Jump to content

Interviu #41 - Vincenzo - Ex RPG Admin

sRn
 Share

Recommended Posts

B-Zone vă pune la dispoziție încă un interviu, invitatul de această dată fiind Vincenzo, fost Admin pe serverele de SA:MP ale comunității. Vă dorim vizionare plăcută!

Salutări, Vincenzo! Jucătorii noștri ar vrea să știe cum te numești, câți ani ai și care este locul tău de proveniență.
Salutare Sorin. In primul rand doresc sa iti multumesc frumos pentru aceasta invitatie si ma bucur nespus ca pot participa la acest interviu. Numele meu este Dani si am varsta de 24 ani. Locuiesc in Negresti-Oas, jud. Satu-Mare.

Studiezi? Dacă da, ne poți da câteva detalii?
Bineinteles. Sunt student la medicina. De curand am ales sa ma axez pe ramura de chirurgie deoarece consider ca aceasta mi se potriveste cel mai mult si este cea mai fascinanta.

Unde studiezi medicina și în al câtelea an ești?
Studiez in Franta, Paris, la Universitatea Rene Descartes si de curand am inceut anul 3.

E greu să studiezi medicina într-o țară străina?
Greu.. oriunde e greu, mai ales la inceput. Pot sa spun ca a fost destul de greu la inceput. In primul rand cel mai greu a fost cu acomodarea si lasarea familiei/prietenilor in urma. Mereu este destul se greu sa lasam persoanele dragi in urma. Pe langa acest lucru, un amanunt foarte important a fost si intrarea propriu-zisa in cadrul cursurilor. Necunoscand pe nimeni, eram singur, dar cu timpul am inceput sa ma acomodez, sa imi fac prieteni si toate au venit de la sine.

Care este activitatea ta de zi cu zi?
Activitatea mea este una foarte ridicata. Cursuri si munca, lucrez pe ambulanta, iar cand ajung acasa joc SA:MP in cea mai mare parte a timpului.

Care sunt planurile tale pentru viitorul apropiat?
Doresc sa termin facultatea cu bine in primul rand. Iar dupa aceea vreau sa ajung un chirurg bun, sa ajut lumea pentru ca asta este cea mai mare satisfactie a unui om.

Când și cum ai ajuns pe această comunitate?