All Activity
- Past hour
-
Nick: [RW]Kristian Rank: 6 Am dat test cu: NeffeXJr[SIUU] Rezultatul probei teoretice: 3/3 Rezultatul probei practice: - Rezultat(Admis / Picat) : Picat Alte precizari: Succes data viitoare!
-
🚖 San Fierro Taxi - Sancțiuni / Punishments 🔴
Kazy. replied to Daniel ZEW's topic in San Fierro Taxi
Nick: Kazy. Rank: Lider. Membrul sancționat: NightFury Motivul: 3.5 Va este permis sa stati AFK in masinile factiunii (fie cu [/fare] sau nu) numai pentru o perioada de timp (exceptie Maverick): 30-60 sec. - sunteti sanctionat cu Avertisment Verbal. / 3.5 You are allowed to be AFK in faction vehicles (with or without [/fare) only for a limited period of time (except Maverick): 30-60 sec. - you are sanctioned with Verbal Warning. Dovezi: Aici. Sancțiunea: AV. Alte precizări: Reclamație (PM) / Complaint (PM). -
🚖 San Fierro Taxi - Sancțiuni / Punishments 🔴
Kazy. replied to Daniel ZEW's topic in San Fierro Taxi
Nick: Kazy. Rank: Lider. Membrul sancționat: Teomndd Motivul: Limbaj vulgar. Dovezi: Aici. Sancțiunea: Demitere. Alte precizări: - - Today
-
Sunt inginer în tehnologia informației, am studiat inclusiv limbajul C în timpul facultății (unul din cele mai grele limbaje deoarece e singurul limbaj cu sintaxă similară cu limba engleză care e LOW-MID level, restul limbajelor cum sunt C++, C#, Java sunt HIGH level, în care poți scrie mai ușor cod, un cod și mai sigur, C-ul necesitând un cod mai complex pentru a asigura același nivel de siguranță, mai ales când e vorba de memorie), din care e inspirat și PAWN. Nu știu ce persoană mai competentă, care să fie și de încredere (fiind și admin senior înainte) găsești pe sa-mp. Când scrii un update de câteva mii de linii de cod, mii de linii în care scrii algoritmi complecși care poate pentru voi în teorie vi se par simpli, cum e minigame-ul de hotwiring, dar în spatele unui sistem de genul stau mai mulți algoritmi, spre exemplu: cum desenezi liniile care conectează pinii (care în cazul respectiv constă în 2 cazuri, primul caz e cât de lungă va fi linia de la pin la pin în cazul în care pinii sunt poziționați pe linie verticală, din ce poziție să plece linia, ce se întâmplă dacă un jucător apasă pe pini în ordine inversă (de jos în sus în loc să apese de sus în jos), sau cum desenez liniile (pentru că sunt 3 linii în caz în care pinii nu pot fi conectați pe verticală) astfel încât să afișez estetic contorsionările firului, ce lungime trebuie să aibă fiecare, cum se extinde a 2-a linie, spre stânga sau spre dreapta în funcție de poziționarea pinilor, pe ce lungime să se extindă și ea), cum verific dacă jucătorul apasă pe pinii corecți, cum afișez ce pini trebuiesc apăsați de jucător, ce se întâmplă dacă apasă ESC și oprește clickul, ce se întâmplă dacă moare în timp ce face minigame-ul și multe alte cazuri, la minigame-ul de picklocking nici nu mai zic. Ți-am spus asta pentru că în fiecare topic comentezi de mediocritate, te-aș invita să scrii tu un update simplu și eu îți spun cum convertești logica ta în cod, să vezi dacă funcționează și dacă apar buguri. Poți să te uiți în update-urile mele să vezi ce sisteme am făcut de-a lungul anului de când scriptez, sisteme complexe care cer mult timp și testare, ce buguri enervante și persistente am rezolvat, de lag nu mai spun, singurul lag existent acum apare doar când e flood pentru că intră protecția și limitează traficul. Poți omite lucruri simple având doctorat în domeniu și 20 de ani de experiență, cum a fost să pun o condiție să nu afișeze minigame-ul dacă nu intri într-un vehicul de bunker. Să mai spun că sunt multe cazuri în care ne batem cu limitările jocului și trebuie să căutăm soluții ca să fentăm limitele respective pentru a rezolva unele buguri? În cazuri de genul nu putem testa noi limitele jocului pentru că nu le putem reproduce pe un server gol, ele se reproduc pe un server cu mulți playeri. Ca să ajung și la topicul tău, ai pus o poză în care primești misiunea cu Barracks și dai [/cancel bunker], în care nu înțeleg nimic. Dacă te referi la bugul anterior cu Barracks, a fost rezolvat de ceva timp și s-a dat restart de Duminică, deci poți să faci misiunea liniștit. Spor la joc!
-
Los Santos Taxi - Evidență Teste / Test logs evidence
Roberte replied to Shobo's topic in Los Santos Taxi
Nick: Roberte Rang: 6 Data: 14.8.2025 Am dat test cu: Anda18 Teorie (x/3): - Practic (x/5): - Teren (x/4): - Rezultat final ( Trecut / Picat ) : Picat Alte precizări: Neprezentare la sustinerea testului. -
Nume in joc: HouR Contract: https://ibb.co/TBXb7Sm6
-
https://ibb.co/HDJWRkBL Angarajti un scripter competent odata.
-
Nume in joc: dZZ. Contract: https://postimg.cc/ns02Pvfd
-
Nick: ReVanG[ZEW] Rank: Lider Sancţiune: Faction Warn Membrul sancţionat: ZoMoVeNiN[SIUU] Motiv: Absenta 3/3 wars. Dovezi: Evidenta wars 13/08/2025 Alte precizări: -
-
Evidenta wars pentru data de 13.08.2025 Evidenta a fost efectuata pentru 500 secunde pe LV. Membrii sanctionati: zengo@mafioso[BUCI] ZoMoVeNiN[SIUU] Membrii invoiti: [NC]NaikoN_ Membrii cu inactivitate: - Membrii banati: IAN.NUCLEAR
-
jonh joined the community
-
Vietnamese Boys - Evidentă Teste | Test log
TLG Ovv replied to F4L kiNNNder's topic in Vietnamese Boys
Nick: OvvHAOS Rank: Right Hand (6) Am dat test cu: BmbardiloCrocodilo Rezultatul probei teoretice: 0/3 Rezultatul probei practice: 0-5 Rezultat(Admis / Picat) : Admis Alte precizari: Succes data viitoare! -
POCO M7 Plus tocmai a debutat oficial, după o serie de teasere şi promisiuni ale companiei. Avem de-a face cu un telefon cu o baterie generoasă, de 7000 mAh, care are şi rol de power bank şi vine cu ecran foarte mare. E vorba despre un telefon cu ecran de 6.9 inch, cu rezoluţie Full HD+, un LCD cu refresh rate de 144 Hz. Atinge până la 550 de nits de luminozitate şi vine cu protecţie Gorilla Glass 3. La bord se afla un procesor Qualcomm Snapdragon 6s Gen 3, iar producătorul acestui telefon se laudă că acesta ar fi cel mai subţire telefon cu baterie de 7000 mAh, la doar 8.4 mm în talie. El are şi rol de power bank, putând să alimenteze alte dispozitive pe fir la 33W. Bateria e una Siliciu-Carbon, iar terminalul aduce şi 8 GB RAM şi 128 GB stocare, plus slot microSD. În spate se afla o cameră duala, cu senzor principal de 50 MP şi un al doilea senzor misterios. Probabil unul Macro de 2 MP. Ca de obicei nu lipsesc funcţiile AI: AI Dynamic Shot, AI Eraser, AI Sky Replacement. Telefonul rulează Android 15 cu HyperOS peşte şi va primi 2 ani de actualizări Android şi are Google Gemini instalat. Dotările se încheie cu certificarea IP64, un cititor de amprente lateral şi emiţător infraroşu sus. Preţul de pornire este de 150 de euro, în ediţia cu 6 GB RAM, 128 GB stocare. sursa
-
Încă de la primul său mandat, Donald Trump s-a arătat tot mai interesat de a „aduce business-ul Apple acasă”. Vrea să vadă iPhone-uri produse în SUA, chiar dacă asta le-ar creşte preţul prea mult. Bazele au fost puse şi cel puţin anumite componente vor fi produse în SUA. Apple a dedicat deja 100 de miliarde de dolari acestui plan. Între timp o companie numită UP produce deja telefoane în State. Compania Unplugged, care produce telefonul UP va reveni în State, conform Reuters. Ei vor începe producţia în această toamnă în Nevada. UP e un telefon axat pe intimitate şi securitatea datelor personale. Dorinţa companiei producătoare e să ţină preţul său sub 1000 de dolari, dar va fi greu. Până acum producţia se desfăşura în Indonezia, iar telefonul se vindea la 989 dolari. Din cauza diferenţelor salariale dintre Indonezia şi SUA va fi greu de păstrat acelaşi prag. Asamblarea UP se va face în SUA şi componentele vor fi furnizate tot de companii din SUA, treptat... treptat. O fostă companie de recondiţionare a fost contractată de Unplugged pentru acest proiect. Unplugged vrea să mai limiteze din cheltuieli producând mai puţine unităţi şi lansând telefoane noi mai rar. Ultimul model UP e deja disponibil la precomandă şi se va livra la final de septembrie. Vine la pachet cu multe funcţii de privacy, de la blocare de trackere, la VPN, stocare foto criptată şi multe altele. Are şi firewall şi abonament de 12,99 dolari pentru extra servicii. Firewall-ul său blochează conexiunea la peste 225.000 de servere care adună date. Rulează UnpluggedOS bazat pe Android Open Source Project şi are un VPN fără log-uri. sursa
-
China e o piaţă cât se poate de relevantă pentru segmentul smartphone, deoarece vorbim la urma urmei de cea mai populată țară de pe Terra şi despre o societate cu o pătură de mijloc în creştere. Cu putere mare de cumpărare. Iar acum tocmai ne-au sosit cifre cu privire la top 5 branduri de telefoane midrange în China. Astfel aflăm că OPPO domină piaţa telefoanelor din China, în segmentul de preţ de 3000-4000 yuan, adică între 1950 şi 2600 de lei. Informaţiile vin de la CNMO, iar cota de piaţă OPPO este impresionantă, pe la 32,47%. Pe locul 2 se află Huawei, la distanţă mare, cu 18,84%, apoi Xiaomi, cu 14,10%. vivo e pe 4, cu 13,37%, apoi HONOR, cu 12,75%. Apple e abia pe locul 6, cu 4,67%. Aceste cifre se aplică pe semestrul 1 din 2025, în cazul în care vă întrebaţi. De remarcat, că în zona superioară de preţ, între 2600 şi 3900 de lei, Huawei e la şefie, cu 30,98% din piaţă, apoi Xiaomi şi Apple. Dacă sărim de 3900 de lei deja Apple nu mai are rival. Chinezii sunt ca de obicei naţionalişti şi preferă brandurile locale, dar se uită şi la statut, deoarece să ai iPhone în China e important şi pentru ei imaginea publică e cea care contează. Practic, Apple vinde lux, iar OPPO vinde confort şi familiaritate la preţ mic. sursa
-
Samsung a început astăzi distribuirea oficială a actualizării One UI 8 în varianta beta pentru seria Galaxy S24, dar și pentru noile Galaxy Z Fold6 și Z Flip6. Bazat pe Android 16, One UI 8 este disponibil momentan doar pentru utilizatorii din Coreea de Sud și Marea Britanie, însă urmează să ajungă în curând și în India și SUA. Cred până la final de lună ajunge în România beta-ul. Utilizatorii pot descărca actualizarea prin programul beta din aplicația Samsung Members, dar doar dacă dețin variante deblocate ale telefoanelor. Pachetul software are în jur de 3,2 GB și include patch-ul de securitate Android de la 1 august 2025.\ Chiar dacă testarea a început deja, versiunea finală One UI 8 (bazată pe Android 16) va întârzia puțin. Samsung pare că vrea să împingă întâi vânzările noilor pliabile Galaxy Z Fold6 și Flip6, care vin direct cu One UI 8 preinstalat. Se speculează că lansarea stabilă ar putea începe în a doua jumătate a lunii septembrie, întâi pentru seria S24, urmând apoi celelalte dispozitive. Ce aduce nou One UI 8 Deși nu vorbim despre o revoluție în interfață, One UI 8 aduce câteva ajustări utile și modificări subtile în design. Samsung s-a concentrat pe rafinarea experienței oferite de One UI 7, fără să forțeze schimbări radicale. Iată câteva dintre cele mai importante noutăți: Quick Share primește un refresh vizual și funcțional, separând clar opțiunile de trimitere și primire de fișiere. Samsung DeX este acum mai stabil și rulează pe baza modului Desktop nativ din Android 16, ceea ce-l face mai fluid în utilizare. Secure Folder devine mai sigur, fiind integrat cu noua funcție Private Space din Android 16. Gestionarea alarmelor, intrărilor din calendar și a remindere-lor a fost clar îmbunătățită. Interfața a suferit modificări minore de design, cu accent pe coerență și viteză de reacție în meniuri. Dacă ai un telefon compatibil și ești în una dintre regiunile suportate (România nu e..), poți testa toate aceste funcții înainte de lansarea oficială. Cum te înscrii în programul beta Pentru a accesa versiunea beta a One UI 8, trebuie să urmezi câțiva pași simpli: Instalează aplicația Samsung Members. Autentifică-te cu contul Samsung pe care îl folosești pe telefonul tău. Caută bannerul dedicat programului One UI 8 Beta. După înscriere, mergi la Setări > Actualizare software > Descărcare și instalare. Acceptă instalarea și așteaptă repornirea telefonului. Atenție: e o versiune beta, așa că s-ar putea să întâlnești bug-uri sau comportamente neprevăzute. Nu e recomandat pe telefonul principal, dacă stabilitatea e prioritară pentru tine. Compatibilitate și disponibilitate Actualizarea este în acest moment disponibilă doar pentru: Galaxy S24 Galaxy S24+ Galaxy S24 Ultra Galaxy Z Fold6 Galaxy Z Flip6 Toate variantele trebuie să fie deblocate, nu cele achiziționate prin operatori. Lista se va extinde în septembrie, când sunt așteptate să intre în beta și: Galaxy S23 / S23+ / S23 Ultra / S23 FE Galaxy Z Fold5 / Flip5 Alte modele din gama A și Tab, în funcție de politica de actualizare Samsung Samsung nu a publicat o listă oficială de dispozitive compatibile cu One UI 8, dar, pe baza istoricului de actualizări, știm că multe modele din seriile S, Z, A, M și Tab vor primi actualizarea – unele încă din septembrie, altele în valuri ulterioare. sursa
-
Campionul olimpic, mondial si european David Popovici devine primul Friend of the Brand Porsche din România. Porsche România anunță oficial că multiplul campion olimpic, mondial și european la înot David Popovici a fost numit oficial Friend of the Brand. „Suntem încântați să îi urăm bun venit lui David Popovici, primul Friend of the Brand din România,” a spus Alin Tapalagă, CEO Porsche Inter Auto România, importatorul oficial Porsche. „Realizările remarcabile și personalitatea puternică, care inspiră, l-au transformat pe David Popovici într-unul dintre cei mai admirați sportivi ai planetei. Faptul că David își urmează visurile pe plan profesional și face acest lucru în timp ce alege să conducă o mașină Porsche întărește legătura sa naturală cu marca, atât în calitate de client, cât și de ambasador la nivel național”. David Popovici este singurul sportiv din lume care a reușit să câștige de două ori medalia de aur atât în proba de 100 m liber, cât și în cea de 200 m liber, la Campionatele Mondiale de natație, în 2022 si 2025. Deținător al recordului european la 100 m liber și al recordului mondial la juniori la probele de 100 m liber, 200 m liber și 100 m liber în bazin scurt, David este în același timp, și cvadruplu campion european, cucerind câte două titluri, în 2022 și 2024. David Popovici devine primul Friend of the Brand din România pentru Porsche Cu timpul de 46.51 secunde, el deține în prezent recordul Campionatului Mondial de Natație în proba de 100 m liber și este fost deținător al recordului mondial în proba de 100 m liber, înregistrând acum cel de-al doilea cel mai rapid timp din istorie la 100 m liber. În calitate de „Friend of the Brand”, David Popovici va contribui la inițiativele Porsche din sport și din alte domenii. „În apă totul este despre viteză, precizie și control – exact valorile pe care le regăsesc la Porsche, un brand care a transformat performanța în artă. În copilărie aveam postere cu diverse modele de 911 pe pereții din cameră, iar acum mă bucur că drumurile noastre se întâlnesc oficial. De data aceasta nu mai trebuie să privesc de la distanță, ci sunt gata să fac parte din poveste”, a spus David Popovici. În fotografiile publicate, David Popovici apare alături de cel mai nou model electric al mărcii germane. Porsche Macan de nouă generație, în acest caz o versiune Macan 4, cu două motoare electrice. Acestea dezvoltă 408 CP și 650 Nm, putând propulsa mașina de la 0 la 100 km/h în 5,2 secunde, către o viteză maximă de 220 km/h. Autonomia maximă declarată este de 613 kilometri în regim de testare WLTP. În România, Porsche Macan 4 are un preț de pornire de 89.077 de euro. sursa
-
Producătorul auto sud coreean va lua parte la Salonul Auto de la Munchen din 2025, urmând să prezinte un nou model electric de clasă mică. Hyundai se numără printre producătorii ce vor participa la ediția din 2025 a Salonului Auto de la Munchen. Cu această ocazie, producătorul auto va prezenta rivalul său pentru Renault 4 E-Tech și viitorul Volkswagen ID.2. Potrivit Autocar, Hyundai vrea să aducă pe piață un model electric de dimensiunile lui Bayon. Acest viitor model cu zero emisii va concura în segmentul subcompact, cu mașini precum Renault 5 sau Renault 4, dar și cu viitorul Volkswagen ID.2, a cărui lansare este planificată pentru anul viitor. Viitorul Hyundai Ioniq 2 va fi un model similar în dimensiuni cu crossover-ul Bayon și construit pe o platformă comună cu Kia EV2, care ar urma, de asemenea, să debuteze la Munchen în toamna acestui an. Hyundai pregătește ofensiva în segmentul mașinilor electrice mici Viitorul model electric Ioniq 2 va fi construit pe o versiune adaptată a platformei E-GMP. Aceasta va fi folosită și pentru Kia EV2, un viitor model electric entry level în gama Kia, ce va fi prezentat în curând. Hyundai Ioniq 2 ar urma să ajungă la vânzare în cea de-a doua jumătate a anului viitor. Sosirea modelului Ioniq 2 este notabilă, mai ales pentru că va împinge brandul coreean într-un segment complet nou. Ioniq 2 va acoperi golul dintre micul Inster și Kona Electric în gama actuală de șase vehicule electrice a Hyundai. În prima jumătate a anului 2025, Hyundai a vândut 265.680 de mașini în Europa, cu doar 7.939 mai puține unități decât compania soră Kia. Imaginile spion confirmă că Ioniq 2 va avea dimensiuni apropiate de cele ale modelului Bayon, oferind mărcii un concurent într-un segment a cărui popularitate crește odată cu lansarea modelului Renault 4 și cu lansările iminente ale modelelor Volkswagen ID.2X și Skoda Epiq. sursa
-
Modelul electric Polestar 3 a stabilit un nou punct de referință în ceea ce privește autonomia SUV-urilor cu zero emisii. Ce distanță a parcurs cu o singură încărcare a bateriei? Polestar anunță că noul său model electric a stabilit un nou record de autonomie pentru SUV-urile complet electrice. SUV-ul electric de mari dimensiuni al producătorului suedez, Polestar 3, a doborât recordul mondial pentru cea mai lungă călătorie parcursă de un SUV electric cu o singură încărcare. Atingând 935,44 km (581,3 de milemile), varianta cu motor single de lungă durată lansată recent a fost împinsă la limite. Încercarea de record a durat 22 de ore și 57 de minute, în condiții meteorologice mixte, inclusiv ploaie, iar Polestar 3 a atins o eficiență de 12,1 kWh/100 km. Piloții care au condus automobilul în cauză, Sam Clarke, Kevin Booker și Richard Parker, au condus în schimburi de câte 3 ore, pentru a menține vigilența la un nivel ridicat. Polestar 3 a stabilit recordul pentru cea mai mare autonomie înregistrată pentru un SUV electric Polestar 3 a atins autonomia WLTP de 706 km, cu 20% din capacitatea bateriei încă disponibilă, și a livrat încă 12,8 km (8 mile) după ce a afișat 0% baterie – dar Polestar 3 a ajuns la un încărcător înainte de a se opri în cele din urmă. „Suntem foarte mândri să anunțăm că avem un deținător de recorduri mondiale în familia Polestar! Acest record mondial oficial Guinness pentru autonomie este o altă dovadă că Polestar 3 stabilește noi standarde. Vom continua să depășim limitele tehnologiei și ale performanței electrice”, a declarat CEO-ul Polestar, Michael Lohscheller. Polestar spune că mașina folosită nu diferă cu nimic de un exemplar de serie. Acest lucru a fost confirmat de arbitrul Guinness World Record, Paulina Sapinska. Mașina nu a primit nicio modificare în cadrul încercării și a fost echipată cu jantele 20 de inch, echipate cu anvelope Michelin Sport 4 EV, echiparea standard pentru Polestar 3. sursa
-
Mercedes-Benz Clasa și Land Rover Defender vor avea concurență. Aceasta va veni din partea BMW, deoarece bavarezii pregătesc un nou SUV pentru cei care vor să iasă mai des de pe carosabil. BMW pregătește un nou SUV, care va fi situat în gamă mai sus decât X5 sau X7. De asemenea, va fi axat pe capabilități off-road, poziționându-se astfel drept un rival pentru modele precum Mercedes-Benz Clasa G sau Land Rover Defender de nouă generație. Potrivit Autocar, BMW intenționează să producă acest nou flagship SUV alături de X5, X6 și X7, la uzina sa din Spartanburg, Statele Unite ale Americii. Viitorul model cu șapte locuri va fi primul din istoria companiei conceput pentru off-road. Dacă până acum BMW s-a concentrat pe dinamica modelelor sale, se pare că germanii vor să încerce ceva diferit. BMW vrea să iasă din zona sa de confort și să aducă pe piață un SUV care să rivalizeze cu off-roadere cu tradiție, precum Mercedes-Benz Clasa G sau Land Rover Defender. BMW a început deja dezvoltarea acestui nou off-roader Un oficial al companiei a declarat pentru publicația britanică faptul că acest viitor model a intrat deja în faza de dezvoltare. De asemenea, acesta a confirmat că SUV-ul va folosi motoare cu combustie internă. Ne putem aștepta ca viitorul SUV, cunoscut intern drept G74, să combine elementele de design ale noii linii de modele Neue Klasse, cu elemente tradiționale, care au consacrat off-roaderele pe care le știm în ziua de astăzi. Asta înseamnă că vom vedea un model cu gardă la sol generoasă, posibile protecții proeminente, lucruri la care BMW nu apelează de obicei. De asemenea, BMW vrea să ofere spațiu pentru până la șapte persoane și un nivel ridicat de confort. Astfel, ne putem aștepta ca viitorul SUV să fie similar în gabarit cu un BMW X7. Nu știm detaliile tehnice, dar noul model de la BMW ar putea folosi o variantă modifică a platformei CLAR, folosită în prezent pe mai multe modele din gama germanilor. sursa
-
Marton joined the community
-
Neata
-
Los Santos Taxi - Evidență Teste / Test logs evidence
oC Thorstein replied to Shobo's topic in Los Santos Taxi
Nick: [oC]Thorstein Rang: Shift Supervisor (5) Data: 13.08.2025 Am dat test cu: CaliKingRo Teorie (x/3): - 1/3 Practic (x/5): - 4/5 Teren (x/4): - Rezultat final ( Trecut / Picat ) : Trecut Alte precizări: Welcome! - Yesterday
-
Rohiri2 - Server international partener
Guest replied to Allice's topic in Rohiri2 - Server international partener
Обратные ссылки. Сильный SEO-буст через Wiki PBN Привет. Если ты в теме SEO, дорвеев, редиректов, пушей или просто хочешь накачать вес — этот пост тебе точно пригодится. У меня на руках — живая и рабочая сеть сайтов на движке MediaWiki. Что за сеть? Каждый сайт настроен вручную, без шаблонов, с разными CMS-дизайнами и URL-структурами. MediaWiki даёт ссылки с тела статьи, которые отлично индексируются. Именно поэтому ссылки живут дольше и дают больше веса. Кому будет полезно? Дорвеи под пуш, адалт, гэмблу, нутру — разгон ссылками по тематике Редирект-домены — придаём траста, чтобы залетали быстрее Основной проект — усиливаем без риска Продаваемые дропы — качаем ИКС, траст, видимость PBN-сетки — усиливаем внутри, передаём вес сквозь тематические Wiki [url=https://kwork.ru/links/39775074/tematicheskaya-set-saytov-mediawiki-sayty-seo-obratnie-ssylki]Тематическая сеть сайтов. MediaWiki сайты. SEO. Обратные ссылки[/url] Если надо усилить какую-то страничку — просто скажи URL, всё подстроим. Как выглядит линк? Ты скидываешь список URL или один сайт — я подбираю тематические Wiki из сети. Все материалы разбавлены, без типичных признаков SEO-текста. Ссылки можно делать постепенно (ежедневная размазка) — для естественности. Что получаешь в итоге Базовый пакет: от 700? за 10 ссылок с тематических Wiki-сайтов. Отчёт: таблица с URL, анкорами, текстами (по запросу), датами размещения. Работаю вручную, без «заливок ботов». Только то, что работает. Контакт и старт Нужен результат? — погнали. Настроим под тебя. Wiki-ссылки — это мощный инструмент, если правильно использовать. Контент, структура, вес — всё как надо. И это реально влияет на ранжирование, особенно в тематике. Сетка большая, трафик идёт, ссылки отрабатывают. [url=https://kwork.ru/links/39775074/tematicheskaya-set-saytov-mediawiki-sayty-seo-obratnie-ssylki]Тематическая сеть сайтов. MediaWiki сайты. SEO. Обратные ссылки[/url] [url=https://www.jrpass.com/forum/general-japan-travel/posts/mediawiki-seo]Обратные ссылки. Тематическая сеть сайтов. MediaWiki сайты. SEO.[/url] [url=https://wap2p.com/f/showthread.php?tid=57142&pid=107004#pid107004]Обратные ссылки. Тематическая сеть сайтов. MediaWiki сайты. SEO.[/url] [url=https://forum.banknotes.cz/viewtopic.php?t=110125]Обратные ссылки. Тематическая сеть сайтов. MediaWiki сайты. SEO.[/url] [url=https://moranclubs.ir/forumfa/index.php?topic=345021.new#new]Обратные ссылки. Тематическая сеть сайтов. MediaWiki сайты. SEO.[/url] [url=http://www.frontenginedragsters.org/forum/index.php/topic,472577.new.html#new]Обратные ссылки. Тематическая сеть сайтов. MediaWiki сайты. SEO.[/url] c0_25e7 -
Rohiri2 - Server international partener
Guest replied to Allice's topic in Rohiri2 - Server international partener
Обратные ссылки. Сильный SEO-буст через Wiki PBN Привет. Если ты в теме SEO, дорвеев, редиректов, пушей или просто хочешь накачать вес — этот пост тебе точно пригодится. У меня на руках — живая и рабочая сеть сайтов на движке MediaWiki. Что за сеть? Каждый сайт настроен вручную, без шаблонов, с разными CMS-дизайнами и URL-структурами. MediaWiki даёт ссылки с тела статьи, которые отлично индексируются. Именно поэтому ссылки живут дольше и дают больше веса. Кому будет полезно? Дорвеи под пуш, адалт, гэмблу, нутру — разгон ссылками по тематике Редирект-домены — придаём траста, чтобы залетали быстрее Основной проект — усиливаем без риска Продаваемые дропы — качаем ИКС, траст, видимость PBN-сетки — усиливаем внутри, передаём вес сквозь тематические Wiki [url=https://kwork.ru/links/39775074/tematicheskaya-set-saytov-mediawiki-sayty-seo-obratnie-ssylki]Тематическая сеть сайтов. MediaWiki сайты. SEO. Обратные ссылки[/url] Если надо усилить какую-то страничку — просто скажи URL, всё подстроим. Как выглядит линк? Ты скидываешь список URL или один сайт — я подбираю тематические Wiki из сети. Все материалы разбавлены, без типичных признаков SEO-текста. Ссылки можно делать постепенно (ежедневная размазка) — для естественности. Что получаешь в итоге Базовый пакет: от 700? за 10 ссылок с тематических Wiki-сайтов. Отчёт: таблица с URL, анкорами, текстами (по запросу), датами размещения. Работаю вручную, без «заливок ботов». Только то, что работает. Контакт и старт Нужен результат? — погнали. Настроим под тебя. Wiki-ссылки — это мощный инструмент, если правильно использовать. Контент, структура, вес — всё как надо. И это реально влияет на ранжирование, особенно в тематике. Сетка большая, трафик идёт, ссылки отрабатывают. [url=https://kwork.ru/links/39775074/tematicheskaya-set-saytov-mediawiki-sayty-seo-obratnie-ssylki]Тематическая сеть сайтов. MediaWiki сайты. SEO. Обратные ссылки[/url] [url=https://www.jrpass.com/forum/general-japan-travel/posts/mediawiki-seo]Обратные ссылки. Тематическая сеть сайтов. MediaWiki сайты. SEO.[/url] [url=https://wap2p.com/f/showthread.php?tid=57142&pid=107004#pid107004]Обратные ссылки. Тематическая сеть сайтов. MediaWiki сайты. SEO.[/url] [url=https://forum.banknotes.cz/viewtopic.php?t=110125]Обратные ссылки. Тематическая сеть сайтов. MediaWiki сайты. SEO.[/url] [url=https://moranclubs.ir/forumfa/index.php?topic=345021.new#new]Обратные ссылки. Тематическая сеть сайтов. MediaWiki сайты. SEO.[/url] [url=http://www.frontenginedragsters.org/forum/index.php/topic,472577.new.html#new]Обратные ссылки. Тематическая сеть сайтов. MediaWiki сайты. SEO.[/url] c0_25e7 -
Rohiri2 - Server international partener
Guest replied to Allice's topic in Rohiri2 - Server international partener
Обратные ссылки. Сильный SEO-буст через Wiki PBN Привет. Если ты в теме SEO, дорвеев, редиректов, пушей или просто хочешь накачать вес — этот пост тебе точно пригодится. У меня на руках — живая и рабочая сеть сайтов на движке MediaWiki. Что за сеть? Каждый сайт настроен вручную, без шаблонов, с разными CMS-дизайнами и URL-структурами. MediaWiki даёт ссылки с тела статьи, которые отлично индексируются. Именно поэтому ссылки живут дольше и дают больше веса. Кому будет полезно? Дорвеи под пуш, адалт, гэмблу, нутру — разгон ссылками по тематике Редирект-домены — придаём траста, чтобы залетали быстрее Основной проект — усиливаем без риска Продаваемые дропы — качаем ИКС, траст, видимость PBN-сетки — усиливаем внутри, передаём вес сквозь тематические Wiki [url=https://kwork.ru/links/39775074/tematicheskaya-set-saytov-mediawiki-sayty-seo-obratnie-ssylki]Тематическая сеть сайтов. MediaWiki сайты. SEO. Обратные ссылки[/url] Если надо усилить какую-то страничку — просто скажи URL, всё подстроим. Как выглядит линк? Ты скидываешь список URL или один сайт — я подбираю тематические Wiki из сети. Все материалы разбавлены, без типичных признаков SEO-текста. Ссылки можно делать постепенно (ежедневная размазка) — для естественности. Что получаешь в итоге Базовый пакет: от 700? за 10 ссылок с тематических Wiki-сайтов. Отчёт: таблица с URL, анкорами, текстами (по запросу), датами размещения. Работаю вручную, без «заливок ботов». Только то, что работает. Контакт и старт Нужен результат? — погнали. Настроим под тебя. Wiki-ссылки — это мощный инструмент, если правильно использовать. Контент, структура, вес — всё как надо. И это реально влияет на ранжирование, особенно в тематике. Сетка большая, трафик идёт, ссылки отрабатывают. [url=https://kwork.ru/links/39775074/tematicheskaya-set-saytov-mediawiki-sayty-seo-obratnie-ssylki]Тематическая сеть сайтов. MediaWiki сайты. SEO. Обратные ссылки[/url] [url=https://www.jrpass.com/forum/general-japan-travel/posts/mediawiki-seo]Обратные ссылки. Тематическая сеть сайтов. MediaWiki сайты. SEO.[/url] [url=https://wap2p.com/f/showthread.php?tid=57142&pid=107004#pid107004]Обратные ссылки. Тематическая сеть сайтов. MediaWiki сайты. SEO.[/url] [url=https://forum.banknotes.cz/viewtopic.php?t=110125]Обратные ссылки. Тематическая сеть сайтов. MediaWiki сайты. SEO.[/url] [url=https://moranclubs.ir/forumfa/index.php?topic=345021.new#new]Обратные ссылки. Тематическая сеть сайтов. MediaWiki сайты. SEO.[/url] [url=http://www.frontenginedragsters.org/forum/index.php/topic,472577.new.html#new]Обратные ссылки. Тематическая сеть сайтов. MediaWiki сайты. SEO.[/url] c0_25e7