Jump to content

Kingdom Come: Deliverance


KyubyZEM RPG
 Share

Recommended Posts

  • Kingdom Come: Deliverance este un joc video de acțiune dezvoltat de Warhorse Studios și publicat de Deep Silver pentru Microsoft Windows , PlayStation 4 și Xbox One în 2018. Este stabilit în Regatul medieval al Boemiei , un stat imperial al Sfântului Roman Empire , cu accent pe conținut precis istoric. 
  • Povestea are loc în timpul unui război din Boemia, în 1403. Din ordinul regelui maghiar Sigismund , mercenarii cumani au atacat satul minier Skalitz , o sursă majoră de argint. Unul dintre supraviețuitorii acelui masacru este Henry, fiul unui fierar. Destins și răzbunător, Henry se alătură slujbei Domnului Radzig Kobyla, care conduce o mișcare de rezistență împotriva invaziei lui Sigismund. În timp ce Henry urmărește să facă dreptate pentru familia sa ucisă, el se implică într-un efort de a readuce pe tron regele de drept al Boemiei și pe fratele său jumătate al lui Sigismund, Wenceslaus al IV -le. Jocul oferă linii de căutare ramificate și o lume deschisă mediu care încurajează jocul imersiv și include arme exacte de timpuriu, îmbrăcăminte, tehnici de luptă și arhitectură, recreate cu ajutorul arhitecților și istoricilor.
  • Jocul a primit recenzii în general pozitive și o serie de premii Game of the Year. Criticii au lăudat povestea jocului, atenția la detalii și concentrarea asupra realismului, în timp ce critica a vizat bug-urile sale tehnice.

 

Gameplay 

  • Kingdom Come: Livrarea este un joc de rol de acțiune setat într-un mediu mondial deschis și jucat dintr-o perspectivă în primă persoană, care utilizează un sistem de jocuri de rol fără clasă , care permite jucătorului să își personalizeze abilitățile pentru a-și asuma roluri precum războinic, bard, hoț sau hibrizii lor. Abilitățile și statisticile cresc în funcție de ceea ce face jucătorul și spune prin arbori de dialog ramificați. În timpul conversațiilor, timpul pe care un jucător îl ia pentru a lua o decizie este limitat și va avea un efect asupra relațiilor sale cu ceilalți. Reputația se bazează pe alegerile jucătorului și, prin urmare, poate aduce consecințe. 
  • Corpurile de caractere și fețele sunt create prin combinarea mai multor piese individuale cu atingeri finale. Sistemul de îmbrăcăminte are 16 fante și articole pe multe zone ale corpului care pot fi stratificate. De exemplu, un cavaler puternic blindat poate purta pe partea superioară a corpului un gambeson , urmat de o armură de poștă și placă , cu un tabard sau un pardesiudeasupra, pentru un număr de patru articole de îmbrăcăminte în fante pentru piept. Fiecare tip de îmbrăcăminte oferă diferite niveluri de protecție împotriva diferitelor tipuri de arme. De asemenea, îmbrăcămintea devine mai uzuală, mai murdară sau mai sângeroasă prin utilizare, afectând aspectul personajului. Jucătorul este capabil să folosească o varietate de arme, inclusiv săbii, cuțite, topoare, ciocane sau arcuri. Caii sunt prezentați foarte mult în joc și sunt proiectați să acționeze cu propria AI în timp ce se află sub controlul jucătorului, mișcându-se sau sărind pentru a evita mici obstacole sau pericole. Jucătorul poate lupta, de asemenea, de la călărie și își poate folosi steedul pentru a transporta obiecte dacă au nevoie de spațiu suplimentar pentru inventar, dar căpitanii de război sunt, de asemenea, combatanți competenți cu propria AI. Steeds vin cu cinci sloturi pentru blindaje și atașamente.
  • Kingdom Come: Livrarea oferă, de asemenea, un sistem de nevoi care necesită jucătorul să doarmă și să mănânce pentru a rămâne sănătos. Echipamentele și hainele se degradează și necesită reparații. Produsele alimentare și alte produse perisabile se vor strica în timp. Jocul folosește mini-jocuri bazate pe îndemânare / stat pentru multe dintre aceste sarcini, inclusiv repararea armelor și armurilor, precum și pentru adunarea de articole noi, alegând încuietori sau buzunare, distilând alcoolul sau creând medicamente. Jocul folosește arme de lungă durată și scurtă în luptă, care se bazează pe un sistem de fizică folosind cinemică inversăpentru a determina reacțiile ambilor combatanți în funcție de viteza și greutatea unei lovituri. Acest sistem își propune să adauge mai multă varietate și realism luptei, împreună cu o varietate de mișcări de luptă de bază și mișcări de combinație, unele dintre ele putând fi deblocate de puncte de îndemânare. Diferite arme au caracteristici diferite, ceea ce le face utile în scopuri diferite. De exemplu, o sabie este o armă rapidă pentru lovire și parry, dar nu este foarte eficientă împotriva armurii grele.
  • Căutările sunt destinate a fi neliniare , cu mai multe modalități de a finaliza obiectivele pentru a permite viabilității mai multor tipuri de caractere. Povestea prezintă câteva evenimente de amploare, cum ar fi asediile castelului și bătăliile mari. Fiecare personaj non-jucător (NPC) are rutina lor zilnică și fiecare rutină poate fi afectată de jucător. Personajele sunt capabile să reacționeze la toate acțiunile jucătorului și să își adapteze rutinele la ele. NPC-urile vor raporta infracțiuni autorităților, care vor pedepsi jucătorul în consecință,  fie cu amendă, fie în timp în închisoare. Criminalitatea va afecta economia, iar oamenii vor deveni suspecti sau agresivi după crime nerezolvate. sursa

Kingdom Come Eliberare.jpg

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.