Jump to content

Valentine's Day Quest, Gift, Discounts and War Changes


Kelton
 Share

Recommended Posts

1 hour ago, SaRtOR said:

?‍♂️

 

Nu inteleg uneori afirmatiile pe care le scoateti avand in vedere ca tot ce facem este transparent pentru voi ca sa nu existe prostii spuse ca cele precizate de catre tine. Cat despre update nu poti spune ca este bun sau rau cat timp nu il implementam sa vedem cum o sa se desfasoare pe server.

 

Scopul este acelasi ca cel de pana acum, chit ca iei 48 respectiv 72 chit ca iei locu' 1 la sfarsit de campionat tot aia este, doar ca acum primesti mai multe premi iar pe langa asta oferim sansa si celorlalte mafii sa fie active pe server, nu doar "pasnice".

 

 

Va mananca rautatea pe uni dintre voi. 

Prietene o mafie este pașnică ca liderul nu are pe cine aduce, sunt mai multe criterii, dar daca e sa ne gândim e mai bine sa adunați codați, asa mai cumpara gold pt unban si clear warn=))

Forță rau

Link to comment
Share on other sites

55 minutes ago, Only.EGiPTEANU said:

cam ironic sa vad asta scris de mana ta din moment ce tu esti cel care a stricat mafiile, daca nu iti bagai tu nasul in mafii totul era ok si in ziua de astazi. 

dar eu nu am facut nimic ?, cu ce am stricat eu mafiile de pe comunitate bro?

 

36 minutes ago, RW Bebino said:

Prietene o mafie este pașnică ca liderul nu are pe cine aduce, sunt mai multe criterii, dar daca e sa ne gândim e mai bine sa adunați codați, asa mai cumpara gold pt unban si clear warn=))

Forță rau

nu cred ca s-a gandit nimeni la asta ?‍♂️

 

Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, SaRtOR said:

dar eu nu am facut nimic ?, cu ce am stricat eu mafiile de pe comunitate bro?

 

nu cred ca s-a gandit nimeni la asta ?‍♂️

 

pe rpg1, nu pe comunitate, iti favorizezi prietenii pusi lideri si admini ca sa ia 72 si la restu le dai wipe, le scoti liderii etc

Link to comment
Share on other sites

Intr-un final ar fi fost ok sa se fi facut un POLL in legatura cu acest update sa se fie ceruta parerea despre chestia asta, comunitatea este tinuta in picioare si de catre playeri. Majoritatea playeriilor care au comentat acest update nu sunt de acord cu el. Ok inteleg, nu toti suntem de acord cu un update da cand majoritatea fac scandal si singuru lucru care mai tinea serverul activ erau warurile pentru ca in timpul warurilor se ating 700-800 playeri chiar mai mult atunci e clar. Multi vor pleca ca nu sta nimeni sa se joace pentru gold si nu o sa mai se regaseasca farmecul si atunci comunitatea va scade din nou. Nu mai vine nimeni din spate sa intre intr-o pasnica sau sa joace din nou asa cum o facea asa ca singura actractie ar fi fost warurile care se intra cate 2 ore pe zi :) 

Link to comment
Share on other sites

Salut, vad ca multa lume se plange de chestia asta cu warurile, si nici eu care nu prea m-am mai jucat in ultimul timp nu o vad ca pe o schimbare in bine.

Asa ca am o propunere pentru voi. Daca numele ideii este "gang championships" atunci de ce nu il faceti un campionat in adevaratul sens al cuvantului? Gen ca un campionat sportiv.

 

Ideea ar fi urmatoarea:

- Adaugarea mafiei cu numarul 10 (o sa aiba sens mai tarziu)

 

- Eliminarea celor 72 de teritorii si adaugarea unor arene comune (daca nu intelegeti ce vreau sa zic prin asta, o sa explic mai in detaliu in punctul urmator)

 

- Adaugarea unui nou mod nou de joc, get rid of the old war system (sistemul de waruri e super misto, dar nu stiu daca s-ar potrivi in contextul ideii mele)

Noul mod de joc ar fi... Attack and Defend, unii dintre voi probabil stiti cum sta treaba, dar, pentru cei care nu stiu, am sa va explic in detaliu:

p825zuO_d.png

Bun, in poza de mai sus avem ceea ce am mentionat mai sus, o arena:

> punctul rosu reprezinta spawnul attackerilor

> punctul albastru reprezinta spawnul defenderilor

> punctul galben reprezinta checkpointul

Sa punem problema ca un war ca acesta ar dura o ora: 15 runde, a cate 4 minute.

Care este scopul attackerilor in acest mod? Ori sa inainteze si sa elimine toti defenderii de pe teritoriu, ori sa captureze checkpointul (presupunem ca capturarea checkpointului dureaza 20 de secunde, sau ma rog, cat credeti voi ca e mai bine, nu are relevanta; odata ce checkpointul a fost capturat, runda ia sfarsit, punct pentru attackeri).

Care este scopul defenderilor in acest mod? Simplu, ori sa elimine toti attackerii, ori sa supravietuiasca 4 minute fara sa fie eliminati.

Prima echipa la 8 runde luate castiga warul.

Ideea ar fi ca zilnic sa se joace un war in care o mafie joaca rolul de attacker, iar un alt war in rolul de defender, pentru un total de 2 ore dupa cum am mentionat mai sus. Acum ca ati inteles ideea noului mod de joc, hai sa trecem mai departe cu propunerea.

 

- Adaugarea unui clasament, daca tot am zis sa-l facem campionat in adevaratul sens al cuvantului.

Am sa explic chestia asta cat mai "mura in gura" posibil.

Incepe o luna noua. Toate mafiile sunt la egalitate de puncte, 0 waruri jucate, asa arata clasamentul:

Position | Gang | Wars Played | Wins | Losses | +/- | Points (+/- constitutie diferenta de runde castigate/pierdute)

1. GSB 0 0 0 0 0

2. VDT 0 0 0 0 0

3. VTB 0 0 0 0 0

4. TTB 0 0 0 0 0

5. RDT 0 0 0 0 0

6. STP 0 0 0 0 0

7. ARF 0 0 0 0 0

8. 69P 0 0 0 0 0

9. ELC 0 0 0 0 0

10. NEW 0 0 0 0 0

 

Warurile/rezultatele din prima "etapa" a lunii:

(D) Green Street Bloods 11-4 Verdant Family (A)

(D) The Tsar Bratva 7-8 Avispa Rifa (A)

(D) Vietnamese Boys 6-9 Red Dragon Triad (A)

(D) 69 Pier Mobs 15-0 New Gang (A)

(D) El Loco Cartel 1-14 Southern Pimps (A)

(D) Verdant Family 6-9 El Loco Cartel (A)

(D) Avispa Rifa 2-13 Green Street Bloods (A)

(D) New Gang 6-9 Vietnamese Boys (A)

(D) Southern Pimps 8-7 69 Pier Mobs (A)

(D) Red Dragon Triad 10-5 The Tsar Bratva (A)

(poate fi cat de random se poate, oricum nu are relevanta, toate mafiile se intalnesc intre ele de multiple ori intr-o luna, deci n-o sa se puna problema ca GSB n-o sa aiba niciodata war cu sa zicem spre exemplu, RDT; btw, sper ca se poate observa ca am dat un exemplu astfel incat, cum am explicat mai sus, o mafie sa joace un war in rolul de attacker, unul in rol de defender)

 

Clasamentul dupa prima "etapa": (sa zicem ca un war castigat iti aduce trei puncte, ma rog, nici chestia asta nu are relevanta pentru ca oricum un war nu se poate termina la egalitate, asa ca daca chiar vreti sa faceti ceva mai special, ati putea face gen ca un war castigat la o diferenta de o runda pana la 5 runde sa fie doua puncte, iar warurile castigate la o diferenta mai mare de 5 runde sa-ti aduca trei puncte)

Position | Gang | Wars Played | Wins | Losses | +/- | Points

1. GSB 2 2 0 +18 6

2. STP 2 2 0 +14 6

3. RDT 2 2 0 +8 6

4. 69P 2 1 1 +14 3

5. VTB 2 1 1 0 3

6. ARF 2 1 1 -10 3

7. ELC 2 1 1 -10 3

8. TTB 2 0 2 -6 0

9. VDT 2 0 2 -10 0

10. NEW 2 0 2 -18 0

 

- Adaugarea unor trofee individuale pentru jucatorii cu cele mai bune performante lunare.

 

Si cam atat, I ran out of ideas. Cred ca ideea mea este benefica? Absolut, avand in vedere ca s-a mentionat dezechilibrul dintre mafii. Asa fiecare mafie are sansa de a juca acelasi numar de waruri, si nici nu mai exista stereotipul ala ca mafia aia are 40 de turfuri, saracii aia n-au nici macar HQ-ul, haha ce slabi.

Edited by RLT KAPPA
Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, RLT KAPPA said:

Salut, vad ca multa lume se plange de chestia asta cu warurile, si nici eu care nu prea m-am mai jucat in ultimul timp nu o vad ca pe o schimbare in bine.

Asa ca am o propunere pentru voi. Daca numele ideii este "gang championships" atunci de ce nu il faceti un campionat in adevaratul sens al cuvantului? Gen ca un campionat sportiv.

 

Ideea ar fi urmatoarea:

- Adaugarea mafiei cu numarul 10 (o sa aiba sens mai tarziu)

 

- Eliminarea celor 72 de teritorii si adaugarea unor arene comune (daca nu intelegeti ce vreau sa zic prin asta, o sa explic mai in detaliu in punctul urmator)

 

- Adaugarea unui nou mod nou de joc, get rid of the old war system (sistemul de waruri e super misto, dar nu stiu daca s-ar potrivi in contextul ideii mele)

Noul mod de joc ar fi... Attack and Defend, unii dintre voi probabil stiti cum sta treaba, dar, pentru cei care nu stiu, am sa va explic in detaliu:

p825zuO_d.png

Bun, in poza de mai sus avem ceea ce am mentionat mai sus, o arena:

> punctul rosu reprezinta spawnul attackerilor

> punctul albastru reprezinta spawnul defenderilor

> punctul galben reprezinta checkpointul

Sa punem problema ca un war ca acesta ar dura o ora: 15 runde, a cate 4 minute.

Care este scopul attackerilor in acest mod? Ori sa inainteze si sa elimine toti defenderii de pe teritoriu, ori sa captureze checkpointul (presupunem ca capturarea checkpointului dureaza 20 de secunde, sau ma rog, cat credeti voi ca e mai bine, nu are relevanta; odata ce checkpointul a fost capturat, runda ia sfarsit, punct pentru attackeri).

Care este scopul defenderilor in acest mod? Simplu, ori sa elimine toti attackerii, ori sa supravietuiasca 4 minute fara sa fie eliminati.

Prima echipa la 8 runde luate castiga warul.

Ideea ar fi ca zilnic sa se joace un war in care o mafie joaca rolul de attacker, iar un alt war in rolul de defender, pentru un total de 2 ore dupa cum am mentionat mai sus. Acum ca ati inteles ideea noului mod de joc, hai sa trecem mai departe cu propunerea.

 

- Adaugarea unui clasament, daca tot am zis sa-l facem campionat in adevaratul sens al cuvantului.

Am sa explic chestia asta cat mai "mura in gura" posibil.

Incepe o luna noua. Toate mafiile sunt la egalitate de puncte, 0 waruri jucate, asa arata clasamentul:

Position | Gang | Wars Played | Wins | Losses | +/- | Points (+/- constitutie diferenta de runde castigate/pierdute)

1. GSB 0 0 0 0 0

2. VDT 0 0 0 0 0

3. VTB 0 0 0 0 0

4. TTB 0 0 0 0 0

5. RDT 0 0 0 0 0

6. STP 0 0 0 0 0

7. ARF 0 0 0 0 0

8. 69P 0 0 0 0 0

9. ELC 0 0 0 0 0

10. NEW 0 0 0 0 0

 

Warurile/rezultatele din prima "etapa" a lunii:

(D) Green Street Bloods 11-4 Verdant Family (A)

(D) The Tsar Bratva 7-8 Avispa Rifa (A)

(D) Vietnamese Boys 6-9 Red Dragon Triad (A)

(D) 69 Pier Mobs 15-0 New Gang (A)

(D) El Loco Cartel 1-14 Southern Pimps (A)

(D) Verdant Family 6-9 El Loco Cartel (A)

(D) Avispa Rifa 2-13 Green Street Bloods (A)

(D) New Gang 6-9 Vietnamese Boys (A)

(D) Southern Pimps 8-7 69 Pier Mobs (A)

(D) Red Dragon Triad 10-5 The Tsar Bratva (A)

(poate fi cat de random se poate, oricum nu are relevanta, toate mafiile se intalnesc intre ele de multiple ori intr-o luna, deci n-o sa se puna problema ca GSB n-o sa aiba niciodata war cu sa zicem spre exemplu, RDT; btw, sper ca se poate observa ca am dat un exemplu astfel incat, cum am explicat mai sus, o mafie sa joace un war in rolul de attacker, unul in rol de defender)

 

Clasamentul dupa prima "etapa": (sa zicem ca un war castigat iti aduce trei puncte, ma rog, nici chestia asta nu are relevanta pentru ca oricum un war nu se poate termina la egalitate, asa ca daca chiar vreti sa faceti ceva mai special, ati putea face gen ca un war castigat la o diferenta de o runda pana la 5 runde sa fie doua puncte, iar warurile castigate la o diferenta mai mare de 5 runde sa-ti aduca trei puncte)

Position | Gang | Wars Played | Wins | Losses | +/- | Points

1. GSB 2 2 0 +18 6

2. STP 2 2 0 +14 6

3. RDT 2 2 0 +8 6

4. 69P 2 1 1 +14 3

5. VTB 2 1 1 0 3

6. ARF 2 1 1 -10 3

7. ELC 2 1 1 -10 3

8. TTB 2 0 2 -6 0

9. VDT 2 0 2 -10 0

10. NEW 2 0 2 -18 0

 

- Adaugarea unor trofee individuale pentru jucatorii cu cele mai bune performante lunare.

 

Si cam atat, I ran out of ideas. Cred ca ideea mea este benefica? Absolut, avand in vedere ca s-a mentionat dezechilibrul dintre mafii. Asa fiecare mafie are sansa de a juca acelasi numar de waruri, si nici nu mai exista stereotipul ala ca mafia aia are 40 de turfuri, saracii aia n-au nici macar HQ-ul, haha ce slabi.

Se joaca tur-retur?
Cupa si Supercupa cand se joaca?

Edited by xThe0
Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, RLT KAPPA said:

Salut, vad ca multa lume se plange de chestia asta cu warurile, si nici eu care nu prea m-am mai jucat in ultimul timp nu o vad ca pe o schimbare in bine.

Asa ca am o propunere pentru voi. Daca numele ideii este "gang championships" atunci de ce nu il faceti un campionat in adevaratul sens al cuvantului? Gen ca un campionat sportiv.

 

Ideea ar fi urmatoarea:

- Adaugarea mafiei cu numarul 10 (o sa aiba sens mai tarziu)

 

- Eliminarea celor 72 de teritorii si adaugarea unor arene comune (daca nu intelegeti ce vreau sa zic prin asta, o sa explic mai in detaliu in punctul urmator)

 

- Adaugarea unui nou mod nou de joc, get rid of the old war system (sistemul de waruri e super misto, dar nu stiu daca s-ar potrivi in contextul ideii mele)

Noul mod de joc ar fi... Attack and Defend, unii dintre voi probabil stiti cum sta treaba, dar, pentru cei care nu stiu, am sa va explic in detaliu:

p825zuO_d.png

Bun, in poza de mai sus avem ceea ce am mentionat mai sus, o arena:

> punctul rosu reprezinta spawnul attackerilor

> punctul albastru reprezinta spawnul defenderilor

> punctul galben reprezinta checkpointul

Sa punem problema ca un war ca acesta ar dura o ora: 15 runde, a cate 4 minute.

Care este scopul attackerilor in acest mod? Ori sa inainteze si sa elimine toti defenderii de pe teritoriu, ori sa captureze checkpointul (presupunem ca capturarea checkpointului dureaza 20 de secunde, sau ma rog, cat credeti voi ca e mai bine, nu are relevanta; odata ce checkpointul a fost capturat, runda ia sfarsit, punct pentru attackeri).

Care este scopul defenderilor in acest mod? Simplu, ori sa elimine toti attackerii, ori sa supravietuiasca 4 minute fara sa fie eliminati.

Prima echipa la 8 runde luate castiga warul.

Ideea ar fi ca zilnic sa se joace un war in care o mafie joaca rolul de attacker, iar un alt war in rolul de defender, pentru un total de 2 ore dupa cum am mentionat mai sus. Acum ca ati inteles ideea noului mod de joc, hai sa trecem mai departe cu propunerea.

 

- Adaugarea unui clasament, daca tot am zis sa-l facem campionat in adevaratul sens al cuvantului.

Am sa explic chestia asta cat mai "mura in gura" posibil.

Incepe o luna noua. Toate mafiile sunt la egalitate de puncte, 0 waruri jucate, asa arata clasamentul:

Position | Gang | Wars Played | Wins | Losses | +/- | Points (+/- constitutie diferenta de runde castigate/pierdute)

1. GSB 0 0 0 0 0

2. VDT 0 0 0 0 0

3. VTB 0 0 0 0 0

4. TTB 0 0 0 0 0

5. RDT 0 0 0 0 0

6. STP 0 0 0 0 0

7. ARF 0 0 0 0 0

8. 69P 0 0 0 0 0

9. ELC 0 0 0 0 0

10. NEW 0 0 0 0 0

 

Warurile/rezultatele din prima "etapa" a lunii:

(D) Green Street Bloods 11-4 Verdant Family (A)

(D) The Tsar Bratva 7-8 Avispa Rifa (A)

(D) Vietnamese Boys 6-9 Red Dragon Triad (A)

(D) 69 Pier Mobs 15-0 New Gang (A)

(D) El Loco Cartel 1-14 Southern Pimps (A)

(D) Verdant Family 6-9 El Loco Cartel (A)

(D) Avispa Rifa 2-13 Green Street Bloods (A)

(D) New Gang 6-9 Vietnamese Boys (A)

(D) Southern Pimps 8-7 69 Pier Mobs (A)

(D) Red Dragon Triad 10-5 The Tsar Bratva (A)

(poate fi cat de random se poate, oricum nu are relevanta, toate mafiile se intalnesc intre ele de multiple ori intr-o luna, deci n-o sa se puna problema ca GSB n-o sa aiba niciodata war cu sa zicem spre exemplu, RDT; btw, sper ca se poate observa ca am dat un exemplu astfel incat, cum am explicat mai sus, o mafie sa joace un war in rolul de attacker, unul in rol de defender)

 

Clasamentul dupa prima "etapa": (sa zicem ca un war castigat iti aduce trei puncte, ma rog, nici chestia asta nu are relevanta pentru ca oricum un war nu se poate termina la egalitate, asa ca daca chiar vreti sa faceti ceva mai special, ati putea face gen ca un war castigat la o diferenta de o runda pana la 5 runde sa fie doua puncte, iar warurile castigate la o diferenta mai mare de 5 runde sa-ti aduca trei puncte)

Position | Gang | Wars Played | Wins | Losses | +/- | Points

1. GSB 2 2 0 +18 6

2. STP 2 2 0 +14 6

3. RDT 2 2 0 +8 6

4. 69P 2 1 1 +14 3

5. VTB 2 1 1 0 3

6. ARF 2 1 1 -10 3

7. ELC 2 1 1 -10 3

8. TTB 2 0 2 -6 0

9. VDT 2 0 2 -10 0

10. NEW 2 0 2 -18 0

 

- Adaugarea unor trofee individuale pentru jucatorii cu cele mai bune performante lunare.

 

Si cam atat, I ran out of ideas. Cred ca ideea mea este benefica? Absolut, avand in vedere ca s-a mentionat dezechilibrul dintre mafii. Asa fiecare mafie are sansa de a juca acelasi numar de waruri, si nici nu mai exista stereotipul ala ca mafia aia are 40 de turfuri, saracii aia n-au nici macar HQ-ul, haha ce slabi.

Competiție sportivă între mafii, roleplay în adevaratul sens al cuvântului.

Link to comment
Share on other sites

Just now, RLT KAPPA said:

multumesc ca mereu esti aproape si ca ma completezi relu, te iubesc

that's gay

2 minutes ago, sefu sefilor said:

Competiție sportivă între mafii, roleplay în adevaratul sens al cuvântului.

ce maimutoi esti

Link to comment
Share on other sites

18 minutes ago, RLT KAPPA said:

Salut, vad ca multa lume se plange de chestia asta cu warurile, si nici eu care nu prea m-am mai jucat in ultimul timp nu o vad ca pe o schimbare in bine.

Asa ca am o propunere pentru voi. Daca numele ideii este "gang championships" atunci de ce nu il faceti un campionat in adevaratul sens al cuvantului? Gen ca un campionat sportiv.

 

Ideea ar fi urmatoarea:

- Adaugarea mafiei cu numarul 10 (o sa aiba sens mai tarziu)

 

- Eliminarea celor 72 de teritorii si adaugarea unor arene comune (daca nu intelegeti ce vreau sa zic prin asta, o sa explic mai in detaliu in punctul urmator)

 

- Adaugarea unui nou mod nou de joc, get rid of the old war system (sistemul de waruri e super misto, dar nu stiu daca s-ar potrivi in contextul ideii mele)

Noul mod de joc ar fi... Attack and Defend, unii dintre voi probabil stiti cum sta treaba, dar, pentru cei care nu stiu, am sa va explic in detaliu:

p825zuO_d.png

Bun, in poza de mai sus avem ceea ce am mentionat mai sus, o arena:

> punctul rosu reprezinta spawnul attackerilor

> punctul albastru reprezinta spawnul defenderilor

> punctul galben reprezinta checkpointul

Sa punem problema ca un war ca acesta ar dura o ora: 15 runde, a cate 4 minute.

Care este scopul attackerilor in acest mod? Ori sa inainteze si sa elimine toti defenderii de pe teritoriu, ori sa captureze checkpointul (presupunem ca capturarea checkpointului dureaza 20 de secunde, sau ma rog, cat credeti voi ca e mai bine, nu are relevanta; odata ce checkpointul a fost capturat, runda ia sfarsit, punct pentru attackeri).

Care este scopul defenderilor in acest mod? Simplu, ori sa elimine toti attackerii, ori sa supravietuiasca 4 minute fara sa fie eliminati.

Prima echipa la 8 runde luate castiga warul.

Ideea ar fi ca zilnic sa se joace un war in care o mafie joaca rolul de attacker, iar un alt war in rolul de defender, pentru un total de 2 ore dupa cum am mentionat mai sus. Acum ca ati inteles ideea noului mod de joc, hai sa trecem mai departe cu propunerea.

 

- Adaugarea unui clasament, daca tot am zis sa-l facem campionat in adevaratul sens al cuvantului.

Am sa explic chestia asta cat mai "mura in gura" posibil.

Incepe o luna noua. Toate mafiile sunt la egalitate de puncte, 0 waruri jucate, asa arata clasamentul:

Position | Gang | Wars Played | Wins | Losses | +/- | Points (+/- constitutie diferenta de runde castigate/pierdute)

1. GSB 0 0 0 0 0

2. VDT 0 0 0 0 0

3. VTB 0 0 0 0 0

4. TTB 0 0 0 0 0

5. RDT 0 0 0 0 0

6. STP 0 0 0 0 0

7. ARF 0 0 0 0 0

8. 69P 0 0 0 0 0

9. ELC 0 0 0 0 0

10. NEW 0 0 0 0 0

 

Warurile/rezultatele din prima "etapa" a lunii:

(D) Green Street Bloods 11-4 Verdant Family (A)

(D) The Tsar Bratva 7-8 Avispa Rifa (A)

(D) Vietnamese Boys 6-9 Red Dragon Triad (A)

(D) 69 Pier Mobs 15-0 New Gang (A)

(D) El Loco Cartel 1-14 Southern Pimps (A)

(D) Verdant Family 6-9 El Loco Cartel (A)

(D) Avispa Rifa 2-13 Green Street Bloods (A)

(D) New Gang 6-9 Vietnamese Boys (A)

(D) Southern Pimps 8-7 69 Pier Mobs (A)

(D) Red Dragon Triad 10-5 The Tsar Bratva (A)

(poate fi cat de random se poate, oricum nu are relevanta, toate mafiile se intalnesc intre ele de multiple ori intr-o luna, deci n-o sa se puna problema ca GSB n-o sa aiba niciodata war cu sa zicem spre exemplu, RDT; btw, sper ca se poate observa ca am dat un exemplu astfel incat, cum am explicat mai sus, o mafie sa joace un war in rolul de attacker, unul in rol de defender)

 

Clasamentul dupa prima "etapa": (sa zicem ca un war castigat iti aduce trei puncte, ma rog, nici chestia asta nu are relevanta pentru ca oricum un war nu se poate termina la egalitate, asa ca daca chiar vreti sa faceti ceva mai special, ati putea face gen ca un war castigat la o diferenta de o runda pana la 5 runde sa fie doua puncte, iar warurile castigate la o diferenta mai mare de 5 runde sa-ti aduca trei puncte)

Position | Gang | Wars Played | Wins | Losses | +/- | Points

1. GSB 2 2 0 +18 6

2. STP 2 2 0 +14 6

3. RDT 2 2 0 +8 6

4. 69P 2 1 1 +14 3

5. VTB 2 1 1 0 3

6. ARF 2 1 1 -10 3

7. ELC 2 1 1 -10 3

8. TTB 2 0 2 -6 0

9. VDT 2 0 2 -10 0

10. NEW 2 0 2 -18 0

 

- Adaugarea unor trofee individuale pentru jucatorii cu cele mai bune performante lunare.

 

Si cam atat, I ran out of ideas. Cred ca ideea mea este benefica? Absolut, avand in vedere ca s-a mentionat dezechilibrul dintre mafii. Asa fiecare mafie are sansa de a juca acelasi numar de waruri, si nici nu mai exista stereotipul ala ca mafia aia are 40 de turfuri, saracii aia n-au nici macar HQ-ul, haha ce slabi.

O idee geniala dragi iubitori ai sa-mp-ului!

Link to comment
Share on other sites

40 minutes ago, RLT KAPPA said:

Salut, vad ca multa lume se plange de chestia asta cu warurile, si nici eu care nu prea m-am mai jucat in ultimul timp nu o vad ca pe o schimbare in bine.

Asa ca am o propunere pentru voi. Daca numele ideii este "gang championships" atunci de ce nu il faceti un campionat in adevaratul sens al cuvantului? Gen ca un campionat sportiv.

 

Ideea ar fi urmatoarea:

- Adaugarea mafiei cu numarul 10 (o sa aiba sens mai tarziu)

 

- Eliminarea celor 72 de teritorii si adaugarea unor arene comune (daca nu intelegeti ce vreau sa zic prin asta, o sa explic mai in detaliu in punctul urmator)

 

- Adaugarea unui nou mod nou de joc, get rid of the old war system (sistemul de waruri e super misto, dar nu stiu daca s-ar potrivi in contextul ideii mele)

Noul mod de joc ar fi... Attack and Defend, unii dintre voi probabil stiti cum sta treaba, dar, pentru cei care nu stiu, am sa va explic in detaliu:

p825zuO_d.png

Bun, in poza de mai sus avem ceea ce am mentionat mai sus, o arena:

> punctul rosu reprezinta spawnul attackerilor

> punctul albastru reprezinta spawnul defenderilor

> punctul galben reprezinta checkpointul

Sa punem problema ca un war ca acesta ar dura o ora: 15 runde, a cate 4 minute.

Care este scopul attackerilor in acest mod? Ori sa inainteze si sa elimine toti defenderii de pe teritoriu, ori sa captureze checkpointul (presupunem ca capturarea checkpointului dureaza 20 de secunde, sau ma rog, cat credeti voi ca e mai bine, nu are relevanta; odata ce checkpointul a fost capturat, runda ia sfarsit, punct pentru attackeri).

Care este scopul defenderilor in acest mod? Simplu, ori sa elimine toti attackerii, ori sa supravietuiasca 4 minute fara sa fie eliminati.

Prima echipa la 8 runde luate castiga warul.

Ideea ar fi ca zilnic sa se joace un war in care o mafie joaca rolul de attacker, iar un alt war in rolul de defender, pentru un total de 2 ore dupa cum am mentionat mai sus. Acum ca ati inteles ideea noului mod de joc, hai sa trecem mai departe cu propunerea.

 

- Adaugarea unui clasament, daca tot am zis sa-l facem campionat in adevaratul sens al cuvantului.

Am sa explic chestia asta cat mai "mura in gura" posibil.

Incepe o luna noua. Toate mafiile sunt la egalitate de puncte, 0 waruri jucate, asa arata clasamentul:

Position | Gang | Wars Played | Wins | Losses | +/- | Points (+/- constitutie diferenta de runde castigate/pierdute)

1. GSB 0 0 0 0 0

2. VDT 0 0 0 0 0

3. VTB 0 0 0 0 0

4. TTB 0 0 0 0 0

5. RDT 0 0 0 0 0

6. STP 0 0 0 0 0

7. ARF 0 0 0 0 0

8. 69P 0 0 0 0 0

9. ELC 0 0 0 0 0

10. NEW 0 0 0 0 0

 

Warurile/rezultatele din prima "etapa" a lunii:

(D) Green Street Bloods 11-4 Verdant Family (A)

(D) The Tsar Bratva 7-8 Avispa Rifa (A)

(D) Vietnamese Boys 6-9 Red Dragon Triad (A)

(D) 69 Pier Mobs 15-0 New Gang (A)

(D) El Loco Cartel 1-14 Southern Pimps (A)

(D) Verdant Family 6-9 El Loco Cartel (A)

(D) Avispa Rifa 2-13 Green Street Bloods (A)

(D) New Gang 6-9 Vietnamese Boys (A)

(D) Southern Pimps 8-7 69 Pier Mobs (A)

(D) Red Dragon Triad 10-5 The Tsar Bratva (A)

(poate fi cat de random se poate, oricum nu are relevanta, toate mafiile se intalnesc intre ele de multiple ori intr-o luna, deci n-o sa se puna problema ca GSB n-o sa aiba niciodata war cu sa zicem spre exemplu, RDT; btw, sper ca se poate observa ca am dat un exemplu astfel incat, cum am explicat mai sus, o mafie sa joace un war in rolul de attacker, unul in rol de defender)

 

Clasamentul dupa prima "etapa": (sa zicem ca un war castigat iti aduce trei puncte, ma rog, nici chestia asta nu are relevanta pentru ca oricum un war nu se poate termina la egalitate, asa ca daca chiar vreti sa faceti ceva mai special, ati putea face gen ca un war castigat la o diferenta de o runda pana la 5 runde sa fie doua puncte, iar warurile castigate la o diferenta mai mare de 5 runde sa-ti aduca trei puncte)

Position | Gang | Wars Played | Wins | Losses | +/- | Points

1. GSB 2 2 0 +18 6

2. STP 2 2 0 +14 6

3. RDT 2 2 0 +8 6

4. 69P 2 1 1 +14 3

5. VTB 2 1 1 0 3

6. ARF 2 1 1 -10 3

7. ELC 2 1 1 -10 3

8. TTB 2 0 2 -6 0

9. VDT 2 0 2 -10 0

10. NEW 2 0 2 -18 0

 

- Adaugarea unor trofee individuale pentru jucatorii cu cele mai bune performante lunare.

 

Si cam atat, I ran out of ideas. Cred ca ideea mea este benefica? Absolut, avand in vedere ca s-a mentionat dezechilibrul dintre mafii. Asa fiecare mafie are sansa de a juca acelasi numar de waruri, si nici nu mai exista stereotipul ala ca mafia aia are 40 de turfuri, saracii aia n-au nici macar HQ-ul, haha ce slabi.

Se poate baga si la Pariuri  in acesasta eLiga 1? Sau macar sa fie gang urile redenumite in Rapid, fcsb, Dinamo etc sa fie treaba treaba

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, RLT KAPPA said:

Salut, vad ca multa lume se plange de chestia asta cu warurile, si nici eu care nu prea m-am mai jucat in ultimul timp nu o vad ca pe o schimbare in bine.

Asa ca am o propunere pentru voi. Daca numele ideii este "gang championships" atunci de ce nu il faceti un campionat in adevaratul sens al cuvantului? Gen ca un campionat sportiv.

 

Ideea ar fi urmatoarea:

- Adaugarea mafiei cu numarul 10 (o sa aiba sens mai tarziu)

 

- Eliminarea celor 72 de teritorii si adaugarea unor arene comune (daca nu intelegeti ce vreau sa zic prin asta, o sa explic mai in detaliu in punctul urmator)

 

- Adaugarea unui nou mod nou de joc, get rid of the old war system (sistemul de waruri e super misto, dar nu stiu daca s-ar potrivi in contextul ideii mele)

Noul mod de joc ar fi... Attack and Defend, unii dintre voi probabil stiti cum sta treaba, dar, pentru cei care nu stiu, am sa va explic in detaliu:

p825zuO_d.png

Bun, in poza de mai sus avem ceea ce am mentionat mai sus, o arena:

> punctul rosu reprezinta spawnul attackerilor

> punctul albastru reprezinta spawnul defenderilor

> punctul galben reprezinta checkpointul

Sa punem problema ca un war ca acesta ar dura o ora: 15 runde, a cate 4 minute.

Care este scopul attackerilor in acest mod? Ori sa inainteze si sa elimine toti defenderii de pe teritoriu, ori sa captureze checkpointul (presupunem ca capturarea checkpointului dureaza 20 de secunde, sau ma rog, cat credeti voi ca e mai bine, nu are relevanta; odata ce checkpointul a fost capturat, runda ia sfarsit, punct pentru attackeri).

Care este scopul defenderilor in acest mod? Simplu, ori sa elimine toti attackerii, ori sa supravietuiasca 4 minute fara sa fie eliminati.

Prima echipa la 8 runde luate castiga warul.

Ideea ar fi ca zilnic sa se joace un war in care o mafie joaca rolul de attacker, iar un alt war in rolul de defender, pentru un total de 2 ore dupa cum am mentionat mai sus. Acum ca ati inteles ideea noului mod de joc, hai sa trecem mai departe cu propunerea.

 

- Adaugarea unui clasament, daca tot am zis sa-l facem campionat in adevaratul sens al cuvantului.

Am sa explic chestia asta cat mai "mura in gura" posibil.

Incepe o luna noua. Toate mafiile sunt la egalitate de puncte, 0 waruri jucate, asa arata clasamentul:

Position | Gang | Wars Played | Wins | Losses | +/- | Points (+/- constitutie diferenta de runde castigate/pierdute)

1. GSB 0 0 0 0 0

2. VDT 0 0 0 0 0

3. VTB 0 0 0 0 0

4. TTB 0 0 0 0 0

5. RDT 0 0 0 0 0

6. STP 0 0 0 0 0

7. ARF 0 0 0 0 0

8. 69P 0 0 0 0 0

9. ELC 0 0 0 0 0

10. NEW 0 0 0 0 0

 

Warurile/rezultatele din prima "etapa" a lunii:

(D) Green Street Bloods 11-4 Verdant Family (A)

(D) The Tsar Bratva 7-8 Avispa Rifa (A)

(D) Vietnamese Boys 6-9 Red Dragon Triad (A)

(D) 69 Pier Mobs 15-0 New Gang (A)

(D) El Loco Cartel 1-14 Southern Pimps (A)

(D) Verdant Family 6-9 El Loco Cartel (A)

(D) Avispa Rifa 2-13 Green Street Bloods (A)

(D) New Gang 6-9 Vietnamese Boys (A)

(D) Southern Pimps 8-7 69 Pier Mobs (A)

(D) Red Dragon Triad 10-5 The Tsar Bratva (A)

(poate fi cat de random se poate, oricum nu are relevanta, toate mafiile se intalnesc intre ele de multiple ori intr-o luna, deci n-o sa se puna problema ca GSB n-o sa aiba niciodata war cu sa zicem spre exemplu, RDT; btw, sper ca se poate observa ca am dat un exemplu astfel incat, cum am explicat mai sus, o mafie sa joace un war in rolul de attacker, unul in rol de defender)

 

Clasamentul dupa prima "etapa": (sa zicem ca un war castigat iti aduce trei puncte, ma rog, nici chestia asta nu are relevanta pentru ca oricum un war nu se poate termina la egalitate, asa ca daca chiar vreti sa faceti ceva mai special, ati putea face gen ca un war castigat la o diferenta de o runda pana la 5 runde sa fie doua puncte, iar warurile castigate la o diferenta mai mare de 5 runde sa-ti aduca trei puncte)

Position | Gang | Wars Played | Wins | Losses | +/- | Points

1. GSB 2 2 0 +18 6

2. STP 2 2 0 +14 6

3. RDT 2 2 0 +8 6

4. 69P 2 1 1 +14 3

5. VTB 2 1 1 0 3

6. ARF 2 1 1 -10 3

7. ELC 2 1 1 -10 3

8. TTB 2 0 2 -6 0

9. VDT 2 0 2 -10 0

10. NEW 2 0 2 -18 0

 

- Adaugarea unor trofee individuale pentru jucatorii cu cele mai bune performante lunare.

 

Si cam atat, I ran out of ideas. Cred ca ideea mea este benefica? Absolut, avand in vedere ca s-a mentionat dezechilibrul dintre mafii. Asa fiecare mafie are sansa de a juca acelasi numar de waruri, si nici nu mai exista stereotipul ala ca mafia aia are 40 de turfuri, saracii aia n-au nici macar HQ-ul, haha ce slabi.

Frumoasa idee, imi place.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.