totuși 4K@30fps. Uitându-mă peste specificațiile predecesorului nu văd o schimbare la camera din spate, singura diferență fiind camera selfie cu upgrade de la 16 mpx la 32 mpx. În aplicația Camera avem opțiunile Pro, Photo, Video, Night, Portrait și zona Camera-Family unde găsim slow-motion, time-lapse, full-size, document, panorama, art camera, cartoon, monocolor și sticker. Să vedem ce poate acest setup de pe Nubia Flip 2! Selfie Începem cu partea selfie unde avem 3 galerii și anume selfie-uri cu efect portrait, selfie-uri standard și selfie-uri realizate folosind camera din spate. Cea din ecran de 32 mpx scoate rezultate bune mai ales la interior sau atunci când soarele este ascuns printre nori, pentru că odată ce se face vizibil, apar cadre lovite de supraexpunere a fundalului ce afectează și chipul tău. Rezultatele sunt bunicele și pe timp de noapte, astfel că nu trebuie să te ferești să faci poze selfie la lăsarea serii. Video Mergem la partea video unde începem cu o filmare selfie, 1080p30fps. După cum se poate vedea, cadrul este foarte tremurat, lipsind complet orice soi de stabilizare, avem și supraexpunere în fundal, trepidații, iar tenul este smooth ca un efect de înfrumusețare. Poate, doar poate, de pe loc să filmezi folosind camera frontală. Având ecranul secundar la dispoziție am filmat folosind camera principală în 4K@30fps și diferența este uriașă, mai multe detalii, texturi și stabilizare ok, minus suprasaturare. La filmarea clasică tip plimbare folosind camera din spate, în 4K@30fps lucrurile nu arată deloc bine dar mai poți îmbunătăți puțin stabilizarea dacă activezi Video Anti-Shake. Cadrul nu mai tremură atât de mult, dar avem un efect ca de refocalizare continuă. Unde stă o idee mai bine simt că este la culorile gardului, cu un roșu perceput ca în realitate, mai șters decât la începuturile sale când era vopseaua proaspătă. În parc cerul arată bine, la fel și vegetația, cu o urmă de suprasaturare pe alocuri. Testul de panoramare nu livrează fluiditate și amețești la trecerea rapidă dintr-un unghi în altul, astfel că mai bine filmezi de pe loc sau panoramezi foarte, foarte încet. Focalizarea este eficientă pe acea crenuguță de brad și e un capitol la care surprinde plăcut această cameră. Zoom-ul e doar OK până la 2-3x și nu e cazul să exagerezi dacă vrei să fie păstrate detaliile. sursa
-
După ce ieri l-am văzut la față pe Google Pixel 10 și am descoperit variantele sale de culoare, astăzi este rândul lui Pixel 10 Pro care este prezentat direct de către Google printr-un teaser oficial. Seria de flagship-uri se va lansa oficial pe data de 20 august și va include modelele Pixel 10, Pixel 10 Pro, Pixel 10 Pro XL și Pixel 10 Pro Fold. Materialul teaser de față începe cu un indiciu pentru schimbarea mare care se pregătește pentru modelul de bază și anume trecerea de la o cameră foto duală în spate, la una triplă care include wide, ultra-wide și telephoto. În continuare în clipul video apare Pixel 10 Pro, pe care îl diferențiem de Pixel 10 prin bliț-ul LED sub care se află și un senzor 3D ToF, pe care modelul standard nu îl are. Toate telefoanele sunt așteptate cu procesor Tensor G5 fabricat de TSMC, iar pe varianta Pro de față vom avea până la 16 GB RAM, 1 TB stocare flash și ecran LTPO OLED de 6.3 inch, FHD+, cu promisiunea unei luminozități de 3000 nits. Mai primim cameră selfie de 42 mpx, setup triplu în spate de 50 mpx wide + 48 mpx ultra-wide + 48 mpx telephoto. Bateria va avea 4870 mAh și la fel ca Samsung, respectiv Apple, nici Google nu se avântă la o încărcare rapidă. Vom avea maxim 29W pentru alimentare pe fir, sau 15W wireless. sursa
-
Continuă lansările de final de lună iulie, iar în China sosesc de astăzi modelele OPPO K13 Turbo și K13 Turbo Pro, cu mențiunea că pe unul dintre ele l-am putea vedea lansat global drept un rebranding OnePlus, posibil Ace 6 Ultra. Descoperim ce au de oferit cele două telefoane în rândurile de mai jos. Aș începe cu diferențele între cele două, prima de pe listă fiind procesorul - cu Snapdragon 8s Gen4 pe Turbo Pro și Dimensity 8450 pe varianta Turbo standard. De asemenea, modelul de bază are stocare UFS 3.1, în timp ce pe varianta superioară se oferă UFS 4.0. Ambele oferă display plat OLED 1.5K de 6.8 inch, rată de refresh de 120Hz, 240Hz touch sampling rate și luminozitate de până la 1600 nits. Primim cameră frontală de 16 mpx, iar în spate un setup dual modest de 50 mpx wide, f/1.8 + 2 mpx bokeh, care mai degrabă pare de entry-level decât de mid-range.. Specificații: Ecran: 6.8 inch, OLED, 1.5K, 120Hz Procesor (Turbo): Dimensity 8450, GPU Mali-G720 MC7 Procesor (Turbo Pro): Snapdragon 8s Gen4, GPU Adreno 825 Configurații: 12/16 GB RAM LLPDR5X + 256/512GB/1TB (UFS 3.1 Turbo) - (UFS 4.0 Turbo Pro) Cameră selfie: 16 mpx, f/2.4 Cameră spate: 50 mpx wide, f/1.8 + 2 mpx bokeh Securitate: scanner de amprente optic Conectivitate: 5G, WiFi 6, NFC, USB-C, Bluetooth 5.4, IR Certificare: IPX6, IPX8, IPX9 Audio: difuzoare stereo OS: Android 15, ColorOS 15 Baterie: 7000 mAh, încărcare la 80W Dimensiuni: 162.78 x 77.22 x 8.31 mm, 207 grame OPPO mai aduce certificare IPX6, IPX8, IPX9, scanner de amprente în ecran, emițător infraroșu și difuzoare stereo. Ca dimensiuni, telefoanele au 162.78 x 77.22 x 8.31 mm și cântăresc 207 grame fiecare. Avem și WiFi 6, Bluetooth 5.4, plus baterii uriașe de 7000 mAh cu încărcare la 80W. sursa
-
Noua Dacia Sandero se apropie rapid de lansarea o oficială. Un prototip necamuflat a fost fotografiat în Franța. Dacia a luat cu asalt țările din Marsilia, Franța, pentru a filma reclama dedicată noii Dacia Sandero. Nu vă apucați să vă țineți respirația pentru cea de-a patra generație – aceea va debuta abia în 2027 – acum avem de-a face doar cu un facelift al actualului model. Cea mai vândută mașină a anului trecut în Europa urmează să sufere o serie de schimbări, pentru că Dacia vrea să mențină avântul pe care Sandero îl are în piața mașinilor noi. Și până la lansarea celei de-a patra generații, care va avea și o versiune electrică, Dacia actualizează actualul model. Dacia Sandero 2025, fotografiată fără camuflaj Potrivit publicației franceze L’argus, schimbările pregătite pentru Dacia Sandero sunt relativ subtile. Modelul de clasă mică va primi o bară de protecție față redesenată, blocuri optice noi, o grilă similară cu ceea ce vedem în prezent pe Duster și Bigster. De asemenea, grila inferioară respectă același tipar precum vedem și în masca superioară, acum redesenată pentru a arăta mai mult ca cele folosite pe Duster și Bigster. D eocamdată nu avem poze cu partea din spate a mașinii sau cu interiorul acesteia. Se pare că planșa de bord va integra un nou sistem de infotainment, cu ecran de 10 inch, preluat de la Dacia Duster. De asemenea, în standard ar urma să fie oferit instrumentarul de 7 inch, de asemenea preluat de la Dacia Duster. Ceasurile tradiționale ar urma să dispară de pe Dacia Sandero. Ce motorizări vor echipa actualizarea lui Sandero? Pentru a se alinia noilor norme de poluare Euro 7, mai stricte, Dacia ar urma să renunțe la motorizare de 1.0 litri, cu trei cilindri, în favoarea unui propulsor cu patru cilindri, de 1.2 litri. Varianta de bază, cu 100 CP, nu va avea vreun soi de asistență electrică, însă varianta mai puternică, de 115 CP, va fi un propulsor mild-hybrid. Se pare că va exista și o versiune alimentată cu GPL, de 120 CP. De asemenea, noua motorizare full-hybride de 1.8 litri, inaugurată pe Dacia Bigster, ar urma să își facă locul pe Sandero. Ce-i drept, într-o formă mai temperată în ceea ce privește puterea maximă dezvoltată de sistemul hibrid. sursa
-
Mercedes-Benz anunță că modelul compact Clasa A nu va fi retras din producție deocamdată, însă nu plănuiește să lanseze o nouă generație. Situația pentru Clasa A, cel puțin în ultimii ani, a fost destul de tumultuoasă. Mercedes-Benz anunța că va renunța complet la acest model în urmă cu câțiva ani, apoi a decis că va extinde perioada de producție până în 2026. În final, pare că producătorul a cedat presiunii din partea clienților și anunță că va produce acest model până în 2028, relatează Carscoops. Contextul actual din piața auto și cererea încă mare pentru modelul de clasă compactă a forțat Mercedes-Benz să extindă producția pentru Clasa A până în 2028. Inițial programat pentru a fi retras din producție în decursul anului viitor, Clasa A hatcback și sedan va rezista pe piață până cel puțin în 2028, grație popularității pe care modelul de clasă compactă o are în Europa. Mercedes-Benz nu renunță încă la unul dintre cele mai populare modele ale sale în Europa Chiar și așa, Mercedes-Benz nu are planuri pentru o generație complet nouă. În schimb, noul CLA va prelua rolul modelului entry-level pentru gama Mercedes-Benz. Responsabilul pentru producție la Mercedes-Benz, Jorg Burzer, a confirmat faptul că modelul compact Clasa A va rămâne mai mult în producție decât fusese planificat anterior, deși nu a promis o dată de finalizare anume. El a descris mutarea ca fiind „ultima redută” a modelului și a remarcat atractivitatea puternică a sedanului pe piețele europene. Cea de-a patra generație Clasa A, de altfel și actuala, a debutat în 2018 și a primit un facelift important în 2022. Nu ar fi exclusă posibilitatea unui al doilea facelift pentru acest model de clasă compactă, pentru a-l menține relevant în fața rivalilor precum BMW Seria 1 sau Audi A3. Ambele mașini au primit recent actualizări. Chiar dacă modelul Clasa A va continua să fie vândut până cel puțin în 2028, Clasa B va fi retrasă complet de la vânzare în decursul anului viitor. sursa
-
Germanii vând pachetul care transformă Dacia Duster într-un off-roader agresiv, însă noul look nu vine fără un preț piperat. Cât costă întreg kit-ul de modificări? Cea de-a treia generație Dacia Duster deja se impune pe piața mașinilor noi. Nu doar că este cel mai vândut model în România, în prima jumătate a anului, dar este unul dintre cele mai populare SUV-uri la nivel european. Nu doar că oferă un raport preț/calitate competitiv, dar noua generație a SUV-ului produs la Mioveni are și un design dezirabil, care atrage clienți ce poate nu luau în calcul până acum Duster. Exteriorul angular și robust al noii generații a fost amplificat de Carpoint, un dealer german specializat în modele Dacia, care ofere și pachete de tuning pentru diferite modele. Dacia Duster Redust Off-Road Line sau cum să cheltui 44.000 de euro Disponibil atât pentru versiuni cu tracțiune integrală, cât și pentru modelele cu tracțiune față, acest pachet include mai multe elemente, care pot fi achiziționate și individual. Însă, dacă vrei să cumperi întregul pachet, atunci va trebui să plătești 3.199 de euro. Kit-ul complet include elemente de protecție atât pentru partea frontală, cât și partea din spate, dar și praguri laterale. Mașinile sunt echipate cu jante de 16 inch, din aliaj, încălțate cu anvelope all-terrain 235/65 R16. Dat fiind faptul că anvelopele sunt mai late, iar Carpoint montează și un set de flanșe distanțiere, pachetul include și pasaje extinse pentru aripi. De asemenea, același tuner are în ofertă un kit și mai agresiv, care costă 6.799 de euro. Unele exemplare, modificate și vândute chiar de dealer, ajung la vânzare chiar și cu prețuri de 44.000 de euro. De-a lungul anilor, Carpoint a modificat numeroase exemplare Dacia Duster și a prezentat idei diverse, de cele mai multe ori strict estetice. În general, pachetele acestui tuner nu influențează performanțele mașinii, lucru dorit de unii pasionați sau proprietari ai acestor mașini. sursa
-
Proaspăt ajuns în România, noul model electric de la Lynk & Co vrea să atragă clienți prin tehnologia de care dispune și scorurile bune la testele de siguranță. Cel de-al doilea model din gama producătorului Lynk & Co ajunge și în România, unde va oferi clienților o alternativă la modele electrice compacte, inclusiv la fratele de platformă Volvo EX30. Dacă până acum nu ați auzit de Lynk & Co, trebuie să știți că acesta este un brand tânăr, aflat sub tutela Geely, companie care deține și Volvo. Astfel, Lynk & Co are acces la tehnologiile producătorului suedez. Acest lucru a ajutat noul său model să obțină scoruri impresionante la testele de siguranță Euro NCAP. Modelul 02 a obținut rezultate bune la fiecare categorie – 90% pentru Protecția pasagerilor adulți, 87% pentru protecția copiilor, 83% pentru protecția utilizatorilor vulnerabili ai drumului — adică pietoni, bicicliști sau alți participanți la trafic fără protecție structurală și 89% pentru sisteme de siguranță active — cel mai mare scor înregistrat vreodată de Euro NCAP. Lynk & Co 02 propune un pachet competitiv În România, Lynk & Co 02 are un preț de pornire de 37.490 de euro, cu TVA inclus, fără reduceri aplicate prin programul Rabla. Este vorba despre versiunea Core a SUV-ului electric, care oferă în standard dotări precum blocuri optice cu tehnologie LED, volan încălzit, scaune încălzite, ecran multimedia de 15,4 inch ce suportă Android Auto și Apple CarPlay, instrumentar digital de 10,2 inch, încărcare AC la 11 kW și DC la 150 kW și bateria de 66 kWh. Este singurul pachet de baterii disponibil, iar diferențele dintre cele două niveluri de echipare More și Core sunt făcute de dotări precum scaunele electrice sau sistemul audio Harman Kardon. Diferența se face și prin puterea de încărcare – 11 kW AC pentru Core și 22 kW AC pentru More. În plus, echiparea More beneficiază de pompă de căldură. Autonomia maximă pe care Lynk & Co o anunță pentru noul SUV electric este de 445 km în regim de testare WLTP. sursa