Paramedics - Discuţii | Discussions

Alexander

Sarbatori fericite si multa sanatate alaturi de cei dragi .

Sa aveti tot ce va doriti class=

Neaţa medici. Ce mai faceţi? Mi-am făcut un nou avatar. :D Ce părere aveţi?

Frumos avatar , e smecher B-)

Edited by Kovac

Clanul Natural Born va ureaza sarbatori fericite si multa bucurie !

School Instructors vă urează multă sănătate, fericire și MULT noroc în viitor! Sper că această sărbătoare să vă aducă numai fericire în casă și familie! Sărbători fericite!

OGWrP.jpg

Taxi Cab Company va ureaza sarbatori fericite alaturi de cei dragi si indeplinirea tuturor dorintelor. Fie ca spiritul sarbatorilor sa va aduca multa fericire si sanatate.

okXBk.jpg

Multumim la fel ! Toate cele bune .

MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

The cow wishes this faction the best of all and very merry christmas and a happy new year to all!

Good job everyone for surviving the world! Tell ur kids! Also tell ur kids how i will never get rank 2 woohoo!

MERRY CHRISTMAS!

MOOOO!!

Federal Bureau of Investigation (FBI) va ureaza sarbatori fericite alaturi de cei dragi,multe impliniri si mult noroc pe viitor!

MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

The cow wishes this faction the best of all and very merry christmas and a happy new year to all!

Good job everyone for surviving the world! Tell ur kids! Also tell ur kids how i will never get rank 2 woohoo!

MERRY CHRISTMAS!

MOOOO!!

Thank you . But is there any problem? I called you two many times to tell you...well...about my life xD and you haven't answered. Anyway, thanks and have a MOOOO Christmas. ( In case of DH, a Merry Christmas )

• Madalin changed the title to Paramedics - Discuţii | Discussions
  • uSp locked this topic
  • uSp unlocked this topic