Jump to content

FROG ZEW

Legend-DJ
  • Posts

    1428
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

Other groups

FROG ZEW last won the day on March 15

FROG ZEW had the most liked content!

About FROG ZEW

  • Birthday 10/12/2003

Profile Information

  • Gender
    Not Telling

Previous Fields

  • RPG1 Nickname
    FROG

Recent Profile Visitors

3038 profile views

FROG ZEW's Achievements

Proficient

Proficient (10/14)

  • 60 Consecutive Logs Rare
  • 30 Consecutive Logs Rare
  • 14 Consecutive Logs Rare
  • 15 Posts
  • 7 Consecutive Logs

Recent Badges

271

Reputation

  1. Nume: FROG Dovezi: Alte informatii: Vr si eu locu 1 FEEDBACK: Nu am.
  2. FROG ZEW

    Numele tău: FROG ZEW Numele jucătorului sancţionat: @ RytskiJ Data şi ora sancţiunii: 29/06/2022 14:40 Sancţiune: Avertisment verbal Motivul sancţiunii: Post simplist, de +1. Link către topicul sancţiunii: Click Alte precizări: Grija pe viitor.
  3. 8. Posturile făcute aiurea/pentru +1/off topic (ex.: "frumoasă postare", "de mult căutam asta”, "mersi") vor fi sancţionate cu avertisment verbal.
  4. Peste 80 la sută dintre elevii de gimnaziu au luat Evaluarea Națională, mai mulți decât anul trecut, dar altele sunt procentele care arată în ce stadiu este Educația din România. Verbele „a fi” și „a vrea” le creează mari probleme copiilor care au făcut opt ani de școală. Atât de mari, încât la un subiect doar 6 la sută dintre candidați au reușit să scrie perfect românește. Evaluatorii nu sunt capabili să dea aceeași notă atunci când folosesc o grilă pentru corectare. Iar elevii care învață la țară au de trei ori mai multe medii sub 5 decât cei care merg la școli de la oraș. Sorin Cîmpeanu, ministrul educației: „Avem și itemi care au un procent mic de rezolvare. Spre exemplu, itemul 8 de la subiectul 1B, doar 6% au rezolvat integral corect acest exercițiu care vizează scrierea corectă. Cu alte cuvinte, doar 6% au putut să scrie perfect românește. Este o concluzie tristă, dar importantă pentru a ști ce avem de făcut. Mai exact, verbele «a vrea» sau «a fi» sau substantivul «stradă», adjectivul «mândru» sau acordul pronumelui cu substantivul - 14% nu știu să scrie corect niciunul dintre cuvintele date la forma cerută. Itemul 5 de la subiectul 1B. Doar 43% dintre elevi știu să identifice verbele. 21% n-au identificat nici măcar un verb. Itemul 5 de la subiectul 1B - doar 37% dintre elevi știu să identifice o propoziție principală și una atributivă. Aceasta este competența aferentă clasei a VIII-a. 8% dintre elevi nu pot identifica o informație prezentată explicit în primul enunț al unui text dat. 57% dintre elevi au probleme de scriere corectă, de ortografie și de punctuație”. Oficialul spune că 60% dintre elevii care au participat la Evaluarea Națională sunt din mediul urban iar 40% din mediul rural. „Din păcate, se confirmă slaba calitate a educaţiei în mediul rural. Rămâne principala problemă. În mediul rural, am avut medii sub 5 de trei ori mai multe decât în mediul urban”, a mai spus Cîmpeanu. Cîmpeanu: Unii profesori nu au acordat un punctaj corect la întrebările de tip grilă. Vom lua măsuri Ministrul Educaţiei, Sorin Cîmpeanu, a declarat joi că vor fi luate „măsurile care se cuvin” în cazul profesorilor care, „în mod repetat”, nu au acordat un punctaj corect la întrebările de tip grilă de la Evaluarea Naţională. „Avem un chestionar de satisfacţie, să spunem, pe care l-am adresat cadrelor didactice, pentru a şti ce trebuie să îmbunătăţim în organizarea acestui proces de evaluare digitală. Trebuie să spun că avem şi situaţia, nu o să o facem publică, dar avem şi situaţia şi vă asigur că vom lua măsurile care se cuvin pentru acei colegi care nu au acordat un punctaj corect la întrebările de tip grilă, în mod repetat, pentru că am identificat cazuri de colegi care, în mod repetat, au apreciat greşit partea de grilă, unde nu există niciun fel de scuză, iar acest lucru se vede. Se vede!”, a spus Cîmpeanu, conform Agerpres. Ministrul educaţiei a caracterizat drept „lucruri triste” diferenţele de punctaj înregistrate între evaluatori la subiectele de tip grilă. „Este inadmisibil ca la partea de grilă să existe diferenţă între cei doi evaluatori şi totuşi acest sistem ne-a arătat diferenţe între cei doi evaluatori, inclusiv la partea de grilă. Au putut să fie corectate”, a arătat Sorin Cîmpeanu. Sursa
  5. Nume: FROG Dovezi: Alte informatii: N-am smr. Minutu gloriei 0:31 - 0:46 Feedback: 10
  6. Vremea din zilele de examen, de la Bacalaureat, se arată frumoasă, caldă, cu temperaturi maxime între 25 și 33 de grade, în intervalul analizat 20-22 iunie. Nu sunt prevăzute ploi, ci doar vânt care poate sufla slab-moderat cu intensificări la munte, potrivit informațiilor meteo furnizate de echipa de meteorologi de la ANM – Administrația Națională de Meteorologie, la cererea EduPedu.ro. Prognoza completă pe zile, generală și pentru București, din timpul probelor scrise de la Bacalaureat 2022, poate fi citită mai jos. În țară, luni se anunță vreme frumoasă și caldă în partea de amiază a zilei, cu un cer senin, dar înnorări temporare în zonele montane. În București, elevii care participă la proba de Limba și literatura română se pot aștepta la temperaturi maxime de 32 de grade Celsius, vreme frumoasă, cer senin și vânt care suflă slab. Marți, când elevii susțin proba la Matematică sau Istorie, “vremea va fi frumoasă, iar în orele amiezii călduroasă în cea mai mare parte a țării. Cerul va fi mai mult senin, exceptând pe parcursul zilei zona montană”. În Capitală, vor fi temperaturi maxime de 32-34 de grade și vânt care suflă slab-moderat. Pentru vineri, elevii care susțin proba la alegere a profilului și specializării se pot aștepta la vreme în general frumoasă și cer senin sau variabil în partea de est și sud-est a țării. “Vântul va sufla slab și moderat, cu intensificări locale și temporare la munte, în estul Transilvaniei, în Moldova și în nordul Dobrogei (viteze la rafală de 45…50 km/h). Temperaturile maxime se vor încadra între 25 și 33 de grade, iar cele minime între 9 și 21 de grade”, potrivit ANM. “Vremea se va menține călduroasă. Cerul va fi mai mult senin”, este prognoza pentru vineri, în București. Probele din cadrul Bacalaureat 2022 sunt următoarele: luni, 20 iunie – examenul la Limba și literatura română. marți, 21 iunie – proba obligatorie a profilului (Matematică sau Istorie) miercuri, 22 iunie – proba la alegere a profilului și specializării (Geografie, Logică, Economie, Psihologie, Sociologie sau Filosofie). joi, 23 iunie – proba la Limba și literatura maternă. Prognoza completă oferită de Administrația Națională de Meteorologie pentru EduPedu.ro, mai jos: “ÎN ȚARĂ 20.06.2022 ORA 09:00 – 21.06.2022 ORA 09:00 Vremea va fi frumoasă, iar în orele amiezii călduroasă în cea mai mare parte a țării. Cerul va fi mai mult senin, exceptând pe parcursul zilei zona montană, iar în a doua parte a intervalului nordul și nord-vestul țării, unde vor fi înnorări temporare și pe alocuri se vor semnala ploi de scurtă durată și descărcări electrice. Vântul va sufla slab și moderat cu intensificări locale și temporare noaptea în zona montană, dar de scurtă durată și asociate ploilor. Temperaturile maxime se vor încadra în general între 26 și 32 de grade, iar cele minime vor fi cuprinse între 12 și 22 de grade, mai scăzute în depresiuni spre 8 grade. 21.06.2022 ORA 09:00 – 22.06.2022 ORA 09:00 În sud-vestul, sudul și sud-estul țării vremea va fi în continuare călduroasă, în timp ce în restul zonelor valorile termice, în scădere față de ziua anterioară se vor situa în jurul celor normale datei. Cerul va fi variabil, cu înnorări temporare, ploi de scurtă durată și descărcări electrice, pe alocuri în nord, nord-est și în centru, precum și la munte, și izolat în rest. Vor fi intensificări ale vântului, în prima parte a intervalului în majoritatea regiunilor (viteze la rafală în medie de 55…60 km/h), iar noaptea local în cele estice și la munte. Temperaturile maxime se vor încadra în general între 26 și 33 de grade, iar cele minime între 5 și 18 grade. 22.06.2022 ORA 09:00 – 23.06.2022 ORA 09:00 Regimul termic va fi caracterizat de valori în marea lor majoritate comparabile cu cele din intervalul anterior. Cerul va fi variabil, mai mult senin în sud și sud-est, iar vântul va sufla slab și moderat, cu intensificări locale și temporare la munte, în estul Transilvaniei, în Moldova și în nordul Dobrogei (viteze la rafală de 45…50 km/h). Temperaturile maxime se vor încadra între 25 și 33 de grade, iar cele minime între 9 și 21 de grade, ușor mai mici în depresiunile Carpaților Orientali”, transmit meteorologii. “LA BUCUREȘTI 20.06.2022 ORA 09:00 – 21.06.2022 ORA 09:00 Vremea se va menține frumoasă și călduroasă. Cerul va fi senin, iar vântul va sufla slab şi moderat. Temperatura maximă se va situa în jurul valorii de 32 de grade, iar cea minimă de 15…17 grade. 21.06.2022 ORA 09:00 – 22.06.2022 ORA 09:00 Vremea va fi în continuare frumoasă și călduroasă. Cerul va fi mai mult senin, iar vântul va sufla slab și moderat, cu unele intensificări ziua (viteze la rafală de până la 45 km/h). Temperatura maximă va fi de 32…34 de grade, iar cea minimă de 14…16 grade. 22.06.2022 ORA 09:00 – 23.06.2022 ORA 09:00 Vremea se va menține călduroasă. Cerul va fi mai mult senin, iar vântul va sufla slab și moderat. Temperatura maximă va fi de 31…32 de grade, iar cea minimă de 15…17 grade”, potrivit ANM. Sursa
  7. FROG ZEW

    Se putea mai bn tu Deniso
  8. La prima probă de la Evaluarea Națională 2022, cea la Limba și literatura română, 38 de elevi de la școlile din Valea Mare și Călui, două comune din județul Olt, au primit de la comisia de examen subiectele pentru elevii claselor cu predare în limba maghiară. Eroarea nu a fost sesizată în timpul probelor, iar inspectoratul spune că elevii respectivi vor fi evaluați după baremele pentru lucrarile primite. Gradul de dificultate al subiectelor pentru elevii din clasele cu predare în limba maghiară este unul inferior. Lucările elevilor de la cele două centre de examen din localităţile Valea Mare şi Călui vor fi corectate conform baremului specific, a precizat pentru Agerpres inspectorul şef adjunct al Inspectoratului Şcolar Judeţean (ISJ) Olt, Iustina Marica. În plus, acesta a mai anunțat că directorii şcolilor din Valea Mare şi Călui au demisionat. „Directorii şcolilor Valea Mare şi Călui au demisionat după ce s-a constat că la aceste două centre de examen 38 de elevi au primit la prima probă scrisă a examenului alte subiecte, respectiv subiectele pentru secţia cu predare în limba maghiară. Lucrările vor fi corectate conform baremului specific. Cei doi directori directori au demisionat după ce Comisia Judeţeană a constat că elevii au primit alte subiecte, ei erau instruiţi despre desfăşurarea Evaluării Naţionale, despre consecinţele unor erori”, a spus Iustina Marica. Sursa
  9. În ultimii ani, cuvântul „schimbare” a ajuns să îi agaseze deopotrivă pe profesori, părinți și elevi. Anunțate cu aplomb și, deseori, cu puțin timp înainte de data implementării, schimbările nu vizează aproape niciodată aspecte ce țin de creșterea calității educației și nu sunt însoțite de explicații suficient de lămuritoare, de studii de impact ori mecanisme de suport care să îi sprijine pe profesori în adoptarea lor, scriu cei de la Centrul de Evaluare și Analize Educaționale. „Nu cred că să modifici structura anului școlar înseamnă să faci schimbare. E nevoie de măsuri care să ducă la schimbarea modului de predare”, spune cadrul didactic. Centrul de Evaluare și Analize Educaționale a discutat cu Rodica Răcășanu, profesor format în cadrul programului Chimia Altfel și coordonator județean în cadrul mecanismului de sprijin derulat de CEAE pentru profesorii de chimie din Dâmbovița. A fost întrebată ce părere are despre schimbările recent anunțate de Ministerul Educației. „Să modifici structura anului școlar nu înseamnă să faci schimbare. E nevoie de măsuri care să ducă la schimbarea modului de predare. Cred că primul lucru care ar trebui să se facă în educație ar fi să se instruiască profesorii și să înțeleagă că, din experți, pot să devină facilitatori ai învățării. Se vorbește despre predarea centrată pe elev, centrată pe competențe. La noi, învățământul e încă centrat pe profesor. Se vorbește de centrarea pe elev de foarte mulți ani, dar eu nu o văd. Nimeni nu e evaluat pe așa ceva, poate doar pe hârtie. Eu nu am văzut o analiză reală”, spune profesoara. Profesorii au obligația să se perfecționeze continuu și să facă dovada participării la cursuri de formare. Însă, de multe ori, aceasta este doar o formalitate. „Tu, chipurile, ai bifat activitatea respectivă, în goana după acele 90 de credite, care trebuie realizate în 5 ani. Dar ți-ai însușit cunoștințele? Le folosești? Câte sunt pentru relevante pentru obiectul pe care tu îl predai?”, se întreabă Rodica Răcășanu. „Venim după doi ani în care fiecare a încercat să-și facă treaba cum a putut. Multă vreme nu ni s-a spus nimic” Sursa
  10. Elevii care au absolvit liceul în această perioadă și care au minimum 16 ani pot solicita o indemnizaţie de şomaj pentru o perioadă de 6 luni, reprezentând 50% din valoarea indicatorului social de referinţă al asigurărilor pentru şomaj şi stimulării ocupării forţei de muncă în vigoare, adică 262 de lei pe lună, potrivit unui comunicat dat vineri de Agenţia Municipală pentru Ocuparea Forţei de Muncă (AMOFM) Bucureşti,citat de Agerpres. Pentru a beneficia de indemnizaţia de şomaj, tinerii absolvenţi ai promoţiei acestui an ai instituţiilor de învăţământ trebuie să se înregistreze la agenţia pentru ocuparea forţei de muncă din raza căreia îşi au domiciliul, în maximum 60 de zile calendaristice de la data absolvirii, ca persoană care îşi caută activ un loc de muncă, se menţionează în comunicatul AMOFM. Indeminizația de șomaj de care ar beneficia absolvenții reprezintă 50% din valoarea indicatorului social de referinţă al asigurărilor pentru şomaj şi stimulării ocupării forţei de muncă în vigoare, conform sursei citate. Absolvenții vor primi 262 de lei pe lună. „Prin absolvent al unei instituţii de învăţământ se înţelege persoana care a obţinut o diplomă sau un certificat de studii, în condiţiile legii, în una dintre instituţiile de învăţământ gimnazial, profesional, special, liceal, postliceal sau superior, de stat ori particular, autorizat sau acreditat în condiţiile legii”. Indemnizaţia de şomaj se acordă după 60 de zile calendaristice de la data absolvirii, perioadă în care absolventul beneficiază de servicii gratuite în vederea angajării – informare şi consiliere profesională, medierea muncii, formare profesională. În cazul absolvenţilor de liceu, indiferent dacă au promovat sau nu examenul de Bacalaureat, termenul de 60 de zile se calculează din ziua următoare datei absolvirii studiilor, stabilită prin reglementările normative în vigoare. Potrivit structurii anului școlar 2021-2022, clasele a XII-a zi, a XIII-a seral și frecvență redusă încheie cursurile la data de 27 mai 2022 – cu două săptămâni înaintea celorlalți elevi de liceu. Actele necesare pentru înregistrarea absolventului la A.L.O.F.M., ca persoană în căutarea unui loc de muncă, sunt: actul de identitate; actele de studii și de calificare în original, sau adeverință care să ateste data absolvirii; declarație pe proprie răspundere, că persoana nu are restricţii medicale care o împiedică să presteze muncă sau că are eventuale restricţii medicale care o împiedică să presteze o anumită muncă. Documentul este pus la dispoziție de agenția pentru ocuparea forței de muncă sau poate fi accesat aici: Model declarație (format editabil), Model declaratie (pdf) Indemnizația de șomaj se acordă la cerere, de la data expirării perioadei de 60 de zile, dacă cererea este înregistrată în termen de 10 zile de la acesta data, dar nu mai târziu de 12 luni. Dacă cererea este înregistrată după expirarea termenului de 10 zile, dar nu mai târziu de 12 luni, indemnizația este acordată de la data înregistrării cererii. (Cerere în format editabil) În cazul elevilor care nu au situaţia şcolară încheiată la toate materiile, termenul de 60 de zile se calculează de la data promovării examenului de corigenţă, dată înscrisă în adeverinţa eliberată de instituţia de învăţământ. Actele necesare pentru înregistrarea absolventului la AMOFM/AJOFM ca persoană în căutarea unui loc de muncă sunt actul de identitate, actele de studii şi de calificare sau adeverinţa din care să rezulte data absolvirii şi declaraţia pe proprie răspundere privind starea de sănătate. Acest ultim document este un tipizat disponibil pe site-ul www.anofm.ro, la secţiunea Persoane fizice/Indemnizaţii de şomaj şi venituri de completare. Nu beneficiază de indemnizație de șomaj, absolvenții care: la data solicitării dreptului, au fost admişi sau urmează cursurile unei forme de învăţământ, organizate şi/sau acreditate, după caz, în condiţiile legii realizează venituri mai mari decât indicatorul social de referinţă îndeplinesc condiții de pensionare la data absolvirii aveau loc de muncă refuză un loc de muncă potrivit pregătirii sau nivelului studiilor sau refuză participarea la servicii pentru stimularea ocupării şi de formare profesională oferite de agenţiile pentru ocuparea forţei de muncă. Sursa
  11. - In-Game Name: FROG - Rank: 1 - My team: Road - Activity I can't show up to: Training (19.06.2022) - Number of pass request in this month: 1/1 - Other information: I m not home.
  12. FROG ZEW

    +1, n am ras
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.