Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/24/18 in all areas

  1. Daca ti-a placut, lasa-mi o reactie. În colaborare cu @Octavian Mexico
    10 points
  2. No offense Daca va place, puteti lasa o reactie. *nu oblig sa stiti*
    8 points
  3. *Nume: Midway *Rang: 3 *Dovezi: *Alte specificatii: Ciocanele <3 BONUS:
    4 points
  4. *Nume: Rasasi *Rang: 1 *Dovezi: *Alte specificatii: sper sa va placa
    3 points
  5. Ba gata cu spam ul ca poate nici nu apuca sa o organizeze.
    2 points
  6. Salutare! Eu sunt noul vostru coleg si bine v-am regasit, eu sunt Roberte (Roberte.N00Bul) pentru cine mai ma stie, sper sa ne simtim bine, eu ma duc sa beau ceva.
    2 points
  7. *Nume: OmE *Rang: 3 *Dovezi: *Alte specificatii: God, I love this remix
    2 points
  8. 1 point
  9. AHH UN MODERATOR SCAPATI-NE DE CANCERUL ASTA!!!
    1 point
  10. @South Rolland, sremmlife 3.
    1 point
  11. :)))) Totusi, mai bine puneai numele unui scripter acolo. Apropo... Wtf Lewoo? =)))
    1 point
  12. maine am teza la chimie ba CH2-CH3- ETIL
    1 point
  13. Vand euro clienti, PM pentru detalii.
    1 point
  14. Salut. Ce faci? Place https://imgur.com/a/Sx1KRcl ?
    1 point
  15. Bai destept anti social ce esti.E sambata seara lumea mai merge la un fotbal,la un meci una alta si tu faci activitate?Vrei asta din razbunare sa primeasca lumea fw uri din partea ta.Si ce daca minte ca merge la nunta poate nu are chef de activitatea ta OBLIGATORIE.Is de 80 de zile in factiunea asta si o activitate obligatorie nu o fost te ai trezit tu acum?
    1 point
  16. Welcome celor noi! Sper să ne înțelegem!
    1 point
  17. Acesta este un meme si trebuie tratat corespunzator. @Odin Enjoy ! :)))))
    1 point
  18. Salut, bine v-am regasit, sunt noul vostru coleg, pentru unii, vechiul, sper sa ne inteleg ok, spor la rapoarte si ne auzim pe /r. Seara faina
    1 point
  19. Raportul din saptamana 16.04.2018 - 22.04.2018 a fost optional.
    1 point
  20. Update Java ; placa video ; Windows. Sterge .minecraft din %appdata% si verifica dupa sa vezi daca mai ai probleme. Daca tot nu merge dupa ce ai facut tot ce ti-am zis mai sus, schimba Launcher-ul (in cazul in care ai MC Cracked)
    1 point
  21. iubireeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Mas7eR dedicatie pentru tine de ce presimt ca am mai multi centrimetri in pula de cat are el ani
    1 point
  22. In saptamana 16.4.2018. - 22.4.2018. namecover raport a fost optional. During the week of 16.4.2018. - 22.4.2018. namecover raport was optional.
    1 point
  23. Felicitări pentru funcția de Admin 4! Să o stăpânești sănătos. Ne vedem când anunți pe [/o] că am luat lider
    1 point
  24. Deci să înțeleg ca un membru de facțiune care nu are timp de raport este responsabil de ceea ce se întâmplă? Ori sunt eu prost, ori e ceva în neregulă.
    1 point
  25. Salut! După cum știți unii, orele lunare care erau necesare pentru a nu fi sancționati cu rang down pentru activitate scăzută s-au scos. Informații mai detaliate găsiți aici. Doresc să vă anunț și eu pe lângă ce a spus Kelton, că dacă activitatea voastră nu este una decentă riscați în continuare să fiți sancționati ca atare de către mine din moment ce nu aduceți niciun plus facțiunii și nu contribuiți cu nimic în dezvoltarea ei. Activitatea este un punct forte al oricărui jucător pe acest server și trebuie să fie favorabilă, nu admit să am membrii inactivi care intră doar Luni si își fac raportul, după doar log (și mă refer în special la membrii mai vechi care se chinuiau și să facă acele 10 ore lunar). Pentru siguranța locului vostru în National Guard vă recomand ca totuși să aveți un număr de ore decent lunar, iar în cazul în care sunteți inactivi pe o perioada mai mare de timp și intrați doar pentru log, atunci aș dori să fiu informat ca să știu de persoana în cauză să nu iau măsuri greșite, pentru că aș risca să fiu și eu sancționat din pricina unei decizii luate incorect. Vreau să vă mai informez că liderii facțiunilor au decis într-un comitet ca și în această săptămână (16.04.2018 - 22.04.2018) raportul să fie opțional. Așadar, nu mai trebuie să faceți raportul înjumătățit. Îi felicit totuși pe cei care au încercat să-l facă și o să arunc un ochi la început de nouă săptămână să văd cine își dă cu adevărat interesul pentru facțiune și o să-l recompensez.
    1 point
  26. ba nemernicule ai stricat server-ul
    1 point
  27. da, deci prin urmare felicitari pentru gandirea omeneasca de a scoate orele. Pot sta si eu pe wc fara sa ma gandesc ca n-am ore facute
    1 point
  28. Nu e ca si cum codul tau face fata la 5 adversari deodata.
    1 point
  29. Din semnatura ta vad ca joci pe RPG4 unde nu se fac modificari si acolo deja is cele mai putine sloturi(20). Ce nu-ti convine?
    1 point
  30. Intrebarea e ce cod n-o sa mearga ca eu nu stiu.
    1 point
  31. Regulament PRIMAR Comportament & Limbaj - Postul de Primar este asemănător cu o funcție de pe server (Lider, Helper sau Admin), trebuie să dați dovadă de activitate și profesionalism. - Orice limbaj necorespunzător în joc sau pe forum (Jigniri, Semne Obscene, Atitudine arogată) (Faction Warn sau Demitere). - Orice abuz sau încalcare a regulamentului serverului atrage dupa sine și sancționarea dumneavoastra (Faction Warn sau Demitere). - Primarului nu îi este permis să facă DeathMatch (DM) sau Drive-By (DB), doar cu un motiv bine întemeiat (Faction Warn). Durata Primarului - O persoană care a fost în postura de Primar al serverului și renunță prematur la ea sau îi este scoasă și nu are primul Mandat terminat va trebui să aștepte două luni de zile din momentul renunțării/scoaterii pentru a aplica iar pentru Primar. - Dacă Mandatul vostru este pe terminate și doriți să candidați în continuare pentru acest post, sunteți obligați să aplicați iar și în funcție de părerea Adminilor 4+ veți putea fi băgați pe lista de votare. - Se acordă Uninvite cu Faction Punish (0/60) persoanelor care au cel puțin un Mandat terminat în postura de Primar și își depun cererea de demisie fără a avea reclamații la activ. - Se acordă Uninvite cu Faction Punish (10/60) persoanelor care au cel puțin 2 săptămâni în postura de Primar care își depun demisia sau ies cu 3/3 Factions Warns. - Se acordă Uninvite cu Faction Punish (60/60) persoanelor care au sub 2 săptămâni în postura de Primar care își depun demisia sau ies cu 3/3 Factions Warns. Activitatea Primarului - În cazul în care Primarul este inactiv mai mult de 3 zile fără o cerere de inactivitate va fi demis în funcție de vechimea sa. - O persoană nouă intrată în postura de Primar nu are dreptul la cereri de inactivitate în prima sa săptămână. - O persoană care nu are minim un Mandat terminat (Consecutiv) în postura de Primar nu are dreptul la cereri de inactivitate mai mari de 7 zile. - După expirarea unei cereri de inactivitate Primarul are la dispoziție 24 de ore să se conecteze pe server sau un Admin 4+ îl va demite în funcție de vechimea sa. Primarul are acum un raport de activitate stabilit prin /raport, dar este obligat să organizeze și diferite evenimente de amploare și activități alături de jucători pe care le va posta în topicul "Mayor - Evenimente/events". Fiecarui primar ii va fi analizata activitatea, daca la jumatatea mandatului nu au fost indeplinitie atributiile, acesta va fi scos din functie pe 10/60 FP. Voturile și candidații - Candidatii nu mai au voie sa faca evenimente de tip “Ajutor financiar” sau sa cumpere voturile jucatorilor. Acestia vor avea voie sa faca celelalte tip-uri de evenimente, insa doar intr-o perioada stabilita de admini, perioada de la punctul 2. - Candidatii vor avea voie sa se promoveze (prin evenimente/activitati) DOAR din momentul in care au fost DESCHISE aplicatiile Mayor pe forum si PANA la momentul in care este postat poll-ul pe WEBSITE. Deci nu mai aveti voi sa va faceti campanie atunci cand sunteti pusi direct pe lista! Cine nu respecta aceasta regula, nu va fi adaugat sau eventual va fi scos de pe lista. - Voturile de pe conturile secundare nu vor mai fi luate in considerare. Daca un candidat este gasit ca a incercat si s-a implicat direct sa fraudeze singur sau cu ajutorul unor prieteni va fi scos de pe lista. Alte Reguli - Primarul are voie să folosească orice Job. - Folosirea comenzii [/settax] aiurea (Pentru a face Spam sau înainte de Payday, etc) este sancționată cu Faction Warn sau Demitere. - Folosirea comenzii [/gov] aiurea ( Pentru a face Spam, Scopuri Personale, Instigare la ceartă, pentru a cere bani jucatorilor prin comanda /transfer) este sancționată cu Faction Warn sau Demitere. - Orice modificare adusă subforumul Mayor trebuie aprobată de către un Admin 4+, excepție topicul ''Legende''. - Primarul are voie să participe sau să organizeze orice fel de eveniment fără acordul nimănui. - În cazul în care acesta dezvăluie informații despre ce se vorbeste pe Leader Chat [/lc], va fi demis cu Faction Punish 60/60 . - Vă este interzis sa cereți bani prin /transfer jucătorilor prin comanda /gov. Sancțiune: Faction Warn sau Demitere.
    1 point
  32. Esti incepator si vrei sa-ti cumperi motocicleta. Nu-i asa?! Esti confuz, parerile sunt impartite si nu mai intelegi nimic. In primul rand bine ai venit in lumea pasionatilor de doua roti. Acesta este un ghid menit sa te ajute in alegerea pe care urmeaza sa o faci. Imaginea conteaza? Inainte de a te hotari e bine sa iei in considerare cateva din indicatiile “batranilor” care pe viitor te vor alaturi de ei la plimbari. Daca te-ai uitat vreodata pe strada tanjind dupa sunetul motorului care a trecut in viteza warp pe langa tine sau vazand privirile lungi ale fetelor care iti erau alaturi, deja abordezi gresit problema! Cu timpul vei descoperi ca nu inseamna de fapt nimic fata de potentialul pe care il are o motocicleta in sine. Iar pentru asta trebuie sa apuci sa prinzi asta, adica sa supravietuiesti! Nu e spus cu rautate ci doar in baza statisticilor existente. In strainatete termenul medical dat motociclistilor este de "donatori de organe" si nu degeaba. Acum ideea e sa vedem cum te putem ajuta ca sa eviti asta. Din pacate adevarul este ca nimeni nu poate indica ce anume ti s-ar potrivi mai bine! Fiecare ofera experiente unice in felul sau si se poate ca un stil sa ti se potriveasca mai bine decat altul. Se poate ca incepator sa ai formata deja parerea despre ce anume sa-ti cumperi insa experienta ne arata ca multi se reprofileaza pe parcurs, descoperind avantajele si dezavantajele clasei sale. Nu ne bagam aici, alegerea e a ta! Cilindreea Ceea ce ar trebui sa stii insa se leaga de alegerea cilindreei potrivite. Ca incepator vei fi tentat sa iti iei un motor mare, 600 cmc, 750 cmc, 1.000 cmc... Exista argumente in aceasta privinta: nu trebuie sa-l mai schimbi peste cativa ani, vrei putere si viteza, vecinul are unul si arata bestial, taximetristul de la stop o sa crape cand ii spui cilindreea, etc.. Toate sunt valabile in felul lor si nu suntem aici ca sa le contestam ci sa-ti evidentiem ce inseamna experienta in domeniul moto. De ce "mai mic"? Limitele de fapt si de drept nu sunt date de catre om ci de catre masinarie. Ce inseamna asta?! De ce se recomanda sa incepi pe ceva mai mic?! Cum se explica asta concret?! Well, ideea e urmatoarea. Faptul ca te afli pe doua roti te face din start mai vulnerabil. Asta inseamna ca riscul de a avea un accident este de 100 de ori mai mare decat daca te-ai afla intr-o masina, daca nu chiar mai mare. Statisticile spun ca sansele de a te lovi in cazul unui accident sunt de 48 de ori mai mari decat ale unui automobilist si de 16 ori mai mare de a deceda!! E monstruos daca stai bine si te gandesti. Pericole Detalii pe care in mod normal nu le-ai lua in considerare pot fi fatale. O fasie de nisip te poate dezechilibra, o frunza uda peste care treci, un viraj abordat gresit, o acceleratie atunci cand nu trebuie, etc..etc.. Dupa cum vezi, toate astea desi par ireale atunci cand esti pe motor trebuie sa le iei in seama. Iar ele se raporteaza direct la dezvoltarea reflexelor si a stilului de mers. Limite si reflexe Ei bine, vorbeam de limitele masinariei... Un motor sport sau sport-touring de exemplu, de 400 cmc, iti va taia din puterea de acceleratie si din viteza. Asta inseamna ca motorul va fi mai turat si va deveni instabil la viteze mari. Ce inseamna concret pentru tine asta? Inseamna ca iti extinde capacitatea de anticipare cu cateva fractiuni de secunda sau chiar o secunda. Un incepator nu stie cum sa reactioneze si este normal sa se panicheze, pentru ca nu are inca reflexele formate. Reflexul inseama a actiona inconstient si impulsiv instantaneu. Ce inseamna "motorul te iarta"? Un motor de cilindree mare nu iti va oferi acest timp! Prin urmare, riscul de a-l pierde de sub control creste exponential. De asta se spune ca motoarele de cilindree mica “iarta”. De fapt nu te scutesc de greseli insa datorita timpului de reactie iti ofera sansa de a remedia problema in timp util. Alta statistica: accidentul “tipic” moto ofera doar 2 secunde pilotului pentru a actiona corespunzator in vederea evitarii coliziunii! Atunci cand motorul este turat simti mult mai acut viteza si-l simti ca devine instabil. Un motor de 400 poate merge in 140 lejer insa fiind turat te va obliga sa te concentrezi mult mai bine asupra vitezei si conducerii lui. Si asta e valabil. Ce inseamna: "te fura" viteza? Se spune despre motoarele de cilindree medie si mare ca te “fura” la viteza. Ce inseamna asta concret? Faptul ca poti atinge 200 intr-o depasire de exemplu fara sa realizezi macar. Fiindca tu te concentrezi asupra depasirii nu poti fi atent la indicatorul de viteza. Nici nu este indicat sa pierzi o secunda cu asta! Ei bine, un motor de 1.000 nici nu-l simti la 150 sau 200km/h! Poti sa ai surpriza sa te uiti la bord si sa vezi ca ai viteza asta. De ce nu-l simti? Pentru ca nefiind turat ti se pare ca ai inca o viteza “decenta”. Frana, curbe, pilotaj ... oau! Nu spunem sa nu te folosesti de potentialul maxim al motocicletei insa asta numai dupa ce esti sigur ca poti reactiona instictiv. Se leaga si de multi alti factori. Sa stii sa franezi corect! Nu numai in functie de situatie dar si de drum! Cand folosesti fata si cand spatele?! Cum te redresezi intr-o curba in care ai intrat prea tare? Cum te inclini? Care e pozitia optima? Vezi, toate sunt lucruri pe care orice ai face nu ai cum sa le inveti din carti sau fiindca ti le spunem noi. Jumatate din accidentele fatale se petrec datorita abordarii necorespunzatoare a unei curbe. Iarasi o statistica demna de luat in seama! Despre "auto-stapanire" Se invata mergand in functie de situatiile cu care te confrunti. Majoritatea celor care s-au orientat spre motoare mari din prima au cazut, multi sfarsind tragic. Din simplul motiv ca au crezut ca pot stapani motorul. Cum se explica altfel faptul ca in 92% din accidentele moto de pretutindeni sunt implicati incepatori! De stapanit poti sa-l stapanesti insa nu te poti stapani pe tine care il pilotezi, fiindca nu ai experienta necesara de a reactiona in timp util si de a intelege fiecare aspect a ceea ce inseamna a conduce o motocicleta. De ce 2 ani Nu-ti spunem asta fiindca suntem mai tari ci fiindca in timp experienta ne-a invatat cate ceva. Dupa doi ani vei putea usor sa vinzi motorul si sa treci pe ceva mai mare, fiind sigur ca nu vei pierde nimic din farmecul pe care il are condusul unei motociclete. Insa atunci, chiar daca nu crezi asta acum, o sa ai reflexele formate cat de cat si vei putea intr-adevar sa pilotezi. Cu grija la inceput pentru a invata motorul insa cu siguranta vei privi altfel lucrurile. De ce am spus doi ani? Statisticile mai arata ceva. Accidentele nu se produc din prima. Se produc dupa un an, cand devii sigur pe motocicleta respectiva si incepi sa “risti”. Involuntar vei merge mai violent, vei invata sa te strecori si sa te bagi printre masini, sa te inclini din ce in ce mai pronuntat. E normal! Vei descoperi ca prietenii pe care i-ai facut merg mai tare decat tine si ramai ultimul si incepi sa tragi mai tare de motor. Insa reflexele de care vorbeam nu s-au format inca fiindca nu au avut timp! Si implicit se va intampla si dezastrul. "Nu te-am vazut" ... eterna scuza, si alte pericole Ca sa intelegi ce inseamna de mai bine de 100 de ori mai periculos de condus decat o masina trebuie sa intelegi ca in trafic motociclistii nu sunt observati! Asta inseamna zilnic masini care schimba banda fara sa te observe, masini care iti taie fata, masini care te imping crezand ca ai loc. Gropi care pentru tine pot fi fatale, linii de tramvai, nisip, portiuni umede, pietoni, etc. Toate intr-o fractiune de secunda, la distanta de o frana pe doua roti si nu pe patru. Iar asta fara sa iei in calcul erorile de pilotaj personale. Astea sunt motivele pentru care se recomanda motociclete "docile" pentru inceput. Iar cuvantul "docil" este unul relativ... Nu te lasa furat de aparente, un supersport de 400 ajunge la urmatorul stop inainte ca ceilalti sa fi plecat macar de pe loc! Multi aud de Rossi insa putin isi aduc aminte de Cagiva Mito de 125 cmc pe care a inceput... Apoi 250, 500 si in final 1000. Viseaza cu ochii deschisi..., timp e destul si gama variata Iata statistica celor mai “populare” accidente de pe glob, facuta publica multumita companiilor de asigurari. Cilindreea incepand de la 600> 1. Seria Suzuki GSX-R 2. Seria Kawasaki Ninja 3. Suzuki TLR 4. Seria Yamaha YZF 5. Seria Honda CBR Alte statistici: - Portul castii reduce cu 29% sansele unei fatalitati in cazul unui accident. De asemenea, o casca integrala reduce cu 85% riscul unor leziuni la cap in cazul accidentelor usoare, cele mai frecvent intalnite. - Motociclistii implicati in accidente au dovedit a nu stapani "arta" dozarii franei spate si a celei fata. Abilitatea de countersteering a fost de asemenea nula sau redusa. - Prezenta crash bar-urilor a aratat o reducere a leziunilor din zona gleznei si o crestere a celor din zona genunchiului si a zonei superioare a piciorului. - Severitatea leziunilor este direct proportionala cu viteza si masa motocicletei. - Accidentele datorate problemelor tehnice constituie doar 3% din total, majoritatea acestora fiind datorate pierderii controlului in urma unei pene. - Intersectiile sunt cele mai frecvente locatii ale accidentelor moto, de cele mai multe ori celalalt vehicul ignorand dreptul de prioritate al motocicletei. Alta f. importanta: - Mai mult de jumatate din accidentele moto au implicat piloti cu experienta de pana la 5 luni pe motocicleta respectiva, totalul experientei moto a pilotului fiind pana in 3 ani!
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.