-
Posts
4396 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
17
Other groups









Kristi72 last won the day on February 3
Kristi72 had the most liked content!
About Kristi72

- Birthday 04/05/2003
Contact Methods
-
Website URL
http://www.rpg2.b-zone.ro/players/general/Kristi72
-
Skype
Kristi72
Profile Information
-
Gender
Male
-
Location
Rm.Valcea
Previous Fields
-
Real name
Cristi
Kristi72's Achievements
-
FacebookTwitterPinterestGoogle+În cadrul MWC 2025 a fost prezent ZTE, producător ce a anunțat multe device-uri nubia interesante. În lumina reflectoarelor se află o serie de telefoane de gaming accesibile (Nubia Neo 3). Din acest lineup face parte și Nubia Neo 3 GT, cel mai bine dotat model din serie, mânuit preț de căteva zile de către Alex în cadrul târgului tehnologic. Ce aduce un terminal de gaming accesibil? Detalii avem mai jos. Vorbim despre un smartphone de gaming accesibil, cu design caracteristic ce implică butoane trigger, un motoraș haptic pentru vibrații, chiar iluminare RGB în spate. În variantă GT sosește pe galben și are un look futuristic, mai ales dacă privim spre zona iluminată de afișează o „animație” de încărcare. Terminalul aduce un display OLED de 6.8 inch în diagonală, cu rezoluție Full HD+, refresh rate de 120Hz, luminozitate de până la 1300 de nits. Sub capotă apare un procesor surpriză și anume Unisoc T9100. E un cipset octa-core fabricat pe un proces de litografiere de 6nm, ce livrează o performanță similară cu a unui Snapdragon 855. Bateria telefonului are 6000 mAh, iar alimentarea se realizează la 80W pe fir. Apar și butoane trigger laterale cu touch sampling rate excelent, dar și un sistem de răcire cu vapor chamber. Nubia a inclus Game Space și alte optimizări software pentru o experiență fluidă în jocuri. În spate apare o cameră principală de 50 MP, senzor asistat de tehnologia Neovision AI Photography. Apare și un accesoriu dedicat testat de către Alex, un controller ergonomic care arată foarte bine. Ar costa sub 350 de euro la debut, iar el ar trebui să sosească și în România în viitor. Sursa
-
De abia ne-am obişnuit cu HONOR Magic7 Pro şi Lite pe piaţa locală şi deja apar zvonuri şi scăpări despre seria HONOR Magic8. Aflăm că telefoanele se vor lansa mai devreme, în octombrie, iar ecranul va... „intra la apă”. În vreme ce ediţia Porsche primeşte un senzor foto special. HONOR a lansat Magic7 şi Magic7 Pro în octombrie, cel puţin în China, iar acum seria e gata să fie completată de un Magic 7 Mini în curând. Apoi ne pregătim pentru seria Magic8, care va sosi în octombrie 2025. Surse din China afirmă că ecranul lui Magic8 se va micșora de la 6.59 inch faţă de 6.78 inch ai predecesorului. Rezoluţia va fi din nou 1.5K, tipic pentru un smartphone HONOR, şi vom lucra cu un panou LTPO OLED la 120 Hz. Ecranul va avea muchii foarte înguste pe toate cele 4 lături, incredibil de înguste, de vreme ce ar coborî chiar sub 1 mm în grosime. Acesta va fi recordul întregii pieţe smartphone. Panoul va fi plat, o abordare tot mai populară în ultima vreme. HONOR va vrea să fie şi printre primele companii cu procesor Snapdragon 8 Elite 2 la bord, anunţat tot în octombrie. Zvonacul chinez Smart Pikachu a dezvăluit şi că ediţia HONOR Magic8 RSR Porsche Design ar putea include un senzor de 1 inch custom cu diafragmă cu deschidere variabilă. Între timp, Xiaomi a scos asta de pe Ultra-ul său... iar Samsung oferă o diafragmă reglabilă virtual din aplicaţia Expert RAW. Sursa
-
Samsung a brevetat recent un telefon triplu pliabil cu format nou, un hibrid între tabletă şi telefon, care aduce şi suport S-Pen. Cu această ocazie avem şi o idee vagă despre cum va arăta rivalul lui Huawei Mate XT Ultimate. Telefonul triplu pliabil de la Samsung va avea două balamale, care va menţine totul conectat. Atunci când e închis arată mai degrabă ca un Flip, decât ca un Fold, asta mi se pare inedit. Încă nu e clar dacă designul va avea şi uz comercial sau e doar un prototip şi atât. Numele "Galaxy G Fold" a fost vehiculat în ultima vreme pentru acest produs, care se va bate de la egal cu Huawei Mate XT. Samsung a brevetat recent un telefon triplu pliabil cu format nou, un hibrid între tabletă şi telefon, care aduce şi suport S-Pen. Cu această ocazie avem şi o idee vagă despre cum va arăta rivalul lui Huawei Mate XT Ultimate. Telefonul triplu pliabil de la Samsung va avea două balamale, care va menţine totul conectat. Atunci când e închis arată mai degrabă ca un Flip, decât ca un Fold, asta mi se pare inedit. Încă nu e clar dacă designul va avea şi uz comercial sau e doar un prototip şi atât. Numele "Galaxy G Fold" a fost vehiculat în ultima vreme pentru acest produs, care se va bate de la egal cu Huawei Mate XT. Ar debuta alături de Galaxy Z Fold 7 şi Galaxy Z Flip 7 prin iulie sau august. Brevetul a fost înregistrat pe 25 februarie la organizaţia WIPO, iar terminalul se poate plia de 2 ori, ceea ce înseamnă că două balamale ţin totul împreună. Butoanele de volum şi Power se află sus, în vreme ce portul USB-C se află jos. Există chiar şi un slot pentru stylus S-Pen, ceva ce pe Fold sau Flip nu avem, de exemplu. Mai vedem şi un modul alungit oval în spate, destinat cel mai probabil senzorilor foto. Galaxy G Fold ar avea o diagonală de 9.96 inch, mult mai mare decât cea actuală de 7.6 inch de pe Galaxy Z Fold 6. Huawei Mate XT, pe de altă parte, oferă 10.2 inch deschis complet. Samsung-ul ajunge la 6.54 inch când e închis. sursa
-
Preț și disponibilitate Nubia Z70 Ultra în România
Kristi72 replied to Kristi72's topic in Mobile Phones
Topic closed. -
Pentru o bună funcționare a mașinii, uleiul de motor trebuie înlocuit cu regularitate. Totodată, se recomandă înlocuirea filtrelor. Iată cât costă revizia de primăvară, în 2025. Uleiul de motor este esențial pentru lubrifierea componentelor interne ale motorului, reducând frecarea și prevenind uzura prematură. Utilizarea unui ulei de calitate ajută la răcirea motorului, disipând căldura generată de piesele aflate în mișcare. Schimbarea regulată a lubrifiantului prelungește durata de viață a motorului, prevenind defectele cauzate de acumularea impurităților. În plus, folosirea uleiului potrivit îmbunătățește eficiența consumului de combustibil, asigurând funcționarea optimă a motorului și reducând costurile de întreținere. Când trebuie schimbat uleiul de motor? Fiecare producător auto recomandă un anumit interval de timp sau kilometri la care să se facă schimbul de ulei. Dar, degradarea lubrifiantului depinde de mai mulți factori. Iar schimbul de ulei trebuie făcut atunci când acesta e degradat. Recomandarea specialiștilor e ca uleiul de motor să fie înlocuit la cel mult 10.000 de kilometri sau o dată pe an. Însă, în unele situații, trebuie schimbat după doar câteva mii de kilometri. Principalii factori care influențează frecvența schimbului de ulei sunt: condițiile de drum; distanța parcursă; tipul de ulei folosit; stilul de condus. Astfel, dacă un vehicul e condus în condiții de trafic intens, iar șoferul are un stil de conducere mai sportiv, schimbul de ulei trebuie făcut mai des. Cât costă în 2025 revizia de primăvară Odată cu schimbul de ulei, se recomandă și înlocuirea filtrului de ulei, a celui de carburant și a filtrelor de aer și polen. Această revizie de primăvară presupune, practic, pregătirea mașinii pentru sezonul cald. „Costul unei revizii variază foarte mult de la o mașină la alta. În general, costul unei revizii, în 2025, pornește de la 400-500 de lei, cu piese și manoperă. Dar poate depăși 2.000 de lei, la vehiculele premium”, a explicat pentru ProMotor, mecanicul Robert Marin. Pe lângă filtre și ulei, e bine ca la revizie să fie făcută o verificare generală a mașinii. Iar dacă e necesar, să fie schimbate plăcuțele de frână, lichidul de răcire și să fie completat freonul. sursa
-
Dacia a dezvăluit oficial noul Bigster pentru piața din România, un SUV modern și spațios, conceput pentru a oferi un echilibru ideal între robustețe, tehnologie și accesibilitate. Bigster vine cu o gamă variată de motorizări, adaptate pentru diferite tipuri de utilizatori. Motorizarea TCe 140 este echipată cu un motor turbo de 1,2 litri cu trei cilindri, asistat de un sistem mild hybrid de 48V, și este cuplată la o cutie de viteze manuală cu 6 trepte. Cei care doresc tracțiune integrală pot opta pentru versiunea TCe 130 4×4, care dispune de același motor de 1,2 litri și tehnologie mild hybrid. Pentru o experiență mai rafinată, varianta Hybrid 155 combină un motor pe benzină de 107 CP cu două motoare electrice, având o baterie de 1,2 kWh și o cutie de viteze automată electrificată. Această configurație optimizează consumul de combustibil și oferă o rulare mai lină. În curând, va fi disponibilă și varianta ECO-G 140, care funcționează atât pe benzină, cât și pe GPL, având încorporat același sistem mild hybrid de 48V. Dacia Bigster a ajuns în România Noul Bigster este disponibil în trei niveluri de echipare, fiecare oferind dotări specifice pentru a satisface cerințele utilizatorilor. Versiunea Essential include jante de 17 inch, aer condiționat manual și un ecran central de 10,1 inch. Nivelul Expression adaugă aer condiționat automat, frână de parcare electrică și senzori de ploaie, sporind confortul la volan. Cei care își doresc o experiență premium pot opta pentru versiunile Extreme sau Journey, care vin cu jante de 18 sau 19 inch, hayon electric și plafon panoramic în varianta Extreme, respectiv caroserie în două nuanțe și Adaptive Cruise Control în varianta Journey. Prețurile noului model Bigster încep de la 23.000 de euro pentru versiunea de bază Essential. Pentru cei care doresc echiparea de top, Journey Hybrid 155, prețul ajunge la 29.500 de euro. Cu aceste caracteristici și un raport calitate-preț atractiv, Dacia Bigster își propune să devină un SUV popular pe piața din România. În acest moment, Bigster pornește de la 19.900 de EURO (TVA inclus), sau de la 149 de EURO/lună (TVA inclus) în baza unei oferte speciale. Pentru mai multe detalii verificați site-ul producătorului. sursa
-
Nemulțumirea nemților provocată de declarațiile și intervențiile lui Elon Musk în politica internă a Germaniei par să se reflecte și în vânzările automobilelor Tesla. În luna februarie, compania a înregistrat o scădere a vânzărilor de 76%. Înmatriculările de mașini electrice Tesla au continuat să scadă și luna trecută, pe măsură ce consumatorii își arată nemulțumirea față de interferențele lui Elon Musk în alegerile federale din 23 februarie, transmite Reuters. Potrivit Autorității Federale de Transport Rutier din Germania, Tesla a vândut doar 1.429 de mașini în Germania pe durata lunii februarie, în scădere cu 76%, una chiar mai abruptă decât cea înregistrată în prima lună acestui an, când vânzările producătorului american au scăzut cu 60% în Germania. Vânzările Tesla au scăzut cu 24% în Olanda, 42% în Suedia, 48% atât în Norvegia, cât și în Danemarca, 45% în Franța, 55% în Italia, 10% în Spania și 53% în Portugalia, au arătat datele oficiale publicate în decursul acestei săptămâni. Chiar dacă vânzările de mașini electrice cresc în Europa, cifrele scad vertiginos pentru Tesla În afara Europei, Australia a raportat o scădere cu 66% a înmatriculărilor Tesla în această lună, în timp ce vânzările modelelor Tesla produse în China au scăzut cu 49% din cauza presiunii intense exercitate de rivalii chinezi. Marea Britanie a fost o excepție, raportând o creștere de 21% a vânzărilor Tesla luna trecută, dar aceasta a rămas în urmă cu o creștere generală de 42% a vânzărilor de vehicule electrice în Regatul Unit. Sprijinul lui Musk pentru partidele de extremă dreapta din Europa, inclusiv pentru AfD din Germania, care a ocupat locul al doilea la alegerile naționale de luna trecută, pare să fi afectat vânzările Tesla pe continent, care au scăzut cu 45% în ianuarie, comparativ cu rezultatele înregistrate anul trecut. De asemenea, Tesla trece printr-o perioadă de tranziție, dat fiind faptul că abia a lansat o actualizare pentru Model Y, update pe care mulți clienți l-au așteptat, nefiind dispuși să mai comande un Model Y fără facelift. Și acest lucru contribuie la scăderea vânzărilor pe care o vedem în această perioadă. sursa
-
Skoda 130 RS aniversează 50 de ani de la debut. Celebrul coupe al producătorului auto ceh și-a făcut debutul în 1975, pe circuitul Most. Producătorul de automobile ceh sărbătorește 50 de ani de la debutul modelului de competiții Skoda 130 RS. Pe măsură ce Skoda Auto sărbătorește anul acesta cea de-a 130-a aniversare, compania marchează și jumătate de secol de când Skoda 130 RS și-a făcut debutul public pe circuitul Most. Era anul 1975, atunci când Skoda a lansat noua sa mașină destinată competițiilor. Cu un șir de succese internaționale în etapele de raliu și pistele de curse, această mașină de competiție și-a câștigat un loc meritat în istoria sporturilor cu motor. Moștenirea sa continuă și astăzi, cu insigna RS prezentă pe cele mai dinamice modele din gama actuală a producătorului ceh. Pe lângă expoziția specială din depozitul de prototipuri și mașini sport de la Muzeul Skoda, producătorul de automobile ceh comemorează aniversarea cu un videoclip special care sărbătorește mașina sa de curse emblematică. Skoda 130 RS aniversează 50 de ani de la debutul în sportul cu motor La vremea sa, Skoda 130 RS a câștigat numeroase titluri atât în raliuri internaționale, cât și în curse de circuit. Bazându-se pe punctele forte ale predecesorilor săi, Skoda 180 RS și 200 RS, modelul 130 RS a devenit rapid un rival formidabil pentru concurenții consacrați. Numeroasele sale victorii în evenimente prestigioase i-au câștigat reputația în sporturile cu motor cehoslovace. Pentru a marca cea de-a 50-a aniversare de la debutul său, trei exemplare Skoda 130 RS sunt expuse în prezent în depozitul de prototipuri și mașini sport de la Muzeul Skoda din Mladá Boleslav, unde vor rămâne până pe 27 aprilie. Modelul de competiții era propulsat de un motor cu patru cilindri, răcit cu lichid, montat în spate, cu o cilindree de 1,3 litri. De-a lungul timpului, puterea sa a crescut de la 113 CP la 142 CP în versiunea de curse pe circuit. Datorită utilizării panourilor din aliaj de aluminiu și componentelor din fibră de sticlă, mașina de curse cântărea doar 720 kg, permițându-i să atingă o viteză maximă de 220 km/h. sursa