Jump to content
Hostul a fost schimbat. Daca vedeti serverul offline readaugati rpg.b-zone.ro sau 141.95.124.78:7777 in clientul de sa-mp ×

Interviu #1 - Bobo - Community Founder


Blade
 Share

Recommended Posts

- Interviu - Bobo - Community Founder -


Pentru că aceasta este primul interviu realizat, nu puteam să încep cu altcineva decât cu @Bobo, fondatorul comunităţii şi cel care a acceptat acest proiect.
În rândurile de mai jos am încercat să acopăr toate domeniile de interes şi să ofer un interviu cât mai plăcut.

Î: Pentru început, ne poţi spune câte ceva despre tine (Nume, oraş, ocupaţie, etc.)?
R: Numele si locatia mi le stiti aproape cu totii, asa ca nu voi mai insista pe aceste lucruri. Sunt student in anul I la Facultatea de Informatica Iasi.

Î: Ce îţi place să faci în timpul liber?
R: Sunt pasionat de fotografie, inregistrari video slow-motion, tenis si masini. Timpul liber mi-l petrec in preajma prietenilor.

Î: Cum a luat naştere B-Zone?
R: B-Zone a avut o alta forma decat cea actuala. La intrebarea de mai jos veti gasi mai multe detalii despre aceasta. Domeniul b-zone.ro a luat nastere in vara anului 2008, bazandu-ma pe proiectele anterioare de Counter-Strike si SA-MP. Ulterior a fost stabilita ziua in care noi sarbatorim fondarea comunitatii, si anume 1 Septembrie.

Î: Cum s-a ajuns la numele B-Zone şi nu la altul?
R: B-Zone deriva dintr-un nume pe care eu l-am folosit comunitatii anterior. Este vorba de acronimul "Breaks", de unde si fostul forum breaks.myforum.ro . Cu siguranta mai sunt cateva persoane active in aceasta comunitate si in ziua de astazi care stiu de existenta acestei forme.

Î: Cum arată pentru tine o zi ocupându-te de B-Zone?
R: De B-Zone ma ocup in prima parte a zilei. Incep prin a verifica mailurile, rezolv probleme tehnice, apoi raspund mesajelor jucatorilor.

Î: Cum au fost cei 7 ani de comunitate?