-
Posts
1564 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
4
Other groups
FROG ZEW last won the day on November 12 2022
FROG ZEW had the most liked content!
About FROG ZEW
- Birthday 10/12/2003
Profile Information
-
Gender
Not Telling
Previous Fields
-
RPG Nickname
FROG
Recent Profile Visitors
4182 profile views
FROG ZEW's Achievements
-
Nume: FROG[ZEW] Rang: Sergeant (3) Activitate: Last man Standing & Duels 1vs1 (DEAGLE ONLY) Data și ora: 18 ianurie 2025 20:30 20:35. Membri prezenți: 1V9DEMON - Castigator LMS, locul 1 (3.000.000$) ZINC - Castigator LMS, locul 3 (1.000.000) CHAOS. - Castigator LMS, locul 2 (2.000.000$) FACRAPORT - Castigator DUELS (1.000.000) AlbanezulP (doar la prima activitate din ce am observat) Tovarasul.Nasul Alte precizări: Mulțumesc pentru prezenta, v-am dat si un bonus pentru participare, imi pare rau ca nu ati fost mai multi.
-
La Școala Gimnazială „Bogdan Vodă” din Câmpulung Moldovenesc, elevii au participat în anul școlar trecut la o serie de ore pe care le-au considerat foarte interesante și în care gradul lor de implicare a fost unul foarte mare, potrivit cadrelor didactice. Asta pentru că școala lor a fost implicată la programul LifeLab by BCR, în care noțiunile de educație financiară au fost predate și exersate de cadrele didactice la clasă în mod transdisciplinar. Una dintre activitățile desfășurate sub coordonarea profesoarei Maria Mocriciuc a avut ca scop să le dezvolte elevilor competențe esențiale pentru o gestionare responsabilă a banilor. Maria Mocriciuc / Foto: Edupedu.ro Ora a debutat cu o conversație deschisă despre bani și istoria acestora. Elevii au răspuns la întrebările învățătoarei. Pentru că arătau că au deja bazele unei discuții aplicate despre bani, prin cunoștințele lor despre subiecte precum formele banilor, trocul sau primele monede realizate din aur și argint, au trecut la un joc interactiv pe echipe, folosind o platformă digitală, care a testat rapiditatea și corectitudinea răspunsurilor lor. VIDEO Conversație deschisă despre bani și istoria acestora – activități desfășurate prin programul LifeLab al BCR, sub coordonarea profesoarei Maria Mocriciuc Învățătoarea Maria Mocriciuc a evidențiat impactul pozitiv al activităților de educație financiară. „Ideea Băncii Comerciale Române de a implementa secvențe de educație financiară în fiecare lecție este extraordinară. Copiii, bineînțeles, sunt foarte interesați, iar părinții sunt încântați de ceea ce copiii spun sau fac acasă, pentru că observă că și comportamentul lor, și atitudinea față de bani s-a schimbat”, a declarat aceasta. Maria Mocriciuc / Foto: Edupedu.ro Un alt moment cheie al lecției a fost discuția despre diferența dintre veniturile active și cele pasive. Elevii au identificat exemple concrete, precum salariul sau bursa ca venituri active și pensia sau dobânda bancară ca venituri pasive. Prin utilizarea unor fișe educaționale, elevii au lucrat în echipe pentru a genera exemple, dezvoltându-și spiritul de colaborare și gândirea analitică. Orice profesor poate descărca gratuit cele peste 300 de fișe didactice transdisciplinare de pe platforma școaladebani.ro. Sunt conforme cu programa școlară și au fost create de profesori pentru profesori, validate de inspectori școlari și experți educaționali, gata pentru aplicarea la clasă. Proiectul LifeLab a fost apreciat atât de cadrele didactice, cât și de părinți. Iulia Niță, directorul școlii, a subliniat entuziasmul comunității școlare: „Colegii mei au fost extrem de încântați când au aflat că suntem parte din acest proiect, cu atât mai mult cu cât suntem pionieri în cele 10 școli din țară. Vom încerca să-i ajutăm pe copii să conștientizeze de unde vin banii, cum ar trebui să-i împărțim, cum ne temperăm anumite emoții și dorințe.” Proiectul își propune să dezvolte abilități utile pentru viață, folosind activități practice și interactive. Conform declarațiilor profesorilor implicați, astfel de inițiative contribuie la formarea unei generații responsabile, care înțelege valoarea banilor și importanța unei planificări financiare corecte. Inițiativele LifeLab demonstrează cum educația financiară poate fi integrată cu succes în curriculum și pot aduce schimbări pozitive în viața elevilor, pregătindu-i nu doar pentru viitoarele provocări academice, ci și pentru cele din viața reală. Sursa
-
SF Police Department - Transfer Echipe / Team Transfer
FROG ZEW replied to Plutonium ToV's topic in SF Police Department
- Nume: FROG[ZEW] - Rang:3 - Echipa curentă:ROADS - Echipa în care doresc:SWAT - Motivul:doresc sa ma duc dupa wanted - Alte precizări:Multumesc frumos! -
Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați este monitorizată timp de un an de zile, potrivit unui ordin publicat vineri, 3 ianuarie, în Monitorul Oficial. Conform documentului, s-a aprobat monitorizarea de către Ministerul Educației a modului de desfășurare a concursurilor pentru ocuparea posturilor vacante. Edupedu.ro a solicitat ministerului precizări în legătură cu motivele acestei hotărâri și le va publica în momentul în care le va primi. Remarcăm că în ordinul ce prevede monitorizarea specială este invocată hotărârea Consiliului de etică și management universitar nr. 18 din 24.10.2024, hotărâre care nu a fost publicată pe site-ul instituției. Potrivit informațiilor Edupedu.ro, echipa de monitorizare include un reprezentant al Comisiei Naţionale de Atestare a Titlurilor, Diplomelor şi Certificatelor Universitare (CNATDCU), un reprezentant al Agenției responsabile cu asigurarea calității în învățământul superior (ARACIS) și reprezentanți ai Ministerului Educației. În ce constă monitorizarea specială Monitorizarea specială se referă la modul de desfășurare a concursurilor pentru ocuparea posturilor vacante ale Universității „Dunărea de Jos” din Galați. Potrivit ordinului, pe perioada monitorizării, instituția de învățământ superior este obligată să transmită, pentru concursurile organizate: calendarul concursului; data apariției anunțului în Monitorul Oficial al României; numărul persoanelor înscrise la concurs; metodologia de concurs; raportul comisiei de concurs; orice alte documente solicitate de membrii comisiei de monitorizare. Ministerul Educației va colabora cu Direcția generală învățământ universitar, se mai arată în document. Sursa
-
Noul ministru al Educației, Daniel David a declarat, într-o intervenție la Euronews, că va porni, în elaborarea planurilor-cadru pentru liceu, de la ce s-a lucrat până acum, sub conducerea Ligiei Deca. Acesta a menționat însă că va aduce și contribuții proprii, „care să corespundă unei viziuni pe care o am și eu”. „Evident că pornesc că, n-am cum, altfel n-aș fi putut să le pun [N. red. Planurile-cadru pentru liceu] în discuție în ianuarie dacă nu porneam de la ceea ce s-a lucrat până acum, și de la rezultatul experților implicați în acest demers, la care sigur am avut și încă voi mai avea, până le pun în discuție publică, și contribuțiile care să corespundă unei viziuni pe care o am și eu”, a explicat Daniel David. Noul ministru a anunțat acum câteva zile că planurile-cadru pentru liceu vor fi analizate în cadrul unei dezbateri naționale, care va avea loc în luna ianuarie a acestui an, după cum a relatat Edupedu.ro. Acesta a avertizat că principala problemă a sistemului de învățământ este reprezentată de metodele de predare ineficiente și de manualele care „nu sunt destul de prietenoase”. El a spus că va crea „oportunități pentru training, pentru modalități moderne de predare” și va îmbunătăți manualele. Daniel David a precizat că nu susține introducerea de materii noi în programa școlară, ci includerea unor unități de învățare cu accent pe subiecte precum educație pentru mediu sau educație juridică în cadrul disciplinelor deja existente. Întrebat dacă Educația pentru sănătate va deveni materie obligatorie, ministrul a menționat că „se teme de lucrurile obligatorii în școli” și că nu poate promite acest lucru, întrucât „după aceea, repet, tot noi ne vom plânge că avem prea multă materie”. Amintim că elevii care au început clasa a VIII-a pe 9 septembrie 2024 ar fi trebuit să învețe la liceu după programe școlare noi și să dea un Bacalaureat cu cel puțin 5 examene scrise și 4 de competențe, potrivit Legii Deca-Iohannis. Or, la nivel de liceu, lansarea noilor planuri-cadru a fost amânată în mod repetat pe parcursul ultimului an, sub diverse pretexte, în condițiile valului de alegeri programate în 2024 – locale. europarlamentare, parlamentare și prezidențiale, o ultimă țintă propusă pentru punerea lor în consultare fiind ianuarie 2025. Sursa
-
Anamaria Prodan a dezvăluit recent cum George Copos i-a spus un adevăr crunt soției unui fost fotbalist de la FCSB, în momentul în care a văzut-o. Aceasta a povestit că soția lui Alex Bourceanu, Ana, a fost criticată de fostul patron al celor de la Rapid București pentru faptul că era supraponderală. Ce i-a spus George Copos soției lui Alex Bourceanu Ana Bourceanu, soția fostului căpitan de la FCSB, Alex Bourceanu, a fost aspru criticată de către George Copos. Fostul patron de la Rapid București i-a spus acesteia un adevăr crunt în momentul în care a văzut-o, într-o perioadă în care se lupta cu kilogramele în plus. Anamaria Prodan a asistat la tot acest moment și a dezvăluit recent conversația pe care au avut-o cei doi. „Mă întâlnesc cu Copos în aeroport: «Ce faci, Ana?»… ne luăm în brațe. «Uite, plecăm și noi la meci, cu toate nevestele». «Dar cine e ea?». «Nevasta lui Bourceanu, căpitanul Stelei». «Ce, mă? Aoleu, asta e nevasta lui Bourceanu?». Zic: «Vă rog eu, domnul Copos, e nevasta…». «Ia vino, mă, încoa. Mă, cine ești tu?». Ea zice: «Adina Bourceanu». «Cum să fii, mă, așa? Mă, tu te uiți la tine? Tu te uiți la tine ce bărbat ai? Nu ai pic de mândrie în tine… să poți să faci chestia asta, cum așa ceva?» La care eu zic: «Domnul Copos, stați puțin, că a născut». La care Adina se uită așa și zice: «N-am născut, domnul Copos, am născut de ceva vreme. Așa sunt eu». Și zice: «Te rog frumos, un an îți dau. După un an te aduce Anamaria la mine la birou, vreau să te văd exact așa cum trebuie să fie o femeie»”, a povestit Anamaria Prodan, conform iAMsport.ro. Ana Bourceanu a slăbit după un an Se pare că vorbele lui George Copos au încurajat-o pe Ana Bourceanu, care a reușit să slăbească într-un an de zile. „După un an a slăbit, a făcut Adina operație. Doamne, arăta cel mai bine dintre toate nevestele de fotbaliști. Și a văzut-o Copos. Așa de fericit era, că datorită lui. Dar noi oricum vorbeam în fiecare zi. Noi eram nedespărțite. Uite, după chestia asta, Adina s-a hotărât. Dar a fost… deci așa cum s-a întâmplat. Eu îi spuneam: «Adina, trebuie neapărat să facem ceva, trebuie să slăbești, adică trebuie să facem ceva o operație, o neoperație pentru că uite cum arată bărbati-tu…». Adina făcea: «Pe mine nu mă deranjează, sunt ok, pe Alex nu îl deranjează». Într-adevăr, Alex Bourceanu, oricâte tentative au fost chiar făcute de grup să îi aducă miss-uri, femei de toate felurile, slabe, superbe, care mai de care mai frumoasă, întotdeauna a zis: «Afară! La mine pe mama copilului meu și pe nevasta mea cu care am plecat de la 13-14 ani în viață nu are cum să o înlocuiască nimeni»”, a mai povestit Anamaria Prodan, conform sursei menționate anterior. Sursa
-
Natalia Elena Intotero, deputat PSD de Hunedoara la al patrulea mandat, a fost numită ministră a Culturii în Guvernul Ciolacu 2. Cu o carieră politică de peste 20 de ani, aceasta și-a îmbinat parcursul profesional din educație, unde a fost profesor și director, cu activitatea din administrația publică și centrală. În CV-ul ei de pe site-ul Camerei Deputaților, se recomandă „profesor, politician, patriot. Numele meu este Natalia-Elena Intotero și sunt din Hunedoara, locul de naștere al Poporului român”. Între 1990 și 1995 a urmat Liceul Pedagogic „Sabin Drăgoi” din Deva, actualul Colegiu Național Pedagogic „Regina Maria”, potrivit CV-ului acesteia. După terminarea liceului, Natalia Intotero a fost institutor la Școala Generală „Horea, Cloșca și Crișan” din Brad (1995-2004). În 1999 și 2002, se formează ca institutor de limba engleză la Colegiul de Institutori Limba Engleză, Universitatea de Vest (UVT) din Timişoara, adică studii superioare de scurtă durată, spune aceasta pentru Edupedu.ro. Între 2002 și 2006 se formează ca profesor la „Facultatea de Limba și literatura română”, după cum scrie Intotero în CV, fără a preciza universitatea. Contactată de Edupedu.ro, Natalia Intotero a spus că este vorba de Universitatea „Spiru Haret” din București și de programul „Limba și literatura română – Limba și literatura engleză”. În 2004 este profesor la Școala Generală „Mircea Sântimbreanu” din Brad și în același an este consilier municipal. Tot în 2004, se mai arată în CV-ul ei, obține gradul didactic I și este profesoară tot la Școala Generală „Mircea Sântimbreanu” din Brad. Din 2004 în 2008 este consilier județean în Hunedoara. Între iunie 2008 și martie 2009 este directoare la Școala Generală „Horea, Cloșca și Crișan”. Natalia Intotero mai are o diplomă la Universitatea „Spiru Haret” din București, unde s-a format în 2003-2007 ca expert în relații internaționale și studii europene, potrivit CV-ului acesteia. Mai exact, a început licența în relații internaționale la un an după ce a început licența în română-engleză, arată datele din CV-ul ei, inclusiv de pe site-ul propriu și site-ul Guvernului, informație confirmată de Intotero pentru Edupedu.ro. A urmat apoi un „master” în Management Politic la Institutul Social Democrat „Ovidiu Șincai” (2005) și cursuri postuniversitare în diplomație la Institutul Diplomatic Român (2008) și Colegiul Național de Apărare (2009). Despre „masteratul” de la Institutul Social Democrat „Ovidiu Șincai”, Natalia Intotero spune că „nu este neapărat un master. A fost o școală cu pregătire politică din partea Partidului Social Democrat, aceea era titulatura”. Ea a mai precizat și că a accedat la acesta având colegiul de institutori de limba engleză – studii superioare de scurtă durată absolvit în 2002. Promovată în PSD de fostul lider Mircea Geoană, Natalia Intotero a fost numită secretar de stat la Ministerul Afacerilor Externe în martie 2009, responsabilă de Relații Instituționale. Din octombrie 2009 revine în învățământ ca directoare adjunctă la Colegiul Național „Avram Iancu” din Brad, până în martie 2011, când are doar funcție de profesor, conform CV-ului acesteia. Ulterior, în 2012 a fost secretar de stat pentru Românii de Pretutindeni și în același an devine pentru prima dată deputat de Hunedoara. Pe parcurs, devine ministru pentru Românii de Pretutindeni în guvernul Viorica Dăncilă (2018-2019), notează G4Media.ro, iar în perioada 2020-2023 a fost președinta Comisiei pentru Învățământ din Camera Deputaților, până la preluarea mandatului de ministră a Familiei, Tineretului și Egalității de Șanse. Natalia Intotero vorbește engleza, franceza și italiana, având competențe lingvistice certificate la niveluri de la B1 la C2, se mai arată în CV. Pe plan personal, este căsătorită cu omul de afaceri italian Michele Massimiliano Intotero, cunoscut pentru activitatea sa în domeniul imobiliar, conform G4Media.ro, care mai nota că Intotero este considerată în partid drept un „executant perfect” și un membru de încredere. Sursa
-
Elevii din ciclul preuniversitar pot finaliza doi ani de studiu într-un singur an, însă vor trebui să îndeplinească cerințe mai stricte decât cele aprobate în 2011. Noua metodologie, avizată miercuri de Comisia de Dialog Social a Ministerului Educației, prevede și un test interdisciplinar din programa clasei anterioare, iar elevii vor trebui să obțină un punctaj minim de 80%. „După intrarea în vigoare, elevii capabili de performanţe şcolare înalte şi care au capacitatea fizică şi intelectuală de a se adapta la un ritm accelerat de învăţare vor putea beneficia de posibilitatea de a-şi accelera parcursul educaţional, prin promovarea a 2 ani de studii consecutivi într-un singur an şcolar”, a anunțat Ministerul român al Educaţiei, potrivit News.ro. Cererea de înscriere se face de către părintele/ tutorele legal în perioada 1 martie – 1 mai a anului şcolar precedent celui de intrare în program. Care sunt condițiile Concret, în proiectul de metodologie se precizează că elevii trebuie să îndeplinească următoarele criterii, pentru a promova două clase într-un an școlar: Elevii pot beneficia de posibilitatea de a finaliza doi ani într-unul doar o singură dată în fiecare ciclu de învățământ (primar, gimnazial, liceal). Cei din ciclul primar trebuie să obțină calificativul „Foarte bine” la fiecare disciplină, în anul școlar anterior (pentru clasele a III-a și a IV-a). Elevii de gimnaziu (clasele V-VIII) și liceu (IX-XII) au nevoie de media generală 10 la fiecare disciplină în anul școlar anterior. Calificativul „Foarte bine” sau media generală 10 la purtare. Promovarea unui test interdisciplinar din curriculumul clasei anterioare și să obțină un punctaj minim de 80%. Documente necesare Pentru ca elevul să intre în programul de doi ani de studiu într-unul, în articolul 5 al metodologiei se precizează că trebuie depuse următoarele: cererea părintelui sau a tutorelui legal al elevului; dosarul personal; rezultatul obținut la testul interdisciplinar; avizul favorabil al consilierului şcolar; avizul favorabil al medicului şcolar sau al medicului de familie; avizul consiliului profesoral al unităţii de învăţământ. Cum se fac doi ani în unul Parcurgerea celor 2 ani de studii într-un an şcolar se realizează prin: frecventarea a cel puţin 50% din cursurile şcolare aferente anului curent şi a cel puţin 40% din cursurile şcolare aferente celui de-al doilea an de studiu conform planului personalizat de învățare elaborat de comisia de monitorizare; studiu individual; consultaţii/tutoriale asigurate de profesorul pentru învăţământul primar/profesorii clasei celui de-al doilea an de studiu. Sursa
-
Majoritatea elevilor care au lipsit de la ore și au fost vizitaţi de poliţiştii locali din Arad, în ultima săptămână, susţin că nu sunt în stare să se trezească dimineaţa pentru a merge la cursuri. La rândul lor, părinţii lor spun că sunt neputincioşi în faţa acestei probleme. Reprezentanţii Poliţiei Locale Arad au spus vineri că, după ce au luat informaţii de la şcoli privind elevii chiulangii, i-au vizitat acasă pe 109 dintre ei, doar în ultima săptămână. Vizitele au avut ca scop avertizarea părinţilor cu privire la „obligaţia copiilor minori de a frecventa învăţământul de zece clase”, potrivit unui comunicat citat de Agerpres. „Personalul Direcţiei Generale Poliţia Locală a colaborat cu unităţile şcolare, în sensul identificării elevilor care, din cauza condiţionărilor de natură socială, economică, culturală ori medicală, se află în risc de a abandona şcoala. Majoritatea părinţilor vizitaţi şi-au exprimat neputinţa de a-i determina să se trezească dimineaţa. Aparent, familiile respective par a nu conştientiza că 'trezirea' va surveni după încheierea raporturilor cu şcoala, când vor exista consecinţe multiple asupra vieţii lor de adult, inclusiv probabilitatea ca acei tineri cetăţeni să fie nevoiţi să muncească necalificat”, mai spun poliţiştii locali. Poliţia locală mai spune că „abandonul sistemului de învăţământ nu poate fi stopat decât prin colaborarea dintre şcoală, familie şi comunitate". Sursa
-
Cadrele didactice care au contract de plata cu ora în mai multe școli au dreptul la concediu de odihnă plătit de la fiecare angajator, potrivit unui document publicat de Inspectoratul Școlar al Municipiului București. Este vorba despre Contractul Colectiv de Muncă la nivelul grupului de unități al Inspectoratului Școlar al Municipiului București. Iată ce prevede Contractul Colectiv de Muncă la nivelul grupului de unități al Inspectoratului Școlar al Municipiului București ADVERTISING Art. 28 – „(1) Dreptul la concediul de odihnă este garantat de lege și se acordă inclusiv pentru activitatea desfășurată de salariații încadrați cu contract individual de muncă, în regim de cumul. (5) Cadrului didactic care, pe parcursul unui an școlar, își desfășoară activitatea succesiv în mai multe unități/instituții de învățământ în baza unor contracte individuale de muncă distincte, are dreptul la concediu de odihnă la fiecare dintre acestea, proporțional cu perioada lucrată. Concediul de odihnă și indemnizația aferentă se acordă de fiecare unitate/instituție în parte, în timpul vacanțelor școlare intermodulare existente în perioada lucrată. Unitatea/instituția la care și-a desfășurat activitatea are obligația compensării în bani a concediului de odihnă neefectuat. (6) Personalul didactic de predare care desfășoară activitate în regim de plata cu ora, la o altă unitate de învățământ decât cea la care are funcția de bază, are dreptul la concediul de odihnă plătit, de la fiecare angajator, potrivit fiecărui contract individual de muncă. (7) În cazul în care programarea concediilor se face fracționat, angajatorul este obligat să stabilească programarea astfel încât fiecare salariat să efectueze într-un an calendaristic cel puțin 10 zile lucrătoare de concediu neîntrerupt. (8) Pentru salariații încadrați în două sau mai multe unități de învățământ, la solicitarea acestora, programarea concediilor de odihnă se realizează astfel încât perioada să fie aceeași la toți angajatorii.” În proiectul cu normele metodologice privind concediul de odihnă pentru angajații din învățământ apare că profesorilor care își desfăşoară activitatea succesiv în mai multe școli li se acordă concediul de odihnă de către școala la care funcţionează în momentul începerii vacanţei şcolare. Art. 4 – „(1) Cadrelor didactice care, pe parcursul unui an şcolar/universitar, îşi desfăşoară activitatea succesiv în mai multe unităţi/instituţii de învăţământ de stat, li se acordă concediul de odihnă de către unitatea/instituţia la care funcţionează în momentul începerii vacanţei şcolare/ universitare. În aceste situaţii, indemnizaţia de concediu este suportată de toate unităţile/instituţiile de învăţământ de stat la care a fost încadrat, proporţional cu perioada lucrată la fiecare dintre acestea în cursul anului şcolar/universitar respectiv. Art. 5 – (1) Cadrele didactice în activitate care desfăşoară şi activitate în regim de plată cu ora au dreptul la concediu de odihnă plătit numai pentru funcţia de bază pentru care s-a încheiat contractul individual de muncă”, potrivit proiectului pus în consultare publică de Ministerul Educației. Informații de context Potrivit Legii învățământului preuniversitar nr. 198/2023, profesorii beneficiază de concediu de odihnă, anual, cu plată, în perioada vacanțelor școlare, cu o durată de 62 de zile lucrătoare. Conform sursei citate, Normele metodologice referitoare la efectuarea concediului de odihnă anual sunt aprobate prin ordin al ministrului educației: Articolul 220 – „(1) Cadrele didactice din unitățile de învățământ de stat beneficiază de concediu de odihnă, anual, cu plată, în perioada vacanțelor școlare, cu o durată de 62 de zile lucrătoare. În cazuri bine justificate, conducerea unității de învățământ poate întrerupe concediul legal, persoanele în cauză urmând a fi remunerate pentru munca depusă. (2) Perioadele de efectuare a concediului de odihnă pentru fiecare cadru didactic se stabilesc de consiliul de administrație, prin raportare la interesul superior al beneficiarului primar, cu asigurarea personalului didactic necesar pentru desfășurarea examenelor naționale și a concursurilor finanțate de Ministerul Educației. (3) În cazul în care, din motive justificate, concediul de odihnă anual nu este efectuat, integral sau parțial, în anul calendaristic respectiv, cu acordul cadrului didactic îndreptățit, angajatorul este obligat să acorde concediul de odihnă neefectuat în vacanțele anului școlar următor. (4) Personalul de conducere, de îndrumare și control din învățământul preuniversitar beneficiază de concediu de odihnă conform Legii nr. 53/2003, republicată, cu modificările și completările ulterioare, și contractului colectiv de muncă unic la nivel de sector de negociere colectivă învățământ preuniversitar. (5) Normele metodologice referitoare la efectuarea concediului de odihnă anual sunt aprobate prin ordin al ministrului educației după consultarea cu reprezentanții federațiilor sindicale reprezentative la nivel de sector de negociere colectivă învățământ preuniversitar. (6) Personalul didactic auxiliar și personalul administrativ beneficiază de concediu de odihnă anual, cu plată, în conformitate cu legislația muncii și contractul colectiv de muncă aplicabil. În cazuri bine justificate, conducerea unității de învățământ poate întrerupe concediul legal. (7) Perioadele de efectuare a concediului de odihnă pentru fiecare salariat, personal didactic auxiliar și administrativ se stabilesc de către consiliul de administrație la cererea angajatului. (8) Neefectuarea concediului anual de odihnă dă dreptul la efectuarea concediului restant în anul calendaristic următor, cu aprobarea consiliului de administrație al unității de învățământ.” Concediul pentru directorii de școli și grădinițe este stabilit în contractul colectiv de muncă. Un director cu peste 15 ani vechime are un concediu de odihnă de 28 de zile lucrătoare, la care se adaugă și un concediu suplimentar între 5 și 10 zile, conform sursei citate anterior. Sursa
-
Numele tău: FROGZEW Numele jucătorului sancţionat: @ T3rroi6t27 Data şi ora sancţiunii: 01.12.2024 Sancţiune: Avertisment verbal Motivul sancţiunii: Post simplist, doar de +1 Link către topicul sancţiunii: Click Alte precizări: Grija pe viitor
-
Post simplist, o sa primesti un Avertisment verbal.
-
Vacanța de Crăciun pentru elevi face parte din modulul al doilea de cursuri (care se desfășoară în perioada 4 noiembrie - 20 decembrie 2024). Vacanța de iarnă pentru elevi în 2024 Calendarul școlar aprobat de Ministerul Educației a fost împărțit și în acest an pe module de cursuri și vacanțe. Astfel, copiii au de parcurs o structură formată din cinci module de învățare și cinci perioade de vacanțe. Prima vacanță a anului școlar în curs a fost în luna octombrie (26 octombrie - 3 noiembrie, în modulul I de curs). Urmează vacanța de iarnă sau vacanța de Crăciun, așa cum mai este denumită, care va începe de sâmbătă, 21 decembrie 2024 și va dura până marți, 7 ianuarie, inclusiv, urmând ca de miercuri, 8 ianuarie 2025, să înceapă cursurile. În această perioadă de vacanță, sunt incluse și restul zilelor libere legal rămase din anul 2024, dar și două dintre zilele libere din anul 2025. Elevii, profesorii, dar și mai mulți angajați din România au liber în perioada sărbătorilor de iarnă în zilele de: 25 și 26 decembrie: prima și a doua zi de Crăciun; 1 și 2 ianuarie: prima și a doua zi de Anul Nou; Luni, 6 decembrie, de Bobotează; Marți, 7 decembrie, de Sfântul Ion. Potrivit acestor date, elevii și cadrele didactice vor avea pauză de la cursuri de 18 zile consecutive. Care este structura școlară în 2025 După vacanța de sărbători, elevii se vor întoarce în bănci pentru că începe al treilea modul de cursuri. Acesta se va desfășura în perioada: miercuri, 8 ianuarie - vineri, 7 februarie 2025, respectiv 14 februarie sau vineri, 21 februarie. A treia vacanță din anul școlar 2024-2025 este vacanța de schi. Vacanța mobilă sau vacanța de schi, așa cum a fost numită, va avea o durată de o săptămână în perioada 10 februarie - 2 martie 2025 și se va stabili la decizia inspectoratelor școlare/județene/al municipiului București. Modulul IV de cursuri se va desfășura în perioada: luni, 17 februarie 2025, respectiv luni, 24 februarie 2025 sau luni, 3 martie 2025, la decizia inspectoratelor școlare/județene/al municipiului București și se va desfășura, după caz, până joi, 17 aprilie. A patra vacanță din structura școlară va începe vineri, 18 aprilie 2025 și va dura până duminică, 27 aprilie 2025. După finalizarea ultimului modul de curs, modulul V, care are loc în perioada: luni, 28 aprilie 2025 - vineri, 20 iunie 2025, urmează vacanța mare. Vacanța de vară 2025 este și ultima perioadă de vacanță a anului școlar 2024-2025, și va începe de sâmbătă, 21 iunie 2025 până duminică, 7 septembrie 2025. Lista completă cu zile libere legal în 2025 1 ianuarie - Anul Nou (miercuri); 2 ianuarie - A doua zi de Anul Nou (joi); 6 ianuarie - Bobotează (luni); 7 ianuarie - Sfântul Ioan Botezătorul (marți); 24 ianuarie - Ziua Unirii Principatelor Române (vineri); 18 aprilie - Vinerea Mare a Paștelui (vineri); 20 aprilie - Paștele (duminică); 21 aprilie - A doua zi de Paște (luni); 1 mai - Ziua Muncii (joi); 1 iunie - Ziua Copilului (duminică); 8 iunie – Rusalii (duminică); 9 iunie – A doua zi de Rusalii (luni); 15 august – Adormirea Maicii Domnului (vineri); 30 noiembrie – Sfântul Andrei (duminică); 1 decembrie – Ziua Națională a României (luni); 25 decembrie – prima zi de Crăciun (joi); 26 decembrie – A doua zi de Crăciun (vineri). Sursa
-
Doi fotbaliști importanți din lotul celor de la Rapid București sunt out pentru meciul cu Petrolul Ploiești, din etapa a 18-a a Superligii României. Marius Șumudică a oferit recent ultimele detalii despre cei doi și a dezvăluit în ce situație se află aceștia. Totodată, tehnicianul a vorbit și despre situația experimentatului Cristi Săpunaru. Kait și N’Jie, out pentru meciul cu Petrolul Ploiești Rapid București a trecut peste startul slab de sezon și luptă cu șanse reale pentru a obține un loc de play-off. Trupa lui Marius Șumudică se pregătește pentru duelul cu Petrolul Ploiești, iar tehnicianul a vorbit recent despre problemele de lot pe care le întâmpină înainte de etapa cu numărul 18. Antrenorul giuleștenilor a dezvăluit că Mattias Kait și Clinton N’Jie sunt în continuare accidentați și nu fac parte din lot. Totodată, a vorbit și despre situația experimentatului Cristi Săpunaru. „Kait și N’Jie nu vor face parte din lot. Sperăm ca ușor să revină în progrmul echipei. De Săpunaru este nevoie în cabină, în primul rând. Vom vedea dacă va fi pe teren mâine. Vorbim non stop, deciziile le luăm împreună. Practic, el face parte, între ghilimele, din staff-ul meu. Este un băiat de grup, înțelege situația și vom vedea dacă va face parte din lot mâine”, a precizat Marius Șumudică, in cadrul unei conferințe de presă. Cum vede Marius Șumudică meciul cu Petrolul? Petrolul Ploiești, o formație care a avut mari probleme financiare încă de la startul noul sezon de Superliga României, este una dintre surprizele acestui campionat. „Lupii Galbeni” luptă cu șanse reale la play-off și ocupă, înaintea meciului cu Rapid București, poziția a 6-a a clasamentului. Marius Șumudică a prefațat disputa cu Petrolul Ploiești și mizează pe atmosfera făcută de suporterii din Giulești în această partidă. „Începem de la 0-0, jucăm acasă, trebuie să fim mai puternici, iar la final să avem puterea să ne privim în ochi unii pe ceilalți și să știm că am dat totul pentru victorie. Avem nevoie de suporterii noștri, care sunt unici. Atmosfera de pe Giulești nu o întâlnești nicăieri în țară. Nu este nevoie de altă motivație. Motivația trebuie să fie să facem mai mult decât în anii precedenți. Au terminat pe 5-6 anul trecut. Trebuie să mergem și în Cupă cât mai departe. Poate mergem și într-o cupă europeană, dar nu vreau să fac promisiuni deșarte. Eu am spus că voi califica echipa în play-off, apoi va începe un nou campionat”, a mai spus tehnicianul celor de la Rapid București. Sursa
-
Veste uriașă pentru Liverpool înainte de meciul cu Manchester City Absent în ultimele etape din cauza unei accidentări, Trent Alexander-Arnold va fi disponibil pentru jocul cu Manchester City din weekend. ”E pregătit să înceapă împotriva lui City”, a anunțat Arne Slot, citat de jurnalistul sportiv Fabrizio Romano. Cotat la 70 de milioane de euro de site-urile de specialitate, Trent Alexander-Arnold se află la prima echipă a ”cormoranilor” din iulie 2016 și este un produs din era Jurgen Klopp. Fundașul lateral a bifat până acum 325 de apariții la Liverpool. A reușit să-și treacă numele pe tabela de marcaj de 19 ori, dar și să paseze decisiv în 83 de situații diferite, în peste 26.000 de minute înregistrate. Real Madrid forțează transferul starului de la Liverpool! ”Se va ține un meeting” În presa internațională s-a tot scris în ultimul timp despre un eventual transfer al lui Trent Alexander-Arnold, al cărui contract la Liverpool expiră la finele actualei stagiuni, la Real Madrid. Conform Fichajes, oficialii lui Real și Liverpool vor purta un dialog miercuri după-amiază. ”Se ține un meeting despre posibilitatea venirii lui Arnold pe 'Santiago Bernabeu'. Liverpool vrea să știe cât de serios este interesul lui Real”, au punctat jurnaliștii. Sursa