Jump to content

Pregatiri Fuziune - Bizuri


Kelton
 Share

Recommended Posts

:ro: 

 

Salutare tuturor,

 

Deschid acest topic pentru a vă informa că am pornit discuții interne legate de procesul de fuziune și pentru a vedea cu ce putem îmbunătăți acest proces față de ultima fuziune pe care am făcut-o. Aveți anunțul vechi aici https://forum.b-zone.ro/fuziune

 

Primul lucru despre care dorim să discutăm este legat de bizuri. Am realizat un clip pentru că este mai ușor de exprimat vocal și pentru că multă lume nu citește în totalitate lucrurile pe care le transmitem, așadar am speranța că poate vocal o să reușesc să ating urechile mai multor jucători.

 

 

 

În clipul de mai sus discut despre ceea ce urmează să pun și în scris în acest topic, despre bizuri.

 

Am încercat să găsim alternative mai bune față de ultima fuziune în ceea ce privesc bizurile, să încercăm să facem tranziția cât mai corectă pentru toată lumea și să motivăm lumea ca după fuziune să continue să joace. Dacă nu suntem suficient de atenți la cum despăgubim jucătorii sau ce opțiuni alegem riscăm să-i pierdem, astfel că fuziunea nu va avea efectul pe care ni-l dorim cu toții. Așadar atunci când vă exprimați opinia, încercați să vă gândiți și la colegul de joc, nu doar fiecare pentru el. E un joc multiplayer și trebuie să înțelegem lucrul ăsta.

 

Dacă în orice moment aveți o idee mai bună decât cele enumerate mai jos, vă rugăm lăsați un comentariu și transmiteți acea idee. Nu se știe niciodată când se găsește o alternativă mai bună la ceva.

 

Așadar, avem următoarele opțiuni:

1. Jucătorii care vin de pe RPG2 vor fi despăgubiți pentru bizurile pe care le-au deținut în funcție de economia serverului RPG1. Va trebui să avem să fim foarte atenți la sumele despăgubite, astfel încât jucătorul să fie mulțumit de ceea ce primește și să considere că prin suma primită și-ar putea permite un biz echivalent cu cel pe care l-a pierdut. Dacă optăm pentru această variantă trebuie să avem în vedere și inflația care va apărea. Din moment ce noi introducem bani noi în server ca să putem despăgubi toți jucătorii de bizuri, automat vor crește prețurile pentru că vor fi și mai mulți bani pe server, deci va afecta pe toată lumea.

 

2. Despăgubim ambii proprietari de bizuri la economia de pe RPG1, urmând să organizăm pe urmă licitații și să păstreze bizul persoana care plătește cel mai mult. Astfel i se oferă fiecăruia șansa de-a dobândi un biz, nu neapărat cel pe care l-a avut, în funcție de cât e fiecare jucător dispus să liciteze. Practic se va da reset la piața de bizuri și vor intra toate înapoi în circulație. Trebuie avut în considerare că un biz poate fi cumpărat la licitație de către orice jucător care are suficienți bani pentru a licita pe el. Mai trebuie avut în considerare că e destul de probabil ca jucătorii care au deținut anterior acel biz să nu-l câștige la licitație sau să trebuiască să plătească sume foarte mari, mai mari decât și-ar dori, lucru care poate rezulta în neplăceri.

 

3. Stabilim diferite criterii, împreună, pe baza cărora o persoană își păstrează bizul iar cealaltă este despăgubită la economia de pe RPG1. Spre deosebire de varianta 1, la această variantă oricare dintre jucători poate păstra bizul indiferent de server. Îl va păstra în funcție de ce criterii stabilim. Posibile criterii ar putea fi: de cât timp deține respectivul biz, cât a plătit pentru el, cât de activ e jucătorul, etc. Criteriile le veți propune voi, dacă optați pentru o astfel de variantă. De ținut cont că o astfel de variantă necesită timp suplimentar de analiză și poate duce la nemulțumiri legate de modul în care sunt aplicate anumite criterii.

 

4. Modificăm sistemul actual de bizuri prin care un singur jucător este proprietar absolut și introducem conceptul de ACȚIUNI. Asta înseamnă că un biz poate fi deținut de mai mulți jucători, fiecare având o anumită parte (un procent) din respectivul biz. Sistemul (teoretic cel puțin) va fi făcut în așa fel încât un biz poate avea cel mult 10 proprietari, cu cote de 10% fiecare, iar un jucător poate deține cel mult 10 cote la multiple bizuri de pe server sau la unul singur (până atinge 100%). O astfel de modificare ne-ar permite să împărțim bizurile curente între cei doi jucători (proprietarul RPG1 și proprietarul RPG2). Astfel că se pot stabili diverse cote, 50%-50% între cei doi proprietari, 60% RPG1 - 40% RPG2. Ca să nu aibă niciunul dintre proprietari de pierdut profitul din biz, vom dubla (x2) profiturile tuturor bizurilor de pe server. Astfel că niciunul dintre cei doi jucători nu vor avea nimic de pierdut, ba s-ar putea să aibă fiecare de câștigat. La o cotă de 60% RPG1 - 40% RPG2, jucătorul de pe RPG1 o să-și crească profitul cu minim 20% față de cât producea bizul înainte de fuziune, iar cel de pe RPG2 cu mult mai mult pentru că producția acolo era mai mică datorită numărului scăzut de jucători activi. Am spus minim deoarece odată cu jucători noi pe server vor folosi și mai mulți bizurile, deci vor produce și mai mult decât produceau până acum.

 

Așadar cu o astfel de modificare toată lumea își păstrează bizul, toată lumea are de câștigat, inclusiv jucătorii care nu dețin bizuri pentru că se va schimba și piața de bizuri. Se vor putea vinde procente din bizuri, astfel că vor putea mai mulți jucători să le dețină. E un sistem complex la care trebuie să ne gândim și să decidem împreună dacă dorim să-l adoptăm.

 

Pentru a înțelege mai bine și mai ușor, vă rog urmăriți și clipul de mai sus!

 

Așadar voi veți avea puterea de decizie. Voi lăsa topicul ca să discutați, inclusiv între voi, să vedeți diferite puncte de vedere, să veniți cu variante noi dacă credeți că există alternative mai bune, iar peste câteva zile vom deschide un prim sondaj pe website-ul RPG pentru a vota. În funcție de cum votați, vom merge mai departe de acolo. Sper să aveți bunăvoința de-a vota corect și nu de pe conturi secundare (oricum vom anula voturile în plus, dar totuși, măcar puțin bun simț), și să vă gândiți și la ceilalți jucători. Vrem ca toată lumea să fie cât mai mulțumită de această fuziune și să oferim tuturor un motiv în plus să-și continue jocul.

 

Vă mulțumesc!

 

Link to comment
Share on other sites

:en: 

 

 

Hello everyone,

 

I am opening this topic to inform you that we have started internal discussions related to the merger process and to see how we can improve this process compared to the last merger we did. You can find the old announcement here: https://forum.b-zone.ro/fuziune

 

The first thing we want to discuss is related to businesses. We made a video because it's easier to express verbally, and because many people don't read everything we transmit. So, I hope that by using voice, I will be able to reach the ears of more players.

 

 

In the video above, I discuss what I am going to put in writing in this topic, about businesses. I apologize to players who don't speak Romanian, but it is very hard to make a bilingual video. 

 

We have tried to find better alternatives to the last merger regarding businesses, to try to make the transition as fair as possible for everyone, and to motivate people to continue playing after the merger. If we are not careful about how we compensate the players or what options we choose, we risk losing them, so the merger will not have the effect we all desire. Therefore, when expressing your opinion, try to think about your fellow player, not just about yourself. It's a multiplayer game and we need to understand that.

 

If you have a better idea than those listed below, please leave a comment and share that idea. You never know when a better alternative to something will be found.

 

So, we have the following options:

1. Players coming from RPG2 will be compensated for their businesses based on the RPG1 server economy. We will have to be very careful with the compensation amounts so that the player is satisfied with what they receive and considers that they can afford an equivalent business to the one they lost with the amount received. If we opt for this variant, we must also consider the inflation that will occur. Since we introduce new money into the server to compensate all players for their businesses, prices will automatically increase because there will be even more money on the server, thus affecting everyone.

 

2. We compensate both business owners based on the RPG1 economy, then we organize auctions and the person who pays the most keeps the business. This way, each player has the chance to acquire a business, not necessarily the one they had before, depending on how much each player is willing to bid. Basically, the market for businesses will be reset, and they will all go back into circulation. It should be noted that a business can be bought at auction by any player who has enough money to bid on it. Also, it is quite likely that players who previously owned that business will not win it at auction or will have to pay very high sums, more than they would like, which can result in discomfort.

 

3. We establish different criteria together, based on which one person keeps their business and the other is compensated based on the RPG1 economy. Unlike variant 1, with this variant, any player can keep their business regardless of the server. They will keep it depending on the criteria we establish. Possible criteria could be: how long the respective business has been held, how much was paid for it, how active the player is, etc. You will propose the criteria if you opt for such a variant. It should be noted that such a variant requires additional analysis time and can lead to dissatisfaction regarding how certain criteria are applied.

 

4. We modify the current business system in which a single player is the absolute owner and introduce the concept of SHARES. This means that a business can be owned by several players, each having a certain part (a percentage) of that business. The system (at least theoretically) will be made in such a way that a business can have a maximum of 10 owners, with 10% quotas each, and a player can own a maximum of 10 quotas for multiple businesses on the server or for one business (until they reach 100%). Such a modification would allow us to divide the current businesses between the two players (the RPG1 owner and the RPG2 owner). So, various quotas can be established, such as 50%-50% between the two owners or 60% RPG1 - 40% RPG2. To ensure that neither of the owners loses profits from the business, we will double (x2) the profits of all businesses on the server. So, neither of the two players will have anything to lose, and each may have something to gain. At a 60% RPG1 - 40% RPG2 ratio, the RPG1 player will increase their profit by at least 20% compared to what the business produced before the merger, and the RPG2 player will increase their profit even more because the production there was lower due to the lower number of active players. I said at least because with new players on the server, more businesses will be used, so they will produce even more than before.

 

Therefore, with such a modification, everyone keeps their business, everyone benefits, including players who do not own businesses because the market for businesses will change. Percentages of businesses can be sold, so more players can own them. It is a complex system that we need to think about and decide together if we want to adopt it.

 

Therefore, you will have the power of decision. I will leave the topic open for you to discuss, even among yourselves, to see different points of view, to come up with new options if you believe that there are better alternatives, and in a few days, we will open a first survey on the RPG website to vote. Depending on how you vote, we will move on from there. I hope you will have the decency to vote correctly and not from secondary accounts (we will cancel the extra votes anyway, but still, some common sense), and to think about other players. We want everyone to be as satisfied as possible with this merger and to give everyone an extra reason to continue playing.

 

Thank you!


 

Link to comment
Share on other sites

Mie personal cea mai buna varianta mi se pare cea cu acțiunile. Pe langa faptul că e ceva nou, s-ar deschide o noua piata, ceea ce ar mai calma puțin economia.

Link to comment
Share on other sites

Clar optiunea 4 din perspectiva mea cu 50-50 pe acțiuni, in timp acestia o sa isi vanda intre ei actiuni si asa mai departe, daca in trecut rpg1 era cu economia mult peste rpg3 si rpg2 cu rpg4. Acum treaba e diferita, sunt aproape in balanță. Da rpg1 este cu 1 pas sau 2 peste rpg2 dar asta nu înseamnă ca noi nu am muncit destul de mult ca ei ca sa le lasam 60 procente, sa fie totul egal 50-50.

Link to comment
Share on other sites

@ Kelton Propun sa se faca pe website RPG2 un poll cu aceste variante. Cel mai corect ar fi sa fim prima comunitate de samp pe baza de ACTIUNI de PROPRIETATE la BIZURI si sa fie impartite in mod EGAL, consider ca RPG1 si RPG2 sunt EGALE din punct de vedere istoric si nu ar trebui sa facem discriminare de procentaje, cel mai COREKT este 50% - RPG1 si 50% - RPG2 pentru a castiga ambii proprietari in mod EGAL.

Link to comment
Share on other sites

@ Kelton O idee super buna cea cu cota/parte, dar vin si cu o propunere... Daca un player este prins cu 2 sau mai multe conturi pe acelasi bussines, sa-i fie luat tot.

Edited by L00k.CoFFeOLEACAe100K
Link to comment
Share on other sites

Nu dețin un business foarte bun, dar ideea cu procentele mi se pare destul de interesantă, astfel implementând un nou sistem cu mult potențial, cum au mai spus și ceilalți jucători ar fi interesant o bursă de valori ale procentelor.

Link to comment
Share on other sites

Salut! Cred ca cea mai buna  idee ar fi cea cu actiunile. Ar implementa un sistem nou si ar deschide multe usi. Poate eu nu imi permti sa detin tot CNN LS dar pot avea o parte din el spre exemplu 10%. Totodata ar interveni si colaborarea intre cei ce au actiuni la biz ca  sa nu scada pretul prea mult. Spre exemplu fac un gentleman's agreement in care nimeni nu da 10% sub 25kk, astfel pretul va fi de 250kk. SI mai mult decat atat, o sa fie si o competitie ca sa detina o singura persoana toate actiunile, astfel pretul actiunilor vor creste din nou. E un sistem interesant ce daca este pus in aplicare bine va aduce noi activitati si oportunitati pe server. Eu unul sustin optiunea 4

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, HANKSERO said:

@ Kelton Propun sa se faca pe website RPG2 un poll cu aceste variante. Cel mai corect ar fi sa fim prima comunitate de samp pe baza de ACTIUNI de PROPRIETATE la BIZURI si sa fie impartite in mod EGAL, consider ca RPG1 si RPG2 sunt EGALE din punct de vedere istoric si nu ar trebui sa facem discriminare de procentaje, cel mai COREKT este 50% - RPG1 si 50% - RPG2 pentru a castiga ambii proprietari in mod EGAL.

 

Nu ai citit pana la final inseamna. Scrie deja in postarea initiala ca va fi poll pe Website.

Link to comment
Share on other sites

Quote

Propun sa se faca pe website RPG2 un poll cu aceste variante. Cel mai corect ar fi sa fim prima comunitate de samp pe baza de ACTIUNI de PROPRIETATE la BIZURI si sa fie impartite in mod EGAL, consider ca RPG1 si RPG2 sunt EGALE din punct de vedere istoric si nu ar trebui sa facem discriminare de procentaje, cel mai COREKT este 50% - RPG1 si 50% - RPG2 pentru a castiga ambii proprietari in mod EGAL.

 

 

Cum poţi spune aşa ceva? Când vreodată RPG 2 va fi la fel ca RPG 1 din punct de vedere istoric?! Lolz

 

Dacă vrei să adaugi pe acţiuni, ar trebui să adaugi posibilitatea ca acţiunile să aibă un număr limitat de acţionari. Dar oricum, se va abuza de acest lucru, ori vei obliga un jucător să împartă profitul cu alţii, iar asta nu prea ar fi ok. 

 

Dacă Biz-ul "Poker" RPG 1 valorează 2 miliarde, de ce să împartă profitul cu cei care vin de pe RPG 2? Sau de ce să primească despuguburi la preţ de RPG 1? :)) 

 

Treaba e simplă: Oferim acţiuni, un număr limitat de 3 jucători / în funcţie de productia bizului sau a level-ului, dar: Kelton dacă deţine un biz şi nu doreşte să vândă acţiuni, va fi obligat? Ar trebui ca acţiunile să fie opţionale! Dacă nu, schema cu secundarele / prietenii şi nu vei face nimic, e doar o chestie minoră legată de fuziunea a doua servere. Dacă făceai fuziune cu altă comunitate, parcă se merita să îţi baţi puţin capul...

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • SaRtOR locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.