Jump to content

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Nume în joc: Claude Contract: https://imgur.com/a/9Oe9BGI
  3. Politistul saptamanii in perioada: 25 August - 31 August este Barrows cu un total de 145 puncte. Felicitari!
  4. Cererea ta de interviu a fost procesată și aprobată. Contactează un rank 3+ în joc pentru interviu! Numărul cererilor de interviu făcute de tine săptămâna aceasta: 1/3. Numărul interviului aprobat: 1271.
  5. Nume: ShowN.MPERFORMANCE - Linkul catre profilul de website / RPG bar: https://www.rpg.b-zone.ro/players/general/ShowN.MPERFORMANCE - Tipul de interviu dorit: Normal - Numele celorlalți participanți (dacă există): - - Linkul catre profilul de website al participanților / RPG bar: - - Am luat la cunoștință regulile prezentate pe prima pagină: Dap. - Alte precizări: Mersi!
  6. Pentru că îl aveai tu acum 5-6 ani?! PS: Dacă tot merge bine cu "17 thigs to do", de ce nu este există pe server în permanență? Sau trivia? (nu trebuie neapărat gold la fiecare ediție) PS2: Te-ai gândit că mulți vor încerca să facă ore prin metode ilegale? Dacă da, sper că nu vor bana instant sau să spameze ca de obicei și să te miri de ce sunt 50 de cereri unban.
  7. Name: Yunus[uV] Rank: SF Boss Instructor of the week: Card Number of licenses he/she sold: 112 Date: Aug 25 2025 - Aug 31 2025 Proof of [/transfer]: PM Other specifications: Congratulations!
  8. • Name: Yunus[uV] • Rank: SF Boss (Leader) • Statistics: Click here! • Member with less than 15 hours played: 1 • Member with less than 8 hours played: 1 • Proof (Optional): - • Anything Else?: -
  9. Nick: Raven13[HAOS] Rank: Assault man (4) Am dat test cu: .Ben[HAOS] Rezultatul probei teoretice: 0/3 Rezultatul probei practice: 1-5 Rezultat(Admis / Picat) : Admis Alte precizari: Welcome!
  10. Today
  11. First place: @ Arekusayu Prize: Optional Activity Report Second place: - Prize: Half Activity Report Third place: - Prize: 250.000$ San Fierro School Instructors Weekly Mission! 01.09.2025 - 07.09.2025 Instructors for this Weekly Mission, the tasks are as follows: 1: Use /Getgift and take a screenshot. 2: Claim the first Marathon prize and take a screenshot. The chat can appear ( F10 ). The proof must contain the usual HUD. Make sure that it includes your name, server name, date and the time. The prizes for this weekly mission are: First prize: Optional Raport Second prize: Half Activity Raport Third prize: 250.000$ ⚠️Posting Model⚠️ Nickname: Rank: Proofs: ⚠️ For misunderstanding or mistakes PM me or the Leader ⚠️ We'll announce winners at the end of the week. Good luck everyone!
  12. La multi ani B-Zone! Un quest ca pe vremea mea, frumos.
  13. La multi ani B-Zone! Felicitari administratiei pentru evenimentele ce le-au creat pentru jucatori. Ma bucur ca iau parte la aceasta comunitate de atatia ani si inca continua sa ma surprinda!
  14. Salut, gradul ti-a fost acordat.
  15. Pe data de 4 septembrie nu avem doar startul târgului de tehnologie IFA 2025, ci și ziua pe care HUAWEI a ales-o pentru a prezenta noutăți în cadrul unui eveniment de presă, asta în China pentru început. Știm că peste doar câteva zile vor debuta noul triplu pliabil HUAWEI Mate XTs, noi căști wireless, plus o tabletă compactă rival de iPad Mini. Astăzi avem și imagini cu produsul în cauză, care aparent se va numi HUAWEI MatePad Mini. Aflăm de la Digital Chat Station faptul că tableta are ecran OLED, cu muchii foarte înguste și un decupaj bulină în colțul din dreapta pentru camera selfie. În spate vine cu o cameră circulară și mai descoperim suportul pentru SIM. Randarea de aici prezintă o tabletă cu adevărat compactă, cu o talie subțire și așa cum spuneam și mai sus, muchii chiar înguste de jur împrejur. Apare și ecranul de apelare aici, semn că va exista și o versiune cu suport celular, iar culorile vor fi cel puțin 2 la număr, acel verde mentă din stânga și o nuanță de gri/negru pentru cei care vor un look business. Mă aștept și la suport pentru stylus aici, iar legat de diagonală, se vorbea recent despre 8.9 inch, dar rămâne de văzut. Sunt curios spre ce public țintă este adresată această tabletă, pentru că de regulă gaming-ul vine în ecuație atunci când avem dimensiuni mai compacte, dar cu hardware-ul actual este greu ca HUAWEI să livreze gaming high-end. sursa
  16. Despre tableta Redmi Pad 2 am mai scris, am şi pus mâna pe aceasta la un eveniment Xiaomi în iunie, dar iat-o acum sosind în Europa într-o ediţie specială pentru copii. E vorba despre Redmi Pad 2 Play, un bundle de produse, despre care avem detalii mai jos. Produsul, în această versiune se numeşte Redmi Pad 2 Play Bundle şi se vinde în câteva ţări din Europa. Posibil să vină şi la noi în perioada Back to School. Acest Redmi Pad 2 vine la pachet cu o husă protectoare şi un stylus. Husa e din silicon albastru, robust şi are un mâner galben, care are şi rol de suport şi slot pentru stylus. Tableta are un ecran de 11 inch, cu rezoluţie 2.5K, unul mat, cu rezoluţie de 2560 x 1600 pixeli. Foloseşte tehnologie AG Nano Texture, pentru a reduce reflexiile şi are şi certificare TUV pentru emisii reduse de lumină albastră. Afişează 1 miliard de culori şi are refresh rate de 90 Hz. La interior găsim un procesor MediaTek Helio G100 Ultra de 6 nm, 4 GB RAM şi 128 GB stocare, plus slot microSD, cu suport pentru carduri de până la 2 TB. Rulează HyperOS 2.0 şi are o baterie de 9000 mAh, care aduce până la 17 ore de playback, 22 de ore de citit, 234 de ore de playback muzical sau 86 de zile în standby. Se încarcă la 18W. Mai are şi camera principală de 8 megapixeli, frontală de 5 MP, iar pe partea audio are difuzoare quad cu tehnologie Dolby Atmos. Se bucură şi de Wi-Fi 5, Bluetooth 5.3 şi port USB-C 2.0. Redmi Pad 2 Play Bundle se vinde deja în Europa la 199.9 euro. sursa
  17. Cei de la Macworld au ochii ageri și au decodat imediat invitația Apple pentru evenimentul „Awe Dropping” din 9 septembrie. Deși compania n-a spus nimic concret, imaginea animată cu logo-ul Apple ascunde câteva detalii vizibile pentru cine știe unde să se uite. Spre exemplu, zvonul despre un nou model iPhone 17 Air, extrem de subțire, pare tot mai probabil, mai ales în contextul unui slogan care sugerează o schimbare „de impact vizual”. Ar fi primul redesign major de la iPhone X încoace, iar Apple ar putea înlocui complet modelul Plus, care n-a prins deloc. Un alt semnal clar vine din paleta de culori prezentă în animația invitației. Se confirmă astfel, indirect, că vom vedea iPhone 17 și 17 Air în albastru deschis, iar modelele Pro și Pro Max în albastru închis și portocaliu. Rămân în ofertă și variantele clasice alb/negru. Apple a făcut mișcări similare și în anii trecuți, când wallpaper-urile și logo-urile de eveniment reflectau perfect culorile reale ale telefoanelor. O altă interpretare logică vine din efectul vizual al animației: seamănă cu un heat map, ceea ce se potrivește cu zvonurile despre un nou sistem de răcire pe modelele iPhone 17 Pro și Pro Max, bazat pe vapor chamber. Acest sistem ar ajuta în special în sarcinile intense, cum ar fi jocurile, și ar putea deveni unul dintre punctele cheie de marketing pentru varianta Pro. Dincolo de hardware, efectele animate par să facă trimitere și la Liquid Glass, noul element de interfață din iOS 26. Liquid Glass ar urma să fie mai mult decât un efect vizual – e parte dintr-un plan pe trei ani care, potrivit Bloomberg, va duce la o transformare majoră a iPhone-ului până în 2027, când se aniversează 20 de ani de la lansarea primului model. Interfața e deja prezentă în iOS 26, iar Apple pare să pună accent pe această tranziție, inclusiv prin modul subtil în care o promovează încă din invitație. Mai e puțin până pe 9 septembrie și totul sugerează că urmează o lansare importantă pentru Apple. sursa
  18. Începând de pe 27, 28 august în unele ţări telefoanele Pixel 10 au ajuns la clienţii care le-au comandat. Zeci de mii, sute de mii de oameni şi-au primit odorul de peste 1000 de euro acasă. Şi evident au început şi plângerile. Care sunt ele aflaţi mai jos. Vreo trei le deduc din recenzia colegului Alex: Magic Cue nu merge în România, telefonul Pixel 10 Pro XL e greu şi masiv, iar Tensor nu prea atinge borne impresionante în benchmark-uri. Ei bine trecând la ce spun clienţii, lumea se plânge că noile dispozitive sunt mai grele decât cele din seria Pixel 9. În special Pixel 10 Pro XL a avut parte de plângeri de genul, utilizatorii spunând pe Reddit că e greu de mânuit cu o mână. Aparent magneţii şi bateria mai mare sunt de vină. Alţi cumpărători spun că sistemul de plăţi contactless e cu probleme şi nu îşi pot adăuga cardurile cu prea mare uşurinţă. În plus, încărcarea wireless le face să se încingă serios, iar încărcarea e foarte lentă. Unii au avut probleme şi cu încărcarea pe fir. Apoi Android Auto e inutilizabil pentru unii cumpărători de Pixel 10-uri, iar Google însăşi a recunoscut asta, precizând că e vorba doar de anumite modele de maşini. Evident, comunitatea da puterea unei publicaţii, aşa că vă întreb şi pe voi, dacă există cumpărători de Pixel 10 printre voi, ce probleme aţi avut? Aveţi secţiunea comentarii mai jos. sursa
  19. ● Partea 1 din 1 ● După cum știți, în cursul verii am redus rapoartele de activitate ținând cont de scăderea activității generale pe server. Rang 1: 26 → 23 Rang 2: 30 → 25 Rang 3: 34 → 27 Rang 4: 28 → 22 Rang 5: 22 → 20 Acum, cu ocazia înjumătățirii generale a rapoartelor în intervalul 1-14 septembrie, am decis să le menținem pe cele de vară pentru a vă ajuta să le finalizați mai repede și să dedicați mai mult timp evenimentelor aniversare. Distracție plăcută! ● Part 1 of 1 ● As you know, over the summer we reduced the activity reports due to the decrease in overall server activity. Rank 1: 26 → 23 Rank 2: 30 → 25 Rank 3: 34 → 27 Rank 4: 28 → 22 Rank 5: 22 → 20 Now, with the general halving of reports from September 1-14, we decided to keep the summer ones to help you complete them faster and dedicate more time to anniversary events. Enjoy!
  20. Acum 60 de ani, debutează primul Porsche 911 Targa. De atunci, acest element de design cu rol de siguranță a devenit ca un simbol pentru fanii mărcii din Stuttgart, și nu numai. Să începem cu o scurtă lecție de istorie În anii 1960, legislația din Statele Unite privind decapotabilele a devenit din ce în ce mai strictă. Nevrând să renunțe la un 911 fără acoperiș, Porsche a răspuns cu o soluție pe care au ținut-o ascunsă încă din 1962 – o decapotabilă cu un roll-bar fix. Această bară de oțel îmbina siguranța structurală cu plăcerea de a conduce cu vântul prin păr. Astfel, Porsche 911 Targa își face pentru prima dată apariția în fața publicului în 1965, la IAA în Frankfurt. Numele Targa, provine de la Targa Florio, o fascinantă cursă ce a avut loc în Sicilia între anii 1906 și 1977, unde Porsche avea deja o reputație de competitor serios. Versiunea Targa a fost disponibilă pentru toate generațiile 911, acest principiu fiind adaptat și pe alte modele, precum 914 sau Carrera GT. De asemenea, s-a dovedit și ca o sursă de inspirație pentru alte mărci. Era o idee chiar foarte bună, adică aveai un coupe sau o decapotabilă într-o singură mașină, fără compromisuri. De la soluție tehnică la semnătură de design Cu timpul, roll-bar-ul Targa a depășit rolul său ințial de element de siguranță și a devenit un simbol pentru fanii renumitului model. Din anii 1960 până la generațiile moderne, această soluție tehnică s-a transformat într-un simbol al eleganței și al spiritului inovator de care au dat dovadă inginerii Porsche. Inițial, ideea de Targa a fost privită cu scepticism, fiind considerată un compromis dintre un cabrio și un coupe, configurații cu care era deja familiarizat publicul. Totuși, cu timpul, configurația Targa a cucerit publicul, transformându-l într-un succes comercial. În prezent, roll-bar-ul Targa nu mai reprezintă de mult o soluție de siguranță, ci s-a transformat într-un simbol care contribuie fără dar și poate la caracterul unic al modelului 911. sursa
  21. AUGUST 2025 Assistant Chief (6) NAME HOURS STATUS BishopHeahmund 20 🟩 Vektor 0 🟥 Total members: 2 Captain (5) NAME HOURS STATUS Zalmoxis 82 🟩 FEIN 44 🟩 0bFnZ 38 🟩 StefanAlecs 38 🟩 Anto 36 🟩 Castoruu 30 🟩 Asta 16 🟩 Stamate97 16 🟩 G.Sorin 15 🟩 2Pac 15 🟩 AlexSpaima.RVN 14 🟨 [HaVaNa] 6 🟥 Total members: 12 Lieutenant (4) NAME HOURS STATUS Mounaim 47 🟩 Vladislav 23 🟩 Posty. 19 🟩 Novac 15 🟩 Robertequ 15 🟩 rpg2_PuDiCs 0 🟥 Total members: 6 Sergeant (3) NAME HOURS STATUS BattlEye 179 🟩 Letzgo 123 🟩 Amir_CT 110 🟩 cRreative 26 🟩 MiRiCiC.BTG 21 🟩 LA[GAS]TY_Jnr 15 🟩 Total members: 6 Officer (1) NAME HOURS STATUS Aditu23 144 🟩 Flow.1919 73 🟩 PaTrIcK_ 67 🟩 Total members: 3 Sancțiuni Penalties ✦ AlexSpaima.RVN ✦ Vektor ✦ rpg2_PuDiCs Scutiri Exemptions ✦ [HaVaNa] Legendă Legend 🟩 = ≥ 15h 🟨 = 8 - 14h 🟥 = 0 - 7h ✦ = faction warn ✦ = retrogradare ┊ downgrade ✦ = demitere ┊ dismissal ✦ = 1 an în facțiune (află mai multe) ┊ 1 year in faction (learn more) ✦ = nou-venit (află mai multe) ┊ newcomer (learn more) Dacă găsiți erori, vă rugăm să raportați până la sfârșitul acestei zile. Cei care dețin materiale sau droguri sunt rugați să le arunce ori depoziteze până la sfârșitul acestei zile (sancțiune: faction warn). If you find errors, please report by the end of this day. Those who possess materials or drugs are asked to throw them away or deposit them by the end of this day (sanction: faction warn).
  22. Alegerea între un motor diesel și unul pe benzină rămâne, în continuare, una dintre cele mai mari dileme ale șoferilor. Diesel-ul promite anduranță și economie pe distanțe lungi, pe când benzina vine cu simplitate tehnică și costuri de întreținere ceva mai mici. Dar, indiferent de opțiune, fiecare motor are punctele lui slabe. Iată un Top 5 defecțiuni la motoare diesel și pe benzină și cum pot fi acestea prevenite. Motoarele diesel sunt construite să reziste sute de mii de kilometri, dar tocmai acest lucru le face predispuse la probleme pe termen lung. Motoarele pe benzină, în schimb, sunt mai simple, dar pot fi sensibile la calitatea pieselor și a fluidelor folosite. Pe blocul autovit.ro sunt prezentate cele mai întâlnite defecțiuni, simptomele lor și de ce este important să le rezolvi la timp. Top 5 defecțiuni la motoare diesel Cele mai frecvente defecțiuni la motoarele diesel apar la: turbină; pompa de injecție; supapa EGR; filtrul de particule (DPF); volanta cu masă dublă. Dacă lubrifierea turbinei nu este corectă sau se adună impurități, aceasta începe să funcționeze defectuos. Șuierat la accelerație, lipsă de putere și fum negru dens pe evacuare sunt primele semne. Pompa de injecție are rolul de a alimenta motorul cu motorină, dar carburanții de slabă calitate pot bloca mecanismul. Când pompa cedează, motorul pornește greu, consumul crește și mașina funcționează neregulat. La diesel, supapa EGR se murdărește destul de repede și reduce performanța. Dacă este colmatată, vei observa accelerație greoaie și un consum mai mare. În plus, evacuarea scoate fum negru vizibil. Filtrul de particule (DPF), prezent pe toate diesel-urile Euro 4 și mai noi, se înfundă dacă mașina nu e condusă corect. Motorul trage tot mai greu, în bord apare martorul specific și motorul consumă mai mult. Drumurile scurte și lipsa regenerării sunt cauzele principale. Volanta cu masă dublă, folosită pentru a reduce vibrațiile, este o piesă scumpă și se uzează după câteva zeci de mii de kilometri. Când cedează, vei simți trepidații puternice la plecarea de pe loc. Top 5 defecțiuni la motoare pe benzină La motoarele pe benzină, principalele probleme sunt: uleiul de motor; sistemul de răcire; bujiile arse; sonda lambda; debitmetrul. Un motor pe benzină cere schimburi de ulei dese, la maximum 10.000 km. Dacă amâni, apar depuneri și uzură accelerată, ceea ce poate duce, în timp, la diverse defecțiuni, unele chiar foarte grave. Un radiator murdar sau furtunele fisurate duc la supraîncălzirea motorului. Martorul din bord se aprinde, iar continuarea drumului poate distruge garnitura de chiulasă. Fiecare cilindru are o bujie, iar durata de viață a acestora variază între 30.000 și 100.000 km. Dacă sunt arse, motorul pornește greu, merge neregulat și accelerează lent. Sonda lambda are rolul de a măsura oxigenul din gazele de eșapament și să regleze consumul. Dacă se strică, motorul vibrează la ralanti, consumă mai mult și aprinde martorul Check Engine. Debitmetrul de aer transmite ECU cât aer intră în motor. Dacă se defectează, apar oscilații la ralanti, pierderi de putere și consum ridicat. Cum eviți aceste probleme Pentru a evita, pe cât se poate, aceste probleme, sunt mai multe recomandări, în funcție de fiecare piesă sau situație. Turbina: Folosește doar ulei de motor de calitate și schimbă-l la intervalele recomandate; Verifică periodic filtrul de aer pentru a preveni depunerile; Evită accelerațiile puternice când motorul este rece; Nu opri motorul imediat după un drum lung. Pompa de injecție: Nu rula mult timp cu rezervorul sub 1/4; Evită motorina de slabă calitate; Schimbă filtrul de combustibil la timp; Evită aditivi „minune” și folosește doar produsele recomandate. Supapa EGR: Mergi ocazional pe drumuri lungi pentru a ajuta la curățarea sistemului; Folosește carburant bun și evită mersul subturat prin oraș; Curăță EGR-ul atunci când apar primele simptome, nu amâna reparația. Filtrul de particule (DPF): Fă drumuri de peste 20-30 km la turații mai ridicate pentru a permite regenerarea; Evită condusul exclusiv urban pe distanțe scurte; Nu ignora martorul din bord și verifică filtrul înainte să se blocheze complet. Volanta cu masă dublă: Evită plecările bruște și accelerațiile agresive; Nu tracta cu motorul subturat; Nu ține mult timp ambreiajul apăsat. Uleiul de motor la benzină: Schimbă uleiul și filtrul la intervalul recomandat; Alege mereu tipul de ulei specificat în cartea tehnică; Verifică nivelul lunar pentru a preveni lipsa lubrifierii. Sistemul de răcire: Verifică regulat nivelul de antigel; Curăță radiatorul și schimbă furtunele dacă vezi fisuri; Înlocuiește termostatul și pompa de apă conform planului de întreținere. Bujii: Schimbă bujiile conform recomandării producătorului (tradiționale: 30-40.000 km, iridiu/platină: 60-100.000 km); Verifică și bobinele/cablurile dacă apar rateuri, porniri grele sau ralanti neregulat; Nu modifica distanța la bujii iridiu decât dacă producătorul prevede. Sonda lambda: Folosește benzină de calitate și evită condusul constant la turații foarte mici; Verifică evacuarea și catalizatorul pentru a preveni defectarea prematură; Dacă apare martorul „Check Engine”, mergi imediat la diagnoză. Debitmetrul de aer: Curăță periodic filtrul de aer și schimbă-l la timp; Evită condusul în zone foarte prăfuite fără protecție la admisie; Verifică și etanșeitatea furtunelor de admisie pentru a elimina falsul de aer. sursa
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.