-
Posts
19 -
Joined
-
Last visited
N N N's Achievements
Rookie (2/14)
3
Reputation
-
Mercedes EQC este un SUV premium cu două motoare electrice care generează în total echivalentul a 408 cai putere, în timp ce acumulatorul de 80 kWh asigură o autonomie oficială de 450 km conform standardului NEDC Mercedes a prezentat marți seară la Stockholm primul său model electric de sine stătător din noua gamă EQ, iar primul reprezentant este un SUV. Pe numele său Mercedes EQC, modelul intră în competiție cu Tesla Model X sau Jaguar I-Pace și oferă un sistem din două motoare electrice și o autonomie de circa 450 de kilometri conform standardului NEDC. Mercedes EQC: date esențiale: Mercedes EQC are o lungime de 4.761 mm, o lățime de 1.884 mm și o înălțime de 1.624, în timp ce ampatamentul ajunge la 2.873 mm. Valorile sunt foarte apropiate de cele ale lui Mercedes GLC; versiunea de serie păstrează o bună parte din designul conceptului cu același nume prezentat în urmă cu doi ani la Paris și caracterizat de linii simple și curate; deși vorbim despre un model electric, partea frontală include și o grilă specifică modelelor cu motoare cu combustie internă. Mercedes justifică această alegere prin faptul că "mașina are nevoie de o față" și că ar arăta nenatural fără o grilă; blocurile optice și grila sunt înconjurate în special în partea inferioară de o suprafață neagră care în timpul nopții este iluminată la extremități. Astfel, la rularea pe timp de noapte, lumina este generată atât de faruri, cât și de o bandă luminoasă de deasupra grilei care "conectează" blocurile optice; în partea din spate, plafonul și geamurile au designul asemănător cu cel întâlnit în cazul coupe-urilor. De altfel, producătorul afirmă că, din acest punct de vedere, EQC se încadrează între un SUV și un SUV coupe; interiorul lui EQC seamănă ca două picături de apă cu cel disponibil pe noua generație Mercedes Clasa A, cu excepția gurilor de circulație rectangulare în locul celor rotunzi. Astfel, există un panou de bord alcătuit din două ecrane touch care acoperă mai mult de jumătate din lățimea interiorului; Mercedes nu oferă alte detalii concrete despre interior, însă cel mai probabil avem același setup de pe Clasa A, care beneficia în versiunea de top de două ecrane de câte 10.25 inch pentru instrumentarul de bord și pentru sistemul de infotainment; evident, este prezent și noul sistem multimedia MBUX, echipat însă cu funcții specifice mașinilor electrice: autonomie, gradul de încărcare al bateriei sau fluxul de energie; Motorizare din punct de vedere tehnic, EQC este echipat cu două motoare electrice care funcționează însă în mod diferit. Motorul de pe puntea față este optimizat pentru eficiență, în timp ce unitatea de pe puntea spate are rolul de a asigura un plus de sportivitate; în total, cele două motoare electrice generează 300 kW, echivalentul a 408 cai putere, în timp ce cuplul maxim este de 765 Nm; șoferul are posibilitatea de a alege între mai multe moduri de condus: Comfort, Eco, Max Range și Sport; în privința performanțelor, EQC are nevoie de 5.1 secunde pentru a ajunge la 100 km/h, în timp ce viteza maximă este de 180 km/h; Baterie si Autonomie EQC este echipat cu un acumulator Li-Ion de 80 kWh care asigură o autonomie de circa 450 de kilometri conform standardului NEDC. Utilizarea standardului NEDC este surprinzătoare în contextul în care noul standard WLTP a devenit obligatoriu de la 1 septembrie pentru toate modelele. Cel mai probabil, Mercedes va oferi valorile WLTP, mai realiste decât cele NEDC, mai aproape de lansarea comercială a SUV-ului; acumulatorul are nevoie de circa 40 de minute pentru a se încărca de la 10% la 80%. Totuși, bateria poate fi încărcată la stații de încărcare care oferă cel mult 110 kW, deși constructorii europeni și Tesla au anunțat deja că vor dezvolta stații de încărcare de până la 350 kW; SUV-ul electric vine și cu un pachet Driving Assistance care include o serie de sisteme de siguranță, însă Mercedes menționează în detaliu unul singur: Active Distance Assist Distronic, care reduce preventiv viteza la 100 km/h atunci când detectează în față un grup de mașini care circulă cu viteză mai redusă pe autostradă. Producția de serie a lui Mercedes EQC va începe în cursul anului 2019 la uzina de la Bremen, însă modelul va fi produs și în China pentru piața locală. Constructorul nu a anunțat încă prețul de comercializare al lui EQC. Rivali actuali și viitori Gama de SUV-uri electrice premium va deveni în scurt timp una dintre cele mai aglomerate și competitive nișe din industria auto. Dacă Tesla Model X era practic singurul reprezentant al segmentului la lansarea din 2015, Jaguar I-Pace s-a alăturat concurentului său american în primăvara acestui an și poate fi cumpărat inclusiv în România pentru circa 78.000 de euro. De asemenea, lansarea lui Mercedes EQC va fi urmată în 17 septembrie de prezentarea oficială a lui Audi e-tron, un SUV electric cu autonomie de 400 de kilometri care va fi disponibil în showroom-uri de anul viitor și care poate fi deja precomandat în România prin plata unui avans de 1.000 de euro. În plus, Volvo va lansa în cursul anului 2019 o versiune electrică a SUV-ului XC40, care va fi urmată de o variantă electrică a lui XC90. Nu în ultimul rând, BMW dezvoltă în prezent iX3, un SUV electric care va fi produs exclusiv în China începând din 2020 pentru a fi exportat în întreaga lume și pentru care bavarezii acceptă deja precomenzi din Norvegia.
-
BMW a prezentat noul model din linia X şi, totodată, cel mai mare SUV din oferta germanilor BMW a prezentat noul model din linia X şi, totodată, cel mai mare SUV din oferta germanilor. Cel mai nou şi mai mare model BMW vine să combine luxul cu spaţiul interior, păstrând sportivitatea tipică brandului. BMW X7 va fi construit la fabrica companiei din Spartanburg (SUA), iar lansarea pe piaţă se va face în martie 2019. Cu o lungime de 5.151 milimetri, o lăţime de 2.000 milimetri şi o înălţime de 1.805 milimetri, noul X7 are proporţii generoase, care îi permit să dispună de un ampatament de 3.105 milimetri. Design-ul impresionant Noul design, cu partea frontală proeminentă şi cea mai mare grilă montată până acum pe un model BMW, este impunătoare. BMW X7 oferă standard blocuri optice cu LED, dar este disponibilă contra cost şi varianta Laserlight, care poate lumina cu faza lungă până la 600 de metri. Văzut din lateral, noul X7 se remarcă prin geamurile mari şi garda la sol ridicată. Partea din spate afişează stopurile LED subţiri, iar uşa hayonului este despărţită în două secţiuni. Jantele vor fi de 20 de inchi în varianta de bază, existând şi variante de 21 sau 22 de inchi. Trei rânduri de scaune se regăsesc în interiorul lui BMW X7. Cei doi pasageri aflaţi de ultimul rând au parte de scaune full-size, cu cotiere, suporturi de pahar şi porturi USB. Al doilea rând poate fi configurat în două scaune individuale, reglabile electric. Capacitatea portbagajului de 326 de litri poate atinge 2.120 de litri, la nevoie. Tapiţeria de piele este oferită standard, la fel şi climatizarea cu patru zone, plafonul panoramic cu trei secţiuni şi sistemul de lumini ambientale. Printre opţiune se află sistemul de climatizare cu cinci zone, plafonul panoramic Sky Lounge, difuzoare Bowers&Wilkins şi sistemul rear-seat entertainment. BMW Live Cockpit Professional este standard în BMW X7 şi cuprinde un ecran pentru cadrane, alături de ecranul poziţionat în vârful planşei de bord, ambele având câte 12,3 inchi. Din martie 2019, BMW Intelligent Personal Assistant va fi inclus în sistemul de operare şi se va activa prin comanda vocală "Hey BMW". Exteriorul poate fi customizat prin pachetele Individual, Design Pure Excellence sau M Sport. La lansare, BMW X7 va fi oferit cu un motor V8 pe benzină de 462 de cai-putere (X7 xDrive50i - doar în SUA) şi un propulsor cu şase cilindri în linie care produce 340 de cai-putere (X7 xDrive 40i). Cei care preferă diesel vor avea de ales între două motorizări cu şase cilindri în linie, una de 265 cai-putere (X7 xDrive30D) şi una de 400 cai-putere (X7 M50d). Toate motorizările îndeplinesc cerinţele Euro 6d-TEMP. Transmisia Steptronic cu 8 trepte este oferită pentru toate variantele de mai sus, alături de sistemul de tracţiune integrală BMW xDrive. BMW X7 oferă standard o suspensie adaptivă, iar garda la sol poate fi modificată cu până la 80 de milimetri. Există disponibil şi un pachet Off-Road, cu noi moduri de conducere pe teren accidentat - xSand, xGravel, xRocks şi xSnow.
-
Audi Q4 va fi noua “vedetă” a gamei SUV-Coupé Audi Q4 va debuta anul viitor, iar producătorul a anunțat că design-ul a fost deja definitivat. Producția acestui model va fi asigurată de uzina Audi din Győr, Ungaria. Andreas Mindt, director de design exterior Audi a declarat despre Q4 că este “un pic mai mult decât o versiune coupé a lui Audi Q3”. Noul model va face parte din gama de SUV-uri de lifestyle de la Audi. Acesta va completa gama alături de luxosul Audi Q8 și va rivaliza direct cu BMW X2 și Range Rover Evoque. Cel mai probabil, noul Q4 va utiliza platforma noii generații a lui Audi Q3, dar este de așteptat să aibă o lungime de cel puțin 4.500 mm. Q4 este bazat pe conceptul TT Offroad, care a fost prezentat la Salonul Auto de la Beijing în urmă cu patru ani. La interior, noul model va beneficia de cea mai nouă tehnologie a grupului Volkswagen. Instrumentarul de bord va avea rezoluție HD, iar ecranul unității media ar putea să aibă o diagonală de 9.2 inchi. Pe lângă motorizările clasice din gama Audi, noul Q4 ar putea să vină cu o versiune plug-in hybrid, dar și cu un propulsor de 400 de cai-putere pentru modelul sportiv RS Q4.
-
FACEȚI CUNOȘTINȚĂ CU MODELUL LC Dacă ar fi să existe o mașină care prin simpla prezență să-și lase amprenta asupra dumneavoastră aceasta ar fi noul model Lexus LC. Am pornit de la senzaționalul model conceptual LF-LC și ne-am străduit să-l transformăm într-un vehicul de serie uimitor. Modelul Lexus LC nu este un simplu coupé 2+2 ce vă va captiva simțurile cu estetica sa, ci a fost prefecționat de către o echipă de mai mult de 4000 de designeri, ingineri și tehnicieni, pentru a oferi o experiență de conducere excepțională. Un coupe perfect sculptat: Grila fusiformă specifică Lexus complementează configurația unică a farurilor, în timp ce motorul compact permite obținerea unui profil coborât al capotei. În partea posterioară, linia plafonului coboară între cele două calandre extinse, intărind senzația posturii musculoase a mașinii. Optiuni de motorizare: Cu un motor benzină V8 de 5.0 litri și transmisia Direct Shift automată cu 10 trepte, modelul LC 500 are un răspuns suprinzător. Modelul 500h este echipat cu primul sistem hibrid Multi Stage din lume, cu 4 etape; un motor benzină V6 de 3.5 litri combinat cu un motor electric avansat. Propulsoare extraordinare: Cu motorul său de 5.0 litri construit manual, modelul LC 500 are un răspuns suprinzător și un sunet profund, specific unui V8. Transmisia automată Direct Shift cu 10 trepte asigură schimbarea rapidă a treptelor în timp ce tehnologia de control AI-SHIFT selectează viteza optimă în funcție de stilul dumneavoastră de conducere. Modelul 500h este echipat cu primul sistem hibrid Multi Stage din lume. Acesta combină un motor benzină V6 de 3.5 litri cu un avansat motor electric și un sistem hibrid Multi Stage, pentru a oferi performanțe dinamice, într-un mod extrem de eficient. Tehnologii ultrausoare: Având o rezistență incredibilă, fibra carbon ranforsată cu mase plastice este utilizată la fabricarea componentelor precum plafonul și deschiderile portierelor. Portierele, capota și portbagajul sunt fabricate din aluminiu ultraușor, iar șasiul acestui remarcabil coupé este construit din oțeluri speciale, ultra-rezistente. Post de conducere orientat spre sofer: Inteligența ergonomică a postului de conducere vă permite să vă bucurați cu încredere de o conducere animată. Comenzile și afișajele sunt poziționate intuitiv, exact acolo unde vă sunt necesare. În același timp, comenzile uzitate frecvent precum selectorul modului de conducere sunt plasate în mod natural în vecinătatea mâinilor aflate pe volan. EXPERIMENTATI MODELUL LC În crearea noului model LC coupé de lux, nu am lăsat nimic la voia întâmplării. Acest refuz față de compromisuri este fidel nivelului tehnologic și de inginerie aflat sub caroseria sa seducătoare. Proiectat pentru a depăși nivelul așteptărilor clienților, modelul LC marchează începutul unui nou capitol din istoria Lexus.
-
CREAT PENTRU SENZAŢII PALPITANTE Impresionant până la ultimul detaliu: în timp ce culorile exterioare deosebite scot în evidenţă aspectul BMW Seria 8 Coupé, materialele delicate cu inserții contrastante elegante şi elemente decorative stilate accentuează interiorul sportiv şi îi oferă un aspect de înaltă calitate. Acest lucru este evidenţiat în special de perforaţiile poziţionate cu grijă şi de tapiţeria matlasată a scaunelor multifuncţionale, disponibile opţional. Astfel, se îmbină performanţa cu cea mai înaltă calitate, pentru a crea o ambianţă foarte sportivă şi elegantă în interior. DEZLĂNŢUIE PILOTUL DE CURSE DIN TINE BMW M850i xDrive dă frâu liber ADN-ului motorsport al BMW Seria 8 Coupé: motorul TwinPower Turbo pe benzină cu 8 cilindri, capacitate de 4.4 litri şi 390 kW (530 CP) evidenţiază acest lucru cu fiecare metru parcurs. Caracteristicile autentice de curse aduc la viaţă genele motorsport: de exemplu, cele două turbocompresoare Twinscroll, garniturile căptuşite special ale cilindrilor şi circuitele de răcire controlate separat. Dinamica optimă şi tracţiunea perfectă sunt oferite de jantele performante de 20”, de sistemul de tracţiune integrală BMW xDrive cu accent pe roţile din spate şi de diferenţialul M Sport. În plus, BMW M850i xDrive se remarcă vizual prin prizele de aer mai mari, muchia spoilerului frontal, emblema „M”, prizele de aer „Air Breather” de pe părţile laterale şi spoilerul M din spate. Culorile exterioare ale BMW M850i xDrive îl deosebesc de alte automobile sport datorită numeroaselor elemente de design din Gri Cerium, cum ar fi rama şi barele grilei radiatorului, prizele de aer „Air Breather”, capacele oglinzilor laterale, jantele din aliaj uşor de 20” şi ornamentele ţevilor de eşapament. Consum de combustibil şi emisii de CO₂ BMW 840d xDrive (2)(3): Consum mixt de combustibil, în l/100 km: 5,9 – 6,2 Emisii medii de CO2, în g/km: 154 – 164 BMW M850i xDrive (2)(3): Consum mixt de combustibil, în l/100 km: 10,0 – 10,5 Emisii medii de CO2, în g/km: 228 - 240 Valorile pentru consumul de combustibil, emisiile de CO2 şi consumul de energie sunt determinate în concordanţă cu Reglementările Europene (CE) 715/2007, în versiunea aplicabilă în momentul omologării. Aceste cifre se referă la automobile cu configuraţie de bază în România, iar autonomia este calculată în funcţie de echipamentele opţionale şi de dimensiunile jantelor şi anvelopelor disponibile pe modelul selectat. Valorile automobilelor marcate cu (2) sunt provizorii. Valorile automobilelor marcate cu (3) sunt deja bazate pe noile reglementări WLTP („Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Procedure”, trad. „Proceduri de testare armonizate la nivel global pentru automobile uşoare”) şi sunt convertite înapoi în valori echivalente cu NEDC pentru compararea automobilelor. [În cazul acestor automobile şi în ceea ce priveşte taxele auto sau alte obligaţii referitoare la emisiile de CO2 (cel puţin printre altele), valorile emisiilor de CO2 pot fi diferite faţă de valorile indicate aici.] Clasa de eficienţă este determinată în concordanţă cu Directiva 1999/94/CE şi cu Reglementările Europene, în versiunea aplicabilă în prezent. Valorile indicate aici sunt bazate pe consumul de combustibil, emisiile de CO2 şi consumul de energie în funcţie de ciclul NEDC pentru clasificarea automobilelor. Informaţii suplimentare despre consumul de combustibil şi despre emisiile oficiale de CO2 pot fi obţinute consultând reglementările referitoare la consumul de combustibil şi emisiile de CO2 ale automobilelor noi. Acestea pot fi obţinute gratuit de la dealerul tău BMW.
-
Interesante template-uri.
-
Incearca sa nu mai faci lucrarile atat de LQ(Low Quality).
-
Fonturile sunt decent alese, culoarea textului in general e potrivita stock-ului. Succes mai departe.
-
Mai ai destul de mult de lucrat pe partea de text.
-
Lucrezi ingrijit, ai idei proprii si originale, deci ai potential. Succes!
-
Ai grija la alegerea borderului potrivit, cat despre text, mai ai de lucrat.
-
Cu asta chiar m-ai impresionat. Felicitari!
-
Esti la nivelul de "bun", dar poti mai mult.
-
Mereu ma bucur cand dau de un portofoliu cu niste lucrari la nivelul standard de cunostinte, dar care sa ma impresioneze. Felicitari!
-
Mai ai de lucrat la redimensionare si text. Incearca sa folosesti SHIFT + ALT cand redimensionezi si tragi de un colt.