Jump to content

Server Maintenance [ROLLBACK 09.05.2021 05:00]


Kelton
 Share

Recommended Posts

27 minutes ago, uK D0x said:

@D r e e W 

Bine, dar cine te-a intrebat pe tine? Iar te bagi in seama fara sa ai o treaba cu subiectul? Mai lasa-ne ca ne-ai omorat cu niste explicatii de astea care au 0 inteles din partea ta, cand o sa ai tu serverul tau, atunci astept explicatii de la tine, pana atunci stai linistit ca si asa esti degeaba in staff. ' Nu e vina noastra ca s-a dat rollback' da ce esti tu ma? Kelton sub acoperire? Nu e normal sa isi ceara lumea dreptul daca si-au pierdut banii si timpul lor facand ore?  Si nu mai spune aici ca ei nu inteleg un mesaj, cand intrebarea era alta si tu ai raspuns invers. 

Usor coaie ca ti se sparge vena aia de la gat 

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, cj1 said:

Am primit 350 gold la efectuarea de 5 ori a questului, am cumparat din shop " clan name + tag change", iar de la roll back nu mai este nici numele clanului pe cel care l-am schimbst iar goldul nu imi este pe cont. Se poate verifica si pe log-uri presipum de catre staff, mie nu imi apare ce s-a intamplat cu goldul.

Concluzie: vreau inapoi 350 gold pe contul CJ1.

 

Am oferit astăzi dimineață bonusul de gold jucătorilor care l-au deblocat în data de 9.

4 hours ago, TdmDavid said:

@Kelton 

Daca tot nu se pot recupera orele pierdute nu mai cereti ore luna asta sau o saptamana sau nu stiu cat sa zic la aplicatii. Ma refer la orele jucate pe luna asta, sa nu mai fie regula cu o ora pe zi timp de o saptamana sau cat decideti voi. Eu aveam 2.4 ore pe 9 si facusem 10.5 ceva de genul pe 10. Da-o-ncolo de treaba.

Înțeleg perfect faptul că lumea se enervează când au loc astfel de lucruri, indiferent că au loc extrem de rar. Ce nu înțeleg însă este de ce lumea vrea să „profite” de-o problemă și să primească niște „ajutoare” care depășesc cu mult problema în sine. Vorbim totuși de 2 zile în care s-a pierdut progresul și/sau nu s-a putut juca din 31 de zile cât are o lună întreagă... Știu că lumea e foarte comodă în ziua de astăzi, dar nici chiar așa.

4 hours ago, WG EveLyN said:

Ti-a scapat ceva foarte importante pentru care am facut ticket si mi-a fost inchis fara nici o discutie ramanand cu 4800 gold donati aiurea si as fi vrut sa-mi raspunzi tu. @Kelton

Voi verifica curând și ticketurile. Goldul comandat de pe shop a fost returnat aseară între ora 1 și 2.

4 hours ago, AIM BigDevil ZuZ said:

Deci, ti se sparge roata in mers, cam este vina ta pentru ca nu ai verificat-o inainte de plecare. Corect? 

 

Nici nu are sens să intru într-o discuție cu tine dacă tu ai impresia că doar prin verificarea presiunii roții ți se garantează că roata aia nu se poate sparge. Oricum era doar o simplă analogie, dar aparent unii nici un lucru simplu nu doresc să-l înțeleagă. Ce să mai explic de fapt ce e în spatele unui server și de ce nu se pot face recuperări de date în astfel de cazuri? Păstrează-ți ce părere dorești tu despre noi, dar bine ar fi să te documentezi asupra unlor lucruri înainte să arunci cu noroi.

1 hour ago, Eduard.. said:

Poate nu puteti da inapoi ceea ce a pierdut fiecare, dar macar un '' Ne cerem scuze pentru timpul pierdut aiurea pe server in ziua accea '' nu ati putut da sau sa va asumati vina. Presupun ca baza de date ar trebuii verificata periodic macar stiind ca serverul are o vechime atat de mare, daca s-ar fi verificat , poate nu s-ar mai fi ajuns aici. Cei care au fost pe server in ziua aia poate faceau altceva mult mai important decat sa isi piarda timpul pe server, nestiind ca, ceea ce fac nu li se salveaza. Ore pierdute pe maraton, bunker, misiuni degeaba si acum trebuie facute din nou. In toata chestia asta, trebuie sa fie cineva vinovat si inca n-am aflat cine. ? 

Îmi cer scuze pentru problemele create, însă scuzele și asumarea vinei în cazul de față nu schimbă cu nimic faptul că am fost nevoiți să dăm rollback. Pe un server extern, se întâmplă foarte rar ca cineva să stea să verifice spațiul în mod constant, cu atât mai mult că linuxul nu e deloc cum e windowsul, dar asta e cu totul o altă discuție. Din nou, ai scuzele mele dacă consideri că ajută cu ceva.

25 minutes ago, Maeve said:

Deci sa inteleg trebuie sa fac ticket sa imi iau slotu inapoi de la quest?

Am oferit aseară între ora 1 și 2 bonusul la alegere între stock și car slot tuturor celor care l-au primit în data de 9. Dacă cumva nu l-ai primit, deschide te rog un ticket și voi verifica iar.

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, RelaXx S4F said:

Nu ma astept la mai multe de la jucatorii de acest tip, uita-te pe ce website vrei, dar iti zic eu ca nu stii mai multe despre codati decat adminii care incearca sa va explice zilnic anumite lucruri.

Nu o sa se poata recupera bani/level/rp/etc, cititi primul post.

Liderii nu sunt roboti si, la fel ca si voi, stiu ce s-a intamplat, astfel ca 10 ore gold award nu vor face o diferenta.

Edited by gucci flip flops
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, AIM BigDevil ZuZ said:

Edit: Nu mai am nevoie ca aparent sunteti asa fomisti ca nici cu dovezi aferente nu doriti sa ne dati bunurile inapoi, doar pentru a ne face sa muncim iar cat am facut-o pana acum si sa va intram iar pe server cu orele. Lasa ca de acum intru numai 15 ore pe luna sa raman in factiune, nu se mai merita alt timp in plus acordat unui server care ramane fara spatiu de stocare. 

 

 

Edit2: Vai, cica neprevazut. Jurati-va voi ca numiti lipsa de atentie asupra monitorizarii spatiului de stocare fie el pe server fizic inchiriat, fie prin cloud la alte servicii ca fiind un eveniment neasteptat, neprevazut. Eu nu m-am enervat ca am pierdut chestii cat m-am enervat din cauza faptului ca numiti asta un accident. Asumati-va o vina. Exemplul tau Keltone cu roata de la masina este foarte corect si in tema cu topicul asta, o paralela ideala, doar ca il nuantezi cum vrei tu gionule.

 

"Un exemplu ușor de înțeles, nu te anunță mașina că urmează să ți se spargă o roată în drum spre bunica ca să știi să nu te duci, nu?"

 

Masina nu te anunta, insa tu ca sofer trebuie sa verifici presiunea si alte eventuale uzuri fizice ale rotilor. 'Ioi ce zice aici:

 

184649739_323937862417716_3563812890071649560_n.png?_nc_cat=109&ccb=1-3&_nc_sid=58c789&_nc_ohc=TtoEC5VfRqIAX-EG7Kf&_nc_ad=z-m&_nc_cid=0&_nc_ht=scontent.xx&tp=30&oh=903b6f27c2e7d929d41bd8d7ea5cb96a&oe=60BF937B

 

Deci, ti se sparge roata in mers, cam este vina ta pentru ca nu ai verificat-o inainte de plecare. Corect? 

 

Vezi Keltone ca nu e neaparat cum zici tu? Ai putea prevenii aceasta situatie cum ai putea sa eviti si lipsa spatiului de stocare a unui server.

 

Pe mine asta ma enerveaza, faptul ca nu va asumati si aruncati vina pe un '' neprevazut '' foarte posibil de prevazut. Si vad ca multi dati replica asta precum a domnului Dreew de mai jos: "E și normal ca la un moment dat să rămâi fără spațiu pentru stocarea de date, e un server care funcționează mai bine de 12 ani, nu e un server care funcționează de 1-2 ani"

 

Deci era normal sa se intample asta. Adica erati constienti ca s-ar putea intampla asta. Adica ati luat in calcul aceasta posibilitate? Adica s-a prevazut aceasta situatie. Deci... pana la urma eu ce sa inteleg? A fost sau nu un incident neprevazut? Ziceti ca da, apoi ca nu.

 

Intelegeti de ce sunt eu furios? Lipsa de profesionalism nene.

 

Trebuie sa te punem în fața mașinii sa astupi gropile, sa arunci pietrele, bordurile sa le scoti, sa mergi sub 80 și tot așa, soferule?

Link to comment
Share on other sites

Ati jucat o zi ba, ce tot va plangeti atat la kelton si la cei din staff pentru o zi? Spune ti mersi ca inca se chinuie Kelton si restu sa tina serverul asta in picioare si nu mai fiti asa hateri, sa va vad dupa ce se inchide serverul cum va rugati de ei sa l deschida iar, asa ca incetati cu penibilitatea asta pentru o zi in care ati facut 5k si treceti peste, spor la joc.

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, oC ShaDoW said:

@SOUTH S3daN Vrea si omu sa se reapuce (1 saptamana) si nici orele nu le poate face. Iei in considerare ca mai joci inca o zi pentru orele acelea :)). Nu e scump curentul la tine acolo.

Sincer sa fiu, intr-o zi am facut peste 10 ore jucate,  nu imi pasa de rp-uri cat ma intereseaza de Goldaward 

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, D r e e W said:

Omule de ce nu ești în stare să citești un mesaj calumea și să-l înțelegi? Crezi că s-a trezit Kelton sau Bobo și au zis ,,Iote hai să dau și eu un rollback că așa am eu chef sau că mă plictisesc'' ? NU, a fost o situație neprevăzută, mulți jucători au pierdut bani la poker, RP-uri, ore jucate, parcele ș.a.m.d, dar înțelege că nu se pot recupera aceste lucruri tocmai din cauză că unele date nu se salvau și au apărut bug-uri care-ți permiteau să faci mai multe RP-uri de exemplu, din acel moment nu avea niciunul să-și dea seama dacă câștigurile la poker sunt făcute corect, prin urmare asta e, nu mori fără 1,2kk.

 

Realizezi că ceea ce spui tu aici este o prostie, nu? Nimeni nu putea să prevadă acest lucru, după cum s-a mai zis, e și normal ca la un moment dat să rămâi fără spațiu pentru stocarea de date, e un server care funcționează mai bine de 12 ani, nu e un server care funcționează de 1-2 ani. Nu e vorba că am fi noi fomiști și că nu am vrea să vă dăm bunurile înapoi, dar din cauză că au apărut atunci niște buguri și unii au profitat de ele, nu se pot acorda bani / rp-uri / ore jucate înapoi, asta e, dacă vrei să înțelegi bine, dacă nu nu, dar măcar să dai dovadă de înțelegere în astfel de situații că nimeni n-a venit cu ideea să se dea rollback, de obicei se apelează la rollback ca o ultimă variantă.

 

Le vei face din nou, s-a zis deja că orele nu se pot recupera. Nu e vina noastră că s-a dat rollback, dar dacă nu o făceam apăreau și mai multe bug-uri și cu siguranță situația ar fi fost mult mai rea. Asta e acum, s-a întâmplat ce s-a întâmplat, trebuie să înțelegem și să trecem mai departe. Nu cred că se va face o astfel de excepție la ore, datorită faptului că jocul a fost închis o zi, poți recupera ce ai făcut duminică în alte zile.

Bai baiatule, da' mult mai lingi. Cand va aud pe unii pe aici ca ne ziceti sa mai iesim afara dar voi rupeti jocul si muriti pentru o functie mi se face rau. Va rupeti pe jocu' asta si tot noi suntem aia no-liferi. Vezi-ti de functia ta si lasa sa dea explicatii cine trebuie, cel care sau cei care au luat aceasta decizie. 

Edited by TdmDavid
Link to comment
Share on other sites

Cu punctele de skill de la joburi ce se întâmplă? Am făcut luni dimineață în intervalul 01:00-04:00 skill up iar în urma backup-ului toate cursele mi-au fost șterse. Se pot recupera?

 

Link to comment
Share on other sites

Ba sunteti amuzanti tare ma astia care va plangeti pentru bani, rp, etc :))))), nu va mai plangeti atat ca nu e vina nimanui, Kelton si-a facut treaba foarte bine si ziceti mersi ca va da gold-ul si premiul de la quest. Salpa.

Toate ca toate dar unde facem revelionul?

Edited by Radius14
Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, TLG Kweb. said:

Din cate am auzit de la anumiti jucatori, la ei pe /raport scrie ca primesc rank mai tarziu, se va rezolva ceva in privinta asta sau o sa primeasca toti rank up cu intarziere? Mersi anticipat.

Buna întrebare, așteptam un răspuns 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, gucci flip flops said:

Trebuie sa te punem în fața mașinii sa astupi gropile, sa arunci pietrele, bordurile sa le scoti, sa mergi sub 80 și tot așa, soferule?

Salut, nu ai o treaba cu topicul prietene, esti paralel, du-te acasa.

 

@Kelton  De ce insistati pe exemplul pe care tot tu l-ai dat. Ai dat un exemplu banal dar foarte eficient in care ti-am intors vorbele. Verificarea presiunii din roti este referinta facuta spre verificarea spatiului de stocare a serverului. Ce exemple despre gropi si cuie si contra-sens dati voi pe aici ca sa incercati sa pareti destepti, alea sunt evenimente externe cu adevarat neasteptate. Tot pe exemplul asta, maimuta donatoare de sus suferinda de lipsa de atentie spunea ceva de pietre si gropi, incercand sa dea alt sens afirmatiei dvs, domnule K, insa probabil din pura-i infantilitate nu realizeaza ca obiectele sale reprezinta cauze de avariere exterioara rotilor, deci facand paralela la problema actuala, cauze exterioare serverului.

 

Deci pe limba domnului de mai sus. Presiune roti = cauza interioara - dat exemplu pentru spatiul de stocare care este o cauza interna

Gropi si pietre = cauze externe - un exemplu pentru probleme exterioare serverului precum atacuri sau scurgeri de informatii, ceea ce nu este cazul, deci va rog sa ganditi inainte sa scrieti, domnule @gucci flip flops

 

Acum putem inceta cu exemplul asta pe care toata lumea l-a luat de subiect principal si sa revenim la ce conteaza cu adevarat?

 

Acum ii adresez urmatoarele randuri unui om cu mai multe straturi de creier, adica lui Kelton sau oricarui administrator.

 

Eu nu va acuz de rollback. A fost intr-adevar cea mai buna optiune posibila.

Eu va acuz de alt lucru, si anume de faptul ca nu va asumati o greseala proprie, interioara, pornita de la voi. Aruncati vina ca este un incident neprevazut, dar se vede clar cum un admin fluent in limbaj binar si hexazecimal, spune cu propria-i tastatura ca era normal sa se intample asta. Daca el considera ca era normal, inseamna ca s-a asteptat la acest lucru. Deci de ce inca considerati aceasta greseala ca fiind una neprevazuta? Asta este intrebarea mea. 

Si stai linistit ca m-am documentat si desi nu ma consider nici pe departe la acelasi nivel cu staff-ul b-zone in materie de programare, scrieri de cod, script, server hosting, etc, sunt foarte sigur ca probelma asta putea fi evitata.

Eu pentru asta v-am acuzat.

Deci data viitoare cand imi raspunzi, incearca sa raspunzi acestei acuzatii si sa NU te mai iei de ce comparatie ti-am facut eu pe propriul TAU exemplu.

De asemenea nu  am facut nicio afirmatie despre recuperarea datelor, deci de unde asta cu " Ce să mai explic de fapt ce e în spatele unui server și de ce nu se pot face recuperări de date în astfel de cazuri" ?

 

Îmi cer scuze pentru problemele create, însă scuzele și asumarea vinei în cazul de față nu schimbă cu nimic faptul că am fost nevoiți să dăm rollback. Pe un server extern, se întâmplă foarte rar ca cineva să stea să verifice spațiul în mod constant, cu atât mai mult că linuxul nu e deloc cum e windowsul, dar asta e cu totul o altă discuție. Din nou, ai scuzele mele dacă consideri că ajută cu ceva." 

 

Era greu sa imi raspunzi si mie asa? Eu asta voiam sa citesc din partea dvs, nu aberatii despre un banal exemplu si acuzatii false.

 

 

A, si inca ceva. Cum va simtit ba sa comentati de altii ca sunt no-liferi si ca trebuie sa iasa afara cand aveti aproape 4000 de ore jucate pe cont?

Edited by AIM BigDevil ZuZ
Link to comment
Share on other sites

Salutare,

 

Ma gandesc sa las si un scurt mesaj aici pentru persoanele ce sunt afectate de acest rollback. In momentul de fata s-a facut tot ce s-a putut ca acest rollback sa fie cat mai usor de suferit pentru orice jucator, de aceea se face o salvare  constanta pe server (de la o zi la alta) ca sa nu se piarda foarte mult progres pe care un jucator normal il poate face in acea zi.

 

Pe langa asta, singurele persoane cu adevarat impactate sunt cele de la Poker care au castigat foarte multi bani in ziua respectiva (daca au existat cazuri) / cei ce au stat sa faca maraton sau raport. 

 

La rapoarte deja am rezolvat problema deoarece a devenit raport optional pentru toata lumea ca sa nu exista probleme de sanctiuni eronate.

Cei ce au castigat foarte multi bani la poker (ca vad ca se scrie pe aici ca s-au castigat 3.000.000$ +) o sa fie facuti la loc daca va duce capul cum v-a dus si in ziua respectiva.

Cei ce au facut maraton automat nu au recuperat zeci de zile, noi fiind in data de 11 astazi, deci pana la sfarsitul maratonului este timp suficient sa ne refacem progresul.

 

Este aiurea sa se dea rollback, iar frustrarea e usor de inteles. Doar ca aici trebuie sa va puneti in locul persoanelor ce administreaza serverul asta de peste 12 ani de zile, suntem oameni, gresim.

 

 

Incercati sa intelegeti ca s-a stat pana la 2 dimineata aseara ca totul sa fie in regula, pentru voi. Fiti mai recunoscatori si nu va mai ganditi doar la voi, nu fiti egoisti, suntem unul si acelasi la sfarsitul zilei ;) 

 

 

Va pup

Edited by SaRtOR
Link to comment
Share on other sites

Am vazut ca foarte multi au lasat comment, drept urmare voi lasa si eu.

 

Nu vad care e problema daca se pierd cateva ore jucate. Cu atat mai mult ore facute pentru factiuni avand in vedere faptul ca ati fost scapati de sanctiuni. Sa reamintin ca sunt anumiti jucatori care au primit Rank Down pentru nefinalizare raport, ei sunt cei fericiti.

Mai rau este ca foarte multi lasa comentarii fara sa citeasca comment-ul lasat de Kelton. Scrie aici mare ca premiile la Quest sunt acordate daca au fost pierdute "Jucătorii care au primit bonusul la quest duminică vor primi premiul manual cât mai repede posibil.".

 

Faza nasoala pe care o vad eu este progresul la maraton, care cred ca ar trebui prelungit (Daca nu a fost deja).

Apoi mai sunt aplicatiile la factiuni, cum este la noi in LV Taxi. Din cauza roleback-ului anumiti membrii si-au pierdut aplicatia.

 

Dupa mine nu a fost ceva atat de rau. Ati pierdut 2 zile de munca, daca nu si mai putin. Putea sa fie o saptamana.

Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, SaRtOR said:

Salutare,

 

Ma gandesc sa las si un scurt mesaj aici pentru persoanele ce sunt afectate de acest rollback. In momentul de fata s-a facut tot ce s-a putut ca acest rollback sa fie cat mai usor de suferit pentru orice jucator, de aceea se face o salvare  constanta pe server (de la o zi la alta) ca sa nu se piarda foarte mult progres pe care un jucator normal il poate face in acea zi.

 

Pe langa asta, singurele persoane cu adevarat impactate sunt cele de la Poker care au castigat foarte multi bani in ziua respectiva (daca au existat cazuri) / cei ce au stat sa faca maraton sau raport. 

 

La rapoarte deja am rezolvat problema deoarece a devenit raport optional pentru toata lumea ca sa nu exista probleme de sanctiuni eronate.

Cei ce au castigat foarte multi bani la poker (ca vad ca se scrie pe aici ca s-au castigat 3.000.000$ +) o sa fie facuti la loc daca va duce capul cum v-a dus si in ziua respectiva.

Cei ce au facut maraton automat nu au recuperat zeci de zile, noi fiind in data de 11 astazi, deci pana la sfarsitul maratonului este timp suficient sa ne refacem progresul.

 

Este aiurea sa se dea rollback, iar frustrarea e usor de inteles. Doar ca aici trebuie sa va puneti in locul persoanelor ce administreaza serverul asta de peste 12 ani de zile, suntem oameni, gresim.

 

 

Incercati sa intelegeti ca s-a stat pana la 2 dimineata aseara ca totul sa fie in regula, pentru voi. Fiti mai recunoscatori si nu va mai ganditi doar la voi, nu fiti egoisti, suntem unul si acelasi la sfarsitul zilei ;) 

 

 

Va pup

 

 

Si uite de-aia ziceam eu "Sartor presedinte!" Vine cu o formulare calma prin care rezolva foarte multe probleme, conflicte si raspunde la multe intrebari. Este empatic si isi asuma responsabilitatea. Asta e ce voiam sa aud din partea staff-ului B-zone in calitate de jucator vechi de 8 ani de zile, dar si client. Felicitari @SaRtOR! O mentalitate brilianta care te evidentiaza ca de fiecare data. Deci chiar nu mai am ce sa zic si nu mai am de gand sa raspund altor oameni care vor sa demonstreze contrariul. Jos palaria si la cat mai multi oameni ca tine pe comunitate si de ce nu si in lumea mare! 

Link to comment
Share on other sites

  Nu inteleg de ce pluteste atata drama pe aici datorita rollback-ului, in primul rand nu este primul rollback, au mai fost rollback-uri si cu siguranta o sa mai fie, nu a murit nimeni pana acum din cauza acestui lucru.

 

  Dupa cum s-a precizat mai sus, rapoartele au fost setate optionale, nu inteleg de ce va plangeti atat, pentru o suma castigata la Poker? Se poate castiga din nou. Pentru o zi pierduta la maraton? Am pierdut-o si eu si n-am patit nimic, pentru cateva ore jucate in ziua respectiva? Le-am pierdut si eu si n-a cazut cerul pe mine. Lasati frustrarea asta ca pana la urma nu va obliga nimeni sa intrati pe samp intr-o anumita zi, sa jucati poker, sa faceti maraton, etc. O faceti pentru ca asa ati ales voi deci daca se intampla ceva va asumati, nu e ca si cand ai un job si esti obligat sa mergi in zilele lucratoare la lucru, nu, e  ceva optional ce alegeti voi sa faceti deci tratati jocul ca atare.

 

  Intelegeti si voi ca e mai multa bataie de cap la rezolvarea problemelor de hosting si a rollback-ului din partea administratiei decat niste banuti, puncte la maraton sau cateva ore pierdute de voi pe care oricum le recuperati.

 

  O zis fantasik va doresc, keep calm and let's play together.

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Kelton said:

Am oferit astăzi dimineață bonusul de gold jucătorilor care l-au deblocat în data de 9.

Înțeleg perfect faptul că lumea se enervează când au loc astfel de lucruri, indiferent că au loc extrem de rar. Ce nu înțeleg însă este de ce lumea vrea să „profite” de-o problemă și să primească niște „ajutoare” care depășesc cu mult problema în sine. Vorbim totuși de 2 zile în care s-a pierdut progresul și/sau nu s-a putut juca din 31 de zile cât are o lună întreagă... Știu că lumea e foarte comodă în ziua de astăzi, dar nici chiar așa.

Voi verifica curând și ticketurile. Goldul comandat de pe shop a fost returnat aseară între ora 1 și 2.

Nici nu are sens să intru într-o discuție cu tine dacă tu ai impresia că doar prin verificarea presiunii roții ți se garantează că roata aia nu se poate sparge. Oricum era doar o simplă analogie, dar aparent unii nici un lucru simplu nu doresc să-l înțeleagă. Ce să mai explic de fapt ce e în spatele unui server și de ce nu se pot face recuperări de date în astfel de cazuri? Păstrează-ți ce părere dorești tu despre noi, dar bine ar fi să te documentezi asupra unlor lucruri înainte să arunci cu noroi.

Îmi cer scuze pentru problemele create, însă scuzele și asumarea vinei în cazul de față nu schimbă cu nimic faptul că am fost nevoiți să dăm rollback. Pe un server extern, se întâmplă foarte rar ca cineva să stea să verifice spațiul în mod constant, cu atât mai mult că linuxul nu e deloc cum e windowsul, dar asta e cu totul o altă discuție. Din nou, ai scuzele mele dacă consideri că ajută cu ceva.

Am oferit aseară între ora 1 și 2 bonusul la alegere între stock și car slot tuturor celor care l-au primit în data de 9. Dacă cumva nu l-ai primit, deschide te rog un ticket și voi verifica iar.

daca ma rebaga inapoi r0 cum eram eu nu comentez nimic :D test ul l am dat si l am trecut 

Link to comment
Share on other sites

  • Kelton locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.