Jump to content

Interviu #11 - KillerFish & Teylo - RPG Admin 5


Moartea
 Share

Recommended Posts

Dupa cum am spus acum cateva zile, urmatorele persoane carora le-am luat un interviu au fost Teylo si KillerFish. Iata interviul alaturi de ei :

 

1. Sa incepem cu cateva intrebari legate de viata personala,orasul de proveninenta, varsta, meseria, ce faceti in timpul liber si alte date personale pe care sunteti dornici sa ni le impartasiti.

Teylo: Numele meu este Severin Mihai, m-am nascut si locuiesc in Adjud. O meserie nu am inca deoarece sunt elev la liceu. Timpul liber mi-l petrec pe afara cu prietenii, sa invat pentru examenul de maturitate ce urmeaza sa-l am si sa-mi petrec timpul pe calculator explorand lumea virtuala.

KillerFish: Mă numesc Dan şi locuiesc în Bucureşti. Am reuşit să ajung în ultimul an de liceu, acum fiind nevoit să înfrunt examenul de bacalaureat. Pentru că îmi doresc să obţin un rezultat frumos la acest examen, timpul liber nu îmi mai permite să fac atât de multe lucruri precum în anii trecuţi. În momentul de faţă mă axez pe învăţat, iar ca metodă de relaxare aleg fie un film, serial sau joc (în principal SA:MP).

2. Cum ati aflat de aceasta comunitate, care au fost primele persoane care v-au ajutat si daca puteti sa ne faceti o comparatie cu situatia de pe server atunci cand v-ati apucat voi cu cea de acum.