Jump to content

Kristi72

YouTuber
  • Posts

    6569
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    19

Other groups

Kristi72 last won the day on August 31

Kristi72 had the most liked content!

About Kristi72

  • Birthday 04/05/2003

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.rpg2.b-zone.ro/players/general/Kristi72
  • Skype
    Kristi72

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Rm.Valcea

Previous Fields

  • Real name
    Cristi

Recent Profile Visitors

11052 profile views

Kristi72's Achievements

Veteran

Veteran (13/14)

  • 400 Topics Rare
  • 200 Topics Rare
  • 100 Topics Rare
  • 3000 Posts Rare
  • 50 Topics Rare

Recent Badges

689

Reputation

  1. HONOR a intrat în campania de Black Friday 2025 cu câteva dintre cele mai atractive modele din gamă, inclusiv pliabilul Magic V5 și noul HONOR 400 Pro, ambele poziționate ca alternative premium cu accent pe AI și productivitate. Potrivit companiei, sunt „cele mai competitive prețuri de până acum” și promoțiile sunt valabile prin rețeaua de parteneri retail online și fizic din România. HONOR Magic V5 este pus în prim-plan în cadrul campaniei, un pliabil gândit pentru multitasking și utilizare în regim profesional, dar și pentru divertisment. Se promovează în special integrarea cu Google Gemini și alte instrumente AI, care promit o experiență fluidă și adaptivă, fie că vorbim de task-uri simple sau de editare foto/video. În paralel, HONOR 400 Pro mizează pe o cameră de 200 MP și pe procesare automată asistată de inteligență artificială. Focusul e pus pe faptul că nu doar folosesc AI, ci au fost dezvoltate cu o strategie „AI-first”. Un alt aspect pe care HONOR încearcă să-l transforme în avantaj competitiv este durabilitatea. Se insistă pe ideea că dispozitivele sunt construite să reziste în fața uzurii zilnice și a micilor accidente, fără impact asupra performanței. Designul e gândit pentru utilizatori care nu stau cu telefonul în husă de protecție la plajă, ci îl folosesc zilnic, intensiv. Totodată, HONOR vrea să transforme telefoanele din campanie într-un „cadou smart” – și nu doar în sensul simbolic. În contextul Black Friday, compania a invocat un studiu realizat de Deloitte, care arată că 1 din 3 cumpărători se bazează deja pe AI ca să filtreze ofertele reale de cele cosmetizate. HONOR capitalizează pe această tendință și își poziționează produsele ca fiind atât descoperite cu AI, cât și alimentate de AI în utilizare. Pe lângă telefoanele de top, în promoție intră și tablete, dispozitive purtabile și accesorii din gama HONOR Choice, o linie ceva mai accesibilă dar compatibilă cu restul ecosistemului. Prețurile exacte nu sunt încă specificate în comunicatul oficial, dar se menționează disponibilitatea în oferta partenerilor retail locali. Campania este deja activă, așa că telefoanele pot fi deja găsite în stoc, în funcție de disponibilitatea fiecărui magazin. Produse HONOR din campania Black Friday 2025 (eMAG): HONOR Magic V5 (pliabil) HONOR 400 Pro (smartphone AI cu cameră 200 MP) HONOR 400 Tablete HONOR Accesorii și purtabile din gama HONOR Choice sursa
  2. Motorola moto g57 Power nu a fost singura lansare din 5 noiembrie în Europa – alături de Edge 70, compania a dezvăluit şi un battery phone de 7000 mAh. El se vinde deja în Germania la 250 de euro şi e o chestiune de timp până ce ajunge şi în România. Are la bord o baterie de 7000 mAh că selling point şi vine ca succesor pentru Moto G54 Power. Moto G56 nu a mai primit ediţie Power, dar acest model G57 o face. Avem de-a face cu un terminal midrange, cu grosime de 8.6 mm şi greutate de 210 grame, dar şi certificare IP54. Bateria este una Siliciu-Carbon, care îşi păstrează 80% din capacitatea originală şi după 1000 de cicluri de încărcare. Apropo de cicluri de încărcare, se încarcă pe USB-C la 30W. Moto G57 Power este unul dintre primele telefoane midrange cu procesor Qualcomm Snapdragon 6s Gen 4 la interior. Dispune şi de un ecran LCD de 6.72 inch, cu rezoluţie Full HD+, luminozitate de 1050 nits şi refresh rate de 120 Hz. Cât despre camere, cea selfie are rezoluţie modestă, de 8 MP. În spate se află o cameră principală de 50 MP (cu senzor Sony Lytia 600), alături de una de 8 MP ultrawide. Încheiem lista cu cip NFC, jack audio de 3.5 mm şi cititor de amprente lateral. Rulează Android 16 şi va primi 2-3 ani de actualizări Android. Preţ şi disponibilitate Se vinde deja în magazinul online Moto din Germania, la 250 de euro, cu 256 GB stocare. Se găseşte pe Pantone Pink Lemonade, Pantone Corsair, Pantone Fluidity, ca nuanţe. Acest model ajunge și în România curând, fiind prezentat alături de moto g57 și Motorola edge 70. sursa
  3. Cel mai subțire smartphone din portofoliul Motorola (edge 70) nu a sosit singur astăzi! Alături de el, compania a prezentat seria Moto g57, lineup ce cuprinde două modele: varianta de bază Moto g57 și battery phone-ul Moto g57 Power (despre care am scris aici). Să vedem ce are de oferit noul moto g! Singura noutate reală în cazul lui moto g57 este procesorul Snapdragon 6s Gen 4. E vorba despre un cipset pe 4nm lansat recent de Qualcomm. Promite un salt de eficiență și performanță față de Dimensity 7060, cipsetul aflat sub capota lui moto g56, predecesor direct pentru acest model. Designul e aproape neschimbat, cu o mică variație de culori. Avem acum chiar și o variantă roz la dispoziție. Moto g57 aduce ecran IPS de 6.72 inch, rezoluție Full HD+, refresh rate de 120Hz și oferă o luminozitate de 1050 niți în peak. Are baterie de 5200 mAh, iar alimentarea se realizează la 30W pe fir. În spate apare o cameră principală de 50 MP cu senzor Sony LYT-600 și una ultrawide de 8 MP. Pare că avem un mic downgrade în ceea ce privește camera selfie, ea având 8 MP de această dată. Predecesorul, Moto g56, dispune de un senzor frontal de 32 MP. Asemeni celorlalte modele lansate astăzi, noul moto g57 rulează Android 16 din fabrică. Prețul nu a fost încă dezvăluit, dar ar trebui să coste sub 250 de euro la debut. sursa
  4. Huawei tocmai a lansat în China noul Mate 70 Air, un model care intră direct în categoria premium, dar cu un profil foarte subțire. Cu o grosime de doar 6,6 mm, acest smartphone reușește să integreze o baterie uriașă de 6500 mAh. Greutatea sa este de 208 grame, dar compensează prin autonomia generoasă cu siguranță. Mai jos avem detalii! Mate 70 Air a avut parte de multe scăpări înainte de debut. E un terminal ce adoptă un display AMOLED de 7 inch în diagonală, cu rezoluție de 2760 x 1320 pixeli și refresh rate de 120Hz. Are certificare IP68/IP69, fiind rezistent la apă și praf. Cât despre configurații, avem parte de un procesor Kirin 9020 aici, alături de 12 GB sau 16 GB de memorie RAM și 256 GB sau 512 GB de stocare. În spate apare o cameră principală de 50 MP, cu stabilizare optică (OIS), un senzor telephoto de 12 MP cu zoom optic 3X și o cameră ultrawide de 8 MP. Există și un senzor pentru reglarea culorilor aici (hiperspectral), de 1.5 MP. În fața apare un senzor selfie de 10.7 MP. Rulează HarmonyOS 5.1 și vine cu funcții AI integrate și dotări moderne: Wi-Fi 7, Bluetooth 5.2, NFC, cititor de amprente lateral. Oferă chiar și comunicare prin satelit Beidou. Bateria de 6500 mAh se încarcă la 66W pe fir. Acest model se vinde doar în China și nu e clar dacă va ajunge la nivel global. Vine pe auriu, argintiu, alb și negru. Iată și prețurile: 12 GB RAM + 256 GB stocare: CNY 4.199 (aproximativ 504 euro) 12 GB RAM + 512 GB: CNY 4.699 (aproximativ 564 euro) 16 GB RAM + 256 GB: CNY 4.699 (aproximativ 564 euro) 16 GB RAM + 512 GB: CNY 5.199 (aproximativ 624 euro) sursa
  5. Printr-un comunicat de presă, Mazda anunță faptul că Mazda6e, echivalentul lui EZ-6, este acum disponibil în Europa, inclusiv pe piața auto din România. Modelul este disponibil în variantele Takumi și Takumi Plus. Prețul de start este de 44.290 de euro, respectiv 46.240 de euro. EZ-6 a fost lansat în aprilie anul trecut la salonul auto din Beijing. Acum, varianta modificată pentru piața europeană este disponibil. Mazda6e este un coupé electric adaptat la standardele și normele europene. Modelul poate fi echipat fie cu o baterie de 68,8 kWh sau una de 80 kWh, acestea oferind o autonomie de 479 respectiv 552 de kilometri. Bateria beneficiază de o încărcare rapidă (DC) de 90 kW, autonomia de până la 235 km poate fi refăcută în doar 15 minute. Instrumentele de bord tradiționale sunt completate de către un ecran tactil central de 14 inci pentru a controla celelalte opțiuni disponibile precum navigația sau aplicații de divertisment. Acesta poate fi controlat atât prin atingerea sa, cât și prin gesturi sau comenzi vocale. Este disponibil și un display „heads-up”, un sistem audio cu 14 difuzoare și climatizare. Noua Mazda poate fi controlată prin telefon Portbagajul din față are 72 de litri, unde compania recomandă stocare cablului de alimentare, în timp ce portbagajul din spate dispune de 466 de litri de la podea până la plafon. În plus, prin rabatarea scaunelor din spate, se poate ajunge la un spațiu de 1.074 litri. Mașina vine de asemenea echipată cu un cârlig, fiind capabilă de a tracta o remorcă sau rulotă de până la 1.500 kg. Exteriorul poate fi vopsit cu 8 culori diferite printre care Soul Crystal Red, Melting Copper sau Deep Crystal Blue. Mazda6e poate fi controlată inclusiv cu telefonul mobil. Nevoia unei chei fizice numai există, mașina putând fi închisă sau deschisă din aplicația Mazda 6 e. Tot prin aceeași aplicație poate fi controlată și climatizarea, iar starea vehiculului împreună cu alimentarea pot fi observate și gestionate și ele. Din punct de vedere al siguranței rutiere, noul model Mazda este echipat cu o cameră de 360 de grade pentru asistarea șoferului în timpul parcării sau a mersului în marșarier și se completează cu Avertizare de Coliziune Spate (RCW). Sistemul de Asistență la părăsirea benzii de rulare (LAS) și Asistența pentru menținerea benzii în condiții de urgență (ELK) sunt și ele prezente, împreună cu un Asistent inteligent de frânare (SBS). sursa
  6. Skoda a făcut publice datele pe primele nouă luni ale anului 2025. Compania este al treilea cel mai bine vândut brand auto din Europa. Printr-un comunicat de presă, Skoda a publicat datele financiare în primele nouă luni ale acestui an. În primele trei trimestre ale anului 2025, Skoda o creștere mare a profitului. Profiturile au crescut cu 22,344 de miliarde de euro (+9,5%), iar profitul din exploatare a crescut cu 1,790 de miliarde de euro (+5,4%). Rentabilitatea vânzărilor rămâne în jur de 8% (comparativ cu 8,3% anul trecut), cimentând poziția a treia în Europa pentru compania cehă din punct de vedere al vânzărilor. Pe plan global, 765.700 de vehicule au fost vândute de companie, înregistrând o creștere de 14,1% față de anul precedent. În Europa, 616.300 au fost vândute de Skoda, cu 24,1% dintre vehiculele achiziționate de clienți au fost electrice sau hibrid (comparativ cu 11,1% în 2024). Cel mai bine vândut la companiei rămâne totuși Skoda Octavia, cu 142.200 de exemplare vândute. Modelele Elroq și Enyaq au fost pe locul 3, respectiv locul 6 în ierarhia celor mai vândute mașini electrice. De asemenea, vânzările pe piața din India au crescut cu 106,1% față de anul precedent cu 49.400 de autovehicule comercializate. Producția modelului Kushaq a început și ea în Vietnam, iar vânzările de Slavia a început în septembrie. Un oficial Skoda a declarat că aceștia au avut performanțe peste media pieței din Europa. Conform companiei, Skoda este pe locul al doilea în vânzările către clienții importanți ce doresc o întreagă flotă de automobile. Skoda merge înainte cu mașinile electrice Așa cum am menționat deja, unele dintre cele mai bine vândute modele electrice din Europa aparțin Skoda, Elroq și Enyaq. Vânzările de mașini electrice sunt importante pentru Skoda. În piețele din Cehia, Danemarca și Slovacia, Skoda este pe primul loc al modelelor electrice comercializate, iar în Olanda și Elveția se află în top 3. Cel mai mare număr de comenzi de vehicule electrice a fost în luna octombrie, fiind un total de peste 170.000 de unități electrice fiind vândute la nivel global. În plus, compania dorește să extindă gama de modele electrice oferite clienților. Skoda plănuiește un nou SUV crossover, complet electric, numit Epiq și un SUV de familie cu 7 locuri, al cărui nume nu a fost încă făcut public. Lansările noilor modele sunt programate pentru anul viitor. sursa
  7. CEO-ul Ford, Jim Farley, avertizează despre faptul că China are destulă capacitate industrială pentru a acapara întreaga piață nordamericană. În trecut, Jim Farley aprecia industria autoturismelor electrice din China, numind-o chiar o industrie „umilă”. De asemenea acest a declarat public în trecut faptul că deține un Xiaomi SU7. Totuși, CEO-ul Ford pare să își fi schimbat poziția față de China și mașinile sale electrice. Într-un interviu acordat CBS Sunday Morning, Farley compară situația curentă cu pericolul autoturismelor japoneze al anilor 1980, dar „pe steroizi”. „Au destulă capacitate de producție în China cu industria deja existente pentru a deservi întreaga piață nordamericană și să ne falimenteze pe toți. Japonia nu a avut niciodată această capacitate, deci aceasta este un risc complet nou.” a declarat CEO-ul Ford. Farley de asemenea a spus că acesta încă folosește SU7-ele pe care îl deține, comentând că este o mașină de înaltă calitate ce oferă o „experiență digitală nemaipomenită” pe care americanii ar cumpăra-o de bună voie. El mai menționează necesitatea de a cunoaște mașina competiției pentru a putea evolua peste aceștia. Importanță sporită pentru mașinile electrice CEO-ul a început o serie de schimbări la Ford, încercând să dea mai multă importanță mașinilor electrice mai ieftine de mici dimensiuni. Chiar anul acesta compania a anunțat că va introduce un nou sistem de producție ce ar putea permite asamblarea unui pick-up electric de doar 30.000 de dolari. Acest efort al Ford este un răspuns concret împotriva industriei auto din China, nu împotriva competitorilor interni. Cu toate că noile tarife impuse de către Trump au tăiat avântul mașinilor electrice ieftine din China pe piața americană, Ford vinde în Mustang Mach-E în China, iar aceștia doresc să fie mai competitivi pentru a ține pasul cu companiile locale. De-a lungul anului, Jim Farley a mai declarat și faptul că mașinile electrice chinezești folosesc o tehnologie superioară în interior comparativ cu vehiculele americane, iar companiile auto se află într-o competiție cu Chin și nu doar cu mașinile electrice produse de aceștia. CEO-ul a declarat că dacă Ford nu câștigă această luptă compania nu va mai avea un viitor. sursa
  8. Dacia pregătește pentru anul viitor lansarea unui model complet nou, gândit să intre în competiție directă cu Skoda Octavia, printr-o combinație echilibrată între preț accesibil, spațiu generos și tehnologie modernă, menținând filosofia pragmatică a mărcii. Informația a fost publicată de site-ul britanic Autocar. Dacia urmează să lanseze un nou model pe cea mai populară piață auto europeană, piața segmentului C. Segmentul C reprezintă în prezent o cincime din toate vânzările companiei în urma lansării Dacia Bigster. Acest segment este într-o creștere continuă iar Dacia dorește să profite de acest lucru. Noul CEO al Dacia, Katrin Adt, a declarat într-un interviu faptul că Bigster a împins compania mai mult către segmentul C, având rezultate bune în vânzări. Cu toate că Dacia este preocupată în principal de segmentul B, aceștia doresc să continue extinderea în segmentele A și C, a declarat șefa companiei. Aceasta a mai menționat și faptul că fiecare model ar locul său în segment, iar noul model va acoperi o altă nișă față de Dacia Bigster. De asemenea, un alt oficial al celor de la Dacia explică faptul că nu doar SUV-urile fac parte din segmentul C. Mulți șoferi preferă o poziție de condus mai joasă, un produs mai puțin „ostentativ” și mai eficient. Astfel, companie dorește să ofere o mașină de dimensiuni mai mari, la fel de performantă ca un SUV, însă mai elegantă conform acestora. Ce știm despre viitorul model al Dacia? Cei de la Dacia spun că segmentul C este unul dificil pentru compania, baza de clienți fiind una redusă. Totuși, succesul lui Bigster ce a vândut 50.000 de unități în primele șase luni de la lansare le oferă încredere și speranța că totul va merge bine. Prototipul noului model este cunoscut drept C-Neo. Din pozele scurse în spațiul public, C-Neo se aseamană cu modelul Sandero, însă ceva mai lung. Se estimează că modelul va avea o lungime aproximativă de 4 metri și jumătate. Noul model va folosi cel mai probabil aceleași tehnologii și inovații tehnice folosite și de Bigster și celelalte modele noi ale Dacia. Dacia spune că va continua actuala politică a companiei de a identifica echipările ce nu sunt considerate esențiale pentru a menține un preț redus, competitiv. Aceeași strategie a fost aplicată și în cazul Bigster, ce are un preț de start de 28.345 de euro, mult mai ieftin decât Nissan Qashqai sau Ford Kuga. C-Neo va avea cel mai probabil un preț în jur de 22.600 de euro. Acesta este un preț mai mare decât cel al Daciei Sandero, însă va fi mai ieftin decât competitorii din aceeași categorie precum Seat Leon sau Skoda Octavia. sursa
  9. » Nick: Kristi72 » Rankul detinut: Tow Company Owner » Numele celui sanctionat: NightFury » Data cu pricina: 01.11.2025 » Sancţionat cu: FactionWarn » Motiv: Statistica octombrie » Dovada (optional, dupa caz): aici » Alte precizări: Hai cu o activitate mai buna luna viitoare!
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.