Jump to content

News Reporters - Discuții / Discussions


Alexander
 Share

Recommended Posts

Am si eu o intrebare, dupa 1001 posts poti modifca member tittle de cate ori vrea muschii tai? :D

Da :))

 

Spor la spam până atunci.

 

 

Done și eu o sesiune de AG.

 

Mă duc afară .. spor în ceea ce faceți în continuare.

 

 

(14)

Link to comment
Share on other sites

Hai noroc. Back de la examen... 1. Construiți un raționament transductiv. 2. Deosebiri între raționamentul analitic și cel dialectic. Piece of cake :))__________________________________ » talk later; (11)

WTF are you saying? You win.

 

Ce face mafiotii mei scumpi? >:D<<'>

Link to comment
Share on other sites

Salut!

Poftă bună!

Ce mănânci?

Cartofi prăjiți? :X

Nu inteleg de ce toti adolsecentii pe care ii cunosc ar manca non-stop cartofi prajiti.

Adica... Nu pot sa inteleg. E, evident, datorita fast-food-ului, dar.. whatever..

* Am ajuns acasa, vin imediat In-Game.

Link to comment
Share on other sites

Ce face mafiotii mei scumpi? >:D<<'>

 

Pedepsit... Care imi face o cerere de inactivitate, ca nu. Pot sa o fac de pe ipod... Pana martea viit o sa fiu inactiv

Link to comment
Share on other sites

Salutare!

Am intrat si eu in joc..

Sunt ocupat in ultima vreme sa fac un joc.. am o saptamana la dispozitie sa il termin :)) acum am inceput de la 0 .. lucrez la main menu :)):D

 

using UnityEngine;

using System.Collections;

 

public class texturi_main_menu : MonoBehaviour {

 

public Texture2D background;

public GUIStyle stil1;

public GUIStyle stil2;

public GUIStyle stil3;

public GUIStyle stil4;

public GUIStyle stil_ajutor;

public GUIStyle stil5;

public GUIStyle stil6;

public GUIStyle stil7;

 

Color apasat = new Color(0 / 255.0F, 62 / 255.0F, 225 / 255.0F, 255 / 255.0F);

Color normal = new Color(61 / 255.0F,128 / 255.0F, 223 / 255.0F, 255 / 255.0F);

float x, y,xx,yy;

int index = 0;

int index2 = 1;

bool ajutor;

bool meniu;

bool extra;

void Start ()

{

ajutor = false;

meniu = true;

extra = false;

yy = 0;

x = Screen.width * 0.6875f;

y = Screen.height * 0.36328125f;

 

 

}

void OnGUI()

{

if (!joc.joc_activ)

{

GUI.DrawTexture(new Rect(0, 0, 1280, 1024), background);

if (meniu)

{

GUI.Label(new Rect(x, yy, 300, 300), "Joc nou", stil1);

GUI.Label(new Rect(x, yy + 60, 300, 300), "Extra", stil2);

GUI.Label(new Rect(x, yy + 120, 300, 300), "Ajutor", stil3);

GUI.Label(new Rect(x, yy + 180, 300, 300), "Iesire", stil4);

}

if (ajutor)

{

string mesaj = "Miscarea\nTe poti misca cu sagetile, poti roti camera cu mausul.\nPentru a aprinde lumina apasa tasta f.";

GUI.Label(new Rect(Screen.width / 4, Screen.height / 4, Screen.height, Screen.width), mesaj, stil_ajutor);

GUI.Label(new Rect(Screen.width / 1.5f, Screen.height / 1.5f, 300, 300), "Iesire", stil5);

 

}

if (extra)

{

string jocu = "";

if (joc.deblocat_pacanele)

jocu = "Joc de noroc";

else

jocu = "Joc de noroc - nedeblocat";

GUI.Label(new Rect(Screen.width / 4, Screen.height / 4, Screen.height, Screen.width), jocu, stil6);

GUI.Label(new Rect(Screen.width / 1.5f, Screen.height / 1.5f, 300, 300), "Iesire", stil7);

}

}

}

void Update()

{

if (!joc.joc_activ)

{

 

#region butoane

if (index2 == 1)

{

stil6.normal.textColor = apasat;

stil7.normal.textColor = normal;

 

}

if (index2 == 2)

{

stil7.normal.textColor = apasat;

stil6.normal.textColor = normal;

 

}

if (index == 1)

{

stil1.normal.textColor = apasat;

stil2.normal.textColor = normal;

stil3.normal.textColor = normal;

stil4.normal.textColor = normal;

}

if (index == 2)

{

stil2.normal.textColor = apasat;

stil1.normal.textColor = normal;

stil3.normal.textColor = normal;

stil4.normal.textColor = normal;

}

if (index == 3)

{

stil3.normal.textColor = apasat;

stil2.normal.textColor = normal;

stil1.normal.textColor = normal;

stil4.normal.textColor = normal;

}

if (index == 4)

{

stil4.normal.textColor = apasat;

stil2.normal.textColor = normal;

stil3.normal.textColor = normal;

stil1.normal.textColor = normal;

}

#endregion

 

if (Input.GetKeyDown("escape"))

{

if (ajutor)

{

 

ajutor = false;

meniu = true;

return;

}

if (extra)

{

 

extra = false;

meniu = true;

return;

}

}

if (Input.GetKeyDown("return"))

{

if (meniu)

{

if (index == 1)

{

 

joc.joc_activ = true;

return;

}

if (index == 2)

{

 

extra = true;

meniu = false;

return;

}

if (index == 3)

{

 

ajutor = true;

meniu = false;

return;

}

if (index == 4)

Application.Quit();

}

if (ajutor)

{

 

ajutor = false;

meniu = true;

return;

}

if (extra)

if (index2 == 2)

{

extra = false;

meniu = true;

}

}

 

 

 

#region jos sus

if (meniu)

{

if (Input.GetKeyDown("down"))

{

if (index < 4)

index++;

}

if (Input.GetKeyDown("up"))

{

if (index > 1)

index--;

}

}

if (extra)

{

if (Input.GetKeyDown("down"))

{

if (index2 == 1)

index2 = 2;

}

if (Input.GetKeyDown("up"))

{

if (index2 == 2)

index2 = 1;

}

}

#endregion

#region intrare label

if (yy < y)

{

if (yy + 60 < y)

yy += 10;

else

yy += 2;

}

#endregion

#region taste test

if (Input.GetKey("1"))

x += 2;

if (Input.GetKey("2"))

x -= 2;

if (Input.GetKey("3"))

y += 2;

if (Input.GetKey("4"))

y -= 2;

// Debug.Log(x + " " + y);

#endregion

}

}

}

 

 

 

:>

Link to comment
Share on other sites

Da.

Înseamnă că vei ajunge rău.

Eu te sfătuiesc să încerci să ajungi CINEVA în această comunitate, nu ceva. :))

 

Nu inteleg de ce toti adolsecentii pe care ii cunosc ar manca non-stop cartofi prajiti.

Adica... Nu pot sa inteleg. E, evident, datorita fast-food-ului, dar.. whatever..

* Am ajuns acasa, vin imediat In-Game.

Am dat și eu un exemplu aleatoriu și extra folosit.

Probleme?

Link to comment
Share on other sites

Salut acuma am ajuns de la scoala intru in game de acuma.

 

 

+1 :)

Nu mai mananc chestii parjite de 2 ani.. nu sunt fan cartofi prajiti sau fast food ^_^

O data si o data toti o sa murim deci nu prea are rost sa ne abtinem de la ceva bun ....

Link to comment
Share on other sites

  • psoN changed the title to Discuții / Discussions
  • E l e g a n t locked this topic
  • .Aku unlocked and locked this topic
  • .Aku unlocked this topic

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.