Jump to content

BUG WAR


KroG

Recommended Posts

Nick-ul tau: KroG

Server: RPG1
Descrierea bugului: Nu mi se pune punct la war
Screenshot(s):

Se vede clar ca eu l-am omorat.
Link to comment
Share on other sites

Pana la urma se uita cineva aici?Va rog.

Link to comment
Share on other sites

Imi cer scuze ca ma bag insa nu este bug.

Si la noi in departamente se intampla adesea sa ii dam kill la un player cu wanted si sa nu primeasca jail deoarece moare de foame cum spunea si George. Fix in momentul care tragi si ramane cu 1hp scade si ala si e down.

Link to comment
Share on other sites

George ai primit report, vreau sa-mi raspunda cineva serios.

Link to comment
Share on other sites

Nu este un bug, jucatorul a murit de foame si de asta nu l-ai omorat tu.

Si de ce nu ar fi bug? Adica eu il las 0 HP, il omor, si dintr-o data moare de foame? Where is your logic dude? Stii ce inseamna 'bug'? E ceva ce se poate rezolva destul de usor (nu stiu cat va ingreuna serverul), dar se poate verifica daca jucatorul ce a murit a pierdut HP din cauza altui ID in afara de 65535 (sau cat este) in ultimile 2 secunde, atunci sa i se contorizeze celui care a cauzat ultimul dauna. Indifierent de situatie, /call 112, la paint, la wanted sau la war.

Link to comment
Share on other sites

Tie ti se pare ca era low hp? :|

Link to comment
Share on other sites

Pana la urma il consider un BUG, nu cred ca e din Sa-mp.exe

Link to comment
Share on other sites

Daca doresti sa te fac sa intelegi mai bine iti pot explica...

Serverul creaza cate un timer pentru fiecare player, nu stiu sigur intervalul in secunde, prespun undeva la 300 de secunde.

Daca timerul este setat la 300 de secunde, la fiecare 300 de secunde player-ului ii scade X hp (1 sau 2 cred).

Tu ai tras in el doar 2 gloante (se vede din DMG informer-ul tau). El avea bara de HP putin scazuta. In mod normal, pentru a-i epuiza tot HP-ul, ai nevoie de 3 gloante de deagle (la al 3-lea glont, playerul ramane cu fix 8hp). Din acea valoare (8HP), o mica parte era deja scazuta (se vede inainte sa incepi duelul), cel mai probabil ramanand ca dupa cele 2 gloante oferite de tine sa ramana cu 1-2 HP.

Acel 1-2 HP ramas, este exact valoarea pe care o scade de obicei serverul, functie numita de noi "foame".

Singurul lucru pe care poti sa dai vina este ghinionul de a expira cele 300 de secunde din timer, fix inainte sa-i oferi cel de-al 3-lea glont de deagle.

 

In alta ordine de idei, ai si tu o mica parte de dreptate, aceasta problema poate fii rezolvata destul de usor.

In orice caz, nu este vorba de un bug.

Link to comment
Share on other sites

@, te înșeli. La fel de bine poate fi o problemă de sincronizare, multe servere de San Andreas au o astfel de problemă la sistemele de shooting. La fel cum este și la paintball, tragi, omori, însă nu tot timpul se pune kill-ul.

Link to comment
Share on other sites

Du-te ma Adii, e bug mai mult ca sigur.Pe o alta comunitate e acelasi sistem de war, si nu s-a intamplat asta niciodata.RASPUNDETI ODATA!

Link to comment
Share on other sites

Salut ! Acest lucru a mai fost raportat acum ceva timp de catre Rasta aici ai raspunsul lui killer: http://forum.b-zone.ro/topic/234135-bug-shooting-system/?hl=rasta#entry3454801

 

 

Probabil nu a vazut topicul tau ai facut bine ca ai dat Bump / Coment, o sa-l vada si o sa-ti dea un raspuns.

 

Atunci a zis ca s-a rezolvat acel bug, dar poate acum s-a nimerit pur si simplu sa moare de foame exact cum ti-a zis si Aid007.

 

Cel mai bine astepti raspunsul final a lui Killer.

Link to comment
Share on other sites

Parerea mea este ca acest lucru e unul normal.

 

1. E posibil sa fie faza spusa mai sus cu muritul de foame.

2. E ceva normal daca ne gandim ca GTA San Andreas a fost facut sa moara aceea persoana, nu sa calculeze fiecare kill. Problema cu fiecare kill e facuta de SA-MP si nu stiu daca pestele are ce ii face din script.

Link to comment
Share on other sites

 

 

2. E ceva normal daca ne gandim ca GTA San Andreas a fost facut sa moara aceea persoana, nu sa calculeze fiecare kill. Problema cu fiecare kill e facuta de SA-MP si nu stiu daca pestele are ce ii face din script.

De fapt, e o problema la sa-mp, se intampla pe orice server, nu doar pe b-zone. Dupa ce mori sau in momentul cand mori, nu sunt sigur cand, serverul iti mai scade 3 HP fara niciun motiv anume. Functia asta nu poate fi oprita, dar poate fi corectata prin script, programand astfel incat ultimul care-ti acorda damage cu 1-2 secunde inainte sa mori, sa ia killul. Faptul ca iti pune killul ca sinucidere tine de timere si cat de incarcat este procesorul serverului. De aceea, aceasta verificare in plus nu ar strica deloc. Ar rezolva multe buguri daca ar face verificarea la OnPlayerDeath si sa excluda idul 65536 (killuri la war, killuri la paint, killuri pe wanted). Asta ramane la puterea scripterului, nu stiu pawn, nu stiu cum se face aici.

 

#nu vreau sa dau exemple negative, nici sa iau ban, dar in partea cealalta, aceasta problema a fost rezolvata. nu stiu cum, dar daca se poate acolo, se poate si aici.

 

Daca totusi, problema nu tine de ceea ce am spus eu mai sus, insemna ca tine in totalitate de sistemul actual de shooting. Este mai bun decat cel de la sa-mp cu lag compensation on, dar ar trebui optimizat si rezolvata problema a ta.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.