Jump to content

Care sunt profesorii vostri preferati?

Ghambyt
 Share

Recommended Posts

Care sunt profesorii vostrii favoriti ?

Argumentati'va raspunsul, spuneti ce materie preda respectivul si ce comportament are.

*Cine face spam; posteaza de 2 ori sau mai mult; ia la misto subiectul sau alte nereguli va fi sanctionat cu warn-up/suspend.

emptYmdY

Edited by emptYmdY

Proful de matematica e cel mai respectat dintre toti

Ne intelegem ff cu el intelegem materia lui din prima ( nu sunt tocilar ) preda fff explicit si inteleg toti din clasa :)

La teste se ia doar 7-10

@ Ar fi mai interesant daca ati si argumenta de ce va plac acei profesori.

Mie imi place prof. de Istorie. Pentru ca este un om intelegator si inteligent, are un stil dea a face din materia sa o materie atractiva si interesanta.

1. Religie, e super profesor ne spune povesti din viata reala cu greutati etc,si eu zic ca e perfecta treaba asta,intelegi mai bine cu ce se mananca viata.

2. M1(specializarea mea de la liceu,e ceva cu OPC) ,la fel ,pune doar 10 si 3 stie doar 2 note :)) ,in rest...cere de baut de fiecare data ,,--Dai si tu ceva azi??,, Bineintels in gluma

Diriginta ( profesoara de fizica ) deoarece te face sa intelegi materia, te intelege pe tine... daca tusesti iarna te trimite acasa si iti zice sa stai acasa 3 zile + recomandari de pastile. Pacat ca pleaca anul acesta, este transfera din mediu rural/generala in mediu urban/liceu.

Profesoara de romana, se vede ca este o femeie cu scaun la cap, care a citit mult. Intr-o ora intelegi tot ce ti-a predat. Dar si ea va pleca in concediu medical luni ( pe 16 mai 2011 ) .

Profesorul de matematica, preda in scoala de 20 ani. Este FOARTE amuzant. Are doar un singur defect, daca gresesti se rade pe seama ta, iar dupa rad toti copiii de tine. Dar nu e problema, daca raspunzi corect mai tarziu, razi tu de altii.

Edited by Haose

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...

Important Information