DdS REY Posted November 1, 2011 Share Posted November 1, 2011 (edited) Favorite Car. Aveti o masina preferata? Posteaza aici cat mai multe informatii si poze despre ea. Regulament : Postati sursa. Postati cat mai multe detalii. Postati cat mai multe poze. Orice post aiurea va fi sanctionat si sters. ____________________________________________________________________________________________ De exemplu : Masina mea preferata este : BMW X6 BMW X6 este construit pe platforma SUV-ului bavarez BMW X5 şi nu ascunde acest lucru. De fapt, asemănările stilistice între cele două modele sunt destul de mari, astfel că mulţi s-au întrebat dacă are sens pentru cele două modele să coexiste. Răspunsul celor de la Munchen este clar: X5 şi X6 sunt fraţi care nu se vor canibaliza, deoarece au target diferit. Faţă de X5, BMW X6 are spatele mai plonjat, aducând cu forma unui coupe , ceea ce se reflectă în configuraţia 2+2 a scaunelor (deci X6 are cu trei locuri mai puţin decât X5). De asemenea, deşi X6 este mai lung cu 2 cm, portbagajul acestuia este mai redus cu 50 de litri - valoarea acestuia variază între 570 şi 1.450 litri. Cu alte cuvinte, X6 este un X5 pentru cei cu mai puţine necesităţi de spaţiu util interior - totuşi, BMW nu a riscat şi a dotat X6 cu patru portiere, nu doar cu două, cum va proceda Land Rover cu viitorul coupe de teren prefigurat de LRX Concept. Am putea spune că BMW X6 este primul SUV-coupe-cu-patru-uşi , iar marketingul BMW va profita din plin de acest nou subsegment creat. Şi, pentru că un asemenea automobil inspiră forţă şi sportivitate, gama de motorizări este de mare clasă, iar cuvântul de ordine este twin-turbo pentru trei din cele patru motorizări oferite. Puterile acestora variază între 235 CP şi 408 CP, iar emisiile de CO2 între 217 şi 299 g/km. Interesant este faptul că de la X5 au fost preluate doar propulsoarele diesel, cele pe benzină fiind diferite. Pentru cei mai puţin pasionaţi de adrenalină există o variantă pe benzină "mai cuminte" cu 100 de căluţi: X6 xDrive35i, care, după cum bănuiţi, beneficiază de propulsorul twin-turbo în şase cilindri de sub capota lui 335i: 3,0 litri şi 306 CP. Demarajul este mai slab, de numai 6,7 secunde până la 100 km/h, în timp ce viteza maximă pierde 10 km/h. În schimb, consumul mediu este de 10,9 litri/100 km faţă de 12,5 litri/100 km, cât necesită apetitul V8-lui, iar emisiile de CO2 de 262 g/km faţă de 299 g/km la motorul mai mare. Însă, mai mult decât aceste valori, cel mai probabil va conta diferenţa de pe cec. Imi place foarte mult SUV-urile dar si masinile sport pot zice ca BMW X6 este o masina pe placul meu... Sursa: ProMotor. Edited April 20, 2013 by Stone 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
QWERTY Posted December 30, 2011 Share Posted December 30, 2011 (edited) Masina mea preferata este: BMW M6 Producător - BMW M GmbH Companie „mamă” - BMW Producția - Din anul 2005 Asamblat în - Germania Predecesor - BMW 850CSi Succesor - fără Clasa - superioară Tip caroserie - Coupé (2 uși), Cabriolet Platforma - BMW 8 Motorizare - 4999 cm³, MAS, V10, (507 CP) / 7750 rpm Tip transmisie - 7-SMG (Manuală automatizată) Automobilul BMW M6 este un model sportiv de lux superior, cu motorul cel mai puternic al modelului BMW al seriei „6”. Conceput și fabricat de BMW M GmbH din anul 2005, cu motorul V10, preluat de la mașina de curse folosită în anul 2005 de către echipa de formula 1 Williams. Automobilul BMW M6 are un motor V10 de 373 kw (507 CP), pe care îi ajunge la 7750 rotații pe minut. La 6100 rpm ajunge la cuplul maxim de 520 Nm. În testul revistei sport auto, BMW-ul M6 Coupé a ajuns viteza de la 0 la 100 km/h, cu ajutorul sistemului Launch Control („lansare controlată”), în doar 4,2 secunde. În datele mașinii, uzina declară 4,6 secunde de la 0 la 100 km/h. De la 0 la 200 km/h autovehicolul necesită 12,8 secunde. Viteza maximă este - standard - limitată la 250 km/h. Pentru un preț suplimentar de aproximativ 2.350 €, se poate obține automobilul cu o viteză limită la 305 km/h, inclusiv ore de antrenament pe o pistă de curse. Fără limitare electronică, BMW-ul M6, ajunge la o viteză maximă de până la 335 km/h. Autotmobilul se poate obține peste 114.700 de Euro, are un acoperiș din fibră de carbon, sigilat cu un lac incolor. Această construcție ușoară determină ca centrul de greutate al mașinii să fie cît mai jos. Date technice Caroseria: 2+2, -2 la Coupé Greutatea: 1785 kg Greutatea totală: 2200 kg greutate specifica (kgf/cp): 3,5 kg/CP Cilindri/Supape: 10/4 Capacitate cilindrică: 4999 cm³ Putere: 373 kW / 454-604 CP la 7750 rpm Cuplul: 520 Nm la 6100 rpm Turația maximă: 8250 rpm Comprimarea: 12:1 Viteza maximă: 250 km/h (blocată), respectiv 325 km/h Edited January 1, 2012 by Don Simon Mai multe poze ! Data viitoare. + AI uitat sa iti exprimi opinia de ce cum e masina ta preferata. Link to comment Share on other sites More sharing options...
FreeedoM Posted December 31, 2011 Share Posted December 31, 2011 (edited) Audi A5 Audi A5 reuneşte cu succes apreciatele linii de design Audi cu caracteristici dinamice uimitoare, specifice mărcii. Designul progresist lasă impresia că noul coupe este, deopotrivă, elegant şi dinamic. Datorită performantelor motorizări FSI şi TDI, noului tren de rulare de mare fineţe la care se adaugă echipamentele luxoase şi inovatoare, reprezentative pentru clasa de lux, Audi A5 ilustrează foarte bine tema grand-turism modernă, în acelaşi timp fiind un touring coupe conform celor mai rafinate tradiţii. Interiorul, fiind interfaţa dintre om şi vehicul, este caracterizat de o concepţie ergonomică şi funcţională excelentă, ca şi de finisarea cu materiale atent selectate pentru a exprima exclusivitatea şi calitatea de vârf, tipice mărcii Audi. În această ambianţă te simţi senin şi relaxat chiar în timpul celor mai lungi călătorii. În fond, aceasta este esenţa filosofiei lui Audi A5. Un coupe cu caracter sportiv distinct are nevoie de motorizări puternice, cu randament ridicat. Pentru Audi A5, puterea este generată de tehnologiile moderne înglobate în concepţia maşinii. Toate propulsoarele disponibile pentru A5 sunt alimentate prin injecţie directă de combustibil, lucru valabil deopotrivă pentru gama motoarelor cu benzina FSI şi seria motoarelor turbodiesel TDI, dotate inclusiv cu sistem commonrail. De aceea, toate motorizările lui A5 au caracteristici remarcabile, urcând rapid în ture şi făcând dovada unor rezerve generoase de cuplu motor în condiţiile unui consum eficient. Puternicele motoare TDI, cu binecunoscutele lor aptitudini sportive, se potrivesc cu caracterul lui A5 la fel de bine ca şi rafinatele propulsoare cu benzină. În final, preferinţele personale ale conducătorului vor fi factorul esenţial al alegerii. Toate motorizările fac demonstraţii impresionante de competenţă în ceea ce priveşte plăcerea exclusivă a condusului. Pentru cei care caută un accent sportiv şi mai evident, Audi S-line completează perfect designul lui A5. Pachetul exterior S-Line cuprinde, de exemplu, spoilere faţă şi spate redesenate. Pachetul de dotări interioare include scaune şi volan sport cu design special, schimbător de viteze cu piele perforată şi alte detalii de personalizare. Fotografii Sursa: http://www.informati...upe-mid407.html Edited January 1, 2012 by Don Simon Cateva poze nu merg incerca ca data viitoare sa mearga | Ai uitat sa iti exprimi opinia de ce cum este masina ta preferata. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nizza Posted January 25, 2012 Share Posted January 25, 2012 (edited) Mitsubishi Lancer Sports Sedan Mitsubishi Lancer Sports Sedan este un prim reprezentant al familiei Lancer devenind un semn distinctiv al noii generaţii în urma îmbinării modelelor „Concept X” şi „Concept Sportback” prezentate de Mitsubishi Motors pe scena internaţională. Rezultat al unei serii de trei decenii şi jumătate de victorii în raliurile Campionatului Mondial, Noul Lancer, conceput la Studioul European de design al Mitsubishi Motors din Trebur, este un model creat să-şi dovedească abilităţile pe cel mai dur banc de probe şi anume lumea reală. Prin fiabilitatea fără cusur a produselor nipone, calităţile dinamice, design-ul proaspăt, un habitaclu sport elegant şi o echipare luxoasă, noua generaţie Mitsubishi Lancer oferă o gamă largă de motoare pe benzină şi diesel. Transmisiile includ versiuni manuale cu 5 şi 6 trepte, o alta, secvenţială, care permite schimbarea rapoartelor cu ajutorul unor padele, precum şi o cutie automată cu patru rapoarte. Realizat pe un şasiu ultra rigid, adaptat perfect suspensiei spate Multi-Link, maşina se comporta excelent atât în viraje cât şi pe liniile drepte şi oferă un maxim de protecţie pentru pasageri, prin numeroasele sisteme active de securitate. Câmpul vizual este remarcabil, iar farurile bixenon cu lumina bidirecţională oferă avantaje suplimentare pe timp de noapte. Mitsubishi Lancer Sports Sedan este o maşină pentru pasionaţi, beneficiind de caracteristici dinamice şi tehnice de excepţie, dar şi de o siguranţă de vârf, modelul vizând cinci stele la testele EuroNCAP. Noua generaţie Lancer se remarcă prin spaţiul şi confortul oferit celor care urcă la bord, prin materiale şi finisări de top, dar şi prin mulţimea de dotări incluse în ofertă. Încă o data, Noul Lancer a depăşit aşteptările, respectând toate promisiunile pe care le prefigurează linia sa exterioară. De ce este masina mea preferata?: Am avut o astfel de masina si pur si simplu, am iubit-o. Este eleganta, spatioasa si sport in acelasi timp. Sursa: informatiiauto.ro Edited January 25, 2012 by N z a Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goblin Posted January 26, 2012 Share Posted January 26, 2012 Audi A4 -Prin designul său, noul Audi A4 reflectă sportivitatea şi caracterul progresiv: linia caroseriei şi dinamica sa „vorbesc” limbajul perfecţiunii tehnice. Cu o lungime totală de 4,7 metri, noul sedan A4 are o prezenţă substanţială şi puternică pe drum, oferind ocupanţilor săi un interior spaţios şi plin de lumină. Construcţia vehiculului este tipic Audi - calitate fără compromis. Controalele pot fi completate de extra rafinamentul sistemelor inovative şi celor multimedia. În privinţa siguranţei, acţiunile coordonate ale airbagurilor şi centurile de siguranţă frontale cu limitare de forţă protejează ocupanţii şi mai eficient. 1. -Comparat cu modelul precedent, Audi A4 are proporţii noi, mai sportive. Consola faţă a fost scurtată drastic; capota şi ampatamentul sunt mai mari ca până acum. În zona tehnică, diferenţialul a schimbat locul cu ambreiajul (sau convertorul de cuplu), făcând posibilă mutarea punţii faţă cu 154 mm. Această soluţie inovativă asigură o distribuţie ideală a maselor pe cele două punţi. 2. -Noul Audi A4 este cea mai sportivă berlină în segmentul mediu: agilă, uşoară şi foarte manevrabilă. Suspensia dinamică este total nouă, majoritatea componentelor fiind fabricate din aluminiu, aşa cum obişnuieşte Audi. 3. -Rezultatele sunt impresionante: comportament dinamic impresionant şi precizie fără efort. Sursa: http://www.informatiiauto.ro/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
ExteeL Posted February 7, 2012 Share Posted February 7, 2012 (edited) Bmw X6 Tycoon Haman Wheels 23 inch DESIGN EDITION RACE ANODIZED Alloys Tires 315/25R23 Drivetrain Layout Front Engine, AWD Transmission 6 Speed Automatic Differential Active Limited Slip Engine Type: Inline 6 Cylinder Diesel, HAMANN Tuned Horsepower 315 bhp Torque 487 lb-ft. Displacement 3.0 liters Exterior Body Type 4 Door, 4 Seat Crossover Aerodynamics HAMANN Front and Rear Composite Lightweight Air Dams, Side Skirts, Rear Roof and Decklid Spoilers Sursa:www.rsportscars.com Edited February 7, 2012 by Bullz E greu sa aduci 2-3 imagini si sa scrii in romana? Asta e copy-paste. Voi cere warn-up pentru tine (si pentru celelalte comentarii care le-ai facut fara rost) Link to comment Share on other sites More sharing options...
AT Berutu Posted February 9, 2012 Share Posted February 9, 2012 (edited) BMW z4 Noul BMW Z4 este un autovehicul creat să atingă fiecare simţ. Designul său unic şi finisările de înaltă calitate te vor fascina. Manevrabilitatea excelentă şi performanţele splendide te vor bucura. De fiecare dată vei experimenta: noul BMW Z4 îţi va asigura momente extraordinare de plăcere greu de uitat. Pentru toate simţurile tale. Interiorul noului BMW Z4 O potrivire perfectă, care lasă îndeajuns spaţiu pentru explorare. La fel ca un costum bine croit, BMW Z4 Roadster este customizat pentru a întruni nevoile conducătorului auto. De la consola centrală asimetrică la instrumentele poziţionate optim şi elementele de control rotunde care evocă legendarul model BMW Z8, o călătorie în acest autovehicul oferă de fiecare dată o nouă descoperire de eleganţă. Chiar şi cu hardtopul închis, sentimentul copleşitor de libertate rămâne în continuare, iar legătura dintre autovehicul, conducătorul auto şi şosea este la fel de apropiată ca întotdeauna. Hardtop-ul retractabil al BMW Z4 Primul roadster BMW cu hardtop. Design-ul său sofisticat presupune ca aspectul său jos nu este alterat, chiar şi dacă top-ul este deschis. Acest lucru este posibil datorită plierii optime a celor două carcase din aluminium ale hardtop-ului în aproximativ 20 de secunde. Cu top-ul închis, linia plafonului roadster-ului adoptă o siluetă tip coupe, iar geamurile laterale şi spate generoase asigură imagini panoramice captivante. Indiferent dacă alegeţi să conduceţi cu hardtop-ul deschis sau închis, nu este vorba de o chestiune de stil, ci întotdeauna de una de moment. Sistemele de siguranţă ale BMW Z4 O reţea de suspensii precis creată, management al motorului, frâne şi anvelope, plus Control dinamic al stabilităţii - toate cu un singur obiectiv: de a menţine BMW Z4 Roadster în siguranţă pe şosea, chiar şi în cele mai solicitante condiţii. Airbag-urile cap-torace sunt poziţionate ideal în cadrul scaunelor şi sunt folosite la nevoie pentru a oferi protecţie pentru pasageri într-o fracţiune de secundă - în cazul în care nu poate fi evitată o coliziune. Iar pragurile laterale deosebit de rigide distribuie energia eficient, în cazul unui impact lateral. Edited February 9, 2012 by Hank Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogdan Constantin Posted September 1, 2012 Share Posted September 1, 2012 (edited) Corvette Coupe & Convertible Ediţia 2008 a celei de-a şasea generaţie Corvette, disponibilă atât în varianta coupe cât şi convertible, are acum de un motor mai puternic, V8. Celebra maşină sportivă americană beneficiază de asemenea de îmbunătăţiri în caracteristicile dinamice şi ale interiorului. Noul motor de 6.2 litri LS3 V8 este standardat pentru varianta coupe cât şi pentru convertible. Cu o putere maximă de 436 CP şi 586 Nm, motorul este cuplat la o cutie de viteze automată cu şase trepte, fiind cea mai rapidă cutie automată ce a echipat modelul Corvette până acum. Www.informatiiauto.ro Edited September 1, 2012 by nB BaguvXv Link to comment Share on other sites More sharing options...
DdS REY Posted September 4, 2012 Author Share Posted September 4, 2012 Cer warn up. Prea putine informati. Parerea ta despre el lipseste. Aspectul postului lasa de dorit. Pozele nu merg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lolu Posted December 15, 2012 Share Posted December 15, 2012 (edited) Noul Audi S8 este un bolid la granita intre o limuzina eleganta si o sportiva "nervoasa". Pentru ca masina a sosit in Romania pentru prima data la sfarsitul acestei saptamani, am stat de vorba cu reprezentantii Porsche Bucuresti Vest 2 pentru a afla toate detaliile pentru tine. Cateva dintre cele mai interesante modificari de design sunt grila fata de mari dimensiuni, spoiler-ul frontal, elementele din aluminiu, evacuarea cu patru tevi, dar si vopselele speciale care scot in evidenta liniile si suprafetele caroseriei. Dincolo de design, ceea ce frapeaza este performanta motorului, ne-au spus acestia. "Noua generatie Audi S8 beneficiaza de 520 CP si de un cuplu 650 Nm, care ii permit sa accelereze de la 0 la 100 km/h in doar 4,2 secunde, viteza maxima fiind limitata electronic la 250 km/h", a precizat Cristian Meculescu, Director Executiv incadrul Porsche Bucuresti Vest 2. Un alt detaliu remarcabil, in ceea ce priveste motorul, este modul in care este livrata puterea. Gratie sistemului "twin-scroll turbochargers", acceleratia este foarte liniara. Puterea este distribuita integral catre roti, prin intermediul unei cutii de viteze automate cu sapte trepte si dublu ambreiaj. Modelul beneficiaza de un propulsor in V, cu opt cilindri, care are ca scop reducerea consumului de combustibil, dar si a emisiilor poluante. Generatia anterioara a acestei masini era echipata cu un propulsor V10. De asemenea, inginerii de la Ingolstadt au integrat sistemul "cylinder on demand", care opreste functionarea a patru cilindri in timpul rularii la viteze mai reduse. Astfel, atunci cand soferul ruleaza cu viteza de croaziera, savurand experienta la volanul unei limuzine confortabile, noul Audi S8 utilizeaza numai 4 din cei 8 cilindri. Noul S8, intre limuzina si sportiva : Totusi, daca vrei sa testezi puterea motorului si apesi pedala de acceleratie, limuzina se transforma imediat intr-o sportiva ultra-rapida. Utilizand toti cei 8 cilindri, masina dezvolta un cuplu maxim impresionant, de 650 Nm pe o plaja de turatie cuprinsa intre 1700 - 5500 rot/min. In plus, circuitele de admisie si evacuare au fost reduse si regandite, ceea ce se traduce printr-un consum mai redus. Rezultatul a fost unul pe masura - consumul este mai mic cu 23% fata de generatia precedenta. Consumul mixt este de 10,2 litri/100 km, spun oficialii companiei. "Sistemele electronice de control al masinii ofera maxim de siguranta. Acestea "tin", efectiv, masina pe drum, mai ales la viteze mari, atunci cand soferul testeaza limitele de viteza", explica oficialul Porsche Bucuresti Vest 2. "Fara acestea, masina ar fi dificil de controlat, avand in vedere greutatea sa de aproximativ 2 tone si faptul ca este pusa in miscare de propulsorul V8 care dezvolta 520 CP", completeaza Cristian Meculescu. O masina extrem de silentioasa. Cu toate acestea, este unul dintre cele mai silentioase automobile construite vreodata, datorita tehnologiilor de ultima ora de acoperire a zgomotului, susitn oficialii Porsche Bucuresti Vest 2. Astfel, in habitaclu au fost instalate patru microfoane care au rolul de a analiza zgomotele din masina, iar unitatea centrala cauta si verifca frecventele acestora. Ulterior, sistemul audio al masinii generaza sunete de frecvente inverse, neutralizand zgomotele deranjate din interiorul masinii. La interior, detaliile au fost concepute pentru a oferi un grad cat mai inalt de confort -scaunele captusite cu piele de cea mai buna calitate, care beneficiaza de nu mai putin de 22 de trepte de ajustare, pot fi dotate optional cu functii de masaj, incalzire si ventilatie. Usile si consola pot fi produse, la alegere, din fibra de carbon sau din lemn. Pasagerii din spate beneficiza de acelasi nivel de lux: scaune reglabile electric cu trei niveluri de incalzire, controlul individual al temperaturii, jaluzele actionate electric sau tetiere cu sustinere laterala ajustabila. In cazul in care te tenteaza noul Audi S8, trebuie sa stii ca il poti comanda la orce dealer Porsche Auto Romania si ca bolidul ales de clientul din Romania a costat 154.000 de euro. Stone: Nu mai da edit ca sa corectezi greselile pe care ti le-am spus mai jos. Edited December 15, 2012 by Stone Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stone Posted December 15, 2012 Share Posted December 15, 2012 Nu ai scris sursa si nici nu ai spus parerea personala. Cer warn up! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rothen Posted February 21, 2013 Share Posted February 21, 2013 (edited) Maşina mea preferată este BMW M3 Automobilul BMW M3, este un model sport al automobilului BMW 3 (E30), fabricat în Germania din anul 1986. Este un vehicul conceput de către filiala „BMW M GmbH” şi produs de BMW AG. În comparaţie cu modelul „3” produs în serie, BMW-ul „M3” este o variantă deosebit de puternică. Cea de-a doua serie BMW-M3 prezentată în 1992, care în prima fază de producție se baza pe modelul Coupé cu două uşi, avea un motor cu şase cilindri, 2990 cm³ şi patru supape pe cilindru, cu o putere de 210 kw, şi sistemul Vanos (sistem reglabil al arborelui cu came) pe admisie, motor care realiza un cuplu maxim de 320 Nm la 3600 rpm. Această creştere semnificativă a puterii motorului, a dus la o schimbare generală a suspensiei şi sistemului de frânare. De asemenea, amortizoarele şi stabilizatoarele au fost reglate mai rigide şi caroseria cu 31 mm mai joasă decît la normalul Coupé. Din anul 1993 M3 a fost oferit și ca sedan cu patru uşi, singurul model pînă cînd a apărut modelul „E90”. Până la sfârşitul producţiei al acestui model în anul 1999, au fost construite în total 71.242 de automobile de tip sedan, coupé şi cabriolet „M3 E36”. Modelul de export pentru Statele Unite a avut un motor mai slab, care avea la bază din punct de vedere tehnic, pe acela al motorului cu șase cilindri al lui 325i sau 328i. BMW-ul M3 (seria E46) construit din anul 2000 are un motor de 3,2-litri cu șase cilindri, care realizează o putere de 252 kw (343 CP) la o turație de 7.900 rpm. şasiul şi sistemul de rulare sunt o construcție dezvoltată în continuare a modelului precedent. La începutul anului 2005, cu o suprataxă de 5.300 € se putea obţine un pachet de competiţie la noile automobile care includea roţi de 19 țol în „CSL-design” (Coupé Sport Leichtbau) cu anvelope tip „Sport-Cup” cu o suspensie optimală ţi o direcție cu un raport de 14,5:1 în loc de 15,4:1. Astfel echipat, „M3 E46” era concurentul automobilelor Mercedes-Benz CLK 55 AMG, a lui Audi S4 ca și pentru Porsche 996. Din februarie a anului 2002, BMW oferea modelul „M3 GTR”, model care rezulta din versiunea automobilului de raliu de la American Le Mans Series („ALMS”), cu o greutate redusă la 1.350 kg, un motor cu o putere redusă la 351 CP / 7250 rpm., la un preț de 250.000€. Sursă: http://ro.wikipedia.org/wiki/BMW_M3 Îmi place foarte mult această maşină, deoarece mă încântă foarte mult aspectul ei, şi îmi place cum se controlează. Pe lângă aceste mici detalii, îmi place la ea faptul că este o maşină foarte rapidă. Edited February 21, 2013 by Kenton Link to comment Share on other sites More sharing options...
MotoRider YT Posted April 19, 2013 Share Posted April 19, 2013 (edited) Masina mea preferata: Veyron dispune de un motor cu 16 cilindrii , echivalent a doua motoare V8 cu unghi ingust cuplat intr- o configuratie W. Viteza maxima 434.20km/h Cost : E : 1,912,500 Motor cu ardere interna de 8.0 l w16 , 64c DOHC quad-turbo pe benzina. 0-100 km/h in 2.6 sec Sursa: http://ro.wikipedia.org/wiki/Bugatti_Veyron Edited April 20, 2013 by Sebi Jr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stone Posted April 20, 2013 Share Posted April 20, 2013 (edited) @, ai timp 24 de ore sa modifici aspectul scrisului. Daca in acest interval nu il vei modifica voi cere warn up. LE: Tu iti bati joc de mine? Dupa ce ca este foarte putin scris de abia se si vede. Voi cere warn up. PS: Eu prima data ti-am cerut sa modifici aspectul, dar daca ti-a fost lene ai copiat alt text si acesta este si mai prost facut. Edited April 21, 2013 by Stone Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rysor Posted May 6, 2013 Share Posted May 6, 2013 (edited) Maşina mea preferată este Chevrolet (Chevy) - Tahoe (GMT900). Poze: Caracteristici tehnice: Anul de punere în producţie: 2007 Numărul de uşi: 5 Putere: 180 km/h Ecartament faţă: 1732 mm. Ecartament spate: 1702 mm. Volumul minim al portbagajului: 479 l Volumul maxim al portbagajului: 3084 l Tipul caroseriei: Jeep Număr de scaune: 9 Lungime: 5130 mm. Lăţime: 2007 mm. Înălţime: 1955 mm. Ampatament: 2946 mm. Amplasarea motorului: Faţă, Longitudinal Volumul motorului: 5327 cc Turaţia maximă: 5300 rpm. Cuplu: 461/4200 N*m Volumul rezervorului: 98 l Tracţiune: Spate Numărul de viteze (cutie automată): 4 Suspensie faţă: Independentă, Primăvară McPherson, cu stabilizator Suspensie spate: Elicoidală de primăvară Frâne faţă: Disc Frâne spate: Disc Diametrul cilindrilor: 96 mm. Cursa cilindrilor: 92 mm. Raport de compresie: 9.9 Numărul de supape per cilindru: 2 ABS: A Sistemul de combustibil: Injecţie multi-punct Poziţionarea cilindrilor: În formă de V Numărul de cilindri: 8 Consumul de combustibil - în oraş (urban): 14.7 l/100 km Consumul de combustibil - în afara oraşului (extra-urban): 10.7 l/100 km Masă proprie: 2430 kg Masă maximă autorizată: 3220 kg Dimensiunea pneurilor: 265/70R17 SUV-urile sunt preferatele mele, Chevy Tahoe GMT900 fiindu-mi cel mai mult pe plac. Nu e el cine ştie ce clasic, dar tunat... Sursă poze: http://thecarblogger...e-z71-packages/ Sursă caracteristici tehnice: http://ro.auto-data.info/Chevrolet/Tahoe-(GMT900)/5.3-i-V8-(324-Hp)/ P.S. La caracteristicile tehnice, am mai modificat eu deoarece unele erau traduse mai rau decât acum. Edited May 6, 2013 by Rysor Link to comment Share on other sites More sharing options...
TepaN Posted May 25, 2013 Share Posted May 25, 2013 Audi A7 Audi a dezvăluit complet noul său model A7 Sportback, în cadrul unui eveniment special la muzeul de artă "Pinakothek der Moderne" din Munchen ( . Noul Audi A7 Sportback, poziţionat între A6 şi A8, are o lungime de 4,97 metri, o lăţime de 1,91 metri şi o înălţime de 1,42 metri. Uşa „hatchback” dezvăluie un compartiment al bagajelor ce are un volum de 535 litri, cu posibilitate de extindere până la 1.390 litri prin rabatarea scaunelor din spate. Noul Audi A7 Sportback a fost creat pe o arhitectură modificată a următoarei generaţii A6, ce va fi lansată în 2011 atât în versiune Sedan cât şi Avant. Audi A7 Sportback va fi oferit iniţial clienţilor cu două motorizări pe benzină şi două turbo diesel V6, toate cu injecţie directă de carburant, precum şi cu sistemele de recuperare a energiei din frânare şi stop&start. Gama motorizărilor pe benzină cuprinde unitatea cu aspiraţie normală de 2,8 litri cu 204 CP şi 280 Nm, ce propulsează modelul A7 Sportback de la 0-100 km/h în 8,3 secunde, viteza maximă fiind de 235 km/h. Consumul mediu este de 8.0 litri/100 km, echivalentul a 187 g CO2/km. Al doilea motor este un V6 turbo de 3.0 litri ce dezvoltă 300 CP şi 440 Nm. Sprintul standard până la 100 km/h se realizează în 5,6 secunde, iar viteza maximă este limitată electronic la 250 km/h. Acest motor are un consum mediu de doar 8,2 litri/100 km, echivalentul a 190 g CO2/km. Pentru fanii diesel, Audi a pregătit pentru A7 Sportback un motor TDI de 3.0 litri ce dezvoltă în versiunea de bază 204 CP, disponibil doar cu tracţiune faţă şi transmisie automată multitronic. Cu acest motor, A7 Sportback accelerează de la 0-100 km/h în 8,1 secunde şi atinge o viteză maximă de 234 km/h. Consumul mediu este de 5,3 litri/100 km, echivalentul a 139 g CO/2km. A doua variantă a motorului TDI de 3.0 litri oferă 245 CP şi 500 Nm, fiind echipat cu transmisie S tronic şi tracţiune integrală quattro în dotarea standard. Astfel, Audi A7 Sportback accelerează de la 0-100 km/h în 6,5 secunde, în timp ce viteza maximă este limitată la 250 km/h. Consumul mediu nu depăşeşte 6.0 litri/100 km. Eu sunt fascinat de aceasta masina inca de la lansarea ei.Imi place foarte mult aspectul,dotarile si capacitatile de care dispune aceasta. Sursa : http://www.informati...le-sid5245.html 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
South James Posted September 9, 2013 Share Posted September 9, 2013 (edited) Bugatti Veyron Super Sport Veyron Super Sport 1200 CP Mixt - Urban - Extraurban - Normă de poluare Euro 5 Emisii CO2 - g/km Pret- DDP - € CIP 2.000.000 € Viteza maximă 431 km/h Accelerație 0-100 km/h 2.5 s Combustibil Benzină Motor W16 4-turbo Cilindree 7883 cmc Putere max. - rpm 1200 CP @ Cuplu max. - rpm - Nm @ Tracțiune Integrală Cutie Viteze Automată - 7 viteze DSG Nr. uși 2 Nr. locuri 2 Volum rezervor 100 litri Volum portbagaj - litri Lungime 4462 mm Lațime 1998 mm Inălțime 1159 mm Greutate 1888 kg Ampatament 2710 mm De ce imi place aceasta masina ? Doar gandul ca aceasta prinde o viteza de 431 km /h ma face sa ador aceasta masina. Chiar daca pretul pare unul exagerat de mare, cred ca trebuie sa existe o diferenta intre soferii de Bugatti si soferii de Dacie. Pe langa asta, asa cum se poate vedea in imaginea de mai sus Bugatti arata foarte bine si tunat. Sursa: http://autorevolution.ro Edited September 9, 2013 by Houston Link to comment Share on other sites More sharing options...
TimeCross Posted December 27, 2013 Share Posted December 27, 2013 Masina mea preferata este BMW Seria 5 (525) BMW 5 Series E39 528i Touring din 2000 este un model echipat cu un motor pe Benzina de 2793 cm3 conectat la o transmisie M5. Acest model promite un consum combinat de 9.8 litri/100 km si o valoare a emisiilor de CO2 de 235 g/km. Marca BMW Model 5 Series E39 Versiune 528i Touring An de fabricatie 2000 Capacitate cilindrica 2793 cm3 Combustibil Benzina Transmisie M5 Nivel de zgomot 74 dB Clasa de poluare Euro 3 Consum Consum Urban 13.8 litri / 100 km Consum Extra Urban 7.5 litri / 100 km Consum Combinat 9.8 litri / 100 km Emisii Emisii CO2 235 g / km Monoxid de Carbon (CO) 0.891 g / km Emisii HC 0.134 g / km Emisii NOx 0.095 g / km Emisii HC+NOx - Pulberi in Suspensie (PM) - Link to comment Share on other sites More sharing options...
smashalex002 Posted January 19, 2014 Share Posted January 19, 2014 Ford Link to comment Share on other sites More sharing options...
AraGAZ ZEW Posted February 6, 2014 Share Posted February 6, 2014 Masina mea preferata este OPEL CALIBRA Marca mea preferata este Ferrari ( multi or sa spuna ca "visez la cai verzi pe pereti" , dar este o marca cu traditie si multe performante) Sa trecem la masina mea preferata (Opel Calibra). Chiar daca este o masina veche, mi-a placut de prima data cand am vazut un model circuland pe strada. Este o masina sport destul de placuta ochiului. Aici aveti cateva date despre masina si productia ei: Opel Calibra este un autoturism coupé fabricat de producătorul german de autovehicule Opel între anii 1989 și 1997. Unul dintre cele mai reușite modele sport ale constructorului german, Calibra este recunoscută drept cea mai aerodinamică mașină de serie la momentul apariției sale în 1989, titlu pe care l-a păstrat până în 1999, la apariția modelului Audi A2. Bazată pe platforma modelului Vectra A (1988), Opel Calibra a fost comercializată sub numele de Vauxhall Calibra în Marea Britanie, Chevrolet Calibra în America și Holden Calibra în Australia și Noua Zeelandă. În august 1989, la Frankfurt Motor Show, concernul Opel și-a prezentat noul Coupé, Opel Calibra, o mașină cu un concept complet nou: elegantă și spațioasă, dotată cu tehnologie impresionantă și la un preț atractiv. Opel Calibra a fost dotat din start cu ABS, servodirecție, servofrână, discuri de frână pe toate cele patru roți, oglinzi electrice/încălzite, suspensie independentă pe toate cele patru roți și scaune sport. Varianta de bază a Opel Calibra a fost comercializată la un preț de 33.900 DM (mărci). 1990Mașinile aerodinamice nu sunt frumoase, mașinile sport sunt de cele mai multe ori prea joase, au două locuri și oferă prea puțin spațiu pentru bagaje. Opel Calibra a reușit să învingă aceste prejudecăți fiind cea mai aerodinamică mașină de serie, dar păstrând un "look" deosebit, având patru locuri și un portbagaj de 300 de litri. Pentru început, Calibra a fost disponibilă in două variante de motorizare: 1998 cmc 8v cu o putere de 115 CP și 1998 cmc 16v cu o putere de 150 CP, ambele cu tracțiune față. În primul an de la lansare Calibra a reușit sa vândă 29 431 unități. 1991Opel Calibra se bucură de un succes neașteptat și au fost produse nu mai puțin de 97.443 de mașini. Tot în același an Opel lansează (opțional) o variantă de transmisie 4x4 pentru ambele modele (8 valve respectiv 16 valve). Costul modelului 16v 4x4 se ridica la aproximativ 44.200 DM.1992Dupa o cariera de numai 1 an, modelul 2.0 16v 4x4 este înlocuit. Cel mai puternic propulsor montat pe Opel Calibra este lansat în acest an. Un motor turbo de 1998 cmc, 16 valve ce oferea nu mai puțin de 204 CP, legat la o cutie de viteze Getrag în 6 trepte. Modelul dispunea standard de tracțiune integrală. Cu acest motor putea atinge 100 km/h cu start de pe loc in 6,8 sec. și o viteza maximă de 245 km/h. Prețul variantei turbo ajungea la 49 980 DM.1993Pentru a sărbători succesul modelului Opel Calibra designerii Opel lansează prima dintre cele șapte ediții speciale: COLOR EDITION. Aceste mașini au beneficiat de culori exterioare mai puțin uzuale și dotări suplimentare. Preocupați de siguranță de la începutul producției, inginerii Opel adaugă Calibrei pe lista de echipamente standard: bare de protecție montate în uși pentru impact lateral și airbag pentru șofer.1994La 4 ani de la lansare se produc câteva modificări importante în familia Opel Calibra: se lansează un model cu motor V6 de 2.5 litri și 170 CP (125 kW); acest motor V6 este primul din seria motoarelor Ecotec, fiind urmat la scurt timp de varianta Ecotec 16V de 136 CP care a înlocuit modelul 16V de 150 CP. Prețul modelului V6 la lansare a fost de 49.880 DM. De asemenea interiorul beneficiază de un mic facelift, este introdus ca standard airbagul pentru pasager, se montează cadrane albe și două ceasuri indicatoare (care măsoară presiunea uleiului și voltajul bateriei). Pentru a revigora vânzările Opel lansează coupe-ul de talie mică Tigra, care s-a vândut în 68.000 de exemplare în primul an.1996Aproape de finalul "carierei" Opel Calibra a reușit să dobândească un titlu extrem de important pentru o mașină sport: campioană în concursul german de superturisme, numit Deutsche Tourenwagen Meisterschaft (DTM). Pilotul Manuel Reuter s-a clasat pe primul loc în DTM cu nouă victorii, aducând totodată și titlul la constructorii Opel. Mașina utilizată a fost o Calibra V6 modificată, cu un motor de 2,5 litri normal aspirat care dezvolta aproximativ 500 CP (368 kW) la 11 650 rotații pe minut, cu tracțiune 4x4 permanentă, cutie în șase trepte semi-automată, jante de 19 țoli, și care cântărea 1040 kg.1997Ultimul an de producție pentru Calibra a adus o ultimă ediție specială, lansată pentru a sărbători succesul modelului, dar și ieșirea din producția de serie: Last Edition. Variantele Last Edition aveau ca dotări standard câteva atribute vizuale și tehnice precum jante BBS pe 16 țoli, suspensie sport, tapițerie din piele și aer condiționat. Motoarele utilizate pe această ediție limitată au fost Ecotec-ul de doi litri și 136CP/100kW și Ecotec-ul de 2,5 litri V6 și 170CP/125kW. Tin sa precizez ca m-am inspirat de pe Wikipedia Sper ca voi avea sansa vreodata sa merg cu astfel de masina sau chiar sa o conduc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knight Marius Posted February 6, 2014 Share Posted February 6, 2014 Volkswagen Passat W8 VW Passat W8 are sub capota un motor W8 (cu randurile de cilindri intrepatrunse) de 4 litri, care produce 275 CP/6.000 rpm si 370 Nm/2.750 rpm. Mai putin eficient dupa standardele de astazi, propulsorul asigura la vremea respectiva (intre 2002 si 2004, cand o fost produsa aceasta versiune) performante foarte bune, cu ajutorul tractiunii integrale 4Motion. Passat W8 accelereaza de la 0 la 100 km/h in 6,5 secunde si atinge 250 km/h, in versiunea cu cutie manuala, cu 6 trepte. A mai fost oferita si cutia Tiptronic, mai lenta insa, cu un timp de 7,2 secunde pentru acceleratia 0 – 100 km/h. Consumul era astronomic pentru standardele de astazi ale motoarelor V8. Masina avea un consum oficial de 19,3 litri/100 km in oras, deci in realitate era cam 22 litri/100 km, consumul mediu fiind cotat la 13,1 litri/100 km. Ceea ce surprinde este ca VW nu a insitat cu cine stie ce kit exterior pentru aceasta versiune. Cu exceptia inscriptiei de pe portbagaj, a celor 4 tevi de esapament si unor foarte discrete ornamente cromate, nu prea aveai cum sa deosebesti masina de celelalte Passat-uri, cu motoare normale, mult mai mici. Am uitat sa va spun, Passat W8 a fost produs atat in versiune berlina cat si break. Asadar, daca aveti cam 230 CP sub capota si nu puteti face fata unui Passat break vechi, sa stiti cam ce ar putea avea sub capota icon smile Masini rare: Volkswagen Passat W8 Cei care ma cititi constant, stiti ca nu sunt deloc un fan al Passat-ului si probabil va intrebati de ce am scris despre masina asta… Simplu, imi plac masinile ceva mai rare, mai deosebite. Au pentru mine un farmec aparte. Tot nu-mi place Passat-ul, dar daca as vedea un W8 de-asta, mi-ar face placere sa ma uit mai atent la el. Mai ales ca este singurul Passat cu atatia cilindri, pentru ca nu cred ca se va mai face vreunul. Astazi, cand downsize-ul este la moda, motoare din ce in ce mai mici si turbo, VW nu va mai pune un V8 sub capota unui Passat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PadE Posted February 22, 2014 Share Posted February 22, 2014 @, Datorita inactivitatii acestui topic, acum ti-am vazut postarea. Pe prima pagina este un regulament pe care nu l-ai respectat - " Postati sursa". Primeste 1 Avertisment. BMW Seria 4 Grand Coupe. Compania germană BMW a publicat primele informaţii şi imagini oficiale cu noul BMW Seria 4 Gran Coupé – cel de-al treilea model din noua familie BMW Seria 4. Detalii în continuare. BMW Seria 4 Gran Coupé a fost dezvăluit oficial de către compania germană cu sediul în München. BMW Seria 4 Gran Coupé devine, astfel, cel de-al treilea model din noua familie BMW Seria 4, alături de BMW Seria 4 Coupé şi BMW Seria 4 Cabrio. Noul BMW Seria 4 Gran Coupé e la fel de lung şi de lat ca varianta coupé cu două uşi pe care este bazat şi reprezintă un concurent serios pentru Audi A5 Sportback. Altfel spus, BMW a creat un coupé cu patru uşi de clasă medie. Calitati deosebite la un pret acceptabil. Cu siguranta este masina pe care as vrea sa o am in garaj. Am prezentat cateva fragmente. Sursa: http://www.promotor.ro/masini-noi/prezentari/bmw-seria-4-gran-coupe-imagini-si-informatii-oficiale.-update-11986877 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Xin nWo Posted February 22, 2014 Share Posted February 22, 2014 (edited) Lamborghini Hurácan Cu atâţia oameni talentaţi şi cu imaginaţie bogată e greu să mai înţelegi care dintre imaginile pe care le vezi sunt aievea publicate de producător sau sunt doar nişte randări făcute de artişti independenţi. Şi, cu cât este mai mult aşteptat modelul, cu atât întrecerea este mai mare. Aşadar, primele imagini cu viitorul Lamborghini nu au făcut decât să stârnească agitaţie şi nedumerire printre fani - unele dintre ele, cum este cea de mai jos, erau CGI-uri (Computer-Generated Image). Sursa iniţială a imaginilor a fost ziarul italian La Stampa, care a retras ulterior imaginile, nefăcând altceva decât să atragă şi mai multă atenţie prin gestul său. Iar faptul că publicaţia La Stampa este deţinută de FIAT face „greşeala” cu atât mai chestionabilă. NU sunt poze confirmate de producătorul din Sant'Agata Bolognese, însă având în vedere că lansarea viitorului Lamborghini (botezat, se pare, Hurácan) era programată pe săptămâna viitoare, tindem să credem că ceea ce vezi aici este şi ceea ce va prezenta oficial Lamborghini în viitorul apropiat. Nici detaliile tehnice nu sunt foarte multe sau exacte. Sau în vreun fel. Însă se zvoneşte că înlocuitorul lui Gallardo va scoate şi mai multă putere din V10-le de 5,2 litri. Cât anume? Păi... numele-i complet este Hurácan LP610-4... Sursa: promotor.ro Sunt o persoană realistă şi sunt conştient că nu voi avea niciodată astfel de maşină, dar.. favoritul este favorit chiar dacă nu este deţinut. Nu vă pot spune ce mă impresionează la această maşină deoarece Lamborghini este Lamborghini şi toată lumea ştia ce înseamnă asta. Design, viteză, adrenalină, raritate, faimă, bani şi nu numai sunt doar 1% din motivele pentru care-mi doresc o astfel de maşină. Edited February 22, 2014 by Xin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts