Popular Post Kelton Posted July 3, 2019 Popular Post Share Posted July 3, 2019 În ultima luna am lansat în rândul jucătorilor niste zvonuri legate despre o posibilă fuziune a serverelor B-Zone. Am dorit sa oferim zvonuri pentru ca asa cu siguranta vestea a circulat mai repede si fiecare jucator s-a gandit in felul lui cum va fi aceasta fuziune. Avand in vedere numarul scazut de jucatori de pe RPG3 si RPG4, in special, suntem constransi pentru a face ceva in aceasta privinta. Fuziunea a fost ultima varianta pe care noi am tot evitat-o inca de anul trecut. Am dorit pe cat posibil sa o amanam, insa amanarea ei a fost dusa la maxim. Este momentul sa facem fuziune! Ne dorim ca aceasta fuziune sa fie facuta cat mai bine, asa ca avem nevoie de voi ca sa gasim variantele cele mai bune pentru probleme care pot aparea. Acest topic este o discutie deschisa pentru a va afirma cu cele mai bune ganduri. Chiar daca am filmat un episod cu Bobo cu toate detaliile despre fuziune asa cum noi ne-am gandit, am simtit ca ar fi mai bine sa va intrebam pe voi ce va doriti astfel incat sa luam decizii bune impreuna. Vreau sa dati dovada de intelegere, compasiune, bunavointa; cu siguranta lucrurile nu vor mai fi la fel, suntem constienti. Totusi, suntem o comunitate, iar asta inseamna ca putem trece impreuna la bine si la greu. Mai jos am trecut motivele fuziunii, avantajele si cateva rezolvari pentru problemele care pot aparea. Daca voi vedeti alte probleme sau rezolvari va rog sa dati un reply cu cat mai multe detalii si in cel mai civilizat mod. Pe baza propunerile voastre vom face mai apoi sondaje ca sa votam cele mai bune optiuni. DE CE FACEM FUZIUNE? Încă din vara anului trecut a fost adusă în temă discuția fuziunii de către jucători și am purtat o discuție pe plan intern legată de aceasta să vedem dacă ar trebui sau nu făcută pe comunitatea B-Zone. La momentul respectiv am luat decizia de-a încerca să creștem numărul de jucători făcând update-uri pe servere, încercând să oferim jucătorilor cât mai multe lucruri interesante de făcut, ușurându-le munca cu anumite lucruri și așa mai departe. Am avut parte de update-uri majore precum implementarea sistemului automatizat de rapoarte și noul sistem de clanuri, update-uri medii precum implementarea conceptului de Maraton, implementarea sistemului de poker, implementarea unui nou tip de Quest cât și diferite update-uri micuțe dar ajutătoare. Aceste lucruri nu au fost suficiente pentru a crește semnificativ numărul de jucători de pe cele 4 servere pe care le deținem în acest moment. Am ajuns într-un final la următoarele concluzii: - jocul în sine nu mai este la fel de popular precum era în anii trecuți în rândul noilor jucători, astfel că se apucă tot mai puțini jucători de acest joc. - jucătorii vechi au deja o vârstă la care se lasă încet de jocuri și se bazează pe viața lor personală. - sunt prea multe servere de sa-mp în comunitatea românească comparativ cu numărul de jucători români activi; din acest motiv jucătorii se împart pe multiple servere și nu se mai reușeste să se mențină umplute serverele. - fiind puțini jucători pe anumite servere apare monotonia deoarece nu ai cu cine să interacționezi, nu ai cu cine să fii într-o competiție adevărată, nu ai cu cine să te distrezi. - tot datorită numărului mic de jucători apar probleme la umplerea sloturilor facțiunilor deoarece sunt prea multe facțiuni, liderii trebuind să scadă standardele de acceptare și să simplifice absolut tot, astfel jocul devenind plictisitor din cauza lipsei de competitivitate. - apar probleme la efectuarea rapoartelor la facțiuni pentru că jucătorii din facțiuni nu au cu cine să-și facă punctele, liderii fiind obligați să reducă constant rapoartele lucru care duce la o activitate foarte slabă în cadrul facțiunilor. - am putea continua cu o listă destul de lungă de motive pentru care apar probleme când numărul de jucători este mic. Jocurile de tip multiplayer mereu au fost mult mai interesante când ai cu cine să le joci. Sa-Mp cu atât mai mult pentru că e un joc cu totul bazat pe un ecosistem format din sute de jucători. Dacă scad jucătorii apar probleme de o grămadă de tipuri, intervine monotonia. Practic pe un server cu puțini jucători pe care nu ai cu cine să interacționezi nici nu îți mai vine să intri cu același drag pe care l-ai avea pe un server cu mulți jucători și pe care ai mereu câte ceva de făcut. Așadar în momentul de față cel mai bun lucru pentru servere, pentru comunitate cât și pentru voi ca jucători este să facem acest pas și să fuzionăm din servere. AVANTAJE FUZIUNE Pentru jucătorul de rând avantajul principal ar trebui să fie destul de clar: dacă numărul de jucători e mai ridicat, are automat mai multe lucruri de făcut pe joc. Iată o listă cu o parte din avantajele unei fuziuni: - mai mulți jucători per total pe server, așadar mai multe persoane cu care poți interacționa și cu care te poți distra. - umplerea facțiunilor și creșterea competitivității în acestea. - creșterea staffului administrativ pe server, lucru care ar trebui să ducă la soluționarea mai rapidă a problemelor avute de jucători. - posibilitatea de realizare a raportului de activitate mai eficientă. - jucătorii vor beneficia mult mai rapid de serviciile anumitor facțiuni. - eficientizarea staffului administrativ, e mai ușor să avem grijă de 2 servere față de 4. - creșterea activității și standardelor per total. Lista ar putea continua cu o grămadă de motive. Jucătorii mai vechi care au prins momentele în care aveam 1000 de jucători pe un server știu cel mai bine de diferența dintre dragul de-a juca atunci și monotonia instaurată când numărul de jucători e redus. CE SERVERE FUZIONĂM? Momentan nu am luat o hotărâre finală asupra serverelor care urmează să fuzioneze, însă știm că dorim să rămânem cu 2 din 4 servere. Vom deschide un sondaj pe această temă să aflăm inclusiv părerea voastră. Așadar variantele ar fi: RPG1 cu RPG3 RPG2 cu RPG4 - practic am fuziona cele mai vechi server cu număr mare de jucători și cel mai vechi server cu număr mic de jucători. RPG1 cu RPG4 RPG2 cu RPG3 - aici ar fi vorba de mai două lucruri: 1. Am fuziona serverul cu cei mai mulți jucători cu serverul cu cei mai puțini jucători iar celelalte servere cu jucătorii medii între ele. Astfel încercând ca în urma fuziunii numărul de pe cele două servere rămase să fie aproximativ echilibrat. 2. Mulți dintre jucătorii care s-au apucat de RPG3 sunt foști jucători de pe RPG2 și s-ar putea să mai aibă prieteni pe acolo care joacă, astfel fiind mai bine pentru aceștia. DETALII TEHNICE SI SOLUTII Sunt mai multe probleme tehnice care există atunci când vrei să fuzionezi două servere între ele cât și probleme de altă natură care pot apărea. Mai jos veți avea o listă cu lucrurile mai problematice pe care le-am descoperit și posibilele soluții pentru acestea. De reținut faptul că soluțiile nu sunt încă finale și pot apărea modificări cât și faptul că pot exista alte probleme la care încă nu ne-am gândit (dacă știți și de alte probleme puteți lăsa un reply în acest topic). Dacă ați citit topicul în întregime atunci știți deja că am scris mai sus că dorim să găsim cele mai optime soluții. Asta înseamnă că acolo unde e cazul vom sta la discuții cu persoanele implicate sau vom face sondaje de opinie. 1. STAFFUL DE ADMINI SI HELPERI Pentru a ajunge în staff, în special la anumite grade superioare ale staffului, un jucător trebuie să muncească o grămadă ca să demonstreze în primul rând că merită o șansă de-a face parte din staff (asta fiind partea oarecum mai ușoară), iar în al doilea rând că merită să și rămână acolo (asta e partea dificilă). Cei dintre voi care nu ați deținut vreodată o funcție în stafful B-Zone poate vi se pare că nu e cine știe ce. Te plimbi cu fly și dai ban cui te enervează, nu? În realitate lucrurile stau total altfel. Ca să ajungi Helper trebuie în primul rând să ai un istoric cât mai bun al contului și să demonstrezi că te poți ridica ca și jucător la standardele de-a face parte din staff. După ce reușești într-un final să fii acceptat și primești acest grad ai de muncit în mod constant, deci trebuie să fii activ în joc, ai de efectuat un raport de activitate, ai de dat dovadă de un comportament adecvat, trebuie să lucrezi în echipă, trebuie să te adaptezi schimbărilor care pot să apară cât și cerințelor pentru ceea ce ar trebui să faci. Mai departe, după ce ai reușit timp de multiple luni de zile să fii activ, să-ți faci treaba, să dai dovadă că meriți o nouă promovare, reușești să ajungi la gradul de Admin. Vorbesc aici la modul general. Evident că vor exista anumite situații în care unii sunt hiperactivi, avem nevoie de admini noi și promovează mai repede. Deja la gradul de admin lucrurile sunt mai complicate. Trebuie să cunoști practic toate regulile existente pe comunitate. Trebuie să iei constant decizii corecte, obiective. Trebuie să înveți să analizezi sutele de tipuri de dovezi care pot exista pentru toate lucrurile care se pot întâmpla pe servere. Trebuie să îți efectuezi un raport suficient de bun a activității tale ca să rămâi în staff. Ei bine, un admin trebuie să facă treabă în mod constant pentru luni sau ani de zile ca să ajungă spre exemplu la nivelul superior de admin. Așadar dacă credeați până acum că totul e ușor sperăm să vă gândiți de două ori de acum încolo. Evident că din exterior totul pare ușor. Acestea fiind spuse, purtăm un respect deosebit tuturor persoanelor din staff care au muncit să ajungă unde sunt acum și nu dorim ca munca lor să fie tratată cu indiferență. Din acest motiv în ceea ce privește helperii și adminii, dorim ca toată lumea să-și păstreze gradul pe care-l are pe noul server pe care urmează să se mute. Poate că o să pară mare stafful pe un server fuzionat însă în timp lucrurile tind să se echilibreze singure. Partea bună pentru jucătorii de rând este că problemele voastre ar trebui să fie soluționate mai rapid, fiind mai mulți jucători în staff. 2. LIDERII În cazul liderilor din păcate lucrurile sunt ceva mai complicate. Sistemul la modul în care sunteți cu toții obișnuiți este să existe un singur lider în cadrul unei facțiuni. Încercăm să găsim cele mai eficiente soluții încât să existe cât mai puține persoane supărate. 1. Rămân doi jucători cu gradul de lider până când unul dintre aceștia va renunța, iar apoi se va reveni la regimul normal de un singur lider. E o soluție care s-ar putea să funcționeze și totul depinde foarte mult de cât de bine ar reuși două persoane în rol de conducător să se înțeleagă. 2. Liderii cu vechimea cea mai mare în cadrul facțiunii (inclusiv ca membru) și cu activitatea cea mai bună să-și păstreze gradul de lider iar ceilalți vor rămâne cu rank 5 în facțiune. Aceasta ar fi oarecum cea mai logică soluție în cazul în care se hotărăște să rămânem doar pe un singur lider per facțiune. 3. Liderii de pe serverele principale (cele cu mai mulți jucători) își păstrează gradul de lider iar ceilalți vor rămâne cu rank 5 în facțiune. Dacă aveți și alte variante așteptăm un comentariu. 3. MEMBRII FACȚIUNILOR Considerăm că cea mai eficientă abordare este ca toată lumea să fie transferată în aceeași facțiune, cu același rank, FH, sancțiuni, etc. Vom implementa inclusiv o opțiune de-a opta pentru părăsirea facțiunii fără Faction Punish pentru jucătorii care din diverse motive nu doresc să rămână în facțiune. În cazul subliderilor din nou lucrurile nu sunt finale deoarece depinde și de modul în care se decide să păstrăm liderii. Așadar ar fi și aici câteva variante: 1. Dacă rămân doi lideri vor trebui să-și aleagă fiecare dintre ei câte un singur sublider dintre cei 4 existenți, astfel că în final vor rămâne doar 2 sublideri. 2. Dacă rămâne un singur lider atunci subliderii vor rămâne cei de pe serverul de pe care a rămas liderul în conducere. 4. CASE ȘI BIZURI Din păcate aici nu avem încotro și va trebui ca anumiți jucători să rămână fără casă sau biz deoarece poate exista un singur proprietar. Soluția la care ne-am gândit este să evaluăm prețurile caselor și bizurilor de pe serverele mai mici (deoarece și acolo economia este mai mică datorită numărului scăzut de jucători) și să rambursăm contravaloarea proprietății proprietarului. Dacă aveți și alte sugestii despre cum am putea proceda aici lăsați un reply. Cert este că aici indiferent cum vom proceda vor exista jucători nemulțumiți. Apelăm însă la bunăvoința și cooperarea voastră ca să găsim o cale de mijloc pe cât posibil și să existe cât mai puțini jucători nemulțumiți. Trebuie să înțelegeți cu toții că nu pot exista doi proprietari pe o casă sau biz și că cineva va trebui să fie despăgubit cu contravaloarea corectă pentru proprietatea pierdută. Nu încercați să întindeți coarda și să obțineți pe proprietate mai mult decât ar valora ea de fapt și țineți cont și de faptul că proprietățile își pierd efectiv valoarea dacă numărul de jucători de pe server e în scădere. 5. CLANURILE În situația în care nu există deja un clan cu același tag atunci nu va exista nicio problemă. Clanul va fi transferat așa cum e el: cu tag, nume, level, etc. În situația în care există deja un alt clan cu același tag atunci avem următoarele variante: 1. Clanul cu vechimea și mărimea cea mai mare își va păstra tagul, iar celălalt va primi un Free Name Change cu care își va putea schimba numele și tagul. Aceasta ar fi varianta cea mai logică și corectă. 2. Clanul de pe serverul principal își păstrează tagul, cel de pe serverul secundar va primi un Free Name Change cu care își va putea schimba numele și tagul. 3. Existența unei opțiuni de cashback prin care proprietarii clanurilor pot să renunțe la clan și să primească contravaloarea pentru zilele de valabilitate rămase ale clanului. Turfurile clanurilor ar fi resetate pentru a oferi șanse egale tuturor. HQ-urile de clanuri pot fi suplinite dacă există prea multe clanuri care pot dobândi HQ-uri. 6. CONTURILE Conturile vor fi transferate cu toate datele importante care țin de ele: nivel, bani, ore jucate, rp-uri, toate punctele, etc. Nu vom transfera lucruri neimportante precum notificări de pe website, prietenii, cei de pe ignore, event blacklist, faction blacklist, faction followers. În cazul în care jucătorul care se transferă de pe serverul secundar nu are numele folosit pe serverul principal va putea păstra același nume. În cazul în care jucătorul care se transferă de pe serverul secundar are numele folosit pe serverul principal va putea să-și aleagă în mod gratuit un alt nume. Ca să mai eliberăm din nume vom șterge toate conturile de level 1-5 care sunt inactive de cel puțin jumătate de an. 7. SANCȚIUNILE Toate sancțiunile importante se păstrează. Vom șterge doar banurile pe IP și kick logurile. 8. CONTURILE BANATE Timp de o lună de zile de la momentul fuzionării va exista o reducere de 75% la opțiunile de account unban. Jucătorii care vor să se reapuce de servere vor trebui să își cumpere unban pentru a da dovadă că vor cu adevărat să joace corect și că nu vor mai cauza probleme. Dacă am da unban gratuit tuturor am da frâu liber jucătorilor care folosesc coduri cât și jucătorilor care vor să facă afaceri ilegale cu conturile lor. 9. TURFURILE GANGURILOR Deoarece ar exista o grămadă de noi membri în gangurile serverului fuzionat vom reseta turfurile pentru a oferi o șansă egală tuturor și totodată motiv de activitate pentru toată lumea. CÂND VOM FACE FUZIUNEA? Nu avem o dată fixă pentru aceasta deoarece s-ar putea să se tot schimbe datorită problemelor tehnice care pot să apară. Vom încerca să vedem dacă reușim să ne încadrăm s-o finalizăm pe la finalul acestei luni sau începutul lunii August. Nu dorim sa ne grabim pentru ca ne dorim sa iasa o treaba buna. Vă vom anunța cu o săptămână înainte de-a face fuziunea. În mare cam acestea sunt informațiile pentru moment. Urmează să purtăm în continuare discuții, să citim părerile voastre, să efectuăm sondaje și să ajungem la niște soluții finale. Vom încerca să facem un topic de tip FAQ (întrebări și răspunsuri) pentru întrebările pe care le aveți și nu le-am discutat deja în acest anunț, astfel încât toată lumea să fie lămurită cu ceea ce urmează să se întâmple și să existe cât mai puțini jucători nemulțumiți sau nedumeriți. Cred ca am repetat de o suta de ori, dar mai zic o data. Daca aveti intrebari sau sugestii puteti sa le scrieti mai jos. Multumesc! 92 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kelton Posted July 3, 2019 Author Share Posted July 3, 2019 (edited) In the past month there have been rumors regarding a possible fusion of the B-Zone servers. We wanted to give our rumors because this is certainly the quickest way the news spreads and each player has time to think about this topic. Having in mind the low player count of RPG3 and RPG4, especially, we are confined to do something about it. The fusion has been the last option we have been avoiding even since last year. We wanted as much as possible to postpone it, but to no avail. It is time do fuse! We want this fusion to be done as best as possible, so we need your help to find the best possible solutions to the problems that occur. This topic is intended for an open discussion to give out the best solutions. Even if I've recorded an episode with Bobo about all the details about the fusion the way we thought about them, we felt it is best to ask you what you want and decide together. We want you to show understanding, compassion, good will; certainly things will not remain the same, we are aware of this. Still, we are a community and this means we can get through it together for better and worse. Below we have written the reasons for the fusion, advantages and a few solutions for the problems that might exist. If you see other problems or solutions please leave a reply as descriptive and as civil as possible. Based on your suggestions we will make polls to vote for the best solutions. WHY ARE WE FUSING? Even since last summer we have received such a suggestion from players and we have been internally discussing it if we should do it or not for the B-Zone community. At that time we have decided to try and grow the number of players by making updates on the servers, trying to offer players interesting things to do, making their work easier and so on. We have made major updates like the automated report system and the new clans system, medium updates like implementing the concept of the Marathon, the poker system, a new type of Quest as well as smaller but helpful updates. These things were insufficient to exponentially grow the number of players on all 4 servers we currently have. So we have reached the following conclusions: - the game itself is not as popular as it used to be in previous years to new players, to players that start to play this game are fewer and fewer. - older players have grown up and are slowly starting to focus more on their personal lives than on games. - there are way too many Romanian sa-mp communities with servers as regards to the active player base; for this reasons players scatter on multiple servers and none of them manage to keep themselves full. - since there are few players on some servers boredom settles in because you can't interact with others, you can't be in a real competition, you can't truly have fun. - also because of the low number of players there are problems with filling faction slots since there are too many factions, leaders need to lower their standards and simplify everything, thus the game becomes boring and lacks competition. - there are problems to completing activity reports because faction members don't have enough players to do their reports, leaders being obligated to constantly lower reports which then results in a very week activity in factions. - we could continue with a long list of reasons for the problems that happen when the player count is low enough. Multiplayer games have always been meant to be played with several people. Sa-Mp itself is based on an ecosystem formed of hundreds of players. If the player count is low then there are a lot of problems and you eventually get bored. Practically on a server with few players you can't truly interact and you almost don't even want to join the server because of this, as opposed to a server full of active players where you know you have something to do. So at this point in time the best thing for the servers, for the community as well as for you players is to take this step and fuse the servers. FUSION ADVANTAGES For the average player the main advantage should be clear enough: if there are more players, you automatically have more things to do in the game. Here is a list with some of the advantages: - more players on the same server overall, so more players you can interact with and have fun. - filling up factions grows competition in them. - growth of the administrative staff, which leads to a faster solving of player problems. - the possibility of more efficiently doing your activity report. - payers will benefit faster from services provided by some factions. - better staff management, it is easier to take care of 2 servers than 4. - growing activity and standards as a whole. The list could go on. Older players that have played when there were 1000 players on a single server know the difference and the mood you have when seeing that you can play with that many people. WHAT SERVERS ARE WE FUSING? At this time we did not take a final decision, but we know that we want to remain with 2 servers instead of 4. We will make a poll about this and find out your opinions. So the options would be: RPG1 with RPG3 RPG2 with RPG4 - basically we would join the oldest of the servers with the higher player count and lower player count. RPG1 with RPG4 RPG2 with RPG3 - here there are two reasons: 1. We would join the server with most online players with the one with the fewest online players and the other servers with medium players between them. So we would be trying to establish somewhat of a balance between them. 2. Many players that joined RPG3 are former players of RPG2 and might still have friends that player there. TECHNICAL DETAILS AND SOLUTIONS There are a lot of technical issues that exist when joining two servers. Below you have a list of the most problematic things we have discovered and possible solutions for them. Keep in mind that the solutions are not yet final and changes might take place or there might be other problems we didn't think about yet (if you know about other problems leave a reply in this topic). If you have fully read the topic up until now you already know that we are trying to find the best solutions. This means that we will discuss or make polls regarding some decisions. 1. THE ADMINS AND HELPERS STAFF In order to become a staff member, especially a higher ranked one, a player needs to work a lot to firstly prove they deserve a chance to be part of the staff (this is somewhat the easy part), and then prove they deserve to stay there (this is the more difficult part). Those of you who never had a function in our staff might think it is no big deal. You spend all day flying and ban players that annoy you, right? In reality things are very different. To become a Helper you first need to have a good history of the account and prove you can rise to the standards of being a staff member. After you finally manage to get accepted you have to work constantly, so you must be active in game, you need to complete an activity report, you need to show decent behavior, you need to work as a team, you need to adapt to the changes that take place. After that, after managing to be active for severals months, doing your job, proving you deserve to get promoted, you finally manage to become an Admin. I am speaking in general terms. Obviously there are certain exceptions where some players are hiperactive, we need new admins and they get promoted sooner. For admins things are more complicated. You basically need to know all of the community rules. You have to constantly make correct and objective decisions. You need to learn to analyze the hundreds of types of proofs there exist for all things that can happen on the server. You need to complete an activity report good enough to stay in the staff. An admin needs to be continuously active for several months before he can reach a higher level. So if you thought everything was easy peasy then you might think again from now on. Everything seems easier from the outside. These being said, we have great respect for the people on our staff that have worked to get to where they are now and we don't want their work to be treated with indifference. For this reason we want all helpers and admins to keep their functions and get transferred with them on the new server. Maybe the staff will seem large on a fused server but in time things tend to balance out. The good part is that players will receive quicker help from the staff since it is bigger 2. LEADERS For leaders unfortunately things get complicated. The current system we are all used to is formed of a single leader per faction. We are trying to find the best solutions so that there are fewer players unhappy 1. We keep two leaders until one of them resigns, then we will get back in a normal fashion when there is only one leader left. This is a solution that might work and it depends very much on how well the two leaders would get along. 2. The oldest leaders in the faction (including as a member) and with the highest activity get to keep the function and the other one remains with rank 5 in the faction. This would be the most logical solution if we decide to keep a single leader per faction. 3. The leaders from the main servers (the ones with more players) keep their function and the others receive rank 5 in the faction. If you have other solutions leave a reply. 3. FACTION MEMBERS We think that the most efficient approach is for everyone to get transferred in the same faction, with the same FH, punishments, etc. We will also be adding an option to be able to leave the faction without FP if for some reason players decide so. For subleaders things again are not final and depends on how we decide to keep leaders. So here are our options: 1. If there are two leaders each of them will choose one subleader of the 4, so a total of 2 subleaders. 2. If there is one leader then the subleaders of that leader will keep their function. 4. HOUSES AND BUSINESSES Unfortunately we have no option and tell you that some players will be left without a house or biz.. The solution we have thought about is to evaluate the prices of houses and businesses from the smaller servers (because the economy is lower there because of the fewer player count) and refund the value of the property. If you have other suggestions leave a reply. No matter how we do it there will be players unhappy. We expect common sense and cooperation from you to find the middle ground and be as we unhappy players as possible. You need to understand that there cannot be two owners for a house or biz and someone needs to get refunded for the lost property. Don't try to abuse and obtain much more than the property is actually worth and keep in mind that properties lose value when the player count is low. 5. CLANS If there is no other clan with the same tag then there is no problem. The clan gets transferred as it is: tag, name, level, etc. If there is a clan with the same tag then we have the following solutions: 1. The oldest and biggest clan will get to keep the tag, the other one will receive a Free Name Change to change the name and tag. This would be the most logical approach. 2. The clan from the main server keeps the tag, the one from the secondary server changes the name/tag for free. 3. The option to cashback the equivalent of the available days left for the clan. Clan turfs will be reset to offer equal chances to everyone. Clans HQ might be added if there are too many clans that can get HQs. 6. ACCOUNTS Accounts will get transferred with all important data: level, money, hours played, rp-s, all points, etc. We will not transfer unimportant data such as website notifications, friends, ignore list, event blacklist, faction blacklist, faction followers. If there is no account registered with the same name, then the player that gets transferred gets to keep the same name. If there is an account registered with the same name, then the player that gets transferred will get to freely choose a new nickname. To free up some names we will delete all level 1-5 accounts inactive for at least half a year. 7. PUNISHMENTS All important punishments will be kept. We will only delete IP bans and kick logs. 8. BANNED ACCOUNTS For a month after we have fused there will be a 75% discount for unban options. Players that intend to start playing again on the server will have to buy unban to prove that they truly want to play and not continue to cause problems. If we freely unban everyone then we will have more problems with cheaters, players that to illegal business and so on. 9. GANG TURFS Because there will be a lot of new gang members in the fused servers we will reset the turfs to offer equal chances to everyone and also give reasons for them to be active. WHEN WILL WE FUSE? We do not have a fixed date because things might change depending on technical problems that might take place. We will see if we manage to do it at the end of this month or the beginning of August. We don't want to rush because we want to make the best job possible. We will let you know one week ahead of making the fusion. This should be all info at this time. We will keep discussing, reading opinions, making polls and finding final solutions. We will try and make a FAQ topic for questions you have that were not written in here already, so that everyone knows what is happening. I believe I have repeated over and over again, but I will say it once more. If you have questions or suggestions leave a reply here. Thank you! Edited July 10, 2019 by Kelton 7 Link to comment Share on other sites More sharing options...
TLG AdyWTF Posted July 10, 2019 Share Posted July 10, 2019 Salut Kelton, eu as alege varianta a pentru fuziune la lideri, nu putem fi atat de incapabili pentru a coopera cu alti lideri! 8 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flavius 217 Posted July 10, 2019 Share Posted July 10, 2019 (edited) Optiunea cu doi lideri este super, eu as opta pentru ea sincer sa fiu, e o idee buna. Amandoi liderii au muncit enorm sa ajunga acolo si nu ar trebui sa isi piarda functia fara motiv. Edited July 10, 2019 by WG Flavius 17 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geoka Posted July 10, 2019 Share Posted July 10, 2019 Salut, eu cred că cel mai bine ar fi prima soluție în cazul liderilor, să fie 2 lideri simultan. 12 Link to comment Share on other sites More sharing options...
CosmiBY Posted July 10, 2019 Share Posted July 10, 2019 Da, mai bine cu 2 lideri adica eu zic ca o sa ne intelegem, 7 Link to comment Share on other sites More sharing options...
eB Vlad Posted July 10, 2019 Share Posted July 10, 2019 (edited) Este o idee destul de buna, gandita foarte bine. Edited July 10, 2019 by eB Vlad 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
AXI Posted July 10, 2019 Share Posted July 10, 2019 Consider ca aceasta fuziune e o mare prostie, dacă veți face acest lucru jucătorii se vor supăra și vor părăsi comunitatea, vor fii mai putini jucatori decât acum, vor rămâne doar copiii de 12 ani și jocul nu ar mai avea sens, consider o mare prostie aceasta fuziune. 10 Link to comment Share on other sites More sharing options...
South ALex Posted July 10, 2019 Share Posted July 10, 2019 o sa mai pierdeti si aici multi jucatori dar din pacate nu aveti incotro... o idee fiind toti de aceasta fuziune daca tot rpg 1 cu rpg 3 si rpg 2 cu rpg 4 poate ar fi o idee gen sa putem alege cumva, eu personal am plecat dupa rpg 2 pe 3 si inca am ceva prieteni acolo si un cont secundar cu ceva bunuri as putea sa aleg sa mi transfer tot contul dupa rpg 3 pe 2 in locul acelui cont secundar. ar fi o idee in loc sa fim obligati sa jucam acolo unde se va face fuziunea putem alege ce am avea de pierdut? nimic, doar un jucator in plus Link to comment Share on other sites More sharing options...
MnX Zinnyo Posted July 10, 2019 Share Posted July 10, 2019 Felicitări pentru decizia luată! În sfârșit după ceva timp revedem B-Zone-ul acolo unde îi era locul, adică pe 1! 6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
South JuNNkyAYS Posted July 10, 2019 Share Posted July 10, 2019 4 minutes ago, WG Flavius said: Optiunea cu doi lideri este super, eu as opta pentru ea sincer sa fiu, e o idee buna. +1 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
D r e e W Posted July 10, 2019 Share Posted July 10, 2019 La lideri cel mai ok e să rămână 2 o perioadă. Chiar dacă îs 2 și unul poate nu are aceeași vechime ca celălalt, a muncit să ajungă unde este și munca lui nu ar fi suficient răsplătită dacă ar rămâne rank 5 odată ce a opținut funcția. 9 Link to comment Share on other sites More sharing options...
gaborXL1.FumezKent Posted July 10, 2019 Share Posted July 10, 2019 Quote Probleme Salut, eu joc pe rpg3, daca am 12/13 masini si 7skins la 7.7kk, mi se vor transfera pe noul server? La masini as vrea sa fie cu acelas numar de kilometri, cu aceleas hidd-uri, sau sa fiu despacubit cu $ de pe masini cu gold pentru cate sloturi am cumparat din [/shop] adica cu gold pentru 8 car slot si goldul de pe hidd-urile cumparate din shop [11]. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
South Smith Posted July 10, 2019 Share Posted July 10, 2019 Consider ca cel mai potrivit este sa fie doi lideri. Nu mi se pare normal ca cel cu vechimea cea mai mare sa ramana, ar fi incorect pentru celalalt lider de factiune, care probabil a muncit si el foarte mult sa obtina aceasta functie. 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ian212004 Posted July 10, 2019 Share Posted July 10, 2019 Eu zic sa pastreze casa sau bizul cel care are activitate mai mare in ultimele luni iar celalat sa fie despagubit. 17 Link to comment Share on other sites More sharing options...
BatMan RPG1 Posted July 10, 2019 Share Posted July 10, 2019 Merg si eu pe Opinia cu 2 lideri cum spune si Flavius până când unul din lideri pune demisia si se ajunge la un regim normal cu un singur lider. 7 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mecha Posted July 10, 2019 Share Posted July 10, 2019 Eu zic ca daca o sa fie 2 lideri pe factiune si membrii o sa fie oricum dublii pentru ca se unesc 2 factiunii sa ramana si 4 sublideri pentru ca o sa fie mult mai multe persoane. 9 Link to comment Share on other sites More sharing options...
TLG Ratonescu Posted July 10, 2019 Share Posted July 10, 2019 Just now, G8Mihai said: Merg si eu pe Opinia cu 2 lideri cum spune si Flavius până când unul din lideri pune demisia si se ajunge la un regim normal cu un singur lider. +1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hard Posted July 10, 2019 Share Posted July 10, 2019 #InvaziaRPG3 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scotocell Posted July 10, 2019 Share Posted July 10, 2019 Merg si eu pe opinia cu 2 lideri. Sa speram ca o sa fie bine si fara certuri. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cantu Posted July 10, 2019 Share Posted July 10, 2019 astia de pe rpg3 ziceti toti cu 2 lideri ca sa nu il pierdeti :)))))) 13 Link to comment Share on other sites More sharing options...
R0XANA Posted July 10, 2019 Share Posted July 10, 2019 3 minutes ago, G8Mihai said: Merg si eu pe Opinia cu 2 lideri cum spune si Flavius până când unul din lideri pune demisia si se ajunge la un regim normal cu un singur lider. +1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
D r e e W Posted July 10, 2019 Share Posted July 10, 2019 @AIM Steffy mi se pare normal să rămână 2 lideri, pentru că și cei de pe 3 au muncit, nu doar cei de pe 1-2. Orice lider de pe orice RPG a muncit să ajungă în funcție, și să i se ia funcția doar așa nu mi se pare ok. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urkelbama Posted July 10, 2019 Share Posted July 10, 2019 (edited) @Kelton In RPG1 a player paid more money for a business/house than a player in other RPG servers, In my opinion you should return the money paid to the business/house to the player. Example A player is playing RPG1 and he has CNN LS and he paid X cash and B player paid Y cash for cnn LS. X is bigger than Y, so if you give this business to B player it will be unfair for A player. and same if you give CNN LS to A player, it will be unfair for B player. In this case: 1-The activest Player should get CNN LS. 2-Return money to business owners. I told my oppion. I hope you take this into account. Edited July 10, 2019 by Urkelbama ToV 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
South IoNuTz Posted July 10, 2019 Share Posted July 10, 2019 Interesanta ideea cu liderii. Se pot baga 2 lideri iar la momentul potrivit unul va ceda, va fi scos din functie sau cine stie ce se mai poate intampla. Si dupa va reveni la normal, cu un singur lider. Asa cred ca nimeni nu se va supara, nu isi pierd munca, si mai ales ca au ocazia sa isi pastreze si un sub lider din cei 2 deja existenti. Abia astept fuziunea, sa stau 30 de minute sa ma conectez =)! Hai cu acele vremuri! 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts