Jump to content

[Prezentare]ZMEU

TG Antoine
 Share

Recommended Posts

- Nick-ul tau: ZMEU

- Prenume: Marius

- Varsta: 15 ani

- Locatia: Bucuresti

- Ocupatie: Elev

- Jocul(rile) preferat(e): SA:MP, CS, 8ball

- Hobby-urile tale: Iesitul cu prietenii, fotbalul, citit si jocurile pe calculator.

- O descriere despre tine (minim 10 cuvinte): Noroc, ma numesc Niculae Marius, am 15 ani si sunt din Bucuresti. Sunt elev in clasa a X-a la Colegiul Tehnologic Grigore Cerchez din Bucuresti pe profilul 'Turism&Alimentatie'. Sunt un baiat de treaba, care ii place sa ajute si sa lase loc de buna ziua peste tot unde merge. Imi place sa socializez si sa ma distrez cu prietenii. Tin foarte mult la gluma si imi place sa fac caterinca.

Imi place sa ascult muzica, in general ascult rap sau hip-hop dar nu pot sa mint ca nu ascult si manele, preferatii mei sunt Kazi Ploae si DragonuAK47. Ador sa ma uit la TV pe anumite posturi unde chiar pot invata cate ceva, de preferat Nat Geo Wild. Nu imi plac oamenii falsi, urasc acei oameni care ma vorbesc pe la spate, ii detest. Daca ai ceva sa-mi spui, spune-mi verde-nfata.

Seara imi place sa ies cu prietenii afara sau sa ne petrecem serile unul la celalat acasa jucandu-ne fifa, CS sau uitandu-ne la un film. La liceul sunt un elev destul de cuvincios si straduitor pot spune, vreau sa invat si sa ajung ceva in viata. Sunt foarte serios si punctual, daca am promis ceva, fii sigur ca ma voi tine de promisiune. Imi place sa inot, sa joc fotbal sau tenis de picior si sa ma joc diferite jocuri pe calculator. Imi place sa ma dedic la maxim in activitati.

Imi place sa imi obtin ceva anume pe propriile puteri si sunt foarte superstitios.

- De unde ai aflat de B-Zone Community?: De la niste prieteni de pe alta comunitate, joc SA:MP de 2 ani.

- Alte precizari?: Bine v-am gasit!

Welcome!

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...

Important Information