Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 06/08/21 in all areas

  1. Testers log 22.05-23.05 / Evidenta testeri 22.05-23.05 Fr4nK.[ZEW] - Raport complet [FBI].Sm0k3. - Raport complet InfernalGuess[ZEW] - Raport complet RiCHiE[ZEW] - Raport complet iTani[ZEW] - Raport complet Radu.H9[ZEW] - Raport optional Ripper[ToV] - Raport optional RuskyMeister - Raport complet [uS]Hawkeye - Raport complet [GF]Hassen - Raport complet [GF]Mecha - Raport optional [FBI]MBJRagnar - Raport complet Testers log 05.06-07.06 / Evidenta testeri 05.06-07.06 Fr4nK.[ZEW] - Raport complet [FBI].Sm0k3. - Raport complet InfernalGuess[ZEW] - Raport complet RiCHiE[ZEW] - Raport complet iTani[ZEW] - Raport optional Radu.H9[ZEW] - Raport optional Ripper[ToV] - Raport optional RuskyMeister - Raport complet [uS]Hawkeye - Raport complet [GF]Hassen - Raport complet [GF]Mecha - Raport optional [FBI]MBJRagnar - Raport complet
    3 points
  2. Sambata, 12.06.2021, ora 21:00 vom organiza o activitate impreuna cu LVSI Prezenta este obligatorie, va asteptam in numar cat mai mare. Premiul este $1.000.000 + 1x raport optional.
    2 points
  3. Dragi taximetriști, Joi, 10 iunie, la ora 22:00 voi organiza o activitate cu prezență opțională. Tipul activității: Race Premii: Locul 1 ~ $250.000 Locul 2 ~ $100.000 Locul 3 ~ $50.000 Aș dori ca la ora 21:50 să începem să ne strângem la HQ. Activitatea va avea loc la biz-ul Race Arena unde vom participa la trei curse, fiecare cu câte un câștigător. Vă aștept în număr cât mai mare! Organizator: Zippo Pentru a putea fi sigur că acest anunț a fost citit de către voi, vă rog să apăsați acest buton .
    2 points
  4. Dragi membrii LV Taxi. Locatia Car Market LS nu exista. Nu o confundati cu Dealership!! Car Market reprezinta bazarul auto din LV. Nu exista sub nicio forma in LS. Incercati sa faceti diferenta. Succes la raport! Dear LV Taxi members. Car Market LS location does not exist. Don't confuse it with Dealership!! . Car Market is a location that can be found in LV. It does not exist under any circumstances in the LS. Try making a difference. Good luck to your Faction Report!
    2 points
  5. Activity raport / Raport de activitate 31.05.2021 - 06.06.2021 Player Rank Points [FBI]Faek 2 174 [FBI]OneSh0T 2 120 [GF]Catalin47 1 119 XanthosRO[S4F] 1 92 [FBI]Trebor. 3 91 [FBI]TibiK 4 85 MoSSaN[KING] 1 73 [GF]hassen 4 72 [OG]AleKs.FoReVaRiAnG 2 59 RiCHIE.[ZEW] 5 56 [GF]ribe 5 53 SALMAN. 1 52 [FBI].Sm0k3. 5 44 [AIM]Sebi 2 41 Ripper[ToV] 5 39 [uS]Hawkeye 4 37 [FBI]MBJRagnar 4 37 [GF]RuskyMeister 4 36 LaaBiDi[ZEW] 4 29 iTani[ZEW] 5 28 [GF]Mecha 4 28 Fr4nK.[ToV] 5 24 [AIM]Julice 5 21 InfernalGuess[ZEW] 5 20 Radu.H9[ToV] 5 19 [FBI]denisaa 3 16 [FBI]Terrasre 6 9 Catana.[ToV] 4 9 [FBI]Teylo 6 3 Tiblerone[ToV] 6 0 [FBI]Sonny 6 0 [GF]Damian07 4 0 [FBI]Euphoric 3 0 Felicitari @Faek primesti 200k pentru BEST! [GF]Catalin, XanthosRO[S4F] top 50% pentru rank 1. Felicitari! [FBI]Faek, [FBI]Oneshot top 50% pentru rank 2. Felicitari! [FBI]Trebor, [FBI]Denisaa top 50% pentru rank 3. Felicitari! * Pentru modificari & greseli > pm va rog * For mistakes & modifications > pm please
    2 points
  6. Activity raport / Raport de activitate 24.05.2021 - 30.05.2021 Nume Rank Puncte MoSSaN[KING] 1 251 [GF]hassen 4 205 [FBI]TibiK 4 197 XanthosRO[S4F] 1 175 SALMAN. 1 156 RiCHIE.[ZEW] 5 153 [FBI]Faek 2 128 [OG]AleKs.FoReVaRiAnG 2 126 [FBI]OneSh0T 2 113 [GF]ribe 5 108 [GF]Catalin47 1 93 Catana.[ToV] 4 55 [FBI].Sm0k3. 4 55 [FBI]Trebor. 3 42 [AIM]Sebi 3 40 [uS]Hawkeye 4 34 LaaBiDi[ZEW] 4 30 Ripper[ToV] 5 30 Radu.H9[ToV] 5 29 [GF]RuskyMeister 4 26 [GF]Mecha 4 25 [FBI]MBJRagnar 4 25 [GF]Damian07 4 25 Fr4nK.[ToV] 5 23 iTani[ZEW] 5 22 [AIM]Julice 5 21 Tiblerone[ToV] 5 20 InfernalGuess[ZEW] 5 20 [FBI]denisaa 2 12 [FBI]Teylo 6 3 [FBI]Terrasre 6 3 [FBI]Euphoric 3 1 [FBI]Sonny 6 0 Felicitari @MoSSaN69 primesti 200k pentru BEST! Mossan[KING], XanthosRO top 50% pentru rank 1. Felicitari! [FBI]Faek, [FBI]Aleks top 50% pentru rank 2. Felicitari! [FBI]Trebor, [AIM]Sebi top 50% pentru rank 3. Felicitari! * Pentru modificari & greseli > pm va rog * For mistakes & modifications > pm please
    2 points
  7. Activity raport / Raport de activitate 17.05.2021 - 23.05.2021 Player Rank Points [GF]hassen 4 155 [FBI]Faek 2 134 RiCHIE.[ZEW] 4 127 [FBI]TibiK 4 104 [FBI]OneSh0T 2 103 [OG]AleKs.FoReVaRiAnG 1 77 [FBI]Trebor. 3 64 [GF]Mecha 4 54 [GF]ribe 5 52 [uS]Hawkeye 4 51 [AIM]Sebi 3 40 iTani[ZEW] 5 38 [FBI].Sm0k3. 4 37 [GF]RuskyMeister 4 36 LaaBiDi[ZEW] 4 29 Fr4nK.[ToV] 5 27 Radu.H9[ToV] 5 26 [FBI]MBJRagnar 4 26 Catana.[ToV] 4 25 [AIM]Julice 5 22 Tiblerone[ToV] 5 20 InfernalGuess[ZEW] 5 20 Ripper[ToV] 5 20 [GF]Damian07 4 16 SALMAN. 1 13 [GF]Catalin47 1 12 [FBI]Teylo 6 10 [FBI]denisaa 2 9 [FBI]Sonny 6 7 [FBI]Euphoric 3 4 [FBI]Terrasre 6 3 XanthosRO[S4F] 1 0 MoSSaN[KING] 1 0 Felicitari @hassen10legend1 primesti 200k pentru BEST! Catalin47, SALMAN, Aleks.Forevariang top 50% pentru rank 1. Felicitari! [FBI]Faek, [FBI]OneShot top 50% pentru rank 2. Felicitari! [FBI]Trebor, [AIM]Sebi top 50% pentru rank 3. Felicitari! * Pentru modificari & greseli > pm va rog * For mistakes & modifications > pm please
    2 points
  8. Salutare News Reporters, salutare Reporteri, salutare Familie. Aceasta e ultima mea postare pe forum in calitate de sublider. A venit momentul să oferim șansa unui alt membru al facțiunii șansa de a se exprima și șansa de a da dovadă de responsabilitate, loialitate și respect față de facțiune. Consider că există mulți candidați optimi pentru funcția de sublider și consider că noul lider va fii și el responsabil în alegerea ajutorului să. Pentru început vreau să vă mulțumesc pentru încrederea oferită, pentru momentele frumoase, pentru zilele în care m-ați înnebunit cu recuperarile voastre și pentru nepostarea evidențelor voastre. Au fost momente frumoase, au fost momente mai putin frumoase dar consider că am fost un sublider care și-a meritat locul și care a făcut și lucruri frumoase pentru News Reporters. Dar totuși nu înseamnă că nu voi mai face, după niște discuții cu bunul meu prieten Ghinda. am decis să rămânem amandoi rank 5 cu voi și să vă ajutăm cu tot ce putem. Vreau să țineți minte niște lucruri de la mine, toți aveți ceva special ce e al vostru și toți sunteți niște reporteri în adevăratul sens al cuvântului. ❤️ Nu uitați, fiți mereu cu coloană, fiți mereu corecți, fiți mereu sinceri și fiți mereu buni pentru că toate astea se vor întoarce înzecit pentru voi. Pentru viitorul lider și subliderii lui, fără favorizari, fiți mereu calculați și totul va fii bine, suntem langa voi. Aveti grija de voi dragilor, eu și Ghinda. suntem chiar în spatele vostru și nu vă vom lăsa să dați greș. Cu stimă al vostru sublider inactiv!
    2 points
  9. Version 1.0

    487 downloads

    - QuestHelper V1.0 - Eficienta, timp castigat, distractie maxima x Scopul principal al acestui mod este de a usura procesul de realizare a questurilor din prezent si a celor care se vor mai adauga in viitor. QuestHelper-ul se imparte in doua moduri: - qCPset.cs: Folosind acest mod poti salva pozitiile obiectelor de la Quest sau ale altor locuri de pe harta Dupa salvare acestea se pot gasi intr-un fisier in folderul cleo cu numele QuestHelper.ini Pozitiile nu trebuie neaparat salvate intr-o anumita ordine, daca ati salvat gresit o pozitie din trecut, o puteti salva din nou. Comanda acestui mod este /qSet<1-300> - qHelp.cs.cs: Acest mod va fi folosit pentru a rula fisierul QuestHelper.ini creat cu modul de mai sus. Acesta este modul care va fi folosit pentru a realiza questul, punand checkpoint la locatii. Comenzile principale sunt: /qhelp - vezi comenzile modului /cp<1-X> - comanda care va pune checkpointul pentru obiectul 1 - X (maximul de obiecte). /ccp - comanda care poate fi folosita pentru a sterge checkpoint-ul setat. Cum se instaleaza modul? - Se instaleaza Cleo - Se instaleaza Sampfuncs - Se pun modurile dorite in folderul cleo * Fisierul ini pe care probabil il veti gasi la alti jucatori cu locatiile de la obiectele questului se pune tot in cleo. Link Prezentare YouTube: *click
    1 point
  10. Portarul român Andrei Vlad (FCSB) a fost inclus în lotul ideal de 23 de jucători al turneului final al Campionatului European de fotbal Under-21 de anul acesta, potrivit site-ului UEFA. Lotul a fost selectat de cinci observatori tehnici ai forului continental, printre care s-a numărat şi fostul internaţional român Cosmin Contra, ceilalţi fiind Bostjan Cesar, Dusan Fitzel, John Peacock şi Tibor Sisa. Andrei Vlad, inclus în lotul ideal al Euro U21 Cel mai bun jucător al turneului final a fost desemnat portughezul Fabio Vieira, iar golgheterul a fost germanul Lukas Nmecha. Germania, care a câştigat titlul continental duminică seara, după 1-0 cu Portugalia, în finală, are nu mai puţin de şase reprezentanţi în lotul de 23. România a ratat calificarea în sferturile de finală, deşi nu a pierdut niciun meci în grupa turneului final din Ungaria şi Slovenia (o victorie şi două egaluri). Lotul ideal al Campionatului European de tineret: Portari: Andrei Vlad (România), Marco Carnesecchi (Italia), Diogo Costa (Portugalia); Fundaşi: David Raum (Germania), Diogo Queiros (Portugalia), Nico Schlotterbeck (Germania), Mads Bech Sorensen (Danemarca), Perr Schuurs (Olanda), Victor Nelsson (Danemarca), Ridle Baku (Germania), Jorge Cuenca (Spania); Mijlocaşi: Fabio Vieira (Portugalia), Dani de Wit (Olanda), Gonzalo Villar (Spania), Vitinha (Portugalia), Niklas Dorsch (Germania), Denis Makarov (Rusia), Arne Meier (Germania); Atacanţi: Luka Ivanusec (Croaţia), Lukas Nmecha (Germania), Jacob Bruun Larsen (Danemarca), Dany Mota (Portugalia), Javi Puado (Spania). În 2019, din ''unsprezecele'' ideal al turneului final a făcut parte şi atacantul George Puşcaş. Sursa: digisport.ro
    1 point
  11. Un jucator de golf a primit o veste uluitoare inainte de ultima lovitura. John Rahm, liderul clasamentului mondial la golf, a primit o veste extrem de socanta. Inainte de ultima lovitura, comisia medicala i-a transmis ca trebuie sa fie exclus din concurs pentru ca a fost testat pozitiv cu noul coronavirus. Spaniolul, poreclit "Rahmbo" a pierdut suma de 1.5 milioane de euro din cauza acestui rezultat. Prima pozitie din concurs ii asigura acesti bani, dar verdictul a fost unul fatal pentru Rahm. Sursa: sport.ro
    1 point
  12. Nume: .Kigo Rank: 2 Sarcina misiunii: Faceti o poza cu un Senior Admin (Nivel 4-5) intr-un Infernus pe Chiliad Dovezi: https://imgur.com/a/dTDnSOw Alte precizări: Mult succes.
    1 point
  13. Marti 8 iunie la ora 20:30 - avem o activitate cu caracter OPTIONAL de tip duele in Training Premiul pentru activitate se ridica la suma de 1.000.000$. Repet, activitatea este de caracter OPTIONALA - cine nu ajunge, nu e vreo problema.
    1 point
  14. 1 point
  15. @TLG Cretsu cati sunt pe rpg 2 mane?=)))) +1 btw
    1 point
  16. A mai fost ceva de genu', T/C.
    1 point
  17. 1 point
  18. Nume: Teylo Rank: 6 Data si ora sanctionarii: 07/06/2021 Membrul sanctionat si rankul detinut: Ripper[ToV] Sanctiunea primita: Faction Warn Motivul sanctionatarii: Nepostare misiunea saptamanii - Ripper[ToV] - 24.05 > 30.05 Dovezi (doar daca e cazul): Misiunea saptamanii PM Alte precizari: Mai multa atentie pe viitor
    1 point
  19. @Iulianx, te gandesti la cine ma gandesc si eu ?! PS: Bun de tot Tinca.
    1 point
  20. @HANKSERO @B4L qTupeu @KlugRee @TLG Valentinos @Gicu. @Narcys15 @EduardMEDUZA @TLG Prada @antonia.s @Hades Imparat @RED @oC EnEsDDB @TFG Krky.SPORTIVU @Doxe @Carbino evidențele voastre au fost verificate, interviurile fiind acordate corespunzător. O nouă săptămână a început, succes tuturor la raport! Nu uitați să postați evidențele! (07 iunie - 13 iunie 2021)
    1 point
  21. Definiție: ESC (Electronic Stability Control) este o tehnică computerizată de control și reglare a stabilității dinamice (în mers) a vehiculelor, care asigură îmbunătățirea ei prin detectarea și minimizarea derapajelor și patinajelor. ESC-ul intervine atunci când detectează o pierdere a controlului asupra autovehiculului acționând sistemul de frânare astfel încât șoferul recapătă controlul asupra autovehiculului. (de ex., pe roata exterioară din față pentru contracararea supravirării sau pe roata interioară din spate pentru contracararea subvirării). Unele sisteme ESC reduc și puterea motorului până când șoferul recăpătă controlul asupra autovehiculului. Poate fi redusă accelerația mașinii prin oprirea alimentării cu carburant a motorului, șoferul sesizând că pedala de accelerație nu mai funcționează. ESC-ul nu îmbunătățește performanța în virare, ci previne pierderea controlului. Sistemul ESC se bazează pe mai mulți senzori care detectează diferențele de viteză de rotație între roțile față și spate precum și deplasarea șasiului în lateral față de traiectoria impusă de sistemul de direcție. Organizația americană non-profit IIHS (Insurance Institute for Highway Safety) estimează că prin folosirea acestei tehnologii pe toate autoturismele o treime din numărul accidentelor fatale ar fi prevenite. Operare: În timpul conducerii autovehiculului, ESC-ul lucrează în fundal, monitorizând continuu direcția și virarea autovehiculului. ESC-ul compară direcția dorită de șofer (prin măsurarea unghiului de virare) cu direcția reală a vehiculului (prin măsurarea accelerației laterale, a rotației vehiculului și a vitezei de rotație a fiecărei roți, individual). ESC-ul intervine când detectează pierderea controlului asupra direcției, de exemplu atunci când autovehiculul nu se îndreaptă acolo unde șoferul comandă vehiculul prin direcție. Acest lucru se poate întâmpla în timpul manevrelor urgente de evitare a unui obstacol, în supravirare sau subvirare la viraje judecate prost sau pe drumuri alunecoase, în hidroplanare. ESC-ul estimează direcția derapajului și apoi frânează individual roțile asimetric pentru a crea cuplu referitor la axele verticale ale vehiculului, opunându-se derapajului și aducând vehiculul înapoi pe linia dorită de șofer. Suplimentar, sistemul poate reduce puterea motorului sau să intervină asupra transmisiei pentru a încetini vehiculul. ESC-ul funcționează pe orice suprafață, de la pavaj uscat până la lacuri înghețate. Reacționează și corectează derapajele mult mai rapid și mult mai eficient decât șoferul obișnuit, de cele mai multe ori chiar înainte ca șoferul să conștientizeze pierderea iminentă a controlului. Acest aspect a dus la îngrijorarea că ESC-ul va determina șoferii să devină prea încrezători în controlul lor asupra vehiculului și/sau în abilitățile de șofer. Din acest motiv, de obicei sistemele ESC informează șoferul atunci când intervin, pentru ca șoferul să știe că se apropie de limitele de manevrabilitate ale autovehiculului. Majoritatea ESC-urilor activează o lumină indicatoare de bord și/sau un ton de alertă. Unele sisteme ESC permit în mod intenționat ca traiectoria corectată a vehiculului să devieze foarte puțin de la traiectoria comandată de șofer, cu toate ca ESC-ul ar permite ca vehiculul să urmeze mai precis comanda șoferului. Eficiență: Funcționarea ESC se face simțită în virajele abordate brusc, în momentele în care traiectoria vehicululul are tendința de a scăpa de sub control, în special pe suprafețele cu aderență scăzută (zăpadă, asfalt ud, etc.). Multe studii confirmă că ESC-ul este foarte eficient pentru menținerea controlului autovehiculului: salvează vieți și reduce gravitatea coliziunilor. NHTSA (National Highway and Traffic Safety Administration), în urma studiului desfășurat în SUA în anul 2004, a concluzionat că ESC-ul reduce numărul accidentelor cu 35%. SUV-urile echipate cu ESC sunt implicate în 67% mai puține accidente, decât SUV-urile care nu au ESC. IIHS (Insurance Institute for Highway Safety) a făcut publice propriile studii în anul 2006. Conform acestora 10000 de accidente fatale în SUA ar putea fi evitate dacă toate autovehiculele ar fi echipate cu ESC. IIHS a concluzionat că ESC-ul reduce riscul tuturor coliziunilor fatale cu 43%, coliziunilor fatale în care e implicat un singur autovehicul cu 56% și a accidentelor fatale prin răsturnare cu 77-80%. ESC-ul este prezentat, de către mulți experți, ca fiind cel mai important sistem de siguranță auto de la apariția centurii de siguranță. Programul European de Evaluare a Mașinilor Noi (EuroNCAP - European New Car Assessment Program) recomandă insistent ca oamenii să cumpere mașini echipate cu ESC. IIHS impune ca un autovehicul să aibă ESC ca opțiune disponibilă în momentul comenzii pentru ca acesta să se califice pentru premiul „Cea mai sigură alegere” (Top Safety Pick) pentru protecția pasagerilor și evitarea accidentelor. Proiectare și componente: ESC-ul încorporează rotația în jurul axei verticale (de exemplu, rotirea către dreapta sau stânga) în sistemul de frânare anti-blocare (ABS). Frânele anti-blocare permit ESC-ului să frâneze roțile individual. Multe sisteme ESC încorporează un sistem de control al tracțiunii (TCS sau ASR), sistem care detectează învârtirea roților în gol și frânează individual roata / roțile sau/și reduce excesul de putere dat de motor până la recăpătarea controlului. Cu toate acestea, ESC-ul are alt rol decât ABS sau Controlul Tracțiunii (TCS, ASR). ESC-ul utilizează o serie de senzori pentru a determina directia pe care șoferul dorește să o urmeze (intrări). O parte din senzori indică starea actuală a autovehiculului (răspunsul). Algoritmul de control compară intrările date de șofer cu răspunsul autoturismului și decide, atunci când este necesar, activează frânele și/sau reduce accelerația conform calculelor făcute în spațiul stărilor (set de ecuații folosite pentru modelarea dinamicii vehiculului). Controlerul ESC poate primi și trimite informații și de la / către alte controlere ale vehiculului: sistemul de direcție, sistemul activ de suspensie pentru a îmbunătății stabilitatea și manevrabilitatea. Senzorii ESC-ului trebuie să trimită date continuu, fără întrerupere, pentru a detecta posibilele abateri imediat. Senzorii trebuie să fie funcționeze independent de interferențe (ploaie, gropi, etc.). Cei mai importanți senzori ai sistemului ESC sunt: senzor pentru unghiul de virare: determină intenția de virare a șoferului; (senzori magnetoretistivi) senzor de viraj unghilar în jurul axei verticale: măsoară cât de mult virează autoturismul; datele de la senzorul pentru rotația mașinii sunt comparate cu datele de la senzorul pentru unghiul de virare și se determină mărimea de comandă pentru reglare senzor pentru accelerația laterală: este bazat tehnologic de obicei pe efectul Hall; măsoară accelerația laterală a vehiculului senzor pentru măsurarea vitezii roților Alți senzori pot fi: senzori pentru accelerația longitudinală; constructiv similari senzorilor pentru accelerația laterală, dar pot oferi și informații referitoare la tipul de asfalt de pe drum și pot oferi de asemenea informații referitoare la viteză și accelerație senzor de rotație: constructiv similar celui de viraj unghilar în jurul axei verticale, dar îmbunătățește precizia modelului de controler al vehiculului și corectează erorile care pot apărea de la estimările date de ceilalți senzori ESC folosește un modulator hidraulic pentru a asigura că fiecare roată primește forța de frânare corectă. Un modulator similar este folosit la ABS. ESC-ul, spre deosebire de ABS care trebuie doar să reducă presiunea din timpul frânării, trebuie ca în plus să mărească presiunea în anumite situații și pentru acesta, pe lângă pompele hidraulice, se poate utiliza o un amplificator cu vacuum de fânare pentru a îndeplini aceste criterii de presiune ridicată. Partea centrală a ESC-ului este Unitatea Electronică de Control (ECU – Electronic Control Unit), tehnologic un microprocesor electronic. ECU încorporează diferite tehnici de control. Adesea, același ECU este utilizat pentru mai multe sisteme în același timp (ABS, Controlul Tracțiunii, controlul climei, etc.). Semnalele de intrare sunt transmise prin intermediul circuitului de intrare către un controler digital. Starea în care se dorește poziționarea autovehiculului este determinată pe baza unghiului de virare, a gradientului său și a vitezei. Simultan, senzorul pentru unghiul de virare calculează starea actuală. Controlerul calculează forțele de frânare și accelerare necesare pentru fiecare roată individual și transmite comanda necesară valvelor modulatorului hidraulic. Printr-o interfață CAN unitatea electronică de control (ECU) este conectată cu late sisteme (ABS, etc.) pentru a evita transmiterea de comenzi contradictorii. Multe sisteme ESC au un buton de decuplare astfel încât soferul să poată dezactiva ESC-ul, care poate fi de folos în cazul în care autovehiculul se împotmolește în noroi sau zăpadă, sau se conduce pe plajă, sau se utilizează cauciucuri de rezervă de dimensiuni reduse care pot să interfereze cu senzorii. Unele sisteme oferă un mod suplimentar de setare a ESP cu praguri crescute care sa-i permită șoferului o conducere sportivă aproape de limitele de aderență cu o intervenție electronică redusă. Oricum, ESC-ul se setează implicit pe modul „pornit” când motorul este repornit. Unele sisteme ESC care nu au buton de decuplare, cum sunt cele recente de la Toyota și Lexus, pot fi dezactivate temporar urmând o procedură nedocumentată: printr-o serie de apăsare a pedalei de accelerație și de tragere a frânei de mână. Mai mult, scoaterea cablului al unui senzor a vitezei de rotație a roții este o altă metodă de dezactivare a majoritatea sistemelor ESC. Sursa
    1 point
  22. Definitie: Anti Slip Regulator (ASR) este un sistem de control al tracțiunii (TCS) este de obicei (dar nu neapărat) o funcție secundară a sistemului anti-blocare la frânare pe vehicule de producție (ABS), și este proiectat pentru a preveni pierderea tracțiunii la roțile motoare, și să mențină, prin urmare,controlul vehiculului atunci când acceleratia excesiv se aplică de către conducătorul auto și starea suprafeței drumului (din cauza unor factori variabile) nu este în măsură să facă față cu cuplul aplicat. Sistemul ASR a fost proiectat pentru a funcționa automat, fără a fi necesară intervenția șoferului în vreun fel. Astfel, este bine de știut faptul că el intră în acțiune în momentul pornirii autovehicului și rămâne în folosință pe tot timpul mersului, indiferent de viteza de deplasare. Pentru motoarele cu cuplu motor ridicat, sistemul de control al tracțiunii oferă un confort și o siguranță suplimentară, în special pe un carosabil cu aderență scăzută la roți. Sistemul de control al tracțiunii permite pornirea și accelerarea armonioasă fără răsucirea în gol a roților sau apariția unui decalaj lateral, indiferent de viteză. Sistemul de control al tracțiunii funcționează numai împreună cu accelerația controlată electronic și valorifică senzorii de turație a roților corespunzători sistemelor anti-blocare (ABS). În cazul în care se constată o creștere bruscă a turației la nivelul unei roți motoare (alunecare), sistemul acționează asupra motorului, reduce puterea propulsorului și evită apariția acestui efect. Sistemul de control al tracțiunii asigură tracțiunea și stabilitatea de rulare pe parcursul etapei de accelerare la orice viteză și susține în acest mod siguranța activă. În mod suplimentar permite reducerea gradului de uzură a anvelopelor. Activarea sistemului de control al tracțiunii este indicată prin intermediul unui led care luminează intermitent la nivelul instrumentuluide bord, include sistemul de blocare electronică a diferențialului (EDS) și face parte din sistemul electronic de control al traiectoriei (ESP). Dezactivarea sistemului de control al tracțiunii este posibilă prin intermediul comutatorului ESP OFF. Sursa
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.